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市場調査レポート
商品コード
1391988

ランドリーカプセル市場:製品タイプ別、香り別、機能別、ランドリータイプ別、パッケージサイズ別、流通チャネル別、消費者セグメント別、エコフレンドリー機能別、ブランディング・マーケティング別、地域別

Laundry Capsules Market, By Product Type, By Fragrance, By Functionality, By Laundry Type, By Packaging Size, By Distribution Channel, By Consumer Segment, By Eco-Friendly Features, By Branding and Marketing, By Geography

出版日: | 発行: Coherent Market Insights | ページ情報: 英文 130 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
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ランドリーカプセル市場:製品タイプ別、香り別、機能別、ランドリータイプ別、パッケージサイズ別、流通チャネル別、消費者セグメント別、エコフレンドリー機能別、ブランディング・マーケティング別、地域別
出版日: 2023年11月06日
発行: Coherent Market Insights
ページ情報: 英文 130 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

世界のランドリーカプセル市場は、2023年の47億9,000万米ドルから2030年には90億4,000万米ドルに成長し、予測期間中のCAGRは9.5%と予測されています。

レポート対象範囲 レポート詳細
基準年 2022年 2023年の市場規模 47億9,000万米ドル
実績データ 2018年~2021年 予測期間 2023-2030
予測期間のCAGR 9.50% 2030年の市場規模予測 90億4,000万米ドル
図1.ランドリーカプセルの世界市場シェア(%)、地域別、2023年
Laundry Capsules Market-IMG1

液体洗剤が入ったランドリーカプセルは半透明の層で覆われています。ランドリー・カプセル」と呼ばれる濃縮洗剤の小袋は、衣類の洗濯に使用されます。この小さな容器には水溶性のパウチが入っていることが多く、洗濯用洗剤に加えて柔軟剤やその他の洗濯用品が入っていることもあります。リキタブは、洗濯用洗剤パックとしてよく知られており、高濃度の液体洗剤、柔軟剤、その他の洗濯用品を入れた水溶性パウチです。最近のほとんどすべての用途において、カプセルは界面活性剤とその他の洗浄剤の濃縮混合物を水溶性フィルムに封入したものです。

市場力学:

繊維産業からの需要の高まりと、ホテルのサービス水準維持への期待の高まりが、予測期間中も世界のランドリーカプセル市場の需要を後押しします。製造プロセスにおける近代化と技術開発の進展は、ランドリーカプセル市場に新たな機会をもたらすと思われます。ランドリーカプセル業界の企業は、ランドリーカプセルに加えるユニークな香りを作り出すための新しい方程式を構築する最先端の作業に集中しています。急成長するFMCGセクターと未開拓市場を優先する進化する販売プラットフォームは、予測期間中も世界のランドリーカプセル市場の需要を煽り続けると思われます。

カプセルを摂取する子供の増加に対する懸念の高まりは、予測期間におけるランドリーカプセルの世界市場の成長を妨げると予想されます。

この調査の主な特徴

  • 本レポートでは、ランドリーカプセルの世界市場を詳細に分析し、2022年を基準年とした予測期間(2023年~2030年)の市場規模および複合年間成長率(CAGR%)を掲載しています。
  • また、さまざまなセグメントにわたる潜在的な収益機会を明らかにし、この市場に対する魅力的な投資提案のマトリックスについて解説しています。
  • また、市場促進要因、抑制要因、機会、新製品の発売や承認、市場動向、地域別の展望、主要企業が採用する競争戦略などに関する主要考察も提供しています。
  • 企業ハイライト、製品ポートフォリオ、主要ハイライト、業績、戦略などのパラメータに基づいて、世界のランドリーカプセル市場の主要企業をプロファイルしています。
  • このレポートからの洞察により、マーケティング担当者や企業の経営陣は、将来の製品発売、タイプアップ、市場拡大、マーケティング戦術に関する情報に基づいた意思決定を行うことができます。
  • 世界のランドリーカプセル市場レポートは、投資家、サプライヤー、製品メーカー、流通業者、新規参入者、財務アナリストなど、この業界の様々な利害関係者に対応しています。
  • 利害関係者は、世界のランドリーカプセル市場の分析に使用される様々な戦略マトリックスを通じて、意思決定を容易にすることができます。

