表紙:ホームショッピング市場:タイプ別(テレショッピング、eコマース、モバイルショッピング、その他)、地域別(北米、中南米、欧州、アジア太平洋、中東・アフリカ)-規模、シェア、展望、機会分析、2022年~2030年
市場調査レポート
商品コード
1213980

ホームショッピング市場:タイプ別(テレショッピング、eコマース、モバイルショッピング、その他)、地域別(北米、中南米、欧州、アジア太平洋、中東・アフリカ)-規模、シェア、展望、機会分析、2022年~2030年

Home-Shopping Market, By Type (Teleshopping, E-Commerce and Mobile Shopping, Other Types), By Region (North America, Latin America, Europe, Asia Pacific, Middle East, Africa) - Size, Share, Outlook, and Opportunity Analysis, 2022 - 2030

出版日: | 発行: Coherent Market Insights | ページ情報: 英文 120 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=157.14円
ホームショッピング市場:タイプ別(テレショッピング、eコマース、モバイルショッピング、その他)、地域別(北米、中南米、欧州、アジア太平洋、中東・アフリカ)-規模、シェア、展望、機会分析、2022年~2030年
出版日: 2023年01月20日
発行: Coherent Market Insights
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~3営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

ホームショッピングとは、ダイレクトマーケティングの一種で、郵便物、インターネット広告、テレビ広告など様々なチャネルを通じて家庭用品を販売することです。また、DTH(Direct-to-Home)テレビチャンネルやテレフォンショッピング企業などの電話チャネルを通じた家庭用品の購入も含まれます。さらに、消費者はさまざまな種類のインターネット決済手段を利用して、オンラインで購入することもできます。家庭用品、衣料品、電化製品など、さまざまな商品を購入できるため、便利なショッピング方法となっています。また、従来の実店舗でのショッピングに比べ、より手頃な価格で買い物ができると考えられています。

市場力学

ホームショッピング市場は、高速インターネット接続とより良いインターネット接続が利用可能になったことで、近年大きな成長を遂げています。さらに、インターネット利用者の増加により、オンラインショッピングのニーズが高まっています。以前は、通信販売やニッチなカタログが、ホームショッピング市場の一部でした。しかし、近年では、通信販売事業を実店舗に移行する企業も多くなっています。また、消費者はスマートフォンを使って、さまざまなオンラインストアから商品を購入することができるようになりました。これらのモバイルベースのショッピング・チャンネルは、より良い割引や無料の宅配を提供しています。これらすべての要因が、市場の成長を促進すると予想されます。

一方、新興国全体でのデジタルインフラの欠如が市場成長の妨げになると予想されます。

本調査の主な特徴

  • 本レポートでは、世界のホームショッピング市場を詳細に分析し、2021年を基準年とした予測期間(2022年~2030年)の市場規模(10億米ドル)および年平均成長率(CAGR%)を提供しています。
  • また、異なるセグメントにわたる潜在的な収益機会を解明し、同市場の魅力的な投資提案マトリクスを解説しています。
  • また、市場促進要因、抑制要因、機会、新製品の発売または承認、市場動向、地域別の展望、主要企業が採用する競合戦略など、重要な考察を提供しています。
  • 世界のホームショッピング市場における主要企業のプロファイルを、企業ハイライト、製品ポートフォリオ、主なハイライト、財務実績、戦略といったパラメータに基づいて紹介しています。
  • この調査の一部としてカバーされている主要企業は、Amazon Inc., VGL Group of Companies, Quarte Retail Inc., Ebay Inc., Sears Brand LLC, Garbarino S.A.I.C.e.I., Alibaba Group, Walmart, Majid al Futtaim(Carrefour), Jewlry Television, Desertcart, and uBuy
  • このレポートからの洞察は、マーケティング担当者や企業の経営陣が、将来の製品発売、タイプアップグレード、市場拡大、マーケティング戦術に関する情報に基づいた意思決定を行うことを可能にするでしょう。
  • この調査レポートは、投資家、サプライヤー、製品メーカー、流通業者、新規参入者、財務アナリストなど、この業界の様々な利害関係者を対象としています。
  • 利害関係者は、世界のホームショッピング市場の分析に使用される様々な戦略マトリクスを通じて、意思決定を容易にすることができます。

