市場調査レポート
商品コード
1182008
ニュートリコスメティクスの世界市場規模調査&予測:製品別、形態別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年Global Nutricosmetics Market Size study & Forecast, by Product Type, Form, Distribution Channel, and Regional Analysis, 2022-2029 |
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ニュートリコスメティクスの世界市場規模調査&予測:製品別、形態別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年01月05日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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健康や美容をサポートする「ニュートリコスメティクス」。
健康増進のための栄養補助食品を配合した化粧品です。ニュートリコスメティクス市場は、ヘルスケアへの公的支出の増加、セルフグルーミングや美容に対する国民の意識などの要因から拡大しています。
2020年のコモンウェルスファンドによると、ヘルスケア分野の総支出は2017年にGDPの約11.5%であり、これは3370億米ドルの価値があります。これには、より良い薬物療法、栄養補助食品、効率的な医療施設などが含まれます。一方、老年人口の増加と市場プレーヤーによる研究開発活動の増加は、市場のための有利な機会を作成します。しかし、副作用の脅威と安全性の懸念は、2022年から2029年の予測期間を通じて、市場の成長を阻害します。
世界のニュートリコスメティクス市場調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域が含まれています。欧州は、高齢者人口の増加、セルフグルーミングに対する国民の志向、市場参加者による製品の発売や成長活動の高まりなどの要因により、収益創出という点でこの領域を支配しています。一方、アジア太平洋は、美容強化製品の採用や需要の増加、可処分所得の増加、地域全体の新興経済などの要因により、予測期間中に成長すると見込まれています。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントおよび国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むように設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Nutricosmetics Market is valued approximately at USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2029. Nutricosmetics aid health and beauty. These are prepared with the incorporation of nutraceutical products having the potential to enhance overall health. The Nutricosmetics market is expanding because of factors such as rising public spending on healthcare and public awareness towards self-grooming and beauty
According to Commonwealth Fund in 2020, the total expenditure in the healthcare sector was around 11.5% of the GDP in 2017 which is worth USD 337 billion. It includes better medication, nutrient supplements, efficient health facilities. Whereas, the rising geriatric population and growing R&D activities by market players create lucrative opportunities for the market. However, the threat of side effects and safety concerns hampers the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Nutricosmetics Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. Europe dominates the space in terms of revenue generation, owing to the factors such as rising elderly population , public inclination towards self-grooming and rising product launches and growth activities by market players Whereas the Asia Pacific is expected to grow during the forecast period, owing to factors such as increasing adoption and demand for beauty enhancing products, growing disposable income and emerging economies across the region in the forecast period.
Major market players included in this report are:
Amway Corporation
GRUPO CANTABRIA LABS
Fit & Glow Healthcare Private Limited
Herbalife Nutrition Ltd
Blackmores Limited
GNC Holdings Inc.
PurpleRock UTA Opco LLC
GlaxoSmithKline PLC
Suntory Holdings Limited
KORA ORGANICS
Recent Developments in the Market:
Global Nutricosmetics Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Product, Form, Distribution Channel, Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
Skin Care,
Hair Care,
Nail Care
By Form:
Tablets and Capsules,
Powder and Liquid,
Gummies and Soft Chews
By Distribution Channel:
Supermarkets/Hypermarkets,
Drug Stores/Pharmacies,
Specialist Stores,
Online Retail,
Other Distribution Channels
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World