目次

第1章 調査の目的と前提条件

  • 調査目的
  • 仮定
  • 略語

第2章 市場展望

  • レポートの説明
    • 市場の定義と範囲
  • エグゼクティブサマリー
  • Coherent Opportunity Map(COM)

第3章 市場力学、規制、動向分析

  • 市場力学
    • 促進要因
  • 繊維産業からの需要の高まり
  • サービス水準の維持に対するホテルへの期待の高まり
    • 抑制要因
  • カプセルを摂取する子どもの増加に懸念が高まる
    • 機会
  • 製造プロセスの近代化と技術開発の進展
  • 影響分析
  • 主なハイライト
  • 規制シナリオ
  • 製品の発売/承認
  • PEST分析
  • ポーターの分析
  • 合併と買収のシナリオ

第4章 ランドリーカプセル市場- コロナウイルス(COVID-19)パンデミックの影響

  • 新型コロナウイルス感染症(COVID-19)の疫学
  • 供給側と需要側の分析
  • 経済的影響

第5章 ランドリーカプセル市場、製品タイプ別、2018-2030

  • シングルチャンバーカプセル
  • マルチチャンバーカプセル
  • 液体入りカプセル
  • 粉末入りカプセル

第6章 ランドリーカプセル市場、香り別、2018-2030年

  • 無香料
  • フレッシュな香り
  • 花の香り
  • フルーティーな香り
  • その他のカスタム香り

第7章 ランドリーカプセル市場、機能別、2018~2030年

  • シミ抜き
  • ブライトニング
  • ホワイトニング
  • 生地の柔軟
  • 消臭
  • オールインワン(1つのカプセルで複数の機能)

第8章 ランドリーカプセル市場、ランドリータイプ別、2023年から2030年

  • 通常の洗濯
  • デリケートな生地
  • 乳幼児用洗濯
  • ウールと高級衣類
  • スポーツウェアとアクティブウェア

第9章 ランドリーカプセル市場、包装サイズ別、2018年~2030年

  • 少型パック(数カプセル)
  • 中型パック(一般家庭用)
  • 大型パック(バルクまたは商業用)

第10章 ランドリーカプセル市場、流通チャネル別、2018-2030年

  • スーパーマーケットとハイパーマーケット
  • コンビニエンスストア
  • オンライン小売業者
  • 専門店
  • その他

第11章 ランドリーカプセル市場、消費者セグメント別、2018~2030年

  • 家庭消費者
  • 商業・産業消費者(コインランドリー、ホテルなど)

第12章 ランドリーカプセル市場、エコフレンドリー機能別、2018~2030年

  • 生分解性素材
  • エコフレンドリー包装
  • 水の使用量が少ない
  • 二酸化炭素排出量が低い

第13章 ランドリーカプセル市場、ブランディング・マーケティング別、2018~2030年

  • プレミアム/ハイエンドブランド
  • 手頃な価格/大衆向けブランド
  • エコフレンドリー/グリーンブランド

第14章 ランドリーカプセル市場、地域別、2018-2030

  • 北米
  • 米国
  • カナダ
  • 欧州
  • ドイツ
  • 英国
  • スペイン
  • フランス
  • イタリア
  • ロシア
  • その他欧州
  • アジア太平洋地域
  • 中国
  • インド
  • 日本
  • オーストラリア
  • 韓国
  • ASEAN
  • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカ
  • ブラジル
  • アルゼンチン
  • メキシコ
  • その他ラテンアメリカ
  • 中東とアフリカ
  • GCC諸国
  • イスラエル
  • 南アフリカ
  • 北アフリカ
  • 中央アフリカ
  • その他中東

第15章 競合情勢

  • Procter & Gamble Co.
  • Henkel AG & Co. KGaA
  • Unilever PLC
  • Reckitt Benckiser Group PLC
  • Church & Dwight Co., Inc.
  • Colgate-Palmolive Company
  • Kao Corporation
  • Lion Corporation
  • The Clorox Company
  • McBride plc
  • S.C. Johnson & Son, Inc.
  • Seventh Generation, Inc.(Unilever)
  • Nice Group
  • Nirma Limited
  • Liby Enterprise Group Co., Ltd.

