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市場調査レポート
商品コード
1247418

砂糖のデコレーションとインクルージョンの世界市場-2023-2030

Global Sugar Decorations and Inclusions Market - 2023-2030

出版日: | 発行: DataM Intelligence | ページ情報: 英文 200 Pages | 納期: 約2営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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砂糖のデコレーションとインクルージョンの世界市場-2023-2030
出版日: 2023年03月28日
発行: DataM Intelligence
ページ情報: 英文 200 Pages
納期: 約2営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

市場概要

ベーカリーや菓子類では、ケーキやペストリー、朝食用シリアル、バーチョコレートなどの最終製品に、独特の風味や食感、口当たり、色合いなどの改良を施すために、デコレーションとインクルージョンが重要な役割を担っています。装飾を目的としたさまざまな方法を用いて、食品をより魅力的なものにするために使用されます。アイスクリームやフローズンデザートに使用されるシュガーデコレーションおよびインクルージョンとしては、サンディング、粗糖、キャラメル内包物などが挙げられます。カルレッティは、凍結の持続性を高めるための特定のコーティング技術として使用されます。さらに、食品の食感を向上させ、その製品をより魅力的に見せることができます。食品加工とコーティング技術の新興国開拓は、市場の成長を促進する主な要因となっています。

2022年の世界のシュガーデコレーションおよびインクルージョン市場は、予測期間中(2023-2030年)CAGR 5.80%で成長すると予測されています。

市場力学:ペストリー、デザート、ケーキをパーソナライズする傾向の高まりが市場拡大を促進

ミレニアル世代やジェネレーションZの間でケーキやアイスクリームなどのデザートの人気が高まっており、そのような食事をより素敵に演出するためにこれらの製品の使用が奨励され、業界の成長を後押ししています。また、ケーキやデザート、ペストリーをカスタマイズする動向により、これらの製品の使用は増加すると予想され、業界の成長をさらに後押しすると期待されています。また、これらの製品は、様々なプリント、サイズ、形状があり、完成した料理に特徴的な仕上げとデザインを与え、様々な季節や機会に適応して役立つものです。例えば、Barry Callebaut社は、プラーク、シェイプ、チョコレートヘルなど、ホリデーデザインを施した様々な製品を提供しています。顧客は食の好みをより厳しく、より冒険的になっており、ひねりの効いた本物の伝統的な商品への需要を高めています。消費者は現在、特にGen-Yとミレニアル世代を中心に、多感な体験を提供する食品を切望しています。彼らは独特の食感を提供し、刺激的で驚きと課題のある味覚を要求しています。その結果、特徴的な口当たりや食感を提供するために、様々な食品にこれらの製品が使用されるようになり、市場は拡大しています。

一方、砂糖の装飾品や内包物の市場は、新しいエスニックな味や嗜好を求める消費者の需要に大きく影響されます。また、砂糖業界は、より健康的な商品を作ることに重点を置くようになりました。健康志向の高まりが、特に新興国を中心にこの動向を後押ししています。新興国における組織的な小売業の発展が、砂糖の装飾品や添加物の市場に拍車をかけています。

しかし、価格の変動と原材料の供給不足は、砂糖の装飾品と内包物の市場拡大を制限すると予想される2つの側面です。食品医薬品局、欧州食品安全局、欧州連合など、複数の規制機関が、食品のシュガーデコレーションおよびインクルージョンに関して厳しい規制を設けています。予測期間中、食品用インクルージョンの不足も市場拡大を制限すると予想されます。

市場セグメンテーション: 世界のシュガーデコレーションおよびインクルージョン市場で最も高いシェアを占めるのは人工糖セグメント

天然着色料は色の濃さが一定せず、熱や光にさらされると不安定になるため、装飾品や内包物に人工着色料の需要が高まっています。天然着色料の入手可能性は様々であり、他の食品成分との反応性の向上とともに、人工着色料の需要が高まっています。全世界において、心血管疾患(CVD)は主な死因となっています。倫理的な理由から、人工糖の摂取がCVDリスクのようなハードエンドポイントに及ぼす影響は、ランダム化比較試験で直接評価されていません。同様に、前向き観察研究では、人工糖の消費量(mg/日)と心血管疾患(CVD)の発症リスクとの関係を直接調べていませんが、いくつかの研究では人工甘味飲料の消費量(ミリリットルまたはサービング/日)を代理としてこの関係を調査し、さまざまな結果が出ているため、2022年から2030年の間に人工糖のCAGRは高くなると予想されます。