目次

第1章 調査目的と前提条件

  • 調査目的
  • 前提条件
  • 略語の説明

第2章 市場の展望

  • レポート内容
    • 市場の定義と範囲
  • エグゼクティブサマリー
    • 市場スナップショット:タイプ別
    • 市場スナップショット:地域別
  • コヒーレントオポチュニティマップ(COM)

第3章 市場力学、規制、動向分析

  • 市場力学
    • インターネットユーザーの増加
    • 新興国におけるデジタルインフラの不足
    • eコマースプラットフォームの拡大
  • インパクト分析
  • 主なハイライト
  • 規制のシナリオ
  • 製品上市/承認
  • PEST分析
  • PORTERの分析
  • 合併・買収シナリオ

第4章 世界のホームショッピング市場- コロナウイルス(COVID-19)パンデミックの影響

  • COVID-19の疫学的特徴
  • 供給側と需要側の分析
  • 経済的インパクト

第5章 ホームショッピングの世界市場:タイプ別、2017-2030

  • テレショッピング
  • eコマース・モバイルショッピング
  • その他のタイプ

第6章 ホームショッピングの世界市場:地域別、 2017年~2030年

  • 北米
  • 欧州
  • アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ
  • 世界のその他の地域

第7章 競合情勢

  • Amazon Inc.
  • VGL Group of Companies
  • Quarte Retail Inc.
  • Ebay Inc.
  • Sears Brand LLC
  • Garbarino S.A.I.C.e.I.
  • Alibaba Group
  • Walmart
  • Majid al Futtaim(Carrefour)
  • Others

第8章 セクション

  • 調査手法の紹介
  • 出版社について
目次
Product Code: CMI5502

Home shopping is a type of direct marketing that involves the sale of household goods through various channels, such as mail, online advertisements and television advertisements. Home shopping also includes the purchase of household goods through telephonic channels, such as direct-to-home (DTH) television channels and telephonic shopping enterprises. Moreover, consumers can also make online purchases by using various types of internet payment methods. It is a convenient way of shopping because consumers can shop for multiple commodities, such as home furnishings, clothes, electronics and many other products. It is also considered as a more affordable form of shopping than the traditional brick-and-mortar retail shopping.

Market Dynamics:

The home-shopping market has experienced significant growth in recent years due to the availability of high-speed internet connectivity and better internet connections. Moreover, rise in the number of internet users has led to the growing need for online shopping. In the past, mail order names and niche catalogues were a part of the home shopping market. However, the industry has changed in recent years, and today, many companies have moved their mail order business into brick-and-mortar retail stores. In addition, consumers can now purchase products from different online stores by using their smartphones. These mobile-based shopping channels offer better discounts and free home delivery. All these factors are expected to drive growth of the market.

On the other hand, lack of digital infrastructure across developing countries is expected to hinder the market growth.

Key features of the study:

  • This report provides in-depth analysis of the global home-shopping market, and provides market size (US$ Billion) and compound annual growth rate (CAGR%) for the forecast period (2022-2030), considering 2021 as the base year
  • It elucidates potential revenue opportunities across different segments and explains attractive investment proposition matrices for this market
  • This study also provides key insights about market drivers, restraints, opportunities, new product launches or approval, market trends, regional outlook, and competitive strategies adopted by key players
  • It profiles key players in the global home-shopping market based on the following parameters - company highlights, products portfolio, key highlights, financial performance, and strategies
  • Key companies covered as a part of this study include Amazon Inc., VGL Group of Companies, Quarte Retail Inc., Ebay Inc., Sears Brand LLC, Garbarino S.A.I.C.e.I., Alibaba Group, Walmart, Majid al Futtaim(Carrefour), Jewlry Television, Desertcart, and uBuy
  • Insights from this report would allow marketers and the management authorities of the companies to make informed decisions regarding their future product launches, type up-gradation, market expansion, and marketing tactics
  • The global home-shopping market report caters to various stakeholders in this industry including investors, suppliers, product manufacturers, distributors, new entrants, and financial analysts
  • Stakeholders would have ease in decision-making through various strategy matrices used in analyzing the global home-shopping market