第16章 セクション

  • 調査手法
  • 出版社について
目次
Product Code: CMI5891

The global laundry capsules market is projected to grow from US$ 4.79 Bn in 2023 to US$ 9.04 Bn by 2030, at a CAGR of 9.5% during the forecast period.

Report Coverage Report Details
Base Year: 2022 Market Size in 2023: US$ 4.79 Bn
Historical Data for: 2018 to 2021 Forecast Period: 2023 - 2030
Forecast Period 2023 to 2030 CAGR: 9.50% 2030 Value Projection: US$ 9.04 Bn
Figure 1. Global Laundry Capsules Market Share (%), by Region, 2023
Laundry Capsules Market - IMG1

A translucent layer covers laundry capsules that contain liquid detergent. Small packets of concentrated detergent called "laundry capsules" are used to wash garments. These little containers often contain water-soluble pouches that may also contain softeners and other laundry goods in addition to washing detergent. Liquitabs, often known as laundry detergent packs, are water-soluble pouches that contain highly concentrated liquid detergent, fabric softener, and other laundry goods. In practically all modern applications, capsules are composed of a concentrated mixture of surfactants and other cleaning agents enclosed in a water-soluble film.

Market Dynamics:

The rising demand from the textile industries and the rising expectations of hotels to maintain service standards will continue to fuel demand of the global Laundry Capsules market over the forecast period. Growing modernization and technical developments in manufacturing processes will create new opportunities for the Laundry Capsules market. The businesses in the laundary capsule industry are concentrating on cutting-edge work to build new equations to create unique aroma to be added to laundary capsules. The rapidly growing FMCG sector and evolving sales platforms that prioritize untapped markets will continue to fuel demand of the global Laundry Capsules market over the forecast period.

The growing worries over an increase in the number of children ingesting the capsules is expected to hamper growth of the global Laundry Capsules market over the forecast period.

Key features of the study:

  • This report provides in-depth analysis of the global Laundry Capsules market, and provides market size (US$ Billion) and compound annual growth rate (CAGR%) for the forecast period (2023-2030), considering 2022 as the base year
  • It elucidates potential revenue opportunities across different segments and explains attractive investment proposition matrices for this market
  • This study also provides key insights about market drivers, restraints, opportunities, new product launches or approval, market trends, regional outlook, and competitive strategies adopted by key players
  • It profiles key players in the global Laundry Capsules market based on the following parameters - company highlights, products portfolio, key highlights, financial performance, and strategies
  • Key companies covered as a part of this study include Procter & Gamble Co., Henkel AG & Co. KGaA, Unilever PLC, Reckitt Benckiser Group PLC, Church & Dwight Co., Inc., Colgate-Palmolive Company, Kao Corporation, Lion Corporation, The Clorox Company, McBride plc, S.C. Johnson & Son, Inc., Seventh Generation, Inc. (Unilever), Nice Group, Nirma Limited, Liby Enterprise Group Co., Ltd.
  • Insights from this report would allow marketers and the management authorities of the companies to make informed decisions regarding their future product launches, type up-gradation, market expansion, and marketing tactics
  • The global Laundry Capsules market report caters to various stakeholders in this industry including investors, suppliers, product manufacturers, distributors, new entrants, and financial analysts
  • Stakeholders would have ease in decision-making through various strategy matrices used in analyzing the global Laundry Capsules market

Detailed Segmentation:

  • By Product Type:
    • Single-chamber capsules
    • Multi-chamber capsules
    • Liquid-filled capsules
    • Powder-filled capsules
  • By Fragrance:
    • Fragrance-free
    • Fresh scents
    • Floral scents
    • Fruity scents
    • Other custom scents
  • By Functionality:
    • Stain removal
    • Brightening
    • Whitening
    • Fabric softening
    • Odor elimination
    • All-in-one (multiple functions in a single capsule)
  • By Laundry Type:
    • Regular laundry
    • Delicate/sensitive fabrics
    • Baby/infant laundry
    • Woolens and fine garments
    • Sportswear and activewear
  • By Packaging Size:
    • Small packs (few capsules)
    • Medium packs (standard household use)
    • Large packs (bulk or commercial use)
  • By Distribution Channel:
    • Supermarkets and hypermarkets
    • Convenience stores
    • Online retailers
    • Specialty stores
    • Others
  • By Consumer Segment:
    • Household consumers
    • Commercial/industrial consumers (laundromats, hotels, etc.)
  • By Eco-Friendly Features:
    • Biodegradable materials
    • Environmentally friendly packaging
    • Low water usage
    • Low carbon footprint
  • By Branding and Marketing:
    • Premium/High-end brands
    • Affordable/mass-market brands
    • Eco-friendly/green brands
  • By Region:
    • North America
    • Europe
    • Asia Pacific
    • Latin America
    • Middle East and Africa
  • Company Profile:
    • Procter & Gamble Co.
    • Henkel AG & Co. KGaA
    • Unilever PLC
    • Reckitt Benckiser Group PLC
    • Church & Dwight Co., Inc.
    • Colgate-Palmolive Company
    • Kao Corporation
    • Lion Corporation
    • The Clorox Company
    • McBride plc
    • S. C. Johnson & Son, Inc.
    • Seventh Generation, Inc. (Unilever)
    • Nice Group
    • Nirma Limited
    • Liby Enterprise Group Co., Ltd.

Table of Contents

1. Research Objectives and Assumptions

  • Research Objectives
  • Assumptions
  • Abbreviations

2. Market Purview

  • Report Description
    • Market Definition and Scope
  • Executive Summary
    • Market Laundry Capsules, By Product Type
    • Market Laundry Capsules, By Fragrance
    • Market Laundry Capsules, By Functionality
    • Market Laundry Capsules, By Laundry Type
    • Market Laundry Capsules, By Packaging Size
    • Market Laundry Capsules, By Distribution Channel
    • Market Laundry Capsules, By Consumer Segment
    • Market Laundry Capsules, By Eco-Friendly Features
    • Market Laundry Capsules, By Branding and Marketing
    • Market Laundry Capsules, By region
  • Coherent Opportunity Map (COM)

3. Market Dynamics, Regulations, and Trends Analysis

  • Market Dynamics
    • Drivers
  • Rising demand from the textile industries
  • Rising expectations of hotels to maintain service standards
    • Restraints
  • Growing worries over an increase in the number of children ingesting the capsules
    • Opportunities
  • Growing modernization and technical developments in manufacturing processes
  • Impact Analysis
  • Key Highlights
  • Regulatory Scenario
  • Product launch/Approvals
  • PEST Analysis
  • PORTER's Analysis
  • Merger and Acquisition Scenario

4. Laundry Capsules Market - Impact of Coronavirus (COVID-19) Pandemic

  • COVID-19 Epidemiology
  • Supply Side and Demand Side Analysis
  • Economic Impact

5. Laundry Capsules Market, By Product Type, 2018-2030, (US$ Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2022 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2023 - 2030
    • Segment Trends
  • Single-chamber capsules
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023-2030, (US$ Bn)
  • Multi-chamber capsules
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023-2030, (US$ Bn)
  • Liquid-filled capsules
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023-2030, (US$ Bn)
  • Powder-filled capsules
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023-2030, (US$ Bn)

