表紙:つけまつげの世界市場-2023-2030
市場調査レポート
商品コード
1176588

つけまつげの世界市場-2023-2030

Global False Eyelashes Market - 2023-2030

出版日: | 発行: DataM Intelligence | ページ情報: 英文 112 Pages | 納期: 約2営業日

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つけまつげの世界市場-2023-2030
出版日: 2022年12月26日
発行: DataM Intelligence
ページ情報: 英文 112 Pages
納期: 約2営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
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概要

市場概要

つけまつげは、目をより魅力的に見せるために使用される化粧品アクセサリーです。上まぶたの縁に装着するもので、合成素材と天然素材があります。つけまつげは、目の大きさ、開き具合、明るさを向上させるために使用されます。また、目元に立体感や深みを与えることもできます。結婚式やパーティーなど、フォーマルな場に出席する際には、つけまつげをつけることが多いようです。製品メーカーが製品のイノベーションに注力するようになったこと、カスタマイズされた美容製品の需要の急増、人口の自意識の高まり、特に新興経済諸国におけるパーソナルケアおよび美容ケア産業の成長と拡大、特に新興経済諸国におけるeコマースの人気の高まり、個人の可処分所得の増加は、つけまつげの市場価値の上昇に貢献した要素のほんの一例です。

つけまつげの世界市場は、予測期間(2022年~2029年)にCAGR4.56%で成長すると予測されています。

市場力学化粧品に費やす消費者の増加が市場拡大の原動力

世界的に見ると、化粧品の消費財部門は最も急速に成長している分野の一つです。消費者、特に若者の外見に対する意識の高まりと、一人当たりの可処分所得の増加により、近年、一人当たりの化粧品への支出額が大きく伸びているのです。スマートフォンが普及し、インターネットに簡単にアクセスできるようになったことで、Webポータルサイトを通じた化粧品への支出も増加しています。インド・ブランド・エクイティ財団(IBEF)は、急速に進む都市化、一人当たりの可処分所得の増加、ライフスタイルの変化により、インドのパーソナルケアおよびグルーミング市場は2025年までに200億米ドルまで成長すると予測しています。さらに、2019年に実施された調査では、化粧品の年間平均コストは1人当たり約190米ドルであることが明らかになりました。

一方、つけまつげの世界市場は、ソーシャルメディアやマーケティング手法の強い紐帯の影響により、収益性の高い成長を遂げています。

市場セグメンテーション。つけまつげの世界市場では、ハンドメイドアイラッシュ部門が最も高いシェアを占めています

ハンドメイドのアイラッシュセグメントは、市場で最も高いシェアを占めています。ハンドメイドアイラッシュと呼ばれる人造のつけまつ毛は、目元の印象を際立たせるために使用されます。このまつげは、地まつげの生え際にエクステンションやウィッグを接着し、装着することで作られます。半永久的に装着が可能なため、45分ほどで完成します。

一方、つけまつげに機械的な部品を取り付けて、つけまつげエクステのような見た目にしたものをメカニカルアイラッシュといいます。マグネット式、接着剤式、粘着式など、さまざまな形態で販売されています。また、初心者向けやプロ向けなど、どのようなお客様に使用されるかによって、その用途も様々です。通常のマスカラが一時的にまつ毛を強調するだけなのに対して、メカニカルアイラッシュは使い方が簡単で、3週間程度効果が持続するため、人気が高まっているのです。

さらに、市場の最も大きな部分を占めるのは大人層でした。大人は自然な仕上がりのまつ毛を好み、それに対してお金を払うことを厭わないため、市場拡大の原動力となっています。また、マスカラの代わりにカスタマイズしたつけまつげを使用する女性が増えており、メイクアップをしなくても見た目を良くできるマスカラの代わりに、カスタマイズしたつけまつげを使用する女性が増えています。一般的な市販品よりも化粧が少なくて済むため、働く女性の間で人気があります。

地理的浸透度。予測期間中、北米が圧倒的なシェアを占めています

世界のつけまつげ市場は、北米で急成長が見込まれています。多くのメーカーの強い存在感が、北米のつけまつげ市場における米国の台頭を後押ししました。また、映画やテレビに出演する俳優やソーシャルメディアのインフルエンサーが、つけまつげの需要を高め、この製品を使いやすくしていることが挙げられます。この市場は、およそ2~3週間持続する永久的なまつげエクステンションの成長により、高い成長性を持っています。

