表紙:マーガリンの世界市場:製品タイプ別(ハード、ソフト、リキッド)、エンドユーザー別(小売、HORECA、産業)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋、中東・アフリカ、ラテンアメリカ)-規模、シェア、展望、機会分析、2023~2030年
市場調査レポート
商品コード
1233372

マーガリンの世界市場:製品タイプ別(ハード、ソフト、リキッド)、エンドユーザー別(小売、HORECA、産業)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋、中東・アフリカ、ラテンアメリカ)-規模、シェア、展望、機会分析、2023~2030年

Margarine Market, By Product Type (Hard, Soft, Liquid), By End User (Retail, HORECA, Industrial), By Region (North America, Europe, Asia Pacific, Middle East, Africa, Latin America) - Size, Share, Outlook, and Opportunity Analysis, 2023 - 2030

出版日: | 発行: Coherent Market Insights | ページ情報: 英文 122 Pages | 納期: 2~3営業日

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マーガリンの世界市場:製品タイプ別(ハード、ソフト、リキッド)、エンドユーザー別(小売、HORECA、産業)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋、中東・アフリカ、ラテンアメリカ)-規模、シェア、展望、機会分析、2023~2030年
出版日: 2023年02月01日
発行: Coherent Market Insights
ページ情報: 英文 122 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
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概要

マーガリンは、料理の代用品として使用される脂肪分の多い固形食品です。油脂の混合物、通常は水素添加植物油と水から作られます。伝統的に、マーガリンは豚肉、牛肉、乳製品などの脂肪源から得られていました。現在では、飽和脂肪酸をあまり含まない植物性の製品となっています。市場にはさまざまな種類のマーガリンが出回っています。それぞれのマーガリンには、異なる健康上の利点があります。多くは、悪玉コレステロール値を下げるのに役立つ良質の脂肪を含んでいます。ブランドによっては、心臓の健康に役立つ成分が加えられている場合もあります。乳糖や乳清などの乳製品を使ったマーガリンもあれば、大豆油やキャノーラ油を使ったマーガリンもあります。また、トランス脂肪酸を含まない製品も数社から提供されています。

市場力学

消費者の健康に対する関心の高まりが、低脂肪食品市場を牽引しています。さらに、若者はバランスの取れた食事が健康に良いということを意識するようになっています。これらの要因がマーガリン市場の成長を後押ししています。さらに、消費者の健康意識の高まりも、工業用マーガリン市場の収益に寄与しています。さらに、ベーカリー分野の拡大が市場の成長をさらに後押ししています。

しかし、厳しい国際規制は、工業用マーガリン市場の大きな制約要因となっています。

本調査の主な特徴

  • 本レポートでは、世界のマーガリン市場を詳細に分析し、2022年を基準年とした予測期間(2023年~2030年)の市場規模(米国)と年間平均成長率(CAGR%)を掲載しています。
  • さまざまなセグメントにおける潜在的な収益機会を解明し、この市場に対する魅力的な投資提案マトリクスを解説しています。
  • また、市場促進要因、抑制要因、機会、新製品の発売または承認、市場動向、地域展望、主要企業が採用する競争戦略に関する重要な考察を提供します。
  • 企業ハイライト、製品ポートフォリオ、主要なハイライト、財務実績、戦略など、以下のパラメータに基づいて、世界のマーガリン市場における主要なプレイヤーをプロファイリングします。
  • 本調査の対象となる主要企業には、Royale Lacroix, Bunge Limited, Conagra Brands Inc., Wilmar International, Puratos NV, Associated British Foods, Land O'Lakes Inc., Upfield Holdings BV, NMGK Group, Vandemoortele, Remia CV, Richardson International Limited, BRF SA, and Fuji Oil Holdings Inc.
  • が含まれます。
  • 本レポートの洞察により、企業のマーケティング担当者や経営陣は、将来の製品発売、タイプアップ、市場拡大、マーケティング戦術に関する情報に基づいた意思決定を行うことができるでしょう。
  • マーガリンの世界市場レポートは、投資家、サプライヤー、製品メーカー、流通業者、新規参入者、財務アナリストなど、この業界のさまざまな利害関係者に対応しています。
  • 利害関係者は、世界のマーガリン市場を分析する際に使用される様々な戦略マトリックスを通じて、意思決定を容易にすることができます。

