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市場調査レポート
商品コード
1520720

工具の世界市場規模調査:カテゴリー別、流通チャネル別、エンドユーザー別、地域別予測、2022年~2032年

Global Tools Market Size study, by Category (Hand Tools, Power Tools), by Distribution Channel (In-store, Online), by End User (DIY, Industrial and Commercial) and Regional Forecasts 2022-2032


出版日
ページ情報
英文 200 Pages
納期
2~3営業日
カスタマイズ可能
価格
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本日の銀行送金レート: 1USD=144.06円
工具の世界市場規模調査:カテゴリー別、流通チャネル別、エンドユーザー別、地域別予測、2022年~2032年
出版日: 2024年07月23日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文 200 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 目次
概要

世界の工具市場は2023年に約967億米ドルと評価され、予測期間2024年~2032年には5.34%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。

工具には、手工具、電動工具、園芸工具など、手動および外部動力工具が含まれます。手工具は、金属、木材、その他の材料を切断、把持、成形するために手動で操作します。一方、電動工具は電気や加圧空気で動く。電動工具は、作業者がより少ない労力であらゆる作業を簡単に行えるようにし、生産性を向上させる。これらの工具を併用することで、木工、修理・改修、メンテナンス用途など、さまざまな作業が可能になります。AI、IoT、クラウド接続を電動工具に取り入れるなどの技術的進歩は、市場企業に大きな機会をもたらしています。例えば、Milwaukee Toolは、スマートフォンアプリを介して制御されるセンサーとAIモードを備えたツールを提供し、HiltiのNuronバッテリー技術はバッテリーの使用効率を向上させる。

その他の活動は主に、建設活動の増加、金属加工に携わる小規模産業の成長、家具やその他の木製アイテムの需要増加、住宅リフォームや改良トレンドに伴うDIY文化の高まりなど、さまざまな要因によって牽引されています。これらの工具は、穴あけ、ハンマーによる打撃、のこぎり、研削など、これらの産業全般にわたる用途に不可欠です。国連の予測によると、世界人口は2023年の80億人から2050年には97億人に増加すると予想されています。特にアジアやアフリカ諸国では、この成長により、人口を受け入れるための新しい建物や公共インフラの建設が必要になります。例えば、インドネシアは首都をヌサントラに移す計画で、これにはいくつかの新しい建築物が含まれます。同様に、インドは2023年3月に8つの新都市の開発を提案しています。このような建設活動が工具の需要を押し上げています。さらに、家庭やオフィスの主要なニーズである家具の需要も増加しています。木材で作られた家具は、耐久性、高級感、再販価値の高さ、環境への優しさなどから、高い人気を誇っています。手工具や電動工具は家具作りに広く使用されており、工具市場の成長にプラスの影響を与えています。しかし、手工具や電動工具の製造に使用される原材料コストの変動は、市場成長の大きな抑制要因となっています。価格変動は、工具製造に携わる企業の売上高と収益性に影響を与える可能性があります。

工具の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、中東・アフリカです。2023年には、技術の進歩、大規模な消費者基盤、高い産業需要の組み合わせによって、北米が収益面で市場を独占します。同地域の市場プレゼンスの高さは、堅調な製造部門、先進的な工具や機器の普及、研究開発への多額の投資によって支えられています。スタンレー・ブラック&デッカー、デウォルト、ボッシュといった大手企業が主要な貢献企業であり、革新的な製品を幅広く提供しています。北米は、プロ用およびDIY用の高品質で耐久性のある工具に重点を置いており、強力な流通網とともに、世界最大の収益創出市場としての地位を固めています。この地域の大きな市場プレゼンスは、堅調な製造部門、高度な工具や機器の普及、研究開発への多額の投資によって支えられています。スタンレー・ブラック&デッカー、デウォルト、ボッシュといった大手企業が主要な貢献企業であり、革新的な製品を幅広く提供しています。北米は、プロ用およびDIY用の高品質で耐久性のある工具に重点を置いており、強力な流通網とともに、世界最大の収益を生み出す市場としての地位を固めています。

目次

第1章 工具の世界市場エグゼクティブサマリー

  • 工具の世界市場規模・予測(2022年~2032年)
  • 地域別概要
  • セグメント別概要
    • カテゴリー別
    • 流通チャネル別
    • エンドユーザー別
  • 主要動向
  • 景気後退の影響
  • アナリストの結論・提言

