表紙:造園用品の米国市場
市場調査レポート
商品コード
1547207

造園用品の米国市場

US Landscaping Products


出版日
ページ情報
英文 308 Pages
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即日から翌営業日
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=156.25円
造園用品の米国市場
出版日: 2024年07月31日
発行: The Freedonia Group
ページ情報: 英文 308 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
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概要

当レポートでは、米国の造園用品市場について調査し、過去のデータと2033年までの予測、各セグメント市場の実績需要の分析、主要企業の市場シェアと競合力学に関する考察などを提供しています。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 短期分析

  • 経済予測
  • 短期的な建設産業の見通し
  • 短期的な造園用品産業の動向

第3章 概要

  • 調査範囲
  • 過去の動向
  • 全体的な造園用品の動向、見通し
  • 製品タイプ
  • エンドユーザー
  • 需要:エンドユーザー別
  • 消費者向け/DIY
  • プロフェッショナル
  • インフレ、価格動向
  • 国際活動、外国貿易
  • 世界の動向
  • 外国貿易、関税
  • 米中貿易戦争

第4章 造園需要に影響を与える要因

  • 住宅所有
  • 所有 vs. 賃貸
  • 世帯収入、住宅所有
  • 住宅所有:年齢層別
  • 平均敷地面積、屋外空間の動向
  • 都市化
  • アウトドアリビング
  • アウトドアリビングとは何か
  • 造園用品の購入に対する影響
  • 持続可能性
  • リサイクル、再生品
  • 節水/干ばつ
  • 気候変動

第5章 消費者動向と考察

  • 芝生、庭園、屋外空間
  • 庭、庭園、その他の屋外空間の改良
  • 造園の姿勢
  • 近年の造園用品の購入
  • ガーデニング活動
  • コンテナガーデニング
  • ウェザーガーデニング、ゼリスケープ
  • 屋上ガーデニング

第6章 ハードスケープ製品

  • 範囲と製品の説明
  • 製品
  • 需要:タイプ別
  • コンクリート製品(舗装材、ブロック、レディミクストコンクリート)
  • 石材(スラブ、ベニヤ、タイル、ブロック、玉石)
  • 木材(木材、木材プラスチック複合材料)
  • 粘土レンガ
  • 骨材(砂、砂利、小石、砕石)
  • その他のハードスケープ製品
  • 材料動向
  • 市場
  • 用途
  • DIY vs. プロフェッショナル
  • サプライヤーと市場シェア

第7章 屋外構築物

  • 範囲と製品の説明
  • 製品
  • 需要:タイプ別
  • 小屋
  • パーゴラ
  • 趣味の温室
  • ガゼボ
  • アーバー、トレリス
  • 橋梁、その他の屋外構築物
  • 市場
  • DIY vs. プロフェッショナル
  • サプライヤーと市場シェア

第8章 装飾造園用品

  • 範囲と製品の説明
  • 製品
  • 需要:タイプ別
  • 水特性
  • その他の装飾造園用品
  • 市場
  • DIY vs. プロフェッショナル
  • 主要サプライヤー

第9章 鉢、プランター、揚げ床

  • 範囲と製品の説明
  • 製品
  • 需要:材料別
  • 鉢、プランター
  • 揚げ床
  • 市場
  • DIY vs. プロフェッショナル
  • 主要サプライヤー

第10章 庭園照明

  • 範囲と製品の説明
  • 製品
  • 需要:タイプ別
  • ソーラー照明
  • 低電圧照明
  • ライン電圧、その他の照明
  • 市場
  • 用途
  • DIY vs. プロフェッショナル
  • サプライヤーと市場シェア

第11章 鳥類・野生動物用品

  • 範囲と製品の説明
  • 製品
  • 需要:製品別
  • 給餌器
  • 小屋
  • バス、その他の鳥類・野生動物用品
  • 市場
  • DIY vs. プロフェッショナル
  • 主要サプライヤー

第12章 その他の造園用品

  • 範囲と製品の説明
  • 製品タイプ別
  • 需要:タイプ別
  • 暖房製品
  • 人工芝
  • ファブリック、アクセサリ
  • 市場
  • DIY vs. プロフェッショナル
  • サプライヤー

第13章 市場

  • 需要:市場別
  • 住宅市場
  • 市場の範囲
  • 製品の動向
  • 新築
  • 改修、修理
  • 商業市場
  • 市場の範囲
  • 製品の動向
  • レクリエーション・インフラ市場
  • 市場の範囲
  • 製品の動向

第14章 地域の動向

  • 需要:地域別
  • 北東部
  • 中西部
  • 南部
  • 西部

第15章 小売戦略

  • 小売市場の範囲
  • 小売レベルの造園用品販売
  • マーケティング、広告:顧客に届くストーリーを伝える
  • 戦略、使用されたメディア
  • 持続可能性、環境への配慮
  • 製品の原産地
  • デジタルメディア
  • 小売流通チャネル
  • 消費者の小売ショッピングパターン:一次小売店と二次小売店の売上
  • ホームセンター
  • 量販店
  • ガーデンセンター
  • eコマース
  • その他の小売流通

第16章 産業構造

  • 主な調査結果と産業構成
  • 市場シェア
  • 合併と買収
  • 専門の販売業者と直接販売
  • 業界参入企業のリスト

第17章 付録

目次
Product Code: 4596

This research report provides an in-depth examination of the landscaping products market within the United States, focusing on durable goods utilized in various landscaping markets. The report presents a comprehensive historical analysis of market demand, capturing data from the years 2013, 2018, and 2023, alongside projections extending to 2028 and 2033, with yearly figures from 2020 through 2027. The market is broken out by product categories such as hardscaping materials, outdoor structures, decorative landscaping products, containers including pots and planters made from materials such as plastic, ceramic, wood, and metal, landscape lighting, bird and wildlife products, and other landscaping products. Market segmentation provided for new installations and maintenance or repair projects for residential, commercial, and recreation and infrastructure such as parks, golf courses, and playgrounds. The study also provides demand by end-user, categorizing it into professional and consumer/DIY segments. Geographical demand patterns are analyzed by U.S. regions. Retail sales data for these products are also outlined. The scope of this study excludes consumables, equipment, furniture, and any associated service revenue. Additionally, the report provides insights into market share and competitive dynamics, featuring analysis of key industry players such as Backyard Products, Central Garden & Pet, CRH, QUIKRETE, and Tuff Shed.