一方、ベーカリー分野では、砂糖で作られた包材やデコレーションが頻繁に使用されています。ケーキやペストリーのようなベーカリー商品の付属品として、またケーキのデコレーションのための消耗品として使用されています。予測期間中、ケーキやペストリーに砂糖のスプリンクルやインクルージョンが多く使用され、この市場の成長を促進すると予測されます。

地域別普及率:予測期間中、北米が圧倒的なシェアを誇る

デコレーションとインクルージョンの市場は、北米が支配的でした。これは、食品加工業界からの消費者需要の高まりと、デコレーションやインクルージョンに関する知識の高まりによるものです。この分野の市場拡大は、焼き菓子や付加価値製品の需要の高まりと、菓子類からのデコレーションやインクルージョンに対する需要の高まりによってもたらされます。砂糖のデコレーションとインクルージョン市場は、付加価値のある食品への需要の高まりにより、北米で大きく拡大しました。また、消費者の可処分所得の増加やデザートの消費量の増加により、砂糖装飾・含有物市場の主要プレーヤーは大きな市場機会を得ています。しかし、原材料コストの変動が、予測期間中の砂糖装飾品・添加物市場全体の拡大を抑制すると予想されます。

一方、アジア太平洋地域は、予測期間中に最も市場が急成長すると予測されています。この地域の市場は、主にケーキやペストリーのような利便性の高いベーカリーグッズの需要の高まりによって拡大しています。アジアの消費者は、外国の味や料理に対する受容性が高まっており、既存のブランドや新しいベーカリーがシュガースプリンクルに投資する動機となっています。さらに、この地域では付加価値の高い商品への需要が高まっており、市場の拡大を後押しすると予想されます。この地域の拡大する経済がこの需要を支えています。

目次

第1章 範囲と調査手法

  • 調査手法
  • 市場の範囲

第2章 主な動向と発展

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 着色料別市場内訳
  • タイプ別市場内訳
  • エンドユーザー別市場内訳
  • 地域別市場内訳

第4章 市場力学

  • マーケットインパクトのある要素
    • 促進要因
    • 抑制要因
    • 機会
  • 影響度分析

第5章 産業分析

  • ポーターのファイブフォース分析
  • サプライチェーン分析
  • 需要サイドと供給サイドの分析
  • レギュラトリー・アナリシス
  • 技術的な進歩

第6章 COVID-19の分析

  • 市場におけるCOVID-19の分析
    • COVID-19の市場シナリオの前に
    • 現在のCOVID-19の市場シナリオ
    • COVID-19以降または将来シナリオ
  • COVID-19の中での価格・ダイナミクス
  • 需給スペクトル
  • パンデミック時の市場に関連する政府の取り組み
  • メーカーの戦略的な取り組み

第7章 着色料別

  • 天然糖質
  • 人工糖質

第8章 タイプ別

  • ジミーズ
  • クインズ
  • ドラジェ
  • ノンパレル
  • キャラメルインクルージョン
  • サンディング&コースシュガー
  • シングルピース

第9章 エンドユーザー別

  • 食品メーカー
  • フードサービス業
  • ホームベーカリー

第10章 地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他南米地域
  • 欧州
    • ドイツ
    • U.K.
    • フランス
    • スペイン
    • イタリア
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • その他アジア太平洋地域
  • 中東・アフリカ地域