一方、つけまつげの世界市場では、アジア太平洋地域が最も急速に成長している地域です。中国やインドなどの新興国における化粧品需要の高まりによる成長が予想されています。また、可処分所得水準の向上がさらなる成長を後押しすると予想されます。

目次

第1章 調査手法と範囲

  • 調査手法
  • 市場の範囲

第2章 主な動向と発展

第3章 エグゼクティブサマリー

  • タイプ別市場内訳
  • アプリケーション別市場内訳
  • 流通チャネル別市場内訳
  • 地域別市場内訳

第4章 市場力学

  • 市場影響要因
    • 促進要因
    • 抑制要因
    • ビジネスチャンス
  • 影響分析

第5章 産業分析

  • ポーターのファイブフォース分析
  • バリューチェーン分析
  • 特許分析
  • 規制分析

第6章 COVID-19の分析

  • COVID-19の市場分析
    • COVID-19以前の市場シナリオ
    • COVID-19の現在の市場シナリオ
    • COVID-19の後、または将来のシナリオ
  • COVID-19の中での価格ダイナミクス
  • 需要-供給スペクトラム
  • パンデミック時の市場に関連する政府の取り組み
  • メーカーの戦略的取り組み

第7章 タイプ別

  • ハンドメイドアイラッシュ
  • 機械式アイラッシュ

第8章 用途別

  • 子供
  • 大人用

第9章 流通チャネル別

  • スーパーマーケット、ハイパーマーケット
  • 専門店
  • オンラインショップ
  • その他

第10章 地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 南米
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他の南米地域
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • スペイン
    • イタリア
    • その他の欧州地域
  • アジア太平洋地域
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • その他アジア太平洋地域
  • 中東・アフリカ地域

第11章 競合情勢

  • 競合シナリオ
  • 競合の戦略分析
  • 市況/シェア分析
  • M&A(合併・買収)分析

第12章 企業プロファイル

  • Ardell Lashes & Beauty
    • 企業概要
    • 製品ポートフォリオと説明
    • 主なハイライト
    • 財務概要
  • ESQIDO
  • GIANNI LASHES
  • KISS Products, Inc.
  • Huda Beauty FZ-LLC
  • PAC Cosmetics
  • House of Lashes
  • Parfums de Coeur, Ltd.
  • Beauty Box LLP
  • Kose Corporation

第13章 DataM

目次
Product Code: DMCPG6069

Market Overview

False eyelashes are a cosmetic accessory used to make the eyes look more appealing. They are intended to be applied to the upper eyelid margin and can be made of synthetic or natural materials. False eyelashes can be applied to enhance the eyes' size, openness, and brightness. They can also give the eye area more definition and depth. People frequently wear false eyelashes when attending formal events like weddings, parties, or other special occasions. The increased focus of product manufacturers on product innovations, the surge in demand for customized beauty products, rising population self-consciousness, the growth, and expansion of the personal and beauty care industry, particularly in developing economies, the rising popularity of e-commerce platforms, particularly in developing economies, and rising personal disposable income are just a few of the factors that have contributed to the increase in the market value for false eyelashes.

The global false eyelashes market was valued at USD XX million in 2021. It is forecasted to reach USD XX million by 2029, growing at a CAGR of 4.56% during the forecast period (2022-2029).

Market Dynamics: The rise in consumers spending on cosmetics drives the market expansion

Globally, the consumer product sector for cosmetics is one of the fastest-growing. Because consumers, especially young people, are becoming more conscious of their appearance and because per capita disposable income has increased, there has been a significant increase in the amount spent per person on cosmetics in recent years. Spending on cosmetics through web portals has increased as a result of the widespread use of smartphones and easy access to the internet. The India Brand Equity Foundation (IBEF) projects that the fast-growing urbanization, rising per capita disposable income, and shifting lifestyles will cause the Indian personal care and grooming market to grow to USD 20 billion by 2025. Additionally, a survey conducted in 2019 revealed that the average annual cost of cosmetics was around USD 190 per person.

On the other hand, the global market for false eyelashes is growing profitably due to the strong string influence of social media and marketing techniques.

