表紙:プロテインサプリメント市場:形態別(粉末、バー、レディ・トゥ・ドリンク、その他の形態)、供給源別、流通チャネル別、地域別- 規模、シェア、展望、機会分析、2023~2030年
市場調査レポート
商品コード
1290635

プロテインサプリメント市場:形態別(粉末、バー、レディ・トゥ・ドリンク、その他の形態)、供給源別、流通チャネル別、地域別- 規模、シェア、展望、機会分析、2023~2030年

Protein Supplements Market, By Form (Powders, Bars, Ready to Drink, and Other Forms), By Source, By Distribution Channel, and By Geography - Size, Share, Outlook, and Opportunity Analysis, 2023 - 2030

出版日: | 発行: Coherent Market Insights | ページ情報: 英文 150 Pages | 納期: 2~3営業日

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プロテインサプリメント市場:形態別(粉末、バー、レディ・トゥ・ドリンク、その他の形態)、供給源別、流通チャネル別、地域別- 規模、シェア、展望、機会分析、2023~2030年
出版日: 2023年05月25日
発行: Coherent Market Insights
ページ情報: 英文 150 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

プロテインサプリメントは、基本的に、粉末、バー、レディ・トゥ・ドリンクなど、様々な形態で入手可能な、加工・精製されたタンパク質製品です。タンパク質は筋肉の成長と除脂肪体重の維持に不可欠であるため、これらのサプリメントはアスリートやレクリエーション活動をしている人々の栄養補助食品としてよく使用されています。

市場力学:

プロテインサプリメントの需要の増加、スポーツやフィットネス活動への参入企業の増加、スポーツ栄養サプリメントの需要の増加、ビーガンや植物由来のプロテインサプリメントの需要の増加は、予測期間中に世界のプロテインサプリメント市場の成長を増大させると予想される主要な要因です。例えば、2022年9月、Tata Consumer Products社はTata GoFitの発売により健康補助食品分野に参入しました。Tata GoFitは、腸に優しいプロバイオティクスの良さを配合した、植物ベースの混ぜやすい製品です。

さらに、2022年5月、Soulfuelは、ブランド名Epicorを持つポストバイオティクス、プレバイオティクスInulin、消化酵素の新規ブレンドで腸の強化に焦点を当てたSoulfuelタンパク質粉末を発売しました。Soulfuelは、1,3/1,6ベータグルカンという天然免疫物質で免疫力を高めるとともに、タンパク質の吸収を高め、筋力を向上させることができます。

本調査の主な特徴

  • 本レポートでは、世界のプロテインサプリメント市場を詳細に分析し、2022年を基準年とした予測期間(2023-2030年)の市場規模およびCAGRを提供しています。
  • また、さまざまなセグメントにおける潜在的な収益機会を解明し、この市場に対する魅力的な投資提案マトリクスを解説しています。
  • また、市場促進要因、抑制要因、機会、新製品の発売または承認、市場動向、地域展望、主要企業が採用する競争戦略に関する重要な考察を提供します。
  • 企業ハイライト、製品ポートフォリオ、主要なハイライト、財務実績、戦略などの以下のパラメータに基づいて、世界のプロテインサプリメント市場の主要なプレイヤーをプロファイルしています。
  • この研究の一部としてカバーされている主要企業は、Mondelez Company, Meiji Holdings Co Ltd., Quest Nutrition LLC, MusclePharm Corporation, Post Holdings Inc., Nestle SA, Abbott Laboratories, Scitec Nutrition, The Hut Group, Glanbia PLC, Weider Global Nutrition LLC, and Iovate Health Sciences International Inc., などです。
  • このレポートからの洞察は、マーケティング担当者や企業の経営陣が、将来の製品の発売、タイプのアップグレード、市場の拡大、およびマーケティング戦術に関する情報に基づいた意思決定を行うことができます。
  • このレポートは、投資家、サプライヤー、製品メーカー、流通業者、新規参入者、財務アナリストなど、この業界のさまざまな利害関係者を対象としています。
  • 利害関係者は、世界のプロテインサプリメント市場を分析する際に使用される様々な戦略マトリックスを通じて、意思決定を容易にすることができます。

目次:

第1章 調査の目的と前提条件

  • 調査の目的
  • 前提条件
  • 略語

第2章 市場展望

  • レポート概要
    • 市場の定義と範囲
  • エグゼクティブサマリー
    • 市場スナップショット:形態別
    • 市場スナップショット:供給源別
    • 市場スナップショット:流通チャネル別
    • 市場スナップショット:地域別
  • コヒーレント・オポチュニティ・マップ(COM)

