表紙:芝生・園芸用消耗品の米国市場
市場調査レポート
商品コード
1426925

芝生・園芸用消耗品の米国市場

US Lawn & Garden Consumables

出版日: | 発行: Freedonia Group | ページ情報: 英文 283 Pages | 納期: 即日から翌営業日

価格
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芝生・園芸用消耗品の米国市場
出版日: 2024年02月05日
発行: Freedonia Group
ページ情報: 英文 283 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

米国のパッケージ型芝生・園芸用消耗品の需要は、2027年に123億米ドルに達し、年率で2.0%の増加が予測されます。芝生・園芸活動の一部がDIY(Do It Yourself)からDIFM(Do It For Me)へと移行しつつあることを反映して、住宅市場でも消費者エンドユーザーと比較して業務エンドユーザーの成長が加速すると予測されます。それでも予測期間は、パンデミック中に始めた園芸愛好家を維持し、より高価な特殊製品を含む、より多量または多様な消耗品を必要とする、より頻繁または困難な活動に案内する機会の時期となる見込みです。

当レポートでは、米国の芝生・園芸用消耗品市場について調査分析し、用途/製品/市場における主要動向や、過去の需要データと予測、主要企業とその市場シェアの分析などを提供しています。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 短期分析

  • 経済予測
  • 芝生・園芸用消耗品の短期動向

第3章 概要

  • 調査範囲
  • 芝生・園芸の全体的な支出動向
  • 過去の市場のパターン
  • パッケージ販売 vs. バルク販売
  • 需要:製品別
  • 需要:エンドユーザー別
  • 価格の動向
  • 国際活動・外国貿易

第4章 芝生・園芸用消耗品の需要に影響を与える要因

  • 人口動態の動向
  • 都市化の動向
  • 住宅所有の動向
  • 所有 vs. 賃貸
  • 世帯年収
  • 世帯主の年齢
  • 平均敷地面積・屋外空間の動向
  • 規制の問題
  • 農薬
  • 肥料
  • サステナビリティの動向と課題
  • 節水
  • 有機園芸
  • 野生生物の保護、花粉媒介者にやさしい庭園、在来植物
  • 気候・季節性
  • 都市緑地と公園への投資
  • 新製品の開発
  • 原材料の要件

第5章 市場

  • 需要:市場別
  • 住宅
  • ゴルフコース
  • 政府・機関
  • 商工業
  • その他の市場

第6章 消費者/DIY

  • 需要:製品別
  • 自宅で芝生や庭仕事をするのは誰か
  • 芝生と庭の手入れに関する消費者の態度
  • 芝生と庭のメンテナンスに使用できる時間の認識
  • オーガニックまたは環境にやさしい製品と慣行の重要性
  • 芝生・園芸用消耗品の特徴の優先順位
  • 芝生・園芸用消耗品に関する主な情報源

第7章 業務/DIFM

  • 範囲
  • 需要:製品別
  • 需要:エンドユーザー別
  • 芝生管理・造園サービス企業
  • 造園サービスの消費者の考察
  • その他の業務エンドユーザー

第8章 肥料

  • 範囲と製品の説明
  • 需要:市場別
  • 需要:用途別
  • 需要:媒体別
  • 有機肥料
  • サプライヤー

第9章 農薬

  • 範囲と製品の説明
  • 需要:市場別
  • 需要:用途別
  • 需要:タイプ別
  • 除草剤
  • 製品の説明
  • 需要:市場別
  • 殺虫剤
  • その他の農薬(殺菌剤、殺鼠剤、忌避剤)
  • 需要:タイプ別
  • 需要:市場別
  • 有機農薬
  • サプライヤー

第10章 培地

  • 範囲と製品の説明
  • 需要:市場別
  • 需要:用途別
  • 需要:タイプ別
  • パッケージ型土壌
  • 土壌改良材
  • 需要:タイプ別
  • 堆肥
  • 泥炭
  • その他の土壌改良材(パーライト、ポリマー、コイア、肥料、砂)
  • サプライヤー

第11章 種子

  • 製品の説明
  • 需要:市場別
  • 需要:用途別
  • 需要:タイプ別(草、芝、観賞植物、その他の種子)
  • サプライヤー

第12章 マルチ・その他のグラウンドカバー

  • 範囲と製品の説明
  • 需要:市場別
  • 需要:用途別
  • 需要:タイプ別
  • サプライヤー

第13章 その他の芝生・園芸用消耗品

  • 範囲と製品の説明
  • 需要:市場別
  • 需要:用途別
  • サプライヤー

第14章 流通・小売販売

  • 流通チャネルの概要
  • エンドユーザー売上:製品別
  • 小売チャネル
  • 小売販売:商品別
  • ホームセンター
  • 量販店
  • 園芸センター
  • 通販/インターネット
  • その他の小売流通
  • 小売チャネルに関する消費者の考察
  • 業務用流通チャネル
  • 流通:アウトレット別
  • 直接販売
  • 園芸製品販売業者
  • 農薬販売業者

第15章 産業構造

  • 主な調査結果と産業構成
  • 市場シェア
  • 合併・買収
  • 業界参入企業のリスト

第16章 付録

目次
Product Code: FG18480108

US demand for packaged lawn and garden consumables is expected to grow 2.0% per year to $12.3 billion in 2027. Professional end users are expected to post faster growth compared to consumer end users, even in the residential market, reflecting the ongoing shift of some lawn and garden care activities from do-it-yourself (DIY) to do-it-for-me (DIFM). Still, the forecast period will be a time of opportunity for retaining gardeners who began in the pandemic era and ushering them into more frequent or challenging activities that require more volume or greater variety of consumables, including higher value specialty products.

