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市場調査レポート
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1785667

シンガポールの家電市場

Consumer Electronics in Singapore


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ページ情報
英文 83 Pages
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即日から翌営業日
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価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=148.66円
シンガポールの家電市場
出版日: 2025年07月31日
発行: Euromonitor International
ページ情報: 英文 83 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

2025年、シンガポールの家電の小売販売台数は、業界の成熟とカテゴリー間の業績のばらつきを反映して、わずかな伸びにとどまっています。ウェアラブル・エレクトロニクス、ワイヤレス・ヘッドフォン、ポータブル・プレーヤーは、人工知能(AI)とスマートホームの統合が進み、その機能が強化され、ハイテクに詳しい消費者へのアピールが強化されたため、堅調な伸びを示しました。

Euromonitor Internationalの調査レポート「シンガポールの家電市場」は、家庭内、ポータブル、車載の家電製品市場の規模や形態について、国レベルで包括的なガイドを提供しています。最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主な要因(新製品開発、流通、価格問題など)を戦略的に分析しています。予測は、市場がどのように変化するかを示しています。

対象製品:コンピュータおよび周辺機器、車載エンターテインメント、家庭内コンシューマーエレクトロニクス、ポータブルコンシューマーエレクトロニクス

データ範囲:市場規模(実績および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ

このレポートを購入する理由

  • コンシューマーエレクトロニクス市場の詳細な把握
  • 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定
  • 競合環境、市場の主要参入企業、主要ブランドを理解
  • 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展すると予測されるかを評価

Euromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において50年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、ベンガルール、サンパウロ、ソウル、香港、デュッセルドルフ、メキシコシティにオフィスを構え、100カ国にアナリストネットワークを持つ同社は、独自の能力と多様な市場を理解し、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発しています。

目次

目次と表の一覧

エグゼクティブサマリー

  • 2025年の家電製品:全体像
  • 2025年の主要動向
  • 競合情勢
  • チャネル開発
  • 家電の今後

市場データ

免責事項

情報源

シンガポールのコンピューターと周辺機器

主なデータ結果

2025年の発展

  • 嗜好の変化が特にシンガポールでのデスクトップの減少を促進
  • ニッチな参入企業が台頭しても、既存ブランドは地位を保っている
  • 利便性と価値が小売eコマースの成長を牽引

展望と機会

  • ノートパソコンと高級モニターは、全体的な減少にもかかわらず、依然として存在感を維持する
  • AIとチップの進歩が将来の技術変化の舞台を整える
  • 次世代の製品イノベーションにおけるAIの実現に向けたパーソナライゼーションとパフォーマンス

カテゴリーデータ

シンガポールの車内エンターテイメント

主なデータ結果

2025年の発展

  • スマートフォンと内蔵システムが車内エンターテイメントの衰退を加速
  • 競合環境の分断はアフターマーケット需要の縮小を反映している
  • オフライン小売業は地位を保っているが、小売業のeコマースは徐々に重要性を増している

展望と機会

  • 自動車所有率の低下は、車内エンターテイメントの継続的な衰退を示している
  • 組み込み製品ではアフターマーケットの混乱の余地がほとんどない
  • ニッチなイノベーションは、縮小するカテゴリーの愛好家をターゲットにする

カテゴリーデータ

シンガポールのホームオーディオとシネマ

主なデータ結果

2025年の発展

  • コンパクトでスマートなオーディオソリューションへのローカルな嗜好の変化
  • Samsungはオーディオとビジュアル製品のシームレスな統合でシェアを拡大しているが、LGがさらに接近している
  • オムニチャネル戦略の拡大に伴い、小売eコマースが拡大

展望と機会

  • ホームオーディオとシネマはニッチなカテゴリーであり続ける
  • スマートな統合とAIが将来の製品開発を形作る
  • レコードとサウンドバーの革新が成長への希望の光をもたらす

カテゴリーデータ

シンガポールのホームビデオ

主なデータ結果

2025年の発展

  • 好みの変化がテレビの需要を形作る
  • ハイセンスのリーダーをめぐる競合が激化
  • オムニチャネルがブランドの流通戦略を形作る

展望と機会

  • 液晶テレビが依然として優勢だが、OLEDテレビの勢いが成長を牽引する見込み
  • スマートな機能とシームレスな統合がイノベーションをリードする
  • プレミアム機能を備えた価値主導のイノベーションでリーチを拡大