目次

第1章 調査目的と前提条件

  • 調査目的
  • 前提条件
  • 略語の説明

第2章 市場概要

  • レポート内容
    • 市場の定義と範囲
  • エグゼクティブサマリー
    • 市場スナップショット:製品タイプ別
    • 市場スナップショット:エンドユーザー別
    • 市場スナップショット:地域別
  • コヒーレント・オポチュニティ・マップ(COM)

第3章 市場力学、規制、動向の分析

  • 市場力学
    • ベーカリー分野での需要拡大
    • トランス脂肪酸に関連する健康への懸念
    • クリーンラベルのマーガリンの登場
  • 影響度分析
  • 主なハイライト
  • 規制シナリオ
  • 製品発売・承認
  • PEST分析
  • PORTERの分析
  • 合併・買収のシナリオ

第4章 マーガリンの世界市場-コロナウイルス(COVID-19)パンデミックの影響

  • COVID-19疫病学
  • サプライサイドとデマンドサイドの分析
  • 経済効果

第5章 マーガリンの世界市場:製品タイプ別、2017-2030年

  • ハード
  • ソフト
  • リキッド

第6章 マーガリンの世界市場、エンドユーザー別、2017-2030年

  • 小売
  • HORECA
  • インダストリアル

第7章 マーガリンの世界市場、地域別、2017年~2030年

  • 北米
  • 欧州
  • アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ地域
  • 世界のその他の地域

第8章 競合情勢について

  • Royale Lacroix
  • Bunge Limited
  • Conagra Brands Inc.
  • Wilmar International
  • Puratos NV
  • Associated British Foods
  • Land O'Lakes Inc.
  • Upfield Holdings BV
  • NMGK Group
  • Others

第9章 セクション

  • 調査手法
  • 出版社について
目次
Product Code: CMI5521

Margarine is a fatty solid food that is used as a cooking substitute. It is made from a mixture of fats and oils, usually hydrogenated vegetable oil and water. Traditionally, margarine was obtained from fat sources like pork, beef and dairy. Today, it is a plant-based product that contains less saturated fats. There are many different types of margarines available in the market. Each type has a different set of health benefits. Most contain good fats that help to reduce bad cholesterol levels. Depending on the type of brand, there may be added ingredients for heart health. Some margarines are made with dairy products, such as lactose or whey, while others use soybean or canola oil. Several companies also offer trans-fat-free products.

Market Dynamics:

Increasing health concerns among consumers are driving market of low-fat food products. Moreover, young people are becoming more aware of the health benefits of a balanced diet. These factors are fueling growth of the margarine market. Moreover, the growing health consciousness of the consumers is also contributing to the revenue generation of the industrial margarine market. Furthermore, expanding bakery sector is further propelling market growth.

However, stringent international regulations are a major constraining factor for the industrial margarine market.

Key features of the study:

  • This report provides in-depth analysis of the global margarine market, and provides market size (US$ Million) and compound annual growth rate (CAGR%) for the forecast period (2023-2030), considering 2022 as the base year
  • It elucidates potential revenue opportunities across different segments and explains attractive investment proposition matrices for this market
  • This study also provides key insights about market drivers, restraints, opportunities, new product launches or approval, market trends, regional outlook, and competitive strategies adopted by key players
  • It profiles key players in the global margarine market based on the following parameters - company highlights, products portfolio, key highlights, financial performance, and strategies
  • Key companies covered as a part of this study include Royale Lacroix, Bunge Limited, Conagra Brands Inc., Wilmar International, Puratos NV, Associated British Foods, Land O'Lakes Inc., Upfield Holdings BV, NMGK Group, Vandemoortele, Remia CV, Richardson International Limited, BRF SA, and Fuji Oil Holdings Inc.
  • Insights from this report would allow marketers and the management authorities of the companies to make informed decisions regarding their future product launches, type up-gradation, market expansion, and marketing tactics
  • The global margarine market report caters to various stakeholders in this industry including investors, suppliers, product manufacturers, distributors, new entrants, and financial analysts
  • Stakeholders would have ease in decision-making through various strategy matrices used in analyzing the global margarine market

