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市場調査レポート
商品コード
1804074

フィリピンの家庭用電気機械器市場

Consumer Electronics in the Philippines


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英文 84 Pages
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即日から翌営業日
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=148.30円
フィリピンの家庭用電気機械器市場
出版日: 2025年08月29日
発行: Euromonitor International
ページ情報: 英文 84 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

2025年、フィリピンの家庭用電気機械器市場は、急速なデジタル化、可処分所得の増加、テクノロジーに精通した人口の増加によって特徴づけられました。進化する消費者のライフスタイルとイノベーションへの強い注目により、主要カテゴリーは旺盛な需要を記録しました。リモートワークとオフィスベースの仕事の間のシフトは、コンピュータ需要を再調整し、Dell、Asus、AcerなどのブランドのAI対応ノートパソコンは、その生産性とセキュリティ機能の強化により大きな支持を得ました。

Euromonitor Internationalの調査レポート「フィリピンの家電製品」は、家庭内、ポータブル、車載の家庭用電気機械器市場の規模と形状を国レベルで包括的にガイドしています。最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要な要因(新製品開発、流通、価格問題など)を戦略的に分析しています。予測は、市場がどのように変化するかを示しています。

対象製品:コンピュータおよび周辺機器、車載エンターテインメント、家庭内コンシューマーエレクトロニクス、ポータブルコンシューマーエレクトロニクス

データ範囲:市場規模(実績および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ

このレポートを購入する理由

  • コンシューマーエレクトロニクス市場の詳細な把握
  • 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定
  • 競合環境、市場の主要参入企業、主要ブランドを理解
  • 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展すると予測されるかを評価

Euromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において50年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、ベンガルール、サンパウロ、ソウル、香港、デュッセルドルフ、メキシコシティにオフィスを構え、世界100カ国にアナリストネットワークを持つ同社は、独自の能力と多様な市場を理解し、情報に基づいた戦略立案に役立つ信頼性の高い情報資源を開発しています。

目次

目次と表の一覧

エグゼクティブサマリー

  • 2025年の家電製品:全体像
  • 2025年の主要動向
  • 競合情勢
  • チャネル開発
  • 民生用電子機器の今後はどうなるのか

市場データ

免責事項

情報源

フィリピンのコンピューターと周辺機器

主なデータ結果

2025年の発展

  • 需要の変化と拡大に伴う地域的な販売量の増加を追跡
  • カテゴリー内での競合が激化
  • 家電・電子機器の専門業者が流通市場を独占し続けている

展望と機会

  • 技術開発と強力なゲーム市場を通じて持続的な成長
  • AI統合が現代のノートパソコンの新たな戦場となる
  • コンピュータと周辺機器における持続可能性の重要性の高まり

カテゴリーデータ

フィリピンの車内エンターテイメント

主なデータ結果

2025年の発展

  • メーカーの機能拡張別アフターマーケットの停滞を理解する
  • Pioneerは統合競合情勢におけるリードを強化
  • 専門小売業者がカーインフォテインメントシステムの流通を独占

展望と機会

  • AIナビゲーションを活用してマニラ首都圏の渋滞に対抗
  • サイバーセキュリティの革新を通じて安全性と信頼を高める
  • 後部座席とマルチスクリーンのエンターテインメントのチャンスをつかむ

カテゴリーデータ

フィリピンのホームオーディオと映画

主なデータ結果

2025年の発展

  • カテゴリーのパフォーマンスが低迷しているにもかかわらず、消費者はプレミアムで没入感のあるオーディオ体験を求めている
  • 大手企業が優勢だが、小規模ブランドもイノベーションを通じて魅力を放っている
  • 現地市場で見られるオムニチャネル流通アプローチ

展望と機会

  • ホームシアターとスピーカーシステムは最もダイナミックなパフォーマンスを発揮し続ける
  • シームレスなスマートホーム統合とAIの採用が購入の大きな要因となる
  • 高音質は依然としてイノベーションの主な目標であると考えられている

カテゴリーデータ

フィリピンのホームビデオ

主なデータ結果

2025年の発展

  • 没入型でパーソナライズされた体験への需要が高まり、スマートテレビが成長を牽引
  • 大手企業の革新と中小ブランドの手頃な価格の製品により競合が激化している
  • オムニチャネル、ソーシャルコマース、デジタル統合別流通の変革