Market Segmentation: The handmade eyelash segment accounted for the highest share in the global false eyelashes market

The handmade eyelash segment accounts for the highest share of the market. A human-made false eyelash, known as a handmade eyelash, is used to accentuate the appearance of the eyes. These lashes are made by gluing extensions or wigs to the natural lash line and then attaching them. The semi-permanent application process takes 45 minutes to complete.

On the other hand, a false eyelash with a mechanical component attached to create the appearance of false lash extensions is known as a mechanical eyelash. The product is available in many forms, including magnetic, glue, and adhesive. Depending on the type of customer it is used, whether for beginners or professionals, it also varies in terms of its application. In contrast to regular mascara, which only temporarily enhances lashes, mechanical eyelashes are becoming increasingly popular because of their simplicity of use and quick results that last for about three weeks.

Moreover, the market's largest portion belonged to the adult demographic. Adults prefer natural-looking eyelashes and are willing to pay for them, which drives market expansion. In addition, women are increasingly seeking customized false eyelashes as an alternative to mascara that can improve their appearance without requiring customized false eyelashes as an alternative to mascara that can improve their appearance without requiring additional makeup. Because they require less makeup than typical commercial products sold in stores, customized falsies are popular among working-class women.

Geographical Penetration: North America are dominating region during the forecast period

The market for false eyelashes worldwide is expected to grow rapidly in North America. Many manufacturers' strong presence contributed to the United States rise to prominence in the North American false eyelash market. Further boosting the demand for false eyelashes and making this product easier to use is the influence of movie and television actors and emerging social media influencers. This market is highly susceptible to growth due to the growth in permanent eyelash extensions, which last for roughly two to three weeks.

On the other hand, Asia Pacific is the fastest-growing region in the global false eyelashes market. Due to the rising demand for cosmetic products from developing nations like China and India, the regional market is anticipated to grow at a CAGR of XX% over the forecast period. Additionally, it is anticipated that rising disposable income levels will support further growth.

Competitive Landscape:

There are several established participants in the industry and local manufacturers; hence, the market is fragmented. Some major key players are Ardell Lashes & Beauty, ESQIDO, GIANNI LASHES, KISS Products, Inc., Huda Beauty FZ-LLC, PAC Cosmetics, House of Lashes, Parfums de Coeur, Ltd., Beauty Box LLP and Kose Corporation. The players in the market are launching new products to gain profits in the competitive world. For instance, In August 2022, the top-selling false eyelash brand in France and the USA, Ardell Lashes & Beauty, introduced Eco Lashes, which are 100% organic, biodegradable, and environmentally friendly. In addition, on 4th April 2022, Kiss Products launched a dedicated eCommerce site for its lash franchise, Falscara. Falscara provides adaptable at-home lash extension options, which are becoming increasingly well-liked.

COVID-19 Impact: Negative impact on the global false eyelashes market

The COVID-19 pandemic has had a profound effect on people's way of life all over the world. Every business will have to endure this forced recession and fight the battle on health and economic fronts. There is widespread speculation that the recovery period may extend well into the first quarter of next year because the global economic downturn has a dollar value in the trillions. The COVID-19 outbreak harmed the world market for false eyelashes. The government imposed a strict lockdown and halted production because of the pandemic. Sales collapsed to their lowest points during the pandemic due to falling demand worldwide due to the lockdown. The eyelash market has experienced a decline in sales due to COVID-19 cases worldwide and restrictions on large-scale gatherings. Eyelashes are a small segment of the beauty and personal care industry and are occasionally used by people for parties, functions, and other events that were not held in 2020.

The global false eyelashes market report would provide an access to approximately 61 market data tables, 51 figures and 112 pages.