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Short-Term Analysis

  • Economic Forecast
  • Short-Term Construction Industry Outlook
  • Short-Term Landscaping Product Industry Trends

3. Overview

  • Study Scope
  • Historical Trends
  • General Landscaping Product Trends & Outlook
  • Product Types
  • End Users
  • Demand by End User
  • Consumer/DIY
  • Professional
  • Inflation & Pricing Trends
  • International Activity & Foreign Trade
  • Global Trends
  • Foreign Trade & Tariffs
  • US-China Trade War

4. Factors Impacting Landscaping Demand

  • Homeownership
  • Ownership vs. Rentals
  • Household Income & Homeownership
  • Homeownership by Age Group
  • Average Lot Size & Outdoor Space Trends
  • Urbanization
  • Outdoor Living
  • What is Outdoor Living?
  • Impact on Landscaping Product Purchases
  • Sustainability
  • Recycling & Recycled Content
  • Water Conservation/Drought
  • Climate Change

5. Consumer Trends & Insights

  • Lawns, Gardens, & Outdoor Space
  • Improvements to Yard, Garden, or Other Outdoor Space
  • Landscaping Attitudes
  • Recent Landscaping Product Purchases
  • Gardening Activity
  • Container Gardening
  • Weather Gardening & Xeriscaping
  • Rooftop Gardening

6. Hardscaping Products

  • Scope & Product Description
  • Products
  • Demand by Type
  • Concrete Products (Pavers, Blocks, & Ready-Mix Concrete)
  • Stone (Slab, Veneer, Tile, Blocks, & Boulders)
  • Lumber (Wood & Wood Plastic Composite)
  • Clay Brick
  • Aggregates (Sand, Gravel, Pebbles, & Crushed Stone)
  • Other Hardscaping Products
  • Material Trends
  • Markets
  • Applications
  • DIY vs. Professional
  • Suppliers & Market Share

7. Outdoor Structures

  • Scope & Product Description
  • Products
  • Demand by Type
  • Sheds
  • Pergolas
  • Hobby Greenhouses
  • Gazebos
  • Arbors & Trellises
  • Bridges & Other Outdoor Structures
  • Markets
  • DIY vs. Professional
  • Suppliers & Market Share

8. Decorative Landscaping Products

  • Scope & Product Description
  • Products
  • Demand by Type
  • Water Features
  • Other Decorative Landscaping Products
  • Markets
  • DIY vs. Professional
  • Key Suppliers

9. Pots, Planters, & Raised Beds

  • Scope & Product Description
  • Products
  • Demand by Material
  • Pots & Planters
  • Raised Beds
  • Markets
  • DIY vs. Professional
  • Key Suppliers

10. Landscape Lighting

  • Scope & Product Description
  • Products
  • Demand by Type
  • Solar Lighting
  • Low-Voltage Lighting
  • Line-Voltage & Other Lighting
  • Markets
  • Applications
  • DIY vs. Professional
  • Suppliers & Market Share

11. Bird & Wildlife Products

  • Scope & Product Description
  • Products
  • Demand by Product
  • Feeders
  • Houses
  • Baths & Other Bird & Wildlife Products
  • Markets
  • DIY vs. Professional
  • Key Suppliers

12. Other Landscaping Products

  • Scope & Product Description
  • Product Types
  • Demand by Type
  • Heating Products
  • Synthetic Turf
  • Fabrics & Accessories
  • Markets
  • DIY vs. Professional
  • Suppliers

13. Markets

  • Demand by Market
  • Residential Market
  • Market Scope
  • Product Trends
  • New Construction
  • Renovation & Repair
  • Commercial Market
  • Market Scope
  • Product Trends
  • Recreation & Infrastructure Market
  • Market Scope
  • Product Trends

14. Regional Trends

  • Demand by Region
  • Northeast
  • Midwest
  • South
  • West

15. Retail Strategies

  • Retail Market Scope
  • Retail Level Landscaping Product Sales
  • Marketing & Advertising: Telling a Story to Reach Clients
  • Strategies & Media Used
  • Sustainability & Eco-Friendliness
  • Product Origin
  • Digital Media
  • Retail Distribution Channels
  • Consumer Retail Shopping Patterns: Sales by Primary & Secondary Retail Outlet
  • Home Centers
  • Mass Merchandisers
  • Garden Centers
  • E-Commerce
  • Other Retail Distribution

16. Industry Structure

  • Key Findings & Industry Composition
  • Market Share
  • Mergers & Acquisitions
  • Professional Distributors & Direct Sales
  • List of Industry Participants

17. Appendix

  • Report Details
  • Definitions
  • Abbreviations
  • Freedonia Methodology
  • Study-Specific Methodology
  • Sources
  • Associations & Agencies
  • Related Studies & Reports
  • Macroeconomic Assumptions
  • Economic Environment
  • Demographic Trends
  • Consumer Spending
  • Building Construction
  • Residential Building Construction
  • Residential Improvement & Repairs
  • Commercial Building Construction
  • Commercial Building Improvement & Repairs
  • Nonbuilding Construction Expenditures
  • Housing Stock