展望と機会

  • 従来の家庭用ビデオ技術の終焉に伴い、液晶テレビと有機ELテレビが将来の売上を牽引する
  • デジタルテレビとスマートテレビのさらなる普及は需要と供給の両面から推進される
  • 効果的なブランド認知度の構築を含め、テクノロジーを超えたイノベーションが必要

カテゴリーデータ

フィリピンにおける画像診断装置

主なデータ結果

2025年の発展

  • デジタルビデオカメラは衰退傾向にあるカテゴリーの中で依然として力強いパフォーマンスを維持
  • イメージングデバイスの競合情勢は依然として非常に緊密化している
  • 顧客購入プロセスにおけるオムニチャネルアプローチ

展望と機会

  • スマートフォンは画像機器にとって脅威とチャンスの両方をもたらす
  • AIパーソナライゼーションを画像機器に組み込むことで、愛好家や専門家にアピールできる
  • コミュニティ構築は、画像機器が関連性を維持するための革新的なアプローチであると考えられている

カテゴリーデータ

フィリピンのポータブルプレーヤー

主なデータ結果

2025年の発展

  • ワイヤレススピーカーがカテゴリーの成長を牽引
  • 中小ブランドの強さにもかかわらず、大手企業は地位を固めている
  • オムニチャネルショッピングが消費者行動を形作る

展望と機会

  • ストリーミングの進化の中で、ワイヤレススピーカーは引き続き主要な促進要因となる
  • AIと音声起動を統合して消費者体験を向上
  • テクノロジーを超えて、機能的なデザインが成長を促進する

カテゴリーデータ

フィリピンの携帯電話

主なデータ結果

2025年の発展

  • 携帯電話の消費者選択は二極化が進む
  • 価格競合と市場セグメンテーションの激化
  • オムニチャネルアプローチが最も効果的な流通戦略とみなされる

展望と機会

  • 携帯電話は、停滞した現地市場にもかかわらず、戦略的にブランドロイヤルティを構築できる
  • 将来の開発の一環としてのAIイノベーションとセグメント化された消費者への注力
  • 機能性、デザイン、エコシステムの統合が主要な動向となる

カテゴリーデータ

フィリピンのウェアラブル電子機器

主なデータ結果

2025年の発展

  • デジタルアクティビティウォッチとスマートウェアラブルが2025年の成長を牽引
  • Huawei Technologiesがリーダーシップを強化、しかし小規模ブランドも利益を上げる
  • オムニチャネル流通戦略は進化し続けている

展望と機会

  • スマートウェアラブルは今後のカテゴリーの成長を牽引するが、他のフォーマットにも機会がある
  • スマートウェアラブルではデザインと機能のパーソナライゼーションが期待される
  • 数量シェアを競う際に重要と考えられる価格戦略

カテゴリーデータ

フィリピンのワイヤレスヘッドホン

主なデータ結果

2025年の発展

  • TWSイヤホンは、手頃な価格、eコマース、若い消費者の牽引により爆発的な成長を記録
  • 小規模ブランドが利益を上げるにつれて競合が激化
  • オムニチャネル流通戦略が購買プロセスを変革

展望と機会

  • フィットネストレンドを背景に、TWSイヤホンが今後の勢いを牽引
  • プレミアム化と高度なオーディオ機能が重要なセールスポイントになると予想される
  • AIとスマート機能の動向を取り入れたワイヤレスヘッドフォン

カテゴリーデータ

目次
Product Code: CEPH

In 2025, consumer electronics in the Philippines was marked by rapid digitalisation, rising disposable incomes, and an increasingly tech-savvy population. Major categories experienced robust demand, driven by evolving consumer lifestyles and a strong focus on innovation. The shift between remote and office-based work recalibrated computer demand, with AI-ready laptops from brands such as Dell, Asus, and Acer gaining significant traction due to their enhanced productivity and security features.

Euromonitor International's Consumer Electronics in Philippines report offers a comprehensive guide to the size and shape of the in-home, portable and in-car consumer electronics products markets at a national level. It provides the latest retail sales data, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market- be they new product developments, distribution or pricing issues. Forecasts illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Computers and Peripherals, In-Car Entertainment, In-Home Consumer Electronics, Portable Consumer Electronics.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Consumer Electronics market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 50 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo, Bengaluru, Sao Paulo, Seoul, Hong Kong, Dusseldorf and Mexico City and a network of analysts in 100 countries, Euromonitor International has a unique capability and an understanding of diverse markets to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning. To learn more about how our research solutions can support you, contact your local Euromonitor International office.

