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市場調査レポート
商品コード
1251455

ニュートリコスメティクス市場:製品タイプ別、形態別、用途別、地域別-規模、シェア、展望、機会分析、2023年~2030年

Nutricosmetics Market, By Product Type, By Form, By Application, and By Geography - Size, Share, Outlook, and Opportunity Analysis, 2023 - 2030

出版日: | 発行: Coherent Market Insights | ページ情報: 英文 190 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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ニュートリコスメティクス市場:製品タイプ別、形態別、用途別、地域別-規模、シェア、展望、機会分析、2023年~2030年
出版日: 2023年03月15日
発行: Coherent Market Insights
ページ情報: 英文 190 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

ニュートリコスメティクスは、皮膚、爪、髪の欠陥の治療に有用な抗酸化物質を含む化粧品やニュートリコスメティクスを加工した、経口摂取する健康食品です。ニュートリコスメティクスは、錠剤、ドリンク、ゼリー、錠剤などの形で提供されています。欧州と北米におけるウェルビーイングに対する消費者の意識の高まりが、2023-2030年の世界nutricosmetics市場成長の主要因となっています。ニュートリコスメティクス市場は、予測期間中に11.76%のCAGRで成長すると予想されています。スキンケアやオーラルケアに対する人々の意識の急速な高まり、都市化人口の増加、多忙なライフスタイルなどが、予測期間中にニュートリコスメティクス市場を促進すると予測される要因の一部です。すぐに飲めるニュートリコスメティクス飲料の人気の高まり、効果的で安全な美容ソリューションへの嗜好が化粧品サプリメントの売上を押し上げ、肌の早期老化防止に対する消費者の意識の高まりが、ニュートリコスメティクス市場の成長を促進すると予想されています。

ニュートリコスメティクスは、主に固形と液体の2つの形態で摂取されます。ニュートリコスメティクスは、液体または錠剤として経口摂取されます。これらの製品は、他の化粧品と比較して、体に塗布する必要があるため、予測期間中、忙しいライフスタイルの中で支持されることが期待されます。ニュートリコスメティクス市場は、化粧品市場によって大きく牽引され、予測期間中もその動向を維持すると予想されます。

市場力学

2022年は北米が市場を独占し、2023-2030年もその動向は変わらないと予想されます。2021年から22年にかけての健康と美容に対する消費者意識の高まりにより、スキンケア、ヘアケア、オーラルケア、日焼け止めなど、さまざまな用途でニュートリコスメティクススの需要が増加していることが、世界のニュートリコスメティクスス市場で北米を最大地域と位置づける大きな原動力となっています。例えば、2022年9月、CytoReasonの人工知能技術をファイザーの医薬品開発プログラムに使用するためのファイザーとの複数年パートナーシップの延長を発表しました。この契約により、ファイザーは、今後5年間で最大1億1,000万米ドルの価値を持つ可能性のある取引において、2,000万米ドルの株式投資、CytoReasonのプラットフォームと疾患モデルのライセンスオプション、および補助プロジェクトサポートへの資金提供を行うことになりました。

市場分類

本レポートでは、世界のニュートリコスメティクス市場を製品タイプ、形態、用途に基づき分類しています。製品タイプに基づいて、市場はビタミン、カロテノイド、オメガ3脂肪酸、その他にセグメント化されます。形態に基づき、世界のニュートリコスメティクス市場は、固形と液体にセグメント化されます。用途別では、世界のニュートリコスメティクス市場は、スキンケア、ヘアケア、オーラルケア、サンプロテクション、その他にセグメント化されます。さらに、ケアテノイドは最大の製品セグメントであり、2022年の世界のヌートリコスメティクス市場の40%以上のシェアを占めています。一方、オメガ3脂肪酸は最も急速に成長している製品セグメントであり、予測期間中に収益ベースで11.75%のCAGRで成長すると予測されています。

