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市場調査レポート
商品コード
1598288
インドネシアの包装業界市場Packaging Industry in Indonesia |
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インドネシアの包装業界市場 |
出版日: 2024年11月21日
発行: Euromonitor International
ページ情報: 英文 43 Pages
納期: 即日から翌営業日
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インドネシアでは、健康とウェルネスの動向が菓子類の包装選択に大きな影響を与え、消費者は小包装サイズや環境に優しい選択肢を求めました。冷凍惣菜ではフレキシブル・プラスチックが依然として人気の包装材料ですが、このカテゴリーでは持続可能性と美的魅力の点から紙パックがシェアを伸ばしています。ヨーグルトの消費量は増加しており、各ブランドはフレキシブルなアルミ/プラスチックパックに入ったスティックヨーグルトのような革新的な包装形態を導入しています。
当レポートでは、インドネシアの包装業界市場について調査し、金属包装、硬質プラスチック、ガラス、液体カートン、紙ベースの容器、軟包装など、様々なパックタイプとクロージャーの動向と見通しについてまとめ、戦略的な分析を行っています。
In Indonesia, health and wellness trends significantly impacted confectionery packaging choices, with consumers seeking smaller pack sizes as well as eco-friendly options. While flexible plastic remained a popular packaging material in frozen ready meals, folding cartons were gaining share in this category due to their sustainability and aesthetic appeal. Yoghurt consumption was increasing, with brands introducing innovative packaging formats like yoghurt sticks in flexible aluminium/plastic pac...
Euromonitor International's Packaging in Indonesia report offers insight into key trends and developments in the industry. The report also examines trends and prospect for various pack types and closures: metal packaging, rigid plastic, glass, liquid cartons, paper-based containers; flexible packaging.
Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.