市場調査レポート
商品コード
1205899
デジタルファーマシーを支えるヘルスケアITツール:米国市場の予測 (~2027年)Healthcare IT Tools Supporting Digital Pharmacy, United States, Forecast to 2027 |
デジタルファーマシーを支えるヘルスケアITツール:米国市場の予測 (~2027年) |
出版日: 2022年12月23日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 50 Pages
納期: 即日から翌営業日
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COVID-19の流行により、小売薬局を含むすべてのヘルスケア分野でのデジタルヘルスとバーチャルケアの適用が加速しています。他のヘルスケア分野と同様に、小売薬局もパンデミックによる変化に対応するため、ケアモデルを新しく、革新的で、ハイブリッドなものに再構築する必要が出てきています。これには、電子処方箋、管理とワークフローの自動化、テレファーマシー、デジタル患者エンゲージメントとアウトリーチ、薬物治療管理 (MTM) 、医薬品宅配など、ケアの全体に渡る技術革新が必要とされています。
当レポートでは、北米のデジタルファーマシーを支えるヘルスケアITツールの市場を調査し、市場の概要・背景、主な成長促進要因・抑制要因、収益および数量の予測、各種区分・地域別の詳細分析、収益シェア、競合環境、成長機会の分析などをまとめています。
Innovative Business Models are Driving Future Growth Potential
This research service focuses on information technology (IT) health solutions and products that support the digital pharmacy market. The COVID-19 pandemic has accelerated the application of digital health and virtual care across all healthcare verticals, including retail pharmacy. Much like other healthcare areas, retail pharmacy is having to readapt its care model into a new, innovative, and hybrid one to address pandemic-induced changes. This entails technological innovations across the care continuum, including ePrescriptions, management and workflow automation, telepharmacy, digital patient engagement and outreach, medication therapy management (MTM) complemented with data and technology support, and instant medication home delivery.
This study offers an analysis of the key factors driving and restraining growth in this market. It examines the pricing and consumer trends, discusses innovative business models, and identifies the growth opportunities emerging from the changes in this space. Revenue forecasts up to 2027 have also been provided. The base year is 2021, and the forecast period is 2022 to 2027.