第3章 市場力学、規制、動向分析

  • 市場力学
    • 世界のプロテインサプリメントの需要増加
    • 高コストと低い受容率
    • 植物由来のプロテインサプリメントへの需要の高まり
  • 影響分析
  • 主なハイライト
  • 規制のシナリオ
  • 製品発売/承認
  • PEST分析
  • PORTERの分析
  • 合併・買収シナリオ

第4章 プロテインサプリメントの世界市場- コロナウイルス(COVID-19)のパンデミックの影響

  • COVID-19の疫学
  • 供給サイドと需要サイドの分析
  • 経済的影響

第5章 プロテインサプリメントの世界市場:形態別、2017-2030年

  • 粉末
  • バー
  • レディ・トゥ・ドリンク(RTD)
  • その他の形態

第6章 プロテインサプリメントの世界市場:供給源別、2017-2030年

  • 動物性
  • 植物性

第7章 プロテインサプリメントの世界市場:流通チャネル別、2017年~2030年

  • スーパーマーケット/ハイパーマーケット
  • コンビニエンスストア
  • 専門店
  • オンライン小売店
  • ジム・ヘルスクラブ・スパ
  • その他の流通チャネル

第8章 プロテインサプリメントの世界市場:地域別、2017年~2030年

  • 北米
  • 欧州
  • アジア太平洋
  • ラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ地域

第9章 競合情勢

  • Mondelez Company
  • Meiji Holdings Co Ltd.
  • Quest Nutrition LLC
  • MusclePharm Corporation
  • Post Holdings Inc.
  • Nestle SA
  • Abbott Laboratories
  • Scitec Nutrition
  • The Hut Group
  • Glanbia PLC
  • Weider Global Nutrition LLC
  • Iovate Health Sciences International Inc.

第10章 セクション

  • 調査手法について
  • 出版社について
目次
Product Code: CMI5754

Protein supplements are essentially processed, refined protein products available in various forms, such as powders, bars, ready to drink, and other forms. These supplements are used often as dietary supplements by athletes and recreationally active persons because protein is essential for muscle growth and maintaining lean muscle mass.

Market Dynamics:

Rise in demand for protein supplements, growing participation in sports and fitness activities, rise in demand for sports nutritional supplements, and rising demand for vegan and plant-based protein supplements are major factors expected to augment the growth of the global protein supplements market over the forecast period. For instance, in September 2022, Tata Consumer Products entered the health supplements segment with the launch of Tata GoFit. Tata GoFit is a plant-based easy-to-mix product formulated with the goodness of gut-friendly probiotics.

Moreover, in May 2022, Soulfuel launched Soulfuel protein powder focused on strengthening gut with a novel blend of post-biotic with brand name Epicor, prebiotic Inulin, and digestive enzymes. Soulfuel helps increase protein absorption and muscle strength along with boosting immunity with a natural immunizer called 1,3/1,6 beta-glucan.

Key features of the study:

  • This report provides in-depth analysis of the global protein supplements market, and provides market size (US$ Billion) and compound annual growth rate (CAGR %) for the forecast period (2023-2030), considering 2022 as the base year.
  • It elucidates potential revenue opportunities across different segments and explains attractive investment proposition matrices for this market.
  • This study also provides key insights about market drivers, restraints, opportunities, new product launches or approval, market trends, regional outlook, and competitive strategies adopted by key players.
  • It profiles key players in the global protein supplements market based on the following parameters such as company highlights, products portfolio, key highlights, financial performance, and strategies.
  • Key companies covered as a part of this study include Mondelez Company, Meiji Holdings Co Ltd., Quest Nutrition LLC, MusclePharm Corporation, Post Holdings Inc., Nestle SA, Abbott Laboratories, Scitec Nutrition, The Hut Group, Glanbia PLC, Weider Global Nutrition LLC, and Iovate Health Sciences International Inc., among others.
  • Insights from this report would allow marketers and the management authorities of the companies to make informed decisions regarding their future product launches, type up-gradation, market expansion, and marketing tactics.
  • The global protein supplements market report caters to various stakeholders in this industry including investors, suppliers, product manufacturers, distributors, new entrants, and financial analysts.
  • Stakeholders would have ease in decision-making through various strategy matrices used in analyzing the global protein supplements market.