第2章 世界の工具市場の定義と調査前提条件

  • 調査目的
  • 市場定義
  • 調査前提条件
    • 包含と除外
    • 制限事項
    • 供給サイドの分析
      • 入手可能性
      • インフラ
      • 規制環境
      • 市場競争
      • 経済性(消費者の視点)
    • 需要サイド分析
      • 規制の枠組み
      • 技術の進歩
      • 環境への配慮
      • 消費者の意識と受容
  • 調査手法
  • 調査対象年
  • 通貨換算レート

第3章 工具の世界市場力学

  • 市場促進要因
    • 建設活動の活発化
    • DIY文化の成長
    • 家具需要の増加
  • 市場の課題
    • 原材料コストの変動
    • インフレの影響
  • 市場機会
    • 工具の技術進歩
    • 新興市場の拡大
    • 循環型経済への取り組み

第4章 世界の工具市場産業分析

  • ポーターのファイブフォースモデル
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
    • ポーターのファイブフォースモデルへの未来的アプローチ
    • ポーターのファイブフォースの影響分析
  • PESTEL分析
    • 政治
    • 経済
    • 社会
    • 技術
    • 環境
    • 法律
  • 主な投資機会
  • 主要成功戦略
  • 破壊的動向
  • 業界専門家の視点
  • アナリストの結論・提言

第5章 工具の世界市場規模・予測:カテゴリー別、2022年~2032年

  • セグメントダッシュボード
  • 工具の世界市場:カテゴリー別の収益動向分析、2022年・2032年
    • ハンドツール
    • 電動工具

第6章 工具の世界市場規模・予測:流通チャネル別、2022年~2032年

  • セグメントダッシュボード
  • 工具の世界市場:流通チャネル別の収益動向分析、2022年・2032年
    • インストア
    • オンライン

第7章 工具の世界市場規模・予測:エンドユーザー別、2022年~2032年

  • セグメントダッシュボード
  • 工具の世界市場:エンドユーザー別の収益動向分析、2022年・2032年
    • DIY
    • 工業用および商業用

第8章 工具の世界市場規模・予測:地域別 、2022年~2032年

  • 北米の工具市場
    • 米国
      • カテゴリー別の内訳:市場規模・予測、2022年~2032年
      • 流通チャネル別の内訳:市場規模・予測、2022年~2032年
      • エンドユーザー別の内訳:市場規模・予測、2022年~2032年
    • カナダの工具市場
      • カテゴリー別の内訳:市場規模・予測、2022年~2032年
      • 流通チャネル別の内訳:市場規模・予測、2022年~2032年
      • エンドユーザー別の内訳:市場規模・予測、2022年~2032年
  • 欧州の工具市場
    • 英国の工具市場
    • ドイツの工具市場
    • フランスの工具市場
    • スペインの工具市場
    • イタリアの工具市場
    • その他欧州の工具市場
  • アジア太平洋の工具市場
    • 中国の工具市場
    • インドの工具市場
    • 日本の工具市場
    • オーストラリアの工具市場
    • 韓国の工具市場
    • その他アジア太平洋地域の工具市場
  • ラテンアメリカの工具市場
    • ブラジルの工具市場
    • メキシコの工具市場
    • その他ラテンアメリカの工具市場
  • 中東・アフリカの工具市場
    • サウジアラビアの工具市場
    • 南アフリカの工具市場
    • その他中東・アフリカの工具市場

第9章 競合情報

  • 主要企業のSWOT分析
  • 主要市場戦略
  • 企業プロファイル
    • Armstrong Tools Inc.
      • 主要情報
      • 概要
      • 財務(データの入手可能性によります)
      • 製品概要
      • 市場戦略
    • Snap-on Incorporated
    • Koki Holdings Co. Ltd.
    • Hilti Corporation
    • Falcon Garden Tools
    • Bully Tools
    • Husqvarna Group
    • Makita Corporation
    • Stanley Black and Decker Inc.
    • Robert Bosch GmbH

第10章 調査プロセス

  • 調査プロセス
    • データマイニング
    • 分析
    • 市場推定
    • 検証
    • 出版
  • 調査属性
目次

Global Tools Market is valued approximately at USD 96.70 billion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.34% over the forecast period 2024-2032. Tools encompass a wide range of manually and externally powered tools such as hand tools, and power tools, including garden tools. Hand tools are operated manually for cutting, gripping, and shaping metal, wood, or other materials. On the other hand, power tools are powered through electricity or via pressurized air. Power tools make it easier for the operator to perform any task with less effort, thereby increasing productivity. Together these tools enable a range of tasks in woodworking, repair & renovation, and maintenance applications, along with various others. Technological advancements, such as incorporating AI, IoT, and cloud connectivity into power tools, present significant opportunities for market players. For instance, Milwaukee Tool offers tools with sensors and AI modes controlled via a smartphone app, and Hilti's Nuron battery technology enhances battery use efficiency.