第11章 競合情勢について

  • 競合シナリオ
  • 競合の戦略分析
  • 市況分析/シェア分析
  • M&A分析

第12章 企業プロファイル

  • Barry Callebaut
    • 会社概要
    • 製品ポートフォリオと説明
    • 主なハイライト
    • 財務概要
  • Olam International
  • The Hershey Company
  • Nestle SA
  • Ingredion Incorporated
  • Mars, Incorporated
  • DSM
  • Kerry Group plc
  • Tate & Lyle PLC
  • Cargill, Incorporated

第13章 DataM

目次
Product Code: FB6290

Market Overview

In the bakery and confectionery industries, decorations and inclusions play a crucial role in giving finished products like cakes, pastries, breakfast cereals, bar chocolates, and other foods a distinctive flavor, texture, mouthfeel, color, and other improvements. Using various methods for decorative purposes, it is used to make food more enticing and attractive. Sanding, coarse sugar, and caramel inclusions are examples of decorations and inclusions used in ice cream and frozen desserts. Carletti is used as a specific coating technology to enhance the longevity of freeze. Additionally, it improves the food texture and makes its products look more appealing. The expanding developments in food processing and coating technologies are the primary factors propelling the market's growth.

The global sugar decorations and inclusions market was valued at USD YY million in 2022. It is forecasted to reach USD YY million by 2030, growing at a CAGR of 5.80% during the forecast period (2023-2030).

Market Dynamics: The rising trend of personalizing pastries, desserts, and cakes driving the market expansion

The growing popularity of cakes, ice creams, and other desserts among millennials and members of Generation Z is encouraging the use of these products to make such meals presentable and is fueling industry growth. The use of these products is also expected to increase due to the trend of customizing cakes, desserts, and pastries, which is expected to support industry growth further. These products also come in various prints, sizes, and shapes, giving the finished dishes a distinctive finish and design and being adaptable and useful for different seasons and occasions. For instance, Barry Callebaut provides a variety of products with holiday designs, including plaques, shapes, chocolate hells, and other items. Customers are getting more demanding and more adventurous with their food preferences, which drives up demand for genuine and traditional products with a twist. Consumers are currently clamoring for food products that offer a multi-sensory experience, especially Gen-Y and millennials. They offer a distinctive range of textures and demand palates that are stimulated, surprised, and challenged. As a result, the market is expanding due to the increasing use of these products in various food products to provide a distinctive mouthfeel or texture.

On the other hand, the market for sugar decorations and inclusions is greatly influenced by consumer demand for new ethnic flavors and tastes. Over time, the sugar industry changed its focus to creating healthier goods. An increasingly health-conscious populace is driving this trend, particularly in emerging economies. The growth of organized retail in developing nations has fueled the sugar decorations and inclusions market.

However, price fluctuations and a lack of raw material supply are two aspects that are anticipated to limit the market's expansion for sugar decorations and inclusions. Several regulatory organizations, including the Food and Drug Administration, the European Food Safety Authority, and the European Union, have strict regulations regarding food decorations and inclusions. During the forecast period, a lack of food inclusions is also anticipated to limit market expansion.

Market Segmentation: The artificial sugar segment accounted for the highest share in global sugar decorations and inclusions market

Due to the inconsistent color intensities of natural colorants and the instability of the natural colorants when exposed to heat and light, there is an increasing demand for artificial colorants in decorations and inclusions. The availability of natural colorants varies, and the demand for artificial colorants is rising along with their increased reactivity with other food ingredients. In the entire world, cardiovascular diseases (CVDs) are the main cause of death. For ethical reasons, the effect of artificial sugar consumption on hard endpoints like CVD risk has not been directly evaluated in randomized controlled trials. Similarly, prospective observational studies have not directly examined the relationship between the consumption of artificial sugars (mg/day) and the risk of developing cardiovascular disease (CVD), but several have used the consumption of artificially sweetened beverages (milliliters or servings/day) as a proxy to investigate this relationship with mixed findings, so the CAGR for artificial sugar is anticipated to be higher between 2022 and 2030.