カテゴリーデータ

シンガポールの画像機器

主なデータ結果

2025年の発展

  • 消費者の優先順位の変化により、イメージング機器の売上は引き続き減少している
  • リーダー企業は縮小するカテゴリーで売上の勢いを維持するのに苦戦している
  • 消費者がオンラインとオフラインの購買行動を融合するにつれ、小売eコマースが普及しつつある

展望と機会

  • 経済の逆風と消費者の嗜好の変化が将来の売上に重くのしかかる
  • 技術の進歩はニッチな成長機会をもたらす
  • 体験、美学、ニッチな魅力に焦点を当てたイノベーション

カテゴリーデータ

シンガポールのポータブルプレーヤー

主なデータ結果

2025年の発展

  • ワイヤレススピーカーがポータブルプレーヤーの活力を高める
  • Harman International Industriesは、細分化されたカテゴリーにおいてJBLで首位を維持
  • オムニチャネルショッピングが消費者行動を形作る

展望と機会

  • スマートホームと購買力が成長を支えている
  • AIを活用したサウンドとデザインの革新が先導する
  • デザイン主導のイノベーションとスマートな機能に重点を置く

カテゴリーデータ

シンガポールの携帯電話

主なデータ結果

2025年の発展

  • 消費者が慎重になり、より大幅なアップグレードを待つため、スマートフォンの売上はわずかに減少
  • Appleがリードを維持する一方、中国ブランドが勢力を拡大
  • 小売業のEコマースはダイナミックな成長を遂げているが、オムニチャネル戦略が重要

展望と機会

  • 経済の逆風の中での慎重な楽観主義が成長鈍化を促す
  • 折りたたみ式デバイスとAIがイノベーションの限界を押し広げる
  • デザイン、バッテリー寿命、エコシステムが次のイノベーションの波を定義する

カテゴリーデータ

シンガポールのウェアラブル電子機器

主なデータ結果

2025年の発展

  • スマートウェアラブルが健康志向市場の成長を牽引
  • 既存のリーダーはシェアを拡大するが、小規模な参入企業は進歩する
  • オムニチャネル戦略の進化に伴い小売eコマースが拡大

展望と機会

  • スマートウェアラブルは2030年まで成長を続ける見込み
  • パーソナライゼーションとパフォーマンスを向上させるテクノロジーが期待される
  • 日常的な使用を形作る革新性とスタイル

カテゴリーデータ

シンガポールのワイヤレスヘッドホン

主なデータ結果

2025年の発展

  • TWSイヤホンが成長を牽引、プレミアム化が需要を形成
  • 競合が激化する中でもアップルはリードを維持
  • オムニチャネル戦略が消費者の購買行動を変革

展望と機会

  • ワイヤレスヘッドホン、特にTWSイヤホンの成長見通しは明るい
  • 機能性と日常的な使用を向上させるスマートな機能セット
  • 人間工学に基づいたデザインとファッションの融合がイノベーションを推進する可能性が高め

カテゴリーデータ

目次
Product Code: CESG

In 2025, retail volume sales of consumer electronics in Singapore experienced minimal growth, reflecting industry maturity and divergent performances across categories. Wearable electronics, wireless headphones, and portable players saw robust growth, driven by advancements in artificial intelligence (AI) and smart home integration, which enhanced their functionality and appeal to tech-savvy consumers. Imaging devices and in-car entertainment systems, however, witnessed declines as consumers shi...

Euromonitor International's Consumer Electronics in Singapore report offers a comprehensive guide to the size and shape of the in-home, portable and in-car consumer electronics products markets at a national level. It provides the latest retail sales data, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market- be they new product developments, distribution or pricing issues. Forecasts illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Computers and Peripherals, In-Car Entertainment, In-Home Consumer Electronics, Portable Consumer Electronics.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Consumer Electronics market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 50 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo, Bengaluru, Sao Paulo, Seoul, Hong Kong, Dusseldorf and Mexico City and a network of analysts in 100 countries, Euromonitor International has a unique capability and an understanding of diverse markets to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning. To learn more about how our research solutions can support you, contact your local Euromonitor International office.

TABLE OF CONTENTS

List Of Contents And Tables

EXECUTIVE SUMMARY

  • Consumer electronics in 2025: The big picture
  • 2025 key trends
  • Competitive landscape
  • Channel developments
  • What next for consumer electronics?

