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市場調査レポート
商品コード
1424189
米国の自動車技術者の選択調査:2022年US Automotive Technicians' Choice Survey, 2022 |
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米国の自動車技術者の選択調査:2022年 |
出版日: 2023年12月22日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 72 Pages
納期: 即日から翌営業日
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スナップオンは全製品ラインにわたって優勢なブランドを維持
自動車アフターマーケットの自動車サービス技術者の工具選択に関するこの調査は、2022年にコンピューター支援による電話インタビュー手法で実施されました。本調査では、合計400名の自動車技術者を対象としました。回答者として適格であるためには、技術者は少なくとも週32時間以上働いており、少なくとも週単位で物理的に自動車に携わっていなければなりません。回答者は米国中の自動車修理工場(ディーラー(新車)サービス部門、フランチャイズ自動車修理工場、独立系自動車修理工場)を代表しています。Frost & Sullivanは、2008年以来、自動車技術者を通じて自動車修理ツール業界を追跡調査しています。該当する場合、本調査では2008年時点の動向を比較しています。
本調査は、以下の工具カテゴリーを対象としています:
本調査で対象とする質的分野は以下の通りです:
2021年の工具購入動向、購入決定要因、支配的ブランド、主要な課題者(ブランド)、戦略的促進要因、パフォーマンス指数、ブランド所有動向、ブランド評価のギャップも調査されます。
Snap-on Remains the Dominant Brand across All Product Lines
This survey of automotive aftermarket vehicle service technicians' tool choices was conducted in 2022 using a computer-assisted telephone interview methodology. In total, 400 automotive technicians were surveyed for this research. To qualify as a respondent, a technician had to be working at least 32 hours per week and physically working on vehicles on at least a weekly basis. Respondents represent automotive repair shops throughout the United States: dealership (new vehicle) service departments, franchised auto repair shops, and independent auto repair shops. Frost & Sullivan has been tracking the automotive repair tool industry through automotive technicians since 2008. When applicable, this research compares data trending as far back as 2008.
This survey covers the following tool categories:
Qualitative areas covered in this research include the following:
Tool purchases in 2021, purchase decision factors, dominant brands, key challengers (brands), strategic drivers, performance index, brand ownership trends, and brand reputation gap are also explored.