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市場調査レポート
商品コード
1509757
経済的逆風を乗り越え、北米の小売コンタクトセンター部門に革新を起こすSidestepping Mercurial Economic Headwinds to Innovate in the North American Retail Contact Center Sector |
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経済的逆風を乗り越え、北米の小売コンタクトセンター部門に革新を起こす |
出版日: 2024年05月29日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 51 Pages
納期: 即日から翌営業日
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北米の小売におけるコンタクトセンターの成長機会
ヘルスケアと並んで、小売はCOVID-19のパンデミックによって最も影響を受けた業界の1つです。小売商品やサービスは、人々の生活必需品であることが多く、旅行やホスピタリティ部門で見られるような「あったらいい」というものではないため、急速な変化と革新を余儀なくされました。このような業種の一部では、顧客の投資が減速したり、完全に停止したりしました。対照的に、小売部門では、チャネルのタイプによって顧客エンゲージメントが大きく変化しました。顧客は店舗を離れ、オンラインショッピングに移行しました。店舗の従業員は、買い物客の安全を守るために新しい規則や規制に対応する必要がありました。
パンデミックに対する懸念が和らぐと同時に、小売セクターは、米連邦政府の利上げ、景気後退の可能性の兆候、複数の地政学的混乱など、劣悪な経済状況に直面した(スライド9)。しかし、堅調な経済報告、株式市場の上昇、雇用率の上昇により課題は相殺され、消費者心理と購買行動に波が生じた。これらの複合的要因が、従来の消費者嗜好、支出データ、予測モデルを使用して意思決定を行う業界の方法を変えました。
Frost & Sullivanが2024年1月にコンタクトセンター利害関係者758人を対象に実施した2024 Global Contact Center Surveyによると、回答者の91%が持続可能性を「極めて重要」と考えていることがわかりました。セキュリティの優先度も上がっています。調査回答者の95%が、セキュリティへの投資を増やすことを「重要、非常に重要、または極めて重要」と回答しています。
調査対象国は、オーストラリア/ニュージーランド、ブラジル、ドイツ、インド、メキシコ、フィリピン、英国、米国です。
Contact Center Growth Opportunities in North American Retail
Along with healthcare, retail was one of the industries most impacted by the COVID-19 pandemic, which forced rapid change and innovation because retail goods and services are often necessities in peoples' lives, not nice-to-haves as seen in the travel and hospitality sectors, for example. In some of these verticals, customers slowed down or stopped investing entirely. In contrast, the retail sector saw big swings in customer engagement, depending on channel type. Customers abandoned in-store for online shopping. In-store personnel had to accommodate new rules and regulations to keep shoppers safe.
As pandemic fears lessened, the retail sector faced poor economic conditions (slide 9), including Federal rate hikes, glimmers of a possible recession, and multiple geopolitical upheavals. Solid economic reports, a rise in the stock market, and higher employment rates offset the challenges, creating swings in consumer sentiment and purchasing behavior. These combined factors changed how the industry uses traditional consumer preferences, spending data, and forecasting models to make decisions.
Frost & Sullivan's 2024 Global Contact Center Survey of 758 contact center stakeholders, conducted in January 2024, finds that 91% of respondents consider sustainability "very important to crucial." Security has also risen in priority. A resounding 95% of survey respondents answer that it is "important, very important, or crucial" to increase investments in security.
The primary goals of this research are to establish the size of corporate budgets for purchasing channels, applications, and solutions in the contact center environment and to understand purchase trends. It also investigates the factors that influence product selection.
Frost & Sullivan surveyed decision-makers and purchase decision influencers of contact centers across business functions including chief experience officers (CXOs), managing directors, owners, senior management, and middle management, among others.
Countries include Australia/New Zealand, Brazil, Germany, India, Mexico, the Philippines, the United Kingdom, and the United States.