MARKET DATA

  • Table 1 Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2020-2025
  • Table 2 Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2020-2025
  • Table 3 Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 4 Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 5 NBO Company Shares of Consumer Electronics: % Volume 2021-2025
  • Table 6 LBN Brand Shares of Consumer Electronics: % Volume 2022-2025
  • Table 7 Distribution of Consumer Electronics by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 8 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Volume 2025-2030
  • Table 9 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: Value 2025-2030
  • Table 10 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 11 Forecast Sales of Consumer Electronics by Category: % Value Growth 2025-2030

DISCLAIMER

SOURCES

  • Summary 1 Research Sources

COMPUTERS AND PERIPHERALS IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Changing preferences drive decline for desktops in particular in Singapore
  • Established brands hold their ground even as niche players emerge
  • Convenience and value drive growth for retail e-commerce

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Laptops and premium monitors to stay relevant despite overall decline
  • AI and chip advances set the stage for future tech shifts
  • Personalisation and performance to meet AI in the next wave of product innovation

CATEGORY DATA

  • Table 12 Sales of Computers and Peripherals by Category: Volume 2020-2025
  • Table 13 Sales of Computers and Peripherals by Category: Value 2020-2025
  • Table 14 Sales of Computers and Peripherals by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 15 Sales of Computers and Peripherals by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 16 Sales of Computers by Category: Business Volume 2020-2025
  • Table 17 Sales of Computers by Category: Business Value MSP 2020-2025
  • Table 18 Sales of Computers by Category: Business Volume Growth 2020-2025
  • Table 19 Sales of Computers by Category: Business Value MSP Growth 2020-2025
  • Table 20 NBO Company Shares of Computers and Peripherals: % Volume 2021-2025
  • Table 21 LBN Brand Shares of Computers and Peripherals: % Volume 2022-2025
  • Table 22 Distribution of Computers and Peripherals by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 23 Forecast Sales of Computers and Peripherals by Category: Volume 2025-2030
  • Table 24 Forecast Sales of Computers and Peripherals by Category: Value 2025-2030
  • Table 25 Forecast Sales of Computers and Peripherals by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 26 Forecast Sales of Computers and Peripherals by Category: % Value Growth 2025-2030
  • Table 27 Forecast Sales of Computers by Category: Business Volume 2025-2030
  • Table 28 Forecast Sales of Computers by Category: Business Value MSP 2025-2030
  • Table 29 Forecast Sales of Computers by Category: Business Volume Growth 2025-2030
  • Table 30 Forecast Sales of Computers by Category: Business Value MSP Growth 2025-2030

IN-CAR ENTERTAINMENT IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Smartphones and built-in systems accelerate the decline of in-car entertainment
  • Fragmented competitive environment reflects shrinking aftermarket demand
  • Offline retail holds ground, while retail e-commerce slowly gains relevance

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Decline in car ownership signals a continued fall for in-car entertainment
  • Built-in products leave little room for aftermarket disruption
  • Niche innovations will target enthusiasts in a contracting category

CATEGORY DATA

  • Table 31 Sales of In-Car Entertainment by Category: Volume 2020-2025
  • Table 32 Sales of In-Car Entertainment by Category: Value 2020-2025
  • Table 33 Sales of In-Car Entertainment by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 34 Sales of In-Car Entertainment by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 35 NBO Company Shares of In-Car Entertainment: % Volume 2021-2025
  • Table 36 LBN Brand Shares of In-Car Entertainment: % Volume 2022-2025
  • Table 37 Distribution of In-Car Entertainment by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 38 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: Volume 2025-2030
  • Table 39 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: Value 2025-2030
  • Table 40 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 41 Forecast Sales of In-Car Entertainment by Category: % Value Growth 2025-2030

HOME AUDIO AND CINEMA IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Local preferences shift towards compact and smart audio solutions
  • Samsung gains share with seamless integration of audio and visual products, but LG draws closer
  • Retail e-commerce gains ground as omnichannel strategies expand

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Home audio and cinema set to remain a niche category
  • Smart integration and AI to shape future product development
  • Innovation in vinyl and soundbars offers glimmers of hope for growth