本調査の主な特徴

  • 本レポートでは、世界のニュートリコスメティクス市場を詳細に分析し、2022年を基準年とした予測期間(2023年~2030年)の市場規模および累積年間成長率(CAGR)(%)を提供します。
  • また、さまざまなセグメントにおける潜在的な収益機会を解明し、この市場に対する魅力的な投資提案マトリクスを説明しています。
  • また、市場促進要因、抑制要因、機会、新製品の発売や承認、地域の展望、主要企業が採用する競争戦略など、貴重な考察を提供します。
  • 本レポートでは、さまざまな製品タイプの製造に関わるニュートリコスメティクスの種類を考慮し、市場価値と予測期間中の成長(%)を分析しています。
  • 世界各地の異なるタイプのニュートリコスメティクスの製造に使用される最大の技術に関する洞察を含んでいます。
  • 企業概要、財務実績、製品ポートフォリオ、地理的存在感、流通戦略、主な発展、戦略および将来計画などのパラメータに基づいて、世界のニュートリコスメティクス市場の主要企業をプロファイルしています。
  • この調査の一部としてカバーされている主要企業は、Frutarom Ltd, Lucas Meyer Cosmetics S.A.S., Sanofi-Aventis U.S. LLC, Croda International Plc, and Pfizer Inc, Functionalab Inc, Laboratoire Oenobiol S.A.S., Laboratoires Inneov SNC., Beiersdorf Ag, BASF SE, Borba, Inc., Frutels LLC, ISOCELL SA, GlaxoSmithKline Pharmaceuticals Limited.。
  • 本レポートから得られる知見は、マーケティング担当者や企業の経営陣が、将来の製品発売、技術向上、市場拡大、マーケティング戦術に関して、十分な情報に基づいた意思決定を行うことを可能にするでしょう。
  • 世界のニュートリコスメティクス市場レポートは、投資家、原材料メーカー、製品メーカー、エンドユーザー、流通業者、新規参入者、財務アナリストなど、この業界の様々な利害関係者に対応しています。
  • 利害関係者は、ニュートリコスメティクス市場の分析に使用される様々な戦略マトリックスを通じて、意思決定に大きな利益を得ることができます。

目次

第1章 調査目的と前提条件

  • 調査目的
  • 前提条件
  • 略語の説明

第2章 市場範囲

  • レポート内容
    • 市場の定義と範囲
  • エグゼクティブサマリー
    • 製品タイプ別市場内訳
    • フォーム別市場内訳
    • アプリケーション別市場内訳
    • 地域別市場内訳
  • コヒーレント・オポチュニティ・マップ(COM)

第3章 市場力学、規制、動向の分析

  • 市場力学
    • 促進要因
    • 抑制要因
    • マーケットオポチュニティ
    • レギュラトリーシナリオ
    • 業界の動向
    • M&A(合併・買収
    • 新製品の承認・発売
    • プロモーション・マーケティングへの取り組み
  • コスト・ティアダウン・アナリシス

第4章 ニュートリコスメティクスの世界市場:製品タイプ別、2017-2030年

  • ビタミン
  • カロテノイド
  • オメガ3脂肪酸
  • その他

第5章 ニュートリコスメティクスの世界市場、形態別、2017-2030年

  • リキッド
  • ソリッド

第6章 ニュートリコスメティクスの世界市場、用途別、2017-2030年

  • スキンケア
  • オーラルケア
  • ヘアフィード
  • 日焼け対策
  • その他

第7章 ニュートリコスメティクスの世界市場、地域別、2017年~2030年

  • 北米
  • 米国
  • カナダ
  • 欧州
  • 英国
  • ドイツ
  • イタリア
  • フランス
  • ロシア
  • その他欧州
  • アジア太平洋地域
  • 中国
  • インド
  • 日本
  • ASEAN
  • オーストラリア
  • 韓国
  • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカ
  • ブラジル
  • メキシコ
  • その他ラテンアメリカ地域
  • 中東
  • GCC諸国
  • イスラエル
  • その他中東地域
  • アフリカ
  • 北アフリカ
  • 中央アフリカ
  • 南アフリカ