The Tools Market is primarily driven by various factors such as the rise in construction activities, the growth of small-scale industries involved in metal fabrication, increasing demand for furniture and other wooden items, and the rising DIY culture along with home renovation and improvement trends. These tools are crucial for applications like drilling, hammering, sawing, grinding, and others across these industries. The global population is expected to increase from 8 billion in 2023 to 9.7 billion by 2050, according to UN forecasts. This growth, particularly in Asian and African countries, will necessitate the construction of new buildings and public infrastructure to accommodate the population. For instance, Indonesia plans to shift its capital to Nusantra, involving several new constructions. Similarly, India proposed the development of eight new cities in March 2023. Such construction activities are driving the demand for tools. Moreover, the demand for furniture, a primary need for homes and offices, is increasing. Furniture made from wood is highly sought after due to its durability, premium appeal, high resale value, and environmental friendliness. Hand and power tools are extensively used in furniture making, positively influencing the tools market growth. However, the fluctuating cost of raw materials used for making hand and power tools is a significant restraint for the market growth. Price volatility can impact the sales and profitability of companies involved in tool manufacturing.

The key regions considered for the Global Tools Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Middle East & Africa. In 2023, North America dominate the market in terms of revenue driven by a combination of technological advancements, a large consumer base, and high industrial demand. The region's significant market presence is supported by a robust manufacturing sector, widespread adoption of advanced tools and equipment, and substantial investment in research and development. Leading companies like Stanley Black & Decker, DeWalt, and Bosch are major contributors, offering a diverse range of innovative products. North America's emphasis on high-quality, durable tools for both professional and DIY applications, along with strong distribution networks, has cemented its position as the largest revenue-generating market globally. driven by a combination of technological advancements, a large consumer base, and high industrial demand. The region's significant market presence is supported by a robust manufacturing sector, widespread adoption of advanced tools and equipment, and substantial investment in research and development. Leading companies like Stanley Black & Decker, DeWalt, and Bosch are major contributors, offering a diverse range of innovative products. North America's emphasis on high-quality, durable tools for both professional and DIY applications, along with strong distribution networks, has cemented its position as the largest revenue-generating market globally.

Major market players included in this report are:

  • Makita Corporation
  • Armstrong Tools Inc.
  • Snap-on Incorporated
  • Koki Holdings Co. Ltd.
  • Hilti Corporation
  • Falcon Garden Tools
  • Bully Tools
  • Husqvarna Group
  • Robert Bosch GmbH
  • Stanley Black and Decker Inc.

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Category

  • Hand Tools
  • Power Tools

By Distribution Channel

  • In-store
  • Online

By End User

  • DIY
  • Industrial and Commercial

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Rest of Latin America
  • Middle East & Africa
  • Saudi Arabia
  • South Africa
  • RoMEA

Years considered for the study are as follows:

  • Historical year - 2022
  • Base year - 2023
  • Forecast period - 2024 to 2032

Key Takeaways:

  • Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
  • Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
  • Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
  • Competitive landscape with information on major players in the market.
  • Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
  • Analysis of competitive structure of the market.
  • Demand side and supply side analysis of the market.

Table of Contents

Chapter 1. Global Tools Market Executive Summary

  • 1.1. Global Tools Market Size & Forecast (2022-2032)
  • 1.2. Regional Summary
  • 1.3. Segmental Summary
    • 1.3.1. By Category
    • 1.3.2. By Distribution Channel
    • 1.3.3. By End User
  • 1.4. Key Trends
  • 1.5. Recession Impact
  • 1.6. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 2. Global Tools Market Definition and Research Assumptions

  • 2.1. Research Objective
  • 2.2. Market Definition
  • 2.3. Research Assumptions
    • 2.3.1. Inclusion & Exclusion
    • 2.3.2. Limitations
    • 2.3.3. Supply Side Analysis
      • 2.3.3.1. Availability
      • 2.3.3.2. Infrastructure
      • 2.3.3.3. Regulatory Environment
      • 2.3.3.4. Market Competition
      • 2.3.3.5. Economic Viability (Consumer's Perspective)
    • 2.3.4. Demand Side Analysis
      • 2.3.4.1. Regulatory frameworks
      • 2.3.4.2. Technological Advancements
      • 2.3.4.3. Environmental Considerations
      • 2.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
  • 2.4. Estimation Methodology
  • 2.5. Years Considered for the Study
  • 2.6. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Tools Market Dynamics