On the hand, inclusions and decorations made of sugar are frequently used in the bakery sector. They are used as accessories for bakery goods like cakes and pastries, as well as supplies for cake decoration. During the forecast period, the significant use of sugar sprinkles and inclusions in cakes and pastries is anticipated to propel the growth of this market.

Geographical Penetration: North America is the dominating region during the forecast period

North America dominated the market for decorations and inclusions. This results from rising consumer demand from the food processing industry and growing knowledge of decorations and inclusions. Market expansion in this area is driven by rising demand for baked goods and value-added products and rising demand for decorations and inclusions from the confectionery industry. The sugar decorations and inclusions market has expanded significantly in North America due to the rising demand for food products with added value. Additionally, the key players in the market for sugar decorations & inclusions have a sizable market opportunity due to the rising disposable income of consumers and the rising consumption of desserts. However, it is anticipated that fluctuating raw material costs will restrain the sugar decorations & inclusions market's overall expansion during the forecast period.

On the other hand, the Asia Pacific region is anticipated to have the fastest-growing market during the forecast period. The market in this area is expanding primarily due to the rising demand for convenience bakery goods like cakes and pastries. Asian consumers are becoming more receptive to foreign flavors and cuisines, motivating established brands and new bakeries to invest in sugar sprinkles. Additionally, the region's rising demand for value-added goods is anticipated to fuel the market's expansion. The region's expanding economy is supporting this demand.

Competitive Landscape:

The global sugar decorations and inclusions market is competitive, with the leading players capturing a whopping share in revenues Barry Callebaut, Olam International, The Hershey Company, Nestle SA, Ingredion Incorporated, Mars, Incorporated, DSM, Kerry Group plc, Tate & Lyle PLC, and Cargill, Incorporated among others, are focused on technology advances for new launches at affordable prices. The major players are utilizing strategies including acquisitions & mergers, regional expansion, and partnerships to stand out as strong competitors in the market. Increased focus on R&D and new product launches are additional ways the key players improve their market presence. Innovation by various leading players in the market is expected to offer lucrative growth opportunities for players in the global sugar decorations and inclusions market. For instance, in January 2022, Cadbury, a Mondelez International brand, developed the Twist Wrap packaging solution for its Duos line of sugar bars. It enables customers to snack in small portions by twisting and sealing the package after consuming half of the sugar bar. Additionally, in September 2021, In partnership with Lagardere, Ferrero will pre-launch the new Ferrero Rocher Tablets in the travel-retail channel. Three flavors of the new Ferrero offering will be available on the sugar tablet market: milk, dark 55 percent cocoa, and white.

COVID-19 Impact: Negative impact on the global sugar decorations and inclusions market

Since 2020, the abrupt COVID-19 pandemic has impacted the world economy due to lockdowns and restrictions on population movement imposed by governments worldwide. All industrial sectors suffered greatly as their operations were suspended, international travel ceased, and only necessary businesses, like those producing food and medicine, were allowed to continue operating. Construction, manufacturing, lodging, and tourism industries were severely impacted during the COVID-19 pandemic. Manufacturing operations were limited. This resulted in decreased demand for and production of various sugar decorations and inclusions equipment, which restrained the market's expansion. The strict rules have impacted the decorations and inclusions industry and the lockdown implemented throughout 2020, which have had different effects on the supply of raw materials (agricultural produce, food ingredients, and intermediate food products), trade and logistics, demand-supply volatility, uncertain consumer demand, and the workforce at the industrial level. One of the main effects of the lockdown on the decorations and inclusions industry was a decline in sales due to less gift-giving and impulsive shopping among consumers globally.

The global sugar decorations and inclusions market report would provide an access to approximately 69 market data tables, 70 figures and 200 pages.