第8章 競合情勢について

  • ヒートマップ解析
  • 市場シェア分析
  • 企業プロファイル
    • Ferrosan A/S
    • Functionalab Inc
    • Laboratoire Oenobiol S.A.S.
    • Laboratoires Inneov SNC
    • BASF SE
    • ISOCELL SA
    • GlaxoSmithKline Pharmaceuticals Limited
    • ExcelVite
    • Denomega Nutritional Oils AS

第9章 セクション

  • 参考文献
  • 調査手法
目次
Product Code: CMI518

Nutricosmetics are health products which are orally consumed that are processed from cosmeceutical and nutraceutical products which contains anti-oxidants that are useful for the treatment of skin, nail and hair defects. The natural arrangement of nutricosmetics are available as tablets, drinks, jellies and pills. Increasing consumer awareness about wellbeing in Europe and North America is the key factor of the growth of the global nutricosmetics market during 2023-2030. The market for nutricosmetics is expected to grow at a CAGR of 11.76% during the forecast period. Rapidly increasing awareness among the people on skin care and oral care, growing urbanization population, busy lifestyles are some of the factors which is in turn projected to propel the market for nutricosmetics during the forecast period. Increasing popularity of ready to drink nutricosmetics beverages, preference for effective and safe beauty solutions boosts the sales of cosmetics supplements, and growing consumer awareness toward prevention of pre-mature skin aging are expected to fuel the growth of the market for nutricosmetics.

Nutricosmetics are primarily taken in two forms- solid and liquid. The nutricosmetics products are taken orally either as liquids or pill. These products of nutricosmetics is expected to gain traction among the busy lifestyles as it takes less time compare to other cosmetics that are needed to apply over the body during the forecast period. The nutricosmetics market is expected to be highly driven by the cosmetics market and is expected to retain the trend during the forecast period.

Market Dynamics

North America dominated the market in 2022 and the trend is expected to remain the same during 2023-2030. The increasing demand for nutricosmetics in various applications such as skin care, hair care, oral care, sun protection along with others, due to rise in consumer awareness towards health and beauty over the years, 2021-22, is the major driving force to position North America as the largest region in the global nutricosmetics market. For instance, on September 2022, announced an extension of its multi-year partnership with Pfizer to use CytoReason's artificial intelligence technology for Pfizer's drug development programs. Under the terms of the agreement, Pfizer will make a $20M equity investment, have options to license CytoReason's platform and disease models, and fund supplementary project support, in a deal potentially worth up to $110M over the next five years.

Market Taxonomy

This report segments the global nutricosmetics market on the basis of product types, forms and applications. On the basis of product types, the market is segmented as vitamins, carotenoids, omega-3 fatty acids, and others. On the basis of forms, the global nutricosmetics market is segmented into solid and liquid. On the basis of application, the global nutricosmetics market is segmented into skin care, hair care, oral care, sun protection and others. Moreover, caretenoids is the largest product segment, accounting for over 40% share of the global nutricosmetics market in 2022, while, omega-3 fatty acids is projected to be the fastest growing product segment and expected to grow at a CAGR of 11.75% in terms of revenue during the forecast period.

Key features of the study:

