表紙:ハードスケープ用品の米国市場
市場調査レポート
商品コード
1568953

ハードスケープ用品の米国市場

US Hardscaping Products


出版日
ページ情報
英文 287 Pages
納期
即日から翌営業日
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=156.25円
ハードスケープ用品の米国市場
出版日: 2024年09月06日
発行: The Freedonia Group
ページ情報: 英文 287 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
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概要

当レポートでは、米国のハードスケープ用品市場について調査分析し、製品タイプ、材料、市場、用途、エンドユーザーごとの需要のデータや、市場動向の情報などを提供しています。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 このレポートについて

  • レポートの詳細
  • 調査範囲と製品の説明
  • ハードスケープ産業の短期的な動向

第3章 概要

  • 過去の市場動向
  • 市場の概要
  • DIYと業務用の動向
  • 需要:ユーザー/設置業者別
  • 業務用
  • 消費者/DIY
  • 価格設定・インフレ
  • 造園全般の見通し・競合製品

第4章 ハードスケープの需要に影響を与える要因

  • 住宅所有
  • 所有 vs. 賃貸
  • 世帯収入・住宅所有
  • 住宅所有:年齢層別
  • 平均敷地面積・屋外空間の動向
  • 都市化
  • アウトドアリビング
  • アウトドアリビングとは
  • ハードスケープ用品の購入に対する影響
  • ゼリスケープの動向
  • 持続可能性
  • リサイクル・再生品
  • 節水/干ばつ
  • 気候変動

第5章 消費者動向・考察

  • 芝生、庭園、屋外空間
  • 庭、庭園、その他の屋外空間の改良
  • 造園の姿勢
  • 近年のハードスケープ用品の購入

第6章 製品

  • 需要:製品タイプ別
  • コンクリート舗装材、スラブ、板材
  • ランバー(木材、プラスチック、複合材料)
  • 石タイル、スラブ、ベニヤ
  • 生コンクリート
  • ブロック(コンクリート、石、ガラス)
  • 粘土レンガ
  • 骨材(砂、砂利、砕石)
  • その他のハードスケープ用品

第7章 材料の動向

  • 需要:材料別
  • コンクリート
  • 岩石
  • 木材
  • 粘土
  • その他の材料

第8章 用途

  • 需要:用途別
  • パティオ
  • 歩道
  • エッジング・その他の用途

第9章 住宅市場

  • 市場の範囲
  • 製品の動向
  • 需要:製品別
  • コンクリート製品
  • 石材
  • ランバー(木材、プラスチック、複合材料)
  • 粘土レンガ
  • 骨材(砂、砂利、砕石)
  • その他のハードスケープ用品
  • 用途
  • 需要:用途別
  • パティオ
  • 歩道
  • エッジング・その他の用途
  • プロジェクトの種類
  • 新築
  • 改修・修理

第10章 商業市場

  • 市場の範囲
  • 製品の動向
  • 需要:製品別
  • コンクリート製品
  • 石材
  • ランバー(木材、プラスチック、複合材料)
  • 粘土レンガ
  • 骨材(砂、砂利、小石、砕石)
  • その他のハードスケープ用品
  • 用途
  • 需要:用途別
  • パティオ
  • 歩道
  • エッジング・その他の用途
  • プロジェクトの種類
  • 新築
  • 改修・修理

第11章 レクリエーション・インフラ市場

  • 市場の範囲
  • 製品の動向
  • 需要:製品別
  • コンクリート製品
  • 石材
  • ランバー(木材、プラスチック、複合材料)
  • 粘土レンガ
  • 骨材(砂、砂利、小石、砕石)
  • その他のハードスケープ用品
  • 用途
  • 需要:用途別
  • パティオ
  • 歩道
  • エッジング・その他の用途
  • プロジェクトの種類
  • 新築
  • 改修と修理

第12章 地域

  • 需要:地域別
  • 北東部
  • 中西部
  • 南部
  • 西部

第13章 小売戦略

  • 小売レベルのハードスケープ用品販売
  • マーケティング・広告:ストーリーを伝える、顧客にアプローチする
  • 使用されたメディア・戦略
  • 持続可能性・環境への配慮
  • 製品の原産地
  • デジタルメディア
  • 小売流通チャネル
  • 消費者の小売購買傾向:一次・二次小売店の売上
  • ホームセンター
  • 量販店
  • ガーデンセンター
  • eコマース
  • その他の小売流通

第14章 主要サプライヤー・市場シェア

  • 産業構成
  • 市場シェア
  • 合併・買収
  • 専門販売業者・直接販売

第15章 付録

目次
Product Code: 4858

The report addresses the hardscaping product sector in the US, providing demand segmentation by product type, material, market, application, and the demographic of the end user, which includes both do-it-yourself enthusiasts and professionals. The study discusses the market in different geographical regions of the United States, namely the Northeast, Midwest, South, and West. Product types included are concrete pavers, lumber, blocks, ready-mix concrete, stone, clay, and aggregate materials. Additionally, the research touches upon other specialized hardscaping items like porcelain, ceramic, and glass tiles, as well as synthetic and natural stone products. The materials section of the study covers concrete, stone, wood, clay, and other materials (i.e. glass, metal, and rubber-based products). The market analysis includes residential, consumer, and public spaces like recreational areas and infrastructure. The application analysis covers patios, walkways, walls, and edging and other related uses. The report provides historical data points for 2013, 2018, and 2023, with projections for 2028 and 2033, detailing hardscaping product demand in both nominal and real US dollars. Yearly data from 2020 to 2027 is also included. This report is part of a series that offers insights into the US landscaping market, specifically catering to those interested in hardscaping. The Freedonia Group also offers a broader US Landscaping Products study for a more comprehensive view.