CATEGORY DATA

  • Table 42 Sales of Home Audio and Cinema by Category: Volume 2020-2025
  • Table 43 Sales of Home Audio and Cinema by Category: Value 2020-2025
  • Table 44 Sales of Home Audio and Cinema by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 45 Sales of Home Audio and Cinema by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 46 NBO Company Shares of Home Audio and Cinema: % Volume 2021-2025
  • Table 47 LBN Brand Shares of Home Audio and Cinema: % Volume 2022-2025
  • Table 48 Distribution of Home Audio and Cinema by Channel: % Volume 2021-2025
  • Table 49 Forecast Sales of Home Audio and Cinema by Category: Volume 2025-2030
  • Table 50 Forecast Sales of Home Audio and Cinema by Category: Value 2025-2030
  • Table 51 Forecast Sales of Home Audio and Cinema by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 52 Forecast Sales of Home Audio and Cinema by Category: % Value Growth 2025-2030

HOME VIDEO IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Shifting preferences shape demand for televisions
  • Stronger competition for the leaders from Hisense
  • Omnichannel shapes brands' distribution strategy

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Momentum of OLED TVs set to drive growth, although LCD TVs will still dominate
  • Smart features and seamless integration will lead innovation
  • Value-driven innovation with premium features to expand reach

CATEGORY DATA

  • Table 53 Sales of Home Video by Category: Volume 2020-2025
  • Table 54 Sales of Home Video by Category: Value 2020-2025
  • Table 55 Sales of Home Video by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 56 Sales of Home Video by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 57 Sales of LCD TVs by Network Connectivity: % Retail Volume 2020-2025
  • Table 58 NBO Company Shares of Home Video: % Volume 2021-2025
  • Table 59 LBN Brand Shares of Home Video: % Volume 2022-2025
  • Table 60 Distribution of Home Video by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 61 Forecast Sales of Home Video by Category: Volume 2025-2030
  • Table 62 Forecast Sales of Home Video by Category: Value 2025-2030
  • Table 63 Forecast Sales of Home Video by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 64 Forecast Sales of Home Video by Category: % Value Growth 2025-2030
  • Table 65 Forecast Sales of LCD TVs by Network Connectivity: % Retail Volume 2025-2030

IMAGING DEVICES IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Imaging devices sees continued decline amid shifting consumer priorities
  • Leaders struggle to sustain sales momentum in a shrinking category
  • Retail e-commerce gains ground as consumers blend online and offline journeys

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Economic headwinds and shifting consumer preferences to weigh on future sales
  • Technological advancements offer niche growth opportunities
  • Innovation to focus on experience, aesthetics, and niche appeal

CATEGORY DATA

  • Table 66 Sales of Imaging Devices by Category: Volume 2020-2025
  • Table 67 Sales of Imaging Devices by Category: Value 2020-2025
  • Table 68 Sales of Imaging Devices by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 69 Sales of Imaging Devices by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 70 NBO Company Shares of Imaging Devices: % Volume 2021-2025
  • Table 71 LBN Brand Shares of Imaging Devices: % Volume 2022-2025
  • Table 72 Distribution of Imaging Devices by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 73 Forecast Sales of Imaging Devices by Category: Volume 2025-2030
  • Table 74 Forecast Sales of Imaging Devices by Category: Value 2025-2030
  • Table 75 Forecast Sales of Imaging Devices by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 76 Forecast Sales of Imaging Devices by Category: % Value Growth 2025-2030

PORTABLE PLAYERS IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Wireless speakers drives dynamism for portable players
  • Harman International Industries maintains its lead with JBL in a fragmented category
  • Omnichannel shopping shapes consumer behaviour

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Smart homes and spending power sustain growth
  • AI-powered sound and design innovation to lead the way
  • A focus on design-driven innovation and smart features

CATEGORY DATA

  • Table 77 Sales of Portable Players by Category: Volume 2020-2025
  • Table 78 Sales of Portable Players by Category: Value 2020-2025
  • Table 79 Sales of Portable Players by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 80 Sales of Portable Players by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 81 NBO Company Shares of Portable Players: % Volume 2021-2025
  • Table 82 LBN Brand Shares of Portable Players: % Volume 2022-2025
  • Table 83 Distribution of Portable Players by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 84 Forecast Sales of Portable Players by Category: Volume 2025-2030
  • Table 85 Forecast Sales of Portable Players by Category: Value 2025-2030
  • Table 86 Forecast Sales of Portable Players by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 87 Forecast Sales of Portable Players by Category: % Value Growth 2025-2030