This report covers packaged lawn and garden consumable demand by application, product, market, and end-user, along with a discussion of raw materials and pricing. Data are given in dollar value.

Lawn and garden consumable applications covered in the study include:

  • Lawn & Turf
  • Gardens & Borders
  • Other Applications (sidewalks, houseplants, etc)

Lawn and garden consumable products include:

  • Fertilizer
  • Pesticides
  • Growing media (soil and soil amendments)
  • Seeds
  • Mulch & other ground coverings

Markets for lawn and garden consumables include:

  • Residential
  • Golf Courses
  • Government & Institutional
  • Commercial & Industrial
  • Other Markets (e.g., nurseries, sod farms, private sports facilities)

End users for lawn and garden consumables include:

  • Consumer
  • Professional (service firm and other professional)

Scope of the Report

This report covers the scope, size, and growth of the US packaged lawn and garden consumable market including key trends in applications, products, and market segmentation. It presents historical demand data (2012, 2017, and 2022), forecasts (2027 and 2032), and annual historical and forecast data from 2019 to 2026. Sales data are provided in dollar value throughout and by weight for the main product categories. Also included is an analysis of the industry key players and their market shares.

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Short-Term Analysis

Economic Forecast

Short-Term Lawn & Garden Consumables Trends

3. Overview

Study Scope

Overall Lawn & Garden Spending Trends

Historical Market Patterns

Packaged vs. Bulk Sales

Demand by Product

Demand by End User

Pricing Trends

International Activity & Foreign Trade

4. Factors Impacting Lawn & Garden Consumables Demand

Demographic Trends

Urbanization Trends

Homeownership Trends

Ownership vs. Rentals

Annual Household Income

Age of Head of Household

Average Lot Size & Outdoor Space Trends

Regulatory Issues

Pesticides

Fertilizers

Sustainability Trends & Issues

Water Conservation

Organic Gardening

Wildlife Conservation, Pollinator-Friendly Gardens, & Native Plants

Climate & Seasonality

Urban Green Spaces & Park Investment

New Product Development

Raw Material Requirements

5. Markets

Demand by Market

Residential

Golf Courses

Government & Institutional

Commercial & Industrial

Other Markets

6. Consumer/DIY

Demand by Product

Who Performs Lawn & Garden Work at Home?

Consumer Attitudes about Lawn & Garden Care

Perceived Time Available To Do Lawn & Garden Maintenance

Importance of Organic or Environmentally Friendly Products & Practices

Lawn & Garden Consumable Feature Priorities

Key Sources of Information About Lawn & Garden Consumables

7. Professional/DIFM

Scope

Demand by Product

Demand by End User

Lawn Care & Landscaping Service Firms

Landscaping Services Consumer Insights

Other Professional End Users

8. Fertilizers

Scope & Product Description

Demand by Market

Demand by Application

Demand by Media

Organic Fertilizers

Suppliers

9. Pesticides

Scope & Product Description

Demand by Market

Demand by Application

Demand by Type

Herbicides

Product Description

Demand by Market

Insecticides

Other Pesticides (Fungicides, Rodenticides, & Repellants)

Demand by Type

Demand by Market

Organic Pesticides

Suppliers

10. Growing Media

Scope & Product Description

Demand by Market

Demand by Application

Demand by Type

Packaged Soil

Soil Amendments

Demand by Type

Compost

Peat

Other Soil Amendments (Perlite, Polymers, Coir, Manure, & Sand)

Suppliers

11. Seeds

Product Description

Demand by Market

Demand by Application

Demand by Type (Grass, Turf, Ornamental, & Other Seeds)

Suppliers

12. Mulch & Other Ground Coverings

Scope & Product Description

Demand by Market

Demand by Application

Demand by Type

Suppliers

13. Other Lawn & Garden Consumables

Scope & Product Description

Demand by Market

Demand by Application

Suppliers

14. Distribution & Retail Sales

Distribution Channel Overview

End User Sales by Product

Retail Channels

Retail Sales by Product

Home Centers

Mass Merchandisers

Garden Centers

Mail Order/Internet

Other Retail Distribution

Consumer Insights About Retail Channels

Professional Distribution Channels

Distribution by Outlet

Direct Sales

Landscaping Product Distributors

Agricultural Chemical Distributors

15. Industry Structure

Key Findings & Industry Composition

Market Share

Mergers & Acquisitions

List of Industry Participants

16. Appendix

Report Details

Definitions

Abbreviations

Freedonia Methodology

Study-Specific Methodology

Sources

Associations & Agencies

Related Studies & Reports

Macroeconomic Assumptions

Economic Environment

Demographic Trends

Consumer Spending

Housing Stock

Housing Starts

Regional Population