TABLE OF CONTENTS

List Of Contents And Tables

EXECUTIVE SUMMARY

  • Consumer electronics in 2025: The big picture
  • 2025 key trends
  • Competitive landscape
  • Channel developments
  • What next for consumer electronics?

MARKET DATA

  • Table 1 Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2020-2025
  • Table 2 Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2020-2025
  • Table 3 Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 4 Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 5 NBO Company Shares of Consumer Electronics: % Volume 2021-2025
  • Table 6 LBN Brand Shares of Consumer Electronics: % Volume 2022-2025
  • Table 7 Distribution of Consumer Electronics by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 8 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2025-2030
  • Table 9 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2025-2030
  • Table 10 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 11 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2025-2030

DISCLAIMER

SOURCES

  • Summary 1 Research Sources

COMPUTERS AND PERIPHERALS IN THE PHILIPPINES

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Tracking local volume growth as demand shifts and expands
  • Competition heightens within the category
  • Appliances and electronics specialists continues to dominate distribution

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Sustaining growth through technological development and strong gaming market
  • AI integration becomes the new battleground for modern laptops
  • The increasing importance of sustainability within computers and peripherals

CATEGORY DATA

  • Table 12 Sales of Computers and Peripherals by Category: Volume 2020-2025
  • Table 13 Sales of Computers and Peripherals by Category: Value 2020-2025
  • Table 14 Sales of Computers and Peripherals by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 15 Sales of Computers and Peripherals by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 16 Sales of Computers by Category: Business Volume 2020-2025
  • Table 17 Sales of Computers by Category: Business Value MSP 2020-2025
  • Table 18 Sales of Computers by Category: Business Volume Growth 2020-2025
  • Table 19 Sales of Computers by Category: Business Value MSP Growth 2020-2025
  • Table 20 NBO Company Shares of Computers and Peripherals: % Volume 2021-2025
  • Table 21 LBN Brand Shares of Computers and Peripherals: % Volume 2022-2025
  • Table 22 Distribution of Computers and Peripherals by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 23 Forecast Sales of Computers and Peripherals by Category: Volume 2025-2030
  • Table 24 Forecast Sales of Computers and Peripherals by Category: Value 2025-2030
  • Table 25 Forecast Sales of Computers and Peripherals by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 26 Forecast Sales of Computers and Peripherals by Category: % Value Growth 2025-2030
  • Table 27 Forecast Sales of Computers by Category: Business Volume 2025-2030
  • Table 28 Forecast Sales of Computers by Category: Business Value MSP 2025-2030
  • Table 29 Forecast Sales of Computers by Category: Business Volume Growth 2025-2030
  • Table 30 Forecast Sales of Computers by Category: Business Value MSP Growth 2025-2030

IN-CAR ENTERTAINMENT IN THE PHILIPPINES

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Understanding aftermarket stagnation amid manufacturers' feature expansion
  • Pioneer strengthens lead of consolidated competitive landscape
  • Specialist retailers dominate distribution of car infotainment systems

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Leveraging AI navigation to combat Metro Manila's gridlock
  • Elevating safety and trust through cybersecurity innovation
  • Seizing opportunities in rear seat and multiscreen entertainment

CATEGORY DATA

  • Table 31 Sales of In-Car Entertainment by Category: Volume 2020-2025
  • Table 32 Sales of In-Car Entertainment by Category: Value 2020-2025
  • Table 33 Sales of In-Car Entertainment by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 34 Sales of In-Car Entertainment by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 35 NBO Company Shares of In-Car Entertainment: % Volume 2021-2025
  • Table 36 LBN Brand Shares of In-Car Entertainment: % Volume 2022-2025
  • Table 37 Distribution of In-Car Entertainment by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 38 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: Volume 2025-2030
  • Table 39 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: Value 2025-2030
  • Table 40 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 41 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: % Value Growth 2025-2030

HOME AUDIO AND CINEMA IN THE PHILIPPINES

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Despite category's weak performance, consumers search for premium, immersive audio experiences
  • Major players dominate, but small brands also appeal through innovation
  • Omnichannel approach to distribution observed in the local market

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Home cinema and speaker systems to remain the most dynamic performer
  • Seamless smart home integration and AI adoption will be key purchase drivers
  • High sound quality is still considered the main goal of innovation