MOBILE PHONES IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Sales of smartphones dip slightly, as consumers are cautious and wait for more significant upgrades
  • Apple maintains its lead, while Chinese brands expand their reach
  • Retail e-commerce sees dynamic growth, but omnichannel strategies are important

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Cautious optimism amid economic headwinds will drive slow growth
  • Foldables and AI will push the frontiers of innovation
  • Design, battery life, and ecosystem will define the next wave of innovation

CATEGORY DATA

  • Table 88 Sales of Mobile Phones by Category: Volume 2020-2025
  • Table 89 Sales of Mobile Phones by Category: Value 2020-2025
  • Table 90 Sales of Mobile Phones by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 91 Sales of Mobile Phones by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 92 Sales of Smartphones by Screen Size: % Retail Volume 2022-2025
  • Table 93 NBO Company Shares of Mobile Phones: % Volume 2021-2025
  • Table 94 LBN Brand Shares of Mobile Phones: % Volume 2022-2025
  • Table 95 Distribution of Mobile Phones by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 96 Forecast Sales of Mobile Phones by Category: Volume 2025-2030
  • Table 97 Forecast Sales of Mobile Phones by Category: Value 2025-2030
  • Table 98 Forecast Sales of Mobile Phones by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 99 Forecast Sales of Mobile Phones by Category: % Value Growth 2025-2030
  • Table 100 Forecast Sales of Smartphones by Screen Size: % Retail Volume 2025-2030

WEARABLE ELECTRONICS IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • Smart wearables drives growth in a health-conscious market
  • The established leaders expand their shares, but smaller players progress
  • Retail e-commerce expands as omnichannel strategies evolve

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Smart wearables set to sustain growth through to 2030
  • Technologies that enhance personalisation and performance expected
  • Innovation and style expected to shape everyday use

CATEGORY DATA

  • Table 101 Sales of Wearable Electronics by Category: Volume 2020-2025
  • Table 102 Sales of Wearable Electronics by Category: Value 2020-2025
  • Table 103 Sales of Wearable Electronics by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 104 Sales of Wearable Electronics by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 105 NBO Company Shares of Wearable Electronics: % Volume 2021-2025
  • Table 106 LBN Brand Shares of Wearable Electronics: % Volume 2022-2025
  • Table 107 Distribution of Wearable Electronics by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 108 Forecast Sales of Wearable Electronics by Category: Volume 2025-2030
  • Table 109 Forecast Sales of Wearable Electronics by Category: Value 2025-2030
  • Table 110 Forecast Sales of Wearable Electronics by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 111 Forecast Sales of Wearable Electronics by Category: % Value Growth 2025-2030

WIRELESS HEADPHONES IN SINGAPORE

KEY DATA FINDINGS

2025 DEVELOPMENTS

  • TWS earbuds powers growth, while premiumisation shapes demand
  • Apple maintains its lead even as the competition intensifies
  • Omnichannel strategies reshape the consumer journey

PROSPECTS AND OPPORTUNITIES

  • Growth outlook positive for wireless headphones, especially for TWS earbuds
  • Smart features set to enhance functionality and everyday use
  • Ergonomic design and fashion integration likely to drive innovation

CATEGORY DATA

  • Table 112 Sales of Wireless Headphones by Category: Volume 2020-2025
  • Table 113 Sales of Wireless Headphones by Category: Value 2020-2025
  • Table 114 Sales of Wireless Headphones by Category: % Volume Growth 2020-2025
  • Table 115 Sales of Wireless Headphones by Category: % Value Growth 2020-2025
  • Table 116 NBO Company Shares of Wireless Headphones: % Volume 2021-2025
  • Table 117 LBN Brand Shares of Wireless Headphones: % Volume 2022-2025
  • Table 118 Distribution of Wireless Headphones by Channel: % Volume 2020-2025
  • Table 119 Forecast Sales of Wireless Headphones by Category: Volume 2025-2030
  • Table 120 Forecast Sales of Wireless Headphones by Category: Value 2025-2030
  • Table 121 Forecast Sales of Wireless Headphones by Category: % Volume Growth 2025-2030
  • Table 122 Forecast Sales of Wireless Headphones by Category: % Value Growth 2025-2030