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市場調査レポート
商品コード
1768079

テレビ広告費市場:配信プラットフォーム別、時間別、地域別

TV Ad Spending Market, By Delivery Platform (Cable TV, Satellite TV, Others), By Time Slot (20 Seconds, 60 Seconds, and More than 60 Seconds), By Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, Middle East and Africa)


出版日
ページ情報
英文 160 Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=147.48円
テレビ広告費市場:配信プラットフォーム別、時間別、地域別
出版日: 2025年06月06日
発行: Coherent Market Insights
ページ情報: 英文 160 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

テレビ広告費は2025年に2,476億1,000万米ドルと推定され、2032年には3,530億8,000万米ドルに達すると予測され、2025~2032年のCAGRは5.2%で推移すると予測されます。

レポート対象範囲 レポート詳細
基準年 2024年 2025年の市場規模 2,476億1,000万米ドル
実績データ 2020~2024年 予測期間 2025~2032年
予測期間:2025~2032年 5.20% 2032年の金額予測 3,530億8,000万米ドル

広告費は長い間マーケティング戦略の要であり、多くの視聴者にリーチし、ブランドの印象を持続させる力を発揮してきました。この広告の重要な側面には、放送やケーブルネットワークでコマーシャルを制作・放映するための予算配分が含まれます。消費者行動がデジタル時代に進化するにつれ、テレビ広告の効果とROIは、伝統的広告プラットフォームと現代的な広告プラットフォームの適切なバランスを目指す企業にとって、関心と適応のテーマであり続けています。

市場力学

幅広い視聴者へのリーチ、ブランドの認知度、認知度と感情的な関与が、予測期間中の世界のテレビ広告費市場の成長を促進すると予想されます。さらに、プライムタイムやイベント機会も、予測期間中のテレビ広告費市場の成長を後押しすると予想されます。統合キャンペーン、データ主導洞察、アドレサブルテレビ広告、クロススクリーンキャンペーンは、予測期間中にテレビ広告費市場に成長機会をもたらすと予想されます。

しかし、デジタル競争、視聴者のサブセグメンテーション、広告スキップや広告ブロッカーは、予測期間中のテレビ広告費市場の成長を妨げると予想されます。

本調査の主要特徴

  • 本レポートでは、テレビ広告費市場を詳細に分析し、2024年を基準年とした予測期間2025~2032年の市場規模と複合年間成長率(CAGR)を掲載しています。
  • また、さまざまなセグメントにおける潜在的な収益機会を明らかにし、この市場の魅力的な投資提案マトリクスについて解説しています。
  • また、市場促進要因、抑制要因、機会、新製品の発売や承認、市場動向、地域による展望、主要企業が採用する競争戦略などに関する主要考察も提供しています。
  • 本レポートでは、企業ハイライト、製品ポートフォリオ、主要なハイライト、財務実績、戦略などのパラメータに基づいて、テレビ広告費市場の主要企業プロファイルを掲載しています。
  • このレポートから洞察は、マーケティング担当者や企業の経営陣が、将来の製品発売、タイプアップ、市場拡大、マーケティング戦術に関する情報に基づいた意思決定を行うことを可能にします。
  • この調査レポートは、投資家、サプライヤー、製品メーカー、流通業者、新規参入者、財務アナリストなど、この産業の様々な利害関係者を対象としています。
  • 利害関係者は、テレビ広告費市場分析に使用される様々な戦略マトリックスを通じて、意思決定が容易になります。

目次

第1章 調査の目的と前提条件

  • 調査目的
  • 前提条件
  • 略語

第2章 市場展望

  • レポートの説明
    • 市場の定義と範囲
  • エグゼクティブサマリー
  • 一貫型機会マップ(COM)

第3章 市場力学、規制、動向分析

  • 市場力学
    • 促進要因
    • 抑制要因
    • 機会
    • 規制シナリオ
    • 製品の発売/承認
    • PEST分析
    • ポーター分析
    • 合併、買収、提携

第4章 テレビ広告支出市場、配信プラットフォーム別、2020~2032年

  • イントロダクション
  • ケーブルテレビ
  • 衛星テレビ
  • その他

第5章 テレビ広告支出市場、時間別、2020~2032年

  • イントロダクション
  • 20秒
  • 60秒
  • 60秒以上

第6章 テレビ広告支出市場、地域別、2020~2032年

  • イントロダクション
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • ロシア
    • イタリア
    • スペイン
    • その他の欧州
  • アジア太平洋
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • ASEAN諸国
    • その他のアジア太平洋
  • ラテンアメリカ
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • メキシコ
    • その他のラテンアメリカ
    • 中東・東アフリカ
    • GCC諸国
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • 中央アフリカ
    • 北アフリカ
    • その他の中東