  • This report provides in-depth analysis of the global nutricosmetics market and provides market size (US$ Million) and Cumulative Annual Growth Rate (CAGR) (%) for the forecast period (2023 - 2030), considering 2022 as the base year.
  • It elucidates potential revenue opportunity across different segments and explains attractive investment proposition matrix for this market.
  • This study also provides valuable insights about market drivers, restraints, opportunities, new product launches or approval, regional outlook, and competitive strategy adopted by the leading players.
  • The report takes into account the various types of nutricosmetics involved in manufacturing different product types, analyzing the market value and growth (%) during the forecast period.
  • It includes insights on the largest technology used to manufacture different types of nutricosmetics across the globe.
  • It profiles leading players in the global nutricosmetics market based on the following parameters - company overview, financial performance, product portfolio, geographical presence, distribution strategies, key developments, and strategies and future plans.
  • Key companies covered as a part of this study include Frutarom Ltd, Lucas Meyer Cosmetics S.A.S., Sanofi-Aventis U.S. LLC, Croda International Plc, and Pfizer Inc, Functionalab Inc, Laboratoire Oenobiol S.A.S., Laboratoires Inneov SNC., Beiersdorf Ag, BASF SE, Borba, Inc., Frutels LLC, ISOCELL SA, GlaxoSmithKline Pharmaceuticals Limited.
  • Insights from this report would allow marketers and the management authorities of the companies to make informed decisions with respect to their future product launch, technology upgrade, market exminpansion, and marketing tactics.
  • The global nutricosmetics market report caters to various stakeholders in this industry, including investors, raw material manufacturer, product manufacturer, end-users, distributors, new entrants, and financial analysts.
  • Stakeholders would greatly benefit in decision making through the various strategy matrices used in analyzing the nutricosmetics market

Detailed Segmentation:

  • Global Nutricosmetics Market, By Product Type:
    • Vitamins
    • Carotenoids
    • Omega-3 Fatty Acids
    • Others
  • Global Nutricosmetics Market, By Form:
    • Liquid
    • Solid
  • Global Nutricosmetics Market, By Application:
    • Skin Care
    • Hair Care
    • Oral Care
    • Sun Protection
    • Others
  • Global Nutricosmetics Market, By Geography:
    • North America
      • U.S.
      • Canada
    • Europe
      • U.K.
      • Germany
      • Italy
      • France
      • Russia
      • Rest of Europe
    • Asia-Pacific
      • China
      • India
      • Japan
      • ASEAN
      • Australia
      • South Korea
      • Rest of Asia Pacific
    • Latin America
      • Brazil
      • Mexico
      • Rest of Latin America
    • Middle East
      • GCC
      • Israel
    • Africa
      • North Africa
      • Central Africa
      • South Africa
  • Company Profiles
    • Ferrosan A/S
      • Company Overview
      • Product Portfolio
      • Financial Performance
      • Key Strategies
      • Recent Developments
      • Future Plans
    • Functionalab Inc
    • Laboratoire Oenobiol S.A.S.
    • Laboratoires Inneov SNC
    • BASF SE
    • ISOCELL SA
    • GlaxoSmithKline Pharmaceuticals Limited
    • ExcelVite
    • Shiseido Co.Ltd
    • Denomega Nutritional Oils AS.

Table of Contents

1. Research Objectives and Assumptions

  • Research Objectives
  • Assumptions
  • Abbreviations

2. Market Purview

  • Report Description
    • Market Definition and Scope
  • Executive Summary
    • Market Snippet By Product Type
    • Market Snippet By Form
    • Market Snippet By Application
    • Market Snippet By Region
  • Coherent Opportunity Map (COM)

3. Market Dynamics, Regulations, and Trends Analysis

  • Market Dynamics
    • Drivers
  • Supply Side Drivers
  • Demand Side Drivers
  • Economic Drivers
    • Restraints
    • Market Opportunities
    • Regulatory Scenario
    • Industry Trends
    • Mergers and Acquisitions
    • New Product Approvals/Launches
    • Promotion and Marketing Initiatives
  • Cost Tier Down Analysis

4. Global Nutricosmetics Market, By Product Type, 2017-2030(US$ Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2023 & 2030(%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2017 - 2030
    • Segment Trends
  • Vitamins
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017 - 2030, (US$ Bn)
  • Carotenoids
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017 - 2030, (US$ Bn)
  • Omega-3 Fatty Acids
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017 - 2030, (US$ Bn)
  • Others
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017 - 2030, (US$ Bn)

5. Global Nutricosmetics Market, By Form, 2017-2030(US$ Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2023 & 2030(%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2017 - 2030
    • Segment Trends
  • Liquid
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017 - 2030, (US$ Bn)
  • Solid
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017 - 2030, (US$ Bn)