6. Laundry Capsules Market, By Fragrance, 2018-2030, (US$ Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2023 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2023- 2030
    • Segment Trends
  • Fragrance-free
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023-2030, (US$ Billion)
  • Fresh scents
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023-2030, (US$ Billion)
  • Floral scents
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023-2030, (US$ Billion)
  • Fruity scents
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023-2030, (US$ Billion)
  • Other custom scents
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023-2030, (US$ Billion)

7. Laundry Capsules Market, By Functionality, 2018-2030, (US$ Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2023 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2023- 2030
    • Segment Trends
  • Stain removal
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023-2030, (US$ Billion)
  • Brightening
  • Whitening
  • Fabric softening
  • Odor elimination
  • All-in-one (multiple functions in a single capsule)

8. Laundry Capsules Market, By Laundry Type, 2023-2030, (US$ Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2023 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2023- 2030
    • Segment Trends
  • Regular laundry
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023-2030, (US$ Billion)
  • Delicate/sensitive fabrics
  • Baby/infant laundry
  • Woolens and fine garments
  • Sportswear and Active wear

9. Laundry Capsules Market, By Packaging Size, 2018-2030, (US$ Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2023 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2023- 2030
    • Segment Trends
  • Small packs (few capsules)
  • Medium packs (standard household use)
  • Large packs (bulk or commercial use)

10. Laundry Capsules Market, By Distribution Channel, 2018-2030, (US$ Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2023 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2023- 2030
    • Segment Trends
  • Supermarkets and hypermarkets
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023-2030, (US$ Billion)
  • Convenience stores
  • Online retailers
  • Specialty stores
  • Others

11. Laundry Capsules Market, By Consumer Segment, 2018-2030, (US$ Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2023 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2023- 2030
    • Segment Trends
  • Household consumers
  • Commercial/industrial consumers (Laundromats, hotels, etc.)

12. Laundry Capsules Market, By Eco-Friendly Features, 2018-2030, (US$ Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2023 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2023- 2030
    • Segment Trends
  • Biodegradable materials
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023-2030, (US$ Billion)
  • Environmentally friendly packaging
  • Low water usage
  • Low carbon footprint

13. Laundry Capsules Market, By Branding and Marketing, 2018-2030, (US$ Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2023 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2023- 2030
    • Segment Trends
  • Premium/High-end brands
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2023-2030, (US$ Billion)
  • Affordable/mass-market brands
  • Eco-friendly/green brands

14. Laundry Capsules Market, By Region, 2018-2030, (US$ Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, By Country, 2023 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, For Country 2023-2030
    • Country Trends
  • North America
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Product Type, 2023-2030, (US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Fragrance, 2023-2030, (US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Functionality, 2023-2030, (US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Laundry Type, 2023-2030, (US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Packaging Size, 2023-2030, (US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Distribution Channel, 2023-2030, (US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Consumer Segment, 2023-2030, (US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Eco-Friendly Features, 2023-2030, (US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Branding and Marketing, 2023-2030, (US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Country, 2023-2030,(US$ Bn)
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • Germany
  • U.K
  • Spain
  • France
  • Italy
  • Russia
  • Rest of Europe
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • ASEAN
  • Rest of Asia Pacific
  • Latin America
  • Brazil
  • Argentina
  • Mexico
  • Rest of Latin America
  • Middle East & Africa
  • GCC Countries
  • Israel
  • South Africa
  • North Africa
  • Central Africa
  • Rest of Middle East

15. Competitive Landscape

  • Procter & Gamble Co.
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Developments
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Henkel AG & Co. KGaA
  • Unilever PLC
  • Reckitt Benckiser Group PLC
  • Church & Dwight Co., Inc.
  • Colgate-Palmolive Company
  • Kao Corporation
  • Lion Corporation
  • The Clorox Company
  • McBride plc
  • S.C. Johnson & Son, Inc.
  • Seventh Generation, Inc. (Unilever)
  • Nice Group
  • Nirma Limited
  • Liby Enterprise Group Co., Ltd.
  • Analyst Views

16. Section

  • Research Methodology
  • About us