Detailed Segmentation:

  • Global Margarine Market, By Product Type:
    • Hard
    • Soft
    • Liquid
  • Global Margarine Market, By End User:
    • Retail
    • HORECA
    • Industrial
  • Global Margarine Market, By Geography:
    • North America
    • Europe
    • Middle East & Africa
    • Asia-Pacific
    • Latin America
  • Company Profiles
    • Royale Lacroix
    • Bunge Limited
    • Conagra Brands Inc.
    • Wilmar International
    • Puratos NV
    • Associated British Foods
    • Land O'Lakes Inc.
    • Upfield Holdings BV
    • NMGK Group
    • Vandemoortele
    • Remia CV
    • Richardson International Limited
    • BRF SA
    • Fuji Oil Holdings Inc.

Table of Contents

1. Research Objectives and Assumptions

  • Research Objectives
  • Assumptions
  • Abbreviations

2. Market Purview

  • Report Description
    • Market Definition and Scope
  • Executive Summary
    • Market Snapshot, By Product Type
    • Market Snapshot, By End User
    • Market Snapshot, By Geography
  • Coherent Opportunity Map (COM)

3. Market Dynamics, Regulations, and Trends Analysis

  • Market Dynamics
    • Growing demand from bakery sector
    • Health concerns associated with trans fat
    • Emergence of clean-label margarine
  • Impact Analysis
  • Key Highlights
  • Regulatory Scenario
  • Product launch/Approvals
  • PEST Analysis
  • PORTER's Analysis
  • Merger and Acquisition Scenario

4. Global Margarine Market - Impact of Coronavirus (COVID-19) Pandemic

  • COVID-19 Epidemiology
  • Supply Side and Demand Side Analysis
  • Economic Impact

5. Global Margarine Market , By Product Type, 2017-2030, (US$ Mn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2023 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2017 - 2030
    • Segment Trends
  • Hard
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Mn)
  • Soft
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Mn)
  • Liquid
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Mn)

6. Global Margarine Market, By End User, 2017-2030, (US$ Mn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2023 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2017 - 2030
    • Segment Trends
  • Retail
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Million)
  • HORECA
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Million)
  • Industrial
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Million)

7. Global Margarine Market , By Region, 2017-2030, (US$ Mn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, By Country, 2023 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, For Country 2017-2030
    • Country Trends
  • North America
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Product Type, 2017-2030,(US$ Mn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By End User, 2017-2030,(US$ Mn)
  • Europe
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Product Type, 2017-2030,(US$ Mn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By End User, 2017-2030,(US$ Mn)
  • Asia Pacific
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Product Type, 2017-2030,(US$ Mn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By End User, 2017-2030,(US$ Mn)
  • Latin America
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Product Type, 2017-2030,(US$ Mn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By End User, 2017-2030,(US$ Mn)
  • Middle East & Africa
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Product Type, 2017-2030,(US$ Mn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By End User, 2017-2030,(US$ Mn)
  • Rest of World
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Product Type, 2017-2030,(US$ Mn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By End User, 2017-2030,(US$ Mn)

8. Competitive Landscape

  • Royale Lacroix
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Developments
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Bunge Limited
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Conagra Brands Inc.
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Wilmar International
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Puratos NV
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Associated British Foods
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Land O'Lakes Inc.
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Upfield Holdings BV
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • NMGK Group
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Others
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Analyst Views

9. Section

  • Research Methodology
  • About us