Detailed Segmentation:

  • Global Home-Shopping Market, By Type:
    • Teleshopping
    • E-Commerce and Mobile Shopping
    • Other Types
  • Global Home-Shopping Market, By Geography:
    • North America
    • Europe
    • Asia-Pacific
    • South America
    • Middle East & Africa
  • Company Prpfiles
    • Amazon Inc.
    • VGL Group of Companies
    • Quarte Retail Inc.
    • Ebay Inc.
    • Sears Brand LLC
    • Garbarino S.A.I.C.e.I.
    • Alibaba Group
    • Walmart
    • Majid al Futtaim (Carrefour)
    • Jewlry Television
    • Desertcart
    • uBuy

Table of Contents

1. Research Objectives and Assumptions

  • Research Objectives
  • Assumptions
  • Abbreviations

2. Market Purview

  • Report Description
    • Market Definition and Scope
  • Executive Summary
    • Market Snapshot, By Type
    • Market Snapshot, By Geography
  • Coherent Opportunity Map (COM)

3. Market Dynamics, Regulations, and Trends Analysis

  • Market Dynamics
    • Growing number of internet users
    • Lack of digital infrastructure across developing regions
    • Expanding e-commerce platform
  • Impact Analysis
  • Key Highlights
  • Regulatory Scenario
  • Product launch/Approvals
  • PEST Analysis
  • PORTER's Analysis
  • Merger and Acquisition Scenario

4. Global Home-Shopping Market - Impact of Coronavirus (COVID-19) Pandemic

  • COVID-19 Epidemiology
  • Supply Side and Demand Side Analysis
  • Economic Impact

5. Global Home-Shopping Market, By Type 2017-2030, (US$ Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, 2022 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, 2017 - 2030
    • Segment Trends
  • Teleshopping
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Bn)
  • E-Commerce and Mobile Shopping
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Bn)
  • Other Types
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, 2017-2030,(US$ Bn)

6. Global Home-Shopping Market, By Region, 2017-2030, (US$ Bn)

  • Introduction
    • Market Share Analysis, By Country, 2022 and 2030 (%)
    • Y-o-Y Growth Analysis, For Country 2017-2030
    • Country Trends
  • North America
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Product Type, 2017-2030,(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By End User, 2017-2030,(US$ Bn)
  • Europe
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Product Type, 2017-2030,(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By End User, 2017-2030,(US$ Bn)
  • Asia Pacific
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Product Type, 2017-2030,(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By End User, 2017-2030,(US$ Bn)
  • Latin America
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Product Type, 2017-2030,(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By End User, 2017-2030,(US$ Bn)
  • Middle East & Africa
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Product Type, 2017-2030,(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By End User, 2017-2030,(US$ Bn)
  • Rest of World
    • Introduction
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By Product Type, 2017-2030,(US$ Bn)
    • Market Size and Forecast, and Y-o-Y Growth, By End User, 2017-2030,(US$ Bn)

7. Competitive Landscape

  • Amazon Inc.
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Developments
    • Financial Performance
    • Strategies
  • VGL Group of Companies
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Quarte Retail Inc.
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Ebay Inc.
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Sears Brand LLC
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Garbarino S.A.I.C.e.I.
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Alibaba Group
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Walmart
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Majid al Futtaim (Carrefour)
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Others
    • Company Highlights
    • Product Portfolio
    • Key Highlights
    • Financial Performance
    • Strategies
  • Analyst Views

8. Section

  • Research Methodology
  • About us