Detailed Segmentation:

  • Global Protein Supplements Market, By Form:
    • Powders
    • Bars
    • Ready to Drink (RTD)
    • Other Forms
  • Global Protein Supplements Market, By Source:
    • Animal-based
    • Plant based
  • Global Protein Supplements Market, By Distribution Channel:
    • Supermarkets/Hypermarkets
    • Convenience Stores
    • Specialty Stores
    • Online Retail Stores
    • Gym & Health Clubs and Spas
    • Other Distribution Channels
  • Global Protein Supplements Market, By Geography:
    • North America
    • Europe
    • Asia Pacific
    • Latin America
    • Middle East & Africa
  • Company Profiles:
    • Mondelez Company
    • Meiji Holdings Co Ltd.
    • Quest Nutrition LLC
    • MusclePharm Corporation
    • Post Holdings Inc.
    • Nestle SA
    • Abbott Laboratories
    • Scitec Nutrition
    • The Hut Group
    • Glanbia PLC
    • Weider Global Nutrition LLC
    • Iovate Health Sciences International Inc.

Table of Contents:

1. Research Objectives and Assumptions

  • Research Objectives
  • Assumptions
  • Abbreviations

2. Market Purview

  • Report Description
    • Market Definition and Scope
  • Executive Summary
    • Market Snapshot, By Form
    • Market Snapshot, By Source
    • Market Snapshot, By Distribution Channel
    • Market Snapshot, By Geography
  • Coherent Opportunity Map (COM)

3. Market Dynamics, Regulations, and Trends Analysis

  • Market Dynamics
    • Rise in demand for protein supplements worldwide
    • High cost and low acceptance rate
    • Rising demand for plant-based protein supplements
  • Impact Analysis
  • Key Highlights
  • Regulatory Scenario
  • Product launch/Approvals
  • PEST Analysis
  • PORTER's Analysis
  • Merger and Acquisition Scenario

4. Global Protein Supplements Market - Impact of Coronavirus (COVID-19) Pandemic

  • COVID-19 Epidemiology
  • Supply Side and Demand Side Analysis
  • Economic Impact

5. Global Protein Supplements Market, By Form, 2017-2030, (US$ Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2023 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2017 - 2030
    • Segment Trends
  • Powders
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Bn)
  • Bars
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Bn)
  • Ready to Drink (RTD)
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Bn)
  • Other Forms
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Bn)

6. Global Protein Supplements Market, By Source, 2017-2030, (US$ Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2023 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2017 - 2030
    • Segment Trends
  • Animal based
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Bn)
  • Plant based
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Bn)

7. Global Protein Supplements Market, By Distribution Channel, 2017-2030, (US$ Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2023 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2017 - 2030
    • Segment Trends
  • Supermarkets/Hypermarkets
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Bn)
  • Convenience Stores
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Bn)
  • Specialty Stores
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Bn)
  • Online Retail Stores
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Bn)
  • Gym & Health Clubs and Spas
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Bn)
  • Other Distribution Channels
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Bn)

8. Global Protein Supplements Market, By Geography, 2017-2030, (US$ Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2023 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2017 - 2030
    • Segment Trends
  • North America
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Form, 2017-2030,(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Source, 2017-2030,(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Distribution Channel, 2017-2030,(US$ Bn)
  • Europe
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Form, 2017-2030,(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Source, 2017-2030,(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Distribution Channel, 2017-2030,(US$ Bn)
  • Asia Pacific
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Form, 2017-2030,(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Source, 2017-2030,(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Distribution Channel, 2017-2030,(US$ Bn)
  • Latin America
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Form, 2017-2030,(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Source, 2017-2030,(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Distribution Channel, 2017-2030,(US$ Bn)
  • Middle East & Africa
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Form, 2017-2030,(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Source, 2017-2030,(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Distribution Channel, 2017-2030,(US$ Bn)

9. Competitive Landscape

  • Mondelez Company
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Developments
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Meiji Holdings Co Ltd.
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Developments
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Quest Nutrition LLC
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Developments
    • Financial Performance
    • Strategies
  • MusclePharm Corporation
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Developments
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Post Holdings Inc.
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Developments
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Nestle SA
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Developments
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Abbott Laboratories
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Developments
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Scitec Nutrition
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Developments
    • Financial Performance
    • Strategies
  • The Hut Group
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Developments
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Glanbia PLC
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Developments
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Weider Global Nutrition LLC
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Developments
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Iovate Health Sciences International Inc.
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Developments
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Analyst Views

10. Section

  • Research Methodology
  • About us