CATEGORY DATA

  • Table 42 Sales of Home Audio and Cinema by Category: Volume 2020-2025
  • Table 43 Sales of Home Audio and Cinema by Category: Value 2020-2025
  • Table 44 Sales of Home Audio and Cinema by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 45 Sales of Home Audio and Cinema by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 46 NBO Company Shares of Home Audio and Cinema: % Volume 2021-2025
  • Table 47 LBN Brand Shares of Home Audio and Cinema: % Volume 2022-2025
  • Table 48 Distribution of Home Audio and Cinema by Channel: % Volume 2021-2025
  • Table 49 Forecast Sales of Home Audio and Cinema by Category: Volume 2025-2030
  • Table 50 Forecast Sales of Home Audio and Cinema by Category: Value 2025-2030
  • Table 51 Forecast Sales of Home Audio and Cinema by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 52 Forecast Sales of Home Audio and Cinema by Category: % Value Growth 2025-2030

HOME VIDEO IN THE PHILIPPINES

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Smart TVs drive growth, driven by demand for immersive and personalised experiences
  • Competition intensifies with innovation from leading players and affordable offerings by smaller brands
  • Transforming distribution with omnichannel, social commerce, and digital integration

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • LCD and OLED TVs to drive future sales following exit of older home video technology
  • Further adoption of digital and smart TVs to be driven by both demand and supply sides
  • Innovation beyond technology is needed, including building effective brand awareness

CATEGORY DATA

  • Table 53 Sales of Home Video by Category: Volume 2020-2025
  • Table 54 Sales of Home Video by Category: Value 2020-2025
  • Table 55 Sales of Home Video by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 56 Sales of Home Video by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 57 Sales of LCD TVs by Network Connectivity: % Retail Volume 2020-2025
  • Table 58 NBO Company Shares of Home Video: % Volume 2021-2025
  • Table 59 LBN Brand Shares of Home Video: % Volume 2022-2025
  • Table 60 Distribution of Home Video by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 61 Forecast Sales of Home Video by Category: Volume 2025-2030
  • Table 62 Forecast Sales of Home Video by Category: Value 2025-2030
  • Table 63 Forecast Sales of Home Video by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 64 Forecast Sales of Home Video by Category: % Value Growth 2025-2030
  • Table 65 Forecast Sales of LCD TVs by Network Connectivity: % Retail Volume 2025-2030

IMAGING DEVICES IN THE PHILIPPINES

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Digital camcorders remains a dynamic performer in declining category
  • Competitive landscape of imaging devices remains highly consolidated
  • Omnichannel approach in customer purchase journey

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Smartphones present both threats and opportunities to imaging devices
  • Embedding AI personalisation in imaging devices set to appeal to enthusiasts and professionals
  • Community building is considered an innovative approach for imaging devices to stay relevant

CATEGORY DATA

  • Table 66 Sales of Imaging Devices by Category: Volume 2020-2025
  • Table 67 Sales of Imaging Devices by Category: Value 2020-2025
  • Table 68 Sales of Imaging Devices by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 69 Sales of Imaging Devices by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 70 NBO Company Shares of Imaging Devices: % Volume 2021-2025
  • Table 71 LBN Brand Shares of Imaging Devices: % Volume 2022-2025
  • Table 72 Distribution of Imaging Devices by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 73 Forecast Sales of Imaging Devices by Category: Volume 2025-2030
  • Table 74 Forecast Sales of Imaging Devices by Category: Value 2025-2030
  • Table 75 Forecast Sales of Imaging Devices by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 76 Forecast Sales of Imaging Devices by Category: % Value Growth 2025-2030

PORTABLE PLAYERS IN THE PHILIPPINES

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Wireless speakers sole driver of category's growth
  • Major players solidify positions, despite strength of smaller brands
  • Omnichannel shopping shapes consumer behaviour

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Wireless speakers will remain key growth driver amid streaming evolution
  • Integrating AI and voice activation to enhance the consumer experience
  • Beyond technology, functional designs can help drive growth