第7章 競合情勢

  • 企業プロファイル
    • Procter & Gamble
    • Amazon
    • Comcast
    • AT&T
    • General Motors
    • Verizon Communications
    • L'Oreal
    • The Walt Disney Company
    • Ford Motor Company
    • Samsung Electronics
    • Unilever
    • Toyota Motor Corporation
    • NBCUniversal(Comcast傘下)
    • Alphabet Inc.(Google)
    • Johnson & Johnson

第8章 セクション

  • 参考文献
  • 調査手法
  • 出版社について
目次
Product Code: CMI6198

TV Ad spending Market is estimated to be valued at USD 247.61 Bn in 2025 and is expected to reach USD 353.08 Bn by 2032, growing at a compound annual growth rate (CAGR) of 5.2% from 2025 to 2032.

Report Coverage Report Details
Base Year: 2024 Market Size in 2025: USD 247.61 Bn
Historical Data for: 2020 To 2024 Forecast Period: 2025 To 2032
Forecast Period 2025 to 2032 CAGR: 5.20% 2032 Value Projection: USD 353.08 Bn

advertising spending has long been a cornerstone of marketing strategies, wielding the power to reach mass audiences and create lasting brand impressions. This crucial aspect of the advertising landscape involves allocating budgets to produce and air commercials on broadcast and cable networks. As consumer behaviour evolves in the digital age, the effectiveness and ROI of TV ads continue to be a topic of interest and adaption for businesses aiming to strike the right balance between traditional and modern advertising platforms.

Market Dynamics:

Wide audience reach, brand visibility, and awareness and emotional engagement is anticipated to drive growth of the global TV Ad spending market over the forecast period. Moreover, prime time and event opportunities are also expected to boost the growth of the TV Ad spending market over the forecast period. Integrated campaigns, data-driven insights, addressable TV advertising and cross-screen campaigns are expected to create growth opportunities for the TV Ad spending market during the forecast period.

However, digital competition, fragmented audiences, and Ad skipping and Ad blockers are expected to hamper growth of the TV Ad spending market over the forecast period.

Key features of the study:

  • This report provides in-depth analysis of the TV Ad spending market, and provides market size (US$ Bn) and compound annual growth rate (CAGR %) for the forecast period 2025-2032, considering 2024 as the base year.
  • It elucidates potential revenue opportunities across different segments and explains attractive investment proposition matrices for this market.
  • This study also provides key insights about market drivers, restraints, opportunities, new product launches or approval, market trends, regional outlook, and competitive strategies adopted by key players.
  • It profiles key players in the TV Ad spending market based on the following parameters - company highlights, products portfolio, key highlights, financial performance, and strategies.
  • Key companies covered as a part of this study include Procter & Gamble, Amazon, Comcast, AT&T, General Motors, Verizon Communications, L'Oreal, The Walt Disney Company, Ford Motor Company, Samsung Electronics, Unilever, Toyota Motor Corporation, NBCUniversal (owned by Comcast), Alphabet Inc. (Google), and Johnson & Johnson.
  • Insights from this report would allow marketers and the management authorities of the companies to make informed decisions regarding their future product launches, type up-gradation, market expansion, and marketing tactics.
  • The TV Ad spending market report caters to various stakeholders in this industry including investors, suppliers, product manufacturers, distributors, new entrants, and financial analysts.
  • Stakeholders would have ease in decision-making through various strategy matrices used in analyzing the TV Ad spending market.

Detailed Segmentation:

  • TV Ad spending Market, By Delivery Platform:
    • Cable TV
    • Satellite TV
    • Others
  • TV Ad spending Market, By Time Slot:
    • 20 Seconds
    • 60 Seconds
    • More than 60 Seconds
  • TV Ad spending Market, By Region:
    • North America
    • Europe
    • Asia Pacific
    • Latin America
    • Middle East and Africa
  • Key Players Insights
    • Procter & Gamble
    • Amazon
    • Comcast
    • AT&T
    • General Motors
    • Verizon Communications
    • L'Oreal
    • The Walt Disney Company
    • Ford Motor Company
    • Samsung Electronics
    • Unilever
    • Toyota Motor Corporation
    • NBCUniversal (owned by Comcast)
    • Alphabet Inc. (Google)
    • Johnson & Johnson

Table of Contents

1. Research Objectives and Assumptions

  • Research Objectives
  • Assumptions
  • Abbreviations

2. Market Purview

  • Report Description
    • Market Definition and Scope
  • Executive Summary
    • Market Snippet, By Delivery Platform
    • Market Snippet, By Time Slot
    • Market Snippet, By Region
  • Coherent Opportunity Map (COM)