Table of Contents

1. Executive Summary

2. About This Report

  • Report Details
  • Study Scope & Product Description
  • Short-Term Hardscaping Industry Trends

3. Overview

  • Historical Market Trends
  • Markets Overview
  • DIY versus Professional Trends
  • Demand by User/Installer
  • Professional
  • Consumer/DIY
  • Pricing & Inflation
  • General Landscaping Outlook & Competitive Products

4. Factors Impacting Hardscaping Demand

  • Homeownership
  • Ownership vs. Rentals
  • Household Income & Homeownership
  • Homeownership by Age Group
  • Average Lot Size & Outdoor Space Trends
  • Urbanization
  • Outdoor Living
  • What is Outdoor Living?
  • Impact on Hardscaping Product Purchases
  • Xeriscaping Trends
  • Sustainability
  • Recycling & Recycled Content
  • Water Conservation/Drought
  • Climate Change

5. Consumer Trends & Insights

  • Lawns, Gardens, & Outdoor Space
  • Improvements to Yard, Garden, or Other Outdoor Space
  • Landscaping Attitudes
  • Recent Hardscaping Product Purchases

6. Products

  • Demand by Product Type
  • Concrete Pavers, Slabs, & Planks
  • Lumber (Wood, Plastic & Composite)
  • Stone Tile, Slab, & Veneer
  • Ready-Mix Concrete
  • Blocks (Concrete, Stone, & Glass)
  • Clay Brick
  • Aggregates (Sand, Gravel, & Crushed Stone)
  • Other Hardscaping Products

7. Material Trends

  • Demand by Material
  • Concrete
  • Rock & Stone
  • Wood
  • Clay
  • Other Materials

8. Applications

  • Demand by Application
  • Patios
  • Walkways
  • Walls
  • Edging & Other Applications

9. Residential Market

  • Market Scope
  • Product Trends
  • Demand by Product
  • Concrete Products
  • Stone
  • Lumber (Wood, Plastic, & Composite)
  • Clay Brick
  • Aggregates (Sand, Gravel, & Crushed Stone)
  • Other Hardscaping Products
  • Applications
  • Demand by Application
  • Patios
  • Walkways
  • Walls
  • Edging & Other Applications
  • Project Types
  • New Construction
  • Renovation & Repair

10. Commercial Market

  • Market Scope
  • Product Trends
  • Demand by Product
  • Concrete Products
  • Stone
  • Lumber (Wood, Plastic, & Composite)
  • Clay Brick
  • Aggregates (Sand, Gravel, Pebbles, & Crushed Stone)
  • Other Hardscaping Products
  • Applications
  • Demand by Application
  • Patios
  • Walkways
  • Walls
  • Edging & Other Applications
  • Project Types
  • New Construction
  • Renovation & Repair

11. Recreation & Infrastructure Market

  • Market Scope
  • Product Trends
  • Demand by Product
  • Concrete Products
  • Stone
  • Lumber (Wood, Plastic, & Composite)
  • Clay Brick
  • Aggregates (Sand, Gravel, Pebbles, & Crushed Stone)
  • Other Hardscaping Products
  • Applications
  • Demand by Application
  • Patios
  • Walkways
  • Walls
  • Edging & Other Applications
  • Project Types
  • New Construction
  • Renovation & Repair

12. Regions

  • Demand by Region
  • Northeast
  • Midwest
  • South
  • West

13. Retail Strategies

  • Retail Level Hardscaping Product Sales
  • Marketing & Advertising: Telling the Story; Reaching the Client
  • Strategies & Media Used
  • Sustainability & Eco-Friendliness
  • Product Origin
  • Digital Media
  • Retail Distribution Channels
  • Consumer Retail Shopping Patterns: Sales by Primary & Secondary Retail Outlet
  • Home Centers
  • Mass Merchandisers
  • Garden Centers
  • E-Commerce
  • Other Retail Distribution

14. Key Suppliers & Market Share

  • Industry Composition
  • Market Share
  • Mergers & Acquisitions
  • Professional Distributor & Direct Sales

15. Appendix

  • Scope
  • Definitions
  • Freedonia Methodology
  • Study-Specific Methodology
  • Sources
  • Associations & Agencies
  • Related Studies & Reports
  • Macroeconomic Assumptions
  • Economic Environment
  • Consumer Spending
  • Building Construction
  • Residential Building Construction
  • Residential Improvement & Repairs
  • Commercial Building Construction
  • Commercial Building Improvement & Repairs
  • Nonbuilding Construction Expenditures
  • Housing Stock