Table of Contents

1. Scope and Methodology

  • 1.1. Research Methodology
  • 1.2. Scope of the Market

2. Key Trends and Developments

3. Executive Summary

  • 3.1. Market Snippet by Colorant
  • 3.2. Market Snippet by Type
  • 3.3. Market Snippet by End User
  • 3.4. Market Snippet by Region

4. Market Dynamics

  • 4.1. Market impacting factors
    • 4.1.1. Drivers
    • 4.1.2. Restraints
    • 4.1.3. Opportunities
  • 4.2. Impact analysis

5. Industry Analysis

  • 5.1. Porter's five forces analysis
  • 5.2. Supply Chain Analysis
  • 5.3. Demand and Supply Side Analysis
  • 5.4. Regulatory Analysis
  • 5.5. Technological Advancements

6. COVID-19 Analysis

  • 6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
    • 6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
    • 6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
    • 6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
  • 6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
  • 6.3. Demand-Supply Spectrum
  • 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
  • 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives

7. By Colorant

  • 7.1. Introduction
    • 7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Colorant Segment
    • 7.1.2. Market attractiveness index, By Colorant Segment
  • 7.2. Natural sugar *
    • 7.2.1. Introduction
    • 7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
  • 7.3. Artificial sugar

8. By Type

  • 8.1. Introduction
    • 8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type Segment
    • 8.1.2. Market attractiveness index, By Type Segment
  • 8.2. Jimmies *
    • 8.2.1. Introduction
    • 8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
  • 8.3. Quins
  • 8.4. Dragees
  • 8.5. Nonpareils
  • 8.6. Caramel Inclusions
  • 8.7. Sanding & Course Sugar
  • 8.8. Single Pieces

9. By End User

  • 9.1. Introduction
    • 9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By End User Segment
    • 9.1.2. Market attractiveness index, By End User Segment
  • 9.2. Food Manufacturers *
    • 9.2.1. Introduction
    • 9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2021-2030 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2022-2030
  • 9.3. Food Service Industry
  • 9.4. Home Bakers

10. By Region

  • 10.1. Introduction
    • 10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
    • 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
  • 10.2. North America
    • 10.2.1. Introduction
    • 10.2.2. Key region-specific dynamics
    • 10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Colorant
    • 10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
    • 10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End user
    • 10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 10.2.6.1. U.S.
      • 10.2.6.2. Canada
      • 10.2.6.3. Mexico
  • 10.3. South America
    • 10.3.1. Introduction
    • 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Colorant
    • 10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
    • 10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End user
    • 10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 10.3.6.1. Brazil
      • 10.3.6.2. Argentina
      • 10.3.6.3. Rest of South America
  • 10.4. Europe
    • 10.4.1. Introduction
    • 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Colorant
    • 10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
    • 10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End user
    • 10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 10.4.6.1. Germany
      • 10.4.6.2. U.K.
      • 10.4.6.3. France
      • 10.4.6.4. Spain
      • 10.4.6.5. Italy
      • 10.4.6.6. Rest of Europe
  • 10.5. Asia Pacific
    • 10.5.1. Introduction
    • 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Colorant
    • 10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
    • 10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End user
    • 10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 10.5.6.1. China
      • 10.5.6.2. India
      • 10.5.6.3. Japan
      • 10.5.6.4. Australia
      • 10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
  • 10.6. Middle East and Africa
    • 10.6.1. Introduction
    • 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Colorant
    • 10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
    • 10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By End user

11. Competitive Landscape

  • 11.1. Competitive scenario
  • 11.2. Competitor strategy analysis
  • 11.3. Market positioning/share analysis
  • 11.4. Mergers and acquisitions analysis

12. Company Profiles

  • 12.1. Barry Callebaut*
    • 12.1.1. Company Overview
    • 12.1.2. Product Portfolio and Description
    • 12.1.3. Key Highlights
    • 12.1.4. Financial Overview
  • 12.2. Olam International
  • 12.3. The Hershey Company
  • 12.4. Nestle SA
  • 12.5. Ingredion Incorporated
  • 12.6. Mars, Incorporated
  • 12.7. DSM
  • 12.8. Kerry Group plc
  • 12.9. Tate & Lyle PLC
  • 12.10. Cargill, Incorporated
  • List not Exhaustive*

13. DataM

  • 13.1. Appendix
  • 13.2. About us and services
  • 13.3. Contact us