3. Market Dynamics, Regulations, and Trends Analysis

  • Market Dynamics
    • Drivers
    • Restraints
    • Opportunities
    • Key Highlights
    • Regulatory Scenario
    • Recent Trends
    • Product Launches/Approvals
    • PEST Analysis
    • PORTER's Analysis
    • Mergers, Acquisitions, and Collaborations

4. TV Ad Spending Market, By Digital Platform, 2020-2032, (USD Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2025 and 2032 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2021 - 2032
    • Segment Trends
  • Cable TV
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2021-2032, (USD Bn)
  • Satellite TV
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2021-2032, (USD Bn)
  • Others
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2021-2032, (USD Bn)

5. TV Ad Spending Market, By Time Slot, 2020-2032, (USD Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2025 and 2032 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2021 - 2032
    • Segment Trends
  • 20 Seconds
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2021-2032, (USD Bn)
  • 60 Seconds
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2021-2032, (USD Bn)
  • More than 60 Seconds
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2021-2032, (USD Bn)

6. TV Ad Spending Market, By Region, 2020-2032, (USD Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, By Sub-region, 2025 and 2032 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, For Sub-region, 2021 -2032
    • Country Trends
  • North America
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Digital Platform, 2021-2032, (USD Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Time Slot, 2021-2032, (USD Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Country, 2021-2032, (USD Bn)
      • U.S.
      • Canada
  • Europe
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Digital Platform, 2021-2032, (USD Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Time Slot, 2021-2032, (USD Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Country, 2021-2032, (USD Bn)
      • Germany
      • U.K.
      • France
      • Russia
      • Italy
      • Spain
      • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Digital Platform, 2021-2032, (USD Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Time Slot, 2021-2032, (USD Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Country, 2021-2032, (USD Bn)
      • China
      • India
      • Japan
      • South Korea
      • ASEAN
      • Rest of Asia Pacific
  • Latin America
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Digital Platform, 2021-2032, (USD Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Time Slot, 2021-2032, (USD Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Country, 2021-2032, (USD Bn)
      • Brazil
      • Argentina
      • Mexico
      • Rest of Latin America
      • Middle & East Africa
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Digital Platform, 2021-2032, (USD Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Time Slot, 2021-2032, (USD Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Country/Sub-region, 2021-2032, (USD Bn)
      • GCC Countries
      • Israel
      • South Africa
      • Central Africa
      • North Africa
      • Rest of Middle East

7. Competitive Landscape

  • Company Profile
    • Procter & Gamble
  • Company Highlights
  • Product Portfolio
  • Key Highlights
  • Financial Performance
  • Strategies
    • Amazon
  • Company Highlights
  • Product Portfolio
  • Key Highlights
  • Financial Performance
  • Strategies
    • Comcast
  • Company Highlights
  • Product Portfolio
  • Key Highlights
  • Financial Performance
  • Strategies
    • AT&T
  • Company Highlights
  • Product Portfolio
  • Key Highlights
  • Financial Performance
  • Strategies
    • General Motors
  • Company Highlights
  • Product Portfolio
  • Key Highlights
  • Financial Performance
  • Strategies
    • Verizon Communications
  • Company Highlights
  • Product Portfolio
  • Key Highlights
  • Financial Performance
  • Strategies
    • L'Oreal
  • Company Highlights
  • Product Portfolio
  • Key Highlights
  • Financial Performance
  • Strategies
    • The Walt Disney Company
  • Company Highlights
  • Product Portfolio
  • Key Highlights
  • Financial Performance
  • Strategies
    • Ford Motor Company
  • Company Highlights
  • Product Portfolio
  • Key Highlights
  • Financial Performance
  • Strategies
    • Samsung Electronics
  • Company Highlights
  • Product Portfolio
  • Key Highlights
  • Financial Performance
  • Strategies
    • Unilever
  • Company Highlights
  • Product Portfolio
  • Key Highlights
  • Financial Performance
  • Strategies
    • Toyota Motor Corporation
  • Company Highlights
  • Product Portfolio
  • Key Developments
  • Financial Performance
  • Strategies
    • NBCUniversal (owned by Comcast)
  • Company Highlights
  • Product Portfolio
  • Key Highlights
  • Financial Performance
  • Strategies
    • Alphabet Inc. (Google)
  • Company Highlights
  • Product Portfolio
  • Key Highlights
  • Financial Performance
  • Strategies
    • Johnson & Johnson
  • Company Highlights
  • Product Portfolio
  • Key Highlights
  • Financial Performance
  • Strategies
  • Analyst Views

8. Section

  • References
  • Research Methodology
  • About us