6. Global Nutricosmetics Market, By Application, 2017-2030(US$ Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2023 & 2030(%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2017 - 2030
    • Segment Trends
  • Skin Care
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017 - 2030, (US$ Bn)
  • Oral Care
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017 - 2030, (US$ Bn)
  • Hair Feed
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017 - 2030, (US$ Bn)
  • Sun Protection
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017 - 2030, (US$ Bn)
  • Others
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017 - 2030, (US$ Bn)

7. Global Nutricosmetics Market, By Regions, 2017-2030(US$ Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, By Region, 2023 & 2030(%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, For Regions, 2017 - 2030
  • North America
    • Market Share Analysis, By Country, 2023 & 2030(%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, By Country, 2017 - 2030
  • U.S.
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Form, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Application, 2017-2030(US$ Bn)
  • Canada
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Form, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Application, 2017-2030(US$ Bn)
  • Europe
    • Market Share Analysis, By Country, 2023 & 2030(%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, By Country, 2017 - 2030
  • U.K.
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Form, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Application, 2017-2030(US$ Bn)
  • Germany
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Form, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Application, 2017-2030(US$ Bn)
  • Italy
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Form, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Application, 2017-2030(US$ Bn)
  • France
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Form, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Application, 2017-2030(US$ Bn)
  • Russia
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Form, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Application, 2017-2030(US$ Bn)
  • Rest of Europe
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Form, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Application, 2017-2030(US$ Bn)
  • Asia Pacific
    • Market Share Analysis, By Country, 2023 & 2030(%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, By Country, 2017 - 2030
  • China
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Form, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Application, 2017-2030(US$ Bn)
  • India
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Form, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Application, 2017-2030(US$ Bn)
  • Japan
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Form, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Application, 2017-2030(US$ Bn)
  • ASEAN
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Form, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Application, 2017-2030(US$ Bn)
  • Australia
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Form, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Application, 2017-2030(US$ Bn)
  • South Korea
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Form, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Application, 2017-2030(US$ Bn)
  • Rest of Asia Pacific
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Form, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Application, 2017-2030(US$ Bn)
  • Latin America
    • Market Share Analysis, By Country, 2023 & 2030(%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, By Country, 2017 - 2030
  • Brazil
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Form, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Application, 2017-2030(US$ Bn)
  • Mexico
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Form, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Application, 2017-2030(US$ Bn)
  • Rest of Latin America
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Form, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Application, 2017-2030(US$ Bn)
  • Middle East
    • Market Share Analysis, By Country, 2023 & 2030(%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, By Country, 2017 - 2030
  • GCC Countries
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Form, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Application, 2017-2030(US$ Bn)
  • Israel
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Form, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Application, 2017-2030(US$ Bn)
  • Rest of Middle East
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Form, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Application, 2017-2030(US$ Bn)
  • Africa
    • Market Share Analysis, By Country, 2023 & 2030(%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, By Country, 2017 - 2030
  • Northern Africa
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Form, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Application, 2017-2030(US$ Bn)
  • Central Africa
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Form, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Application, 2017-2030(US$ Bn)
  • South Africa
    • Country Trends
    • Market Size and Forecast, By Product Type, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Form, 2017-2030(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, By Application, 2017-2030(US$ Bn)

8. Competitive Landscape

  • Heat Map Analysis
  • Market Share Analysis
  • Company Profiles
    • Ferrosan A/S
  • Company Overview
  • Product Portfolio
  • Financial Performance
  • Key Strategies
  • Recent Developments
  • Future Plans
    • Functionalab Inc
    • Laboratoire Oenobiol S.A.S.
    • Laboratoires Inneov SNC
    • BASF SE
    • ISOCELL SA
    • GlaxoSmithKline Pharmaceuticals Limited
    • ExcelVite
    • Denomega Nutritional Oils AS

9. Section

  • References
  • Research Methodology
  • About us and Sales Contact

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