CATEGORY DATA

  • Table 77 Sales of Portable Players by Category: Volume 2020-2025
  • Table 78 Sales of Portable Players by Category: Value 2020-2025
  • Table 79 Sales of Portable Players by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 80 Sales of Portable Players by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 81 NBO Company Shares of Portable Players: % Volume 2021-2025
  • Table 82 LBN Brand Shares of Portable Players: % Volume 2022-2025
  • Table 83 Distribution of Portable Players by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 84 Forecast Sales of Portable Players by Category: Volume 2025-2030
  • Table 85 Forecast Sales of Portable Players by Category: Value 2025-2030
  • Table 86 Forecast Sales of Portable Players by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 87 Forecast Sales of Portable Players by Category: % Value Growth 2025-2030

MOBILE PHONES IN THE PHILIPPINES

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Mobile phones sees rising polarisation in consumer choices
  • Intensifying price competition and market segmentation
  • Omnichannel approach deemed the most effective distribution strategy

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Mobile phones can strategically build brand loyalty despite stagnant local market
  • AI innovation and segmented consumer focus as part of future development
  • Functionality, design and ecosystem integration will be major trends

CATEGORY DATA

  • Table 88 Sales of Mobile Phones by Category: Volume 2020-2025
  • Table 89 Sales of Mobile Phones by Category: Value 2020-2025
  • Table 90 Sales of Mobile Phones by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 91 Sales of Mobile Phones by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 92 Sales of Smartphones by Screen Size: % Retail Volume 2022-2025
  • Table 93 NBO Company Shares of Mobile Phones: % Volume 2021-2025
  • Table 94 LBN Brand Shares of Mobile Phones: % Volume 2022-2025
  • Table 95 Distribution of Mobile Phones by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 96 Forecast Sales of Mobile Phones by Category: Volume 2025-2030
  • Table 97 Forecast Sales of Mobile Phones by Category: Value 2025-2030
  • Table 98 Forecast Sales of Mobile Phones by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 99 Forecast Sales of Mobile Phones by Category: % Value Growth 2025-2030
  • Table 100 Forecast Sales of Smartphones by Screen Size: % Retail Volume 2025-2030

WEARABLE ELECTRONICS IN THE PHILIPPINES

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Digital activity watches and smart wearables drive growth in 2025
  • Huawei Technologies strengthens leadership, but smaller brands also make gains
  • Omnichannel distribution strategies continue to evolve

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Smart wearables to drive future category growth, but other formats offer opportunities
  • Personalisation in design and function expected among smart wearables
  • Pricing strategies considered important when competing for volume share

CATEGORY DATA

  • Table 101 Sales of Wearable Electronics by Category: Volume 2020-2025
  • Table 102 Sales of Wearable Electronics by Category: Value 2020-2025
  • Table 103 Sales of Wearable Electronics by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 104 Sales of Wearable Electronics by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 105 NBO Company Shares of Wearable Electronics: % Volume 2021-2025
  • Table 106 LBN Brand Shares of Wearable Electronics: % Volume 2022-2025
  • Table 107 Distribution of Wearable Electronics by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 108 Forecast Sales of Wearable Electronics by Category: Volume 2025-2030
  • Table 109 Forecast Sales of Wearable Electronics by Category: Value 2025-2030
  • Table 110 Forecast Sales of Wearable Electronics by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 111 Forecast Sales of Wearable Electronics by Category: % Value Growth 2025-2030

WIRELESS HEADPHONES IN THE PHILIPPINES

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • TWS earbuds records explosive growth driven by affordability, e-commerce, and younger consumers
  • Competition intensifies as smaller brands make gains
  • Omnichannel distribution strategies reshape purchasing process

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Future momentum to be driven by TWS earbuds, with underlying fitness trend
  • Premiumisation and advanced audio features are expected to be key selling points
  • Wireless headphones set to embrace AI and smart features trends

CATEGORY DATA

  • Table 112 Sales of Wireless Headphones by Category: Volume 2020-2025
  • Table 113 Sales of Wireless Headphones by Category: Value 2020-2025
  • Table 114 Sales of Wireless Headphones by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 115 Sales of Wireless Headphones by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 116 NBO Company Shares of Wireless Headphones: % Volume 2021-2025
  • Table 117 LBN Brand Shares of Wireless Headphones: % Volume 2022-2025
  • Table 118 Distribution of Wireless Headphones by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 119 Forecast Sales of Wireless Headphones by Category: Volume 2025-2030
  • Table 120 Forecast Sales of Wireless Headphones by Category: Value 2025-2030
  • Table 121 Forecast Sales of Wireless Headphones by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 122 Forecast Sales of Wireless Headphones by Category: % Value Growth 2025-2030