Table of Contents

1. Scope and Methodology

  • 1.1. Research Methodology
  • 1.2. Scope of the Market

2. Key Trends and Developments

3. Executive Summary

  • 3.1. Market Snippet by Type
  • 3.2. Market Snippet by Application
  • 3.3. Market Snippet by Distribution Channel
  • 3.4. Market Snippet by Region

4. Market Dynamics

  • 4.1. Market impacting factors
    • 4.1.1. Drivers
    • 4.1.2. Restraints
    • 4.1.3. Opportunities
  • 4.2. Impact analysis

5. Industry Analysis

  • 5.1. Porter's five forces analysis
  • 5.2. Value chain analysis
  • 5.3. Patent Analysis
  • 5.4. Regulatory Analysis

6. COVID-19 Analysis

  • 6.1. Analysis of Covid-19 on the Market
    • 6.1.1. Before COVID-19 Market Scenario
    • 6.1.2. Present COVID-19 Market Scenario
    • 6.1.3. After COVID-19 or Future Scenario
  • 6.2. Pricing Dynamics Amid Covid-19
  • 6.3. Demand-Supply Spectrum
  • 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
  • 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives

7. By Type

  • 7.1. Introduction
    • 7.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Type
    • 7.1.2. Market attractiveness index, By Type
  • 7.2. Handmade Eyelash *
    • 7.2.1. Introduction
    • 7.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
  • 7.3. Mechanical Eyelash

8. By Application

  • 8.1. Introduction
    • 8.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Application
    • 8.1.2. Market attractiveness index, By Application
  • 8.2. Children *
    • 8.2.1. Introduction
    • 8.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
  • 8.3. Adults

9. By Distribution Channel

  • 9.1. Introduction
    • 9.1.1. Market size analysis, and y-o-y growth analysis (%), By Distribution Channel
    • 9.1.2. Market attractiveness index, By Distribution Channel
  • 9.2. Supermarkets and Hypermarkets *
    • 9.2.1. Introduction
    • 9.2.2. Market Size Analysis, US$ Million, 2020-2029 And Y-O-Y Growth Analysis (%), 2021-2029
  • 9.3. Speciality Stores
  • 9.4. Online Retail
  • 9.5. Others

10. By Region

  • 10.1. Introduction
    • 10.1.1. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Region
    • 10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
  • 10.2. North America
    • 10.2.1. Introduction
    • 10.2.2. Key region-specific dynamics
    • 10.2.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
    • 10.2.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
    • 10.2.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
    • 10.2.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 10.2.6.1. U.S.
      • 10.2.6.2. Canada
      • 10.2.6.3. Mexico
  • 10.3. South America
    • 10.3.1. Introduction
    • 10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.3.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
    • 10.3.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
    • 10.3.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
    • 10.3.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 10.3.6.1. Brazil
      • 10.3.6.2. Argentina
      • 10.3.6.3. Rest of South America
  • 10.4. Europe
    • 10.4.1. Introduction
    • 10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.4.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
    • 10.4.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
    • 10.4.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
    • 10.4.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 10.4.6.1. Germany
      • 10.4.6.2. U.K.
      • 10.4.6.3. France
      • 10.4.6.4. Spain
      • 10.4.6.5. Italy
      • 10.4.6.6. Rest of Europe
  • 10.5. Asia Pacific
    • 10.5.1. Introduction
    • 10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.5.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
    • 10.5.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
    • 10.5.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel
    • 10.5.6. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Country
      • 10.5.6.1. China
      • 10.5.6.2. India
      • 10.5.6.3. Japan
      • 10.5.6.4. Australia
      • 10.5.6.5. Rest of Asia Pacific
  • 10.6. Middle East and Africa
    • 10.6.1. Introduction
    • 10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
    • 10.6.3. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Type
    • 10.6.4. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Application
    • 10.6.5. Market Size Analysis, And Y-O-Y Growth Analysis (%), By Distribution Channel

11. Competitive Landscape

  • 11.1. Competitive scenario
  • 11.2. Competitor strategy analysis
  • 11.3. Market positioning/share analysis
  • 11.4. Mergers and acquisitions analysis

12. Company Profiles

  • 12.1. Ardell Lashes & Beauty*
    • 12.1.1. Company Overview
    • 12.1.2. Product Portfolio and Description
    • 12.1.3. Key Highlights
    • 12.1.4. Financial Overview
  • 12.2. ESQIDO
  • 12.3. GIANNI LASHES
  • 12.4. KISS Products, Inc.
  • 12.5. Huda Beauty FZ-LLC
  • 12.6. PAC Cosmetics
  • 12.7. House of Lashes
  • 12.8. Parfums de Coeur, Ltd.
  • 12.9. Beauty Box LLP
  • 12.10. Kose Corporation
  • List not Exhaustive*

13. DataM

  • 13.1. Appendix
  • 13.2. About us and services
  • 13.3. Contact us