  • 3.1. Market Drivers
    • 3.1.1. Rise in Construction Activities
    • 3.1.2. Growth in DIY Culture
    • 3.1.3. Increase in Demand for Furniture
  • 3.2. Market Challenges
    • 3.2.1. Fluctuating Cost of Raw Materials
    • 3.2.2. Impact of Inflation
  • 3.3. Market Opportunities
    • 3.3.1. Technological Advancements in Tools
    • 3.3.2. Expansion in Emerging Markets
    • 3.3.3. Circular Economy Initiatives

Chapter 4. Global Tools Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
    • 4.1.6. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model
    • 4.1.7. Porter's 5 Force Impact Analysis
  • 4.2. PESTEL Analysis
    • 4.2.1. Political
    • 4.2.2. Economical
    • 4.2.3. Social
    • 4.2.4. Technological
    • 4.2.5. Environmental
    • 4.2.6. Legal
  • 4.3. Top investment opportunity
  • 4.4. Top winning strategies
  • 4.5. Disruptive Trends
  • 4.6. Industry Expert Perspective
  • 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Global Tools Market Size & Forecasts by Category 2022-2032

  • 5.1. Segment Dashboard
  • 5.2. Global Tools Market: Category Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
    • 5.2.1. Hand Tools
    • 5.2.2. Power Tools

Chapter 6. Global Tools Market Size & Forecasts by Distribution Channel 2022-2032

  • 6.1. Segment Dashboard
  • 6.2. Global Tools Market: Distribution Channel Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
    • 6.2.1. In-store
    • 6.2.2. Online

Chapter 7. Global Tools Market Size & Forecasts by End User 2022-2032

  • 7.1. Segment Dashboard
  • 7.2. Global Tools Market: End User Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Billion)
    • 7.2.1. DIY
    • 7.2.2. Industrial and Commercial

Chapter 8. Global Tools Market Size & Forecasts by Region 2022-2032

  • 8.1. North America Tools Market
    • 8.1.1. U.S. Tools Market
      • 8.1.1.1. Category breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.1.1.2. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.1.1.3. End User breakdown size & forecasts, 2022-2032
    • 8.1.2. Canada Tools Market
      • 8.1.2.1. Category breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.1.2.2. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
      • 8.1.2.3. End User breakdown size & forecasts, 2022-2032
  • 8.2. Europe Tools Market
    • 8.2.1. U.K. Tools Market
    • 8.2.2. Germany Tools Market
    • 8.2.3. France Tools Market
    • 8.2.4. Spain Tools Market
    • 8.2.5. Italy Tools Market
    • 8.2.6. Rest of Europe Tools Market
  • 8.3. Asia-Pacific Tools Market
    • 8.3.1. China Tools Market
    • 8.3.2. India Tools Market
    • 8.3.3. Japan Tools Market
    • 8.3.4. Australia Tools Market
    • 8.3.5. South Korea Tools Market
    • 8.3.6. Rest of Asia-Pacific Tools Market
  • 8.4. Latin America Tools Market
    • 8.4.1. Brazil Tools Market
    • 8.4.2. Mexico Tools Market
    • 8.4.3. Rest of Latin America Tools Market
  • 8.5. Middle East & Africa Tools Market
    • 8.5.1. Saudi Arabia Tools Market
    • 8.5.2. South Africa Tools Market
    • 8.5.3. Rest of Middle East & Africa Tools Market

Chapter 9. Competitive Intelligence

  • 9.1. Key Company SWOT Analysis
  • 9.2. Top Market Strategies
  • 9.3. Company Profiles
    • 9.3.1. Armstrong Tools Inc.
      • 9.3.1.1. Key Information
      • 9.3.1.2. Overview
      • 9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 9.3.1.4. Product Summary
      • 9.3.1.5. Market Strategies
    • 9.3.2. Snap-on Incorporated
    • 9.3.3. Koki Holdings Co. Ltd.
    • 9.3.4. Hilti Corporation
    • 9.3.5. Falcon Garden Tools
    • 9.3.6. Bully Tools
    • 9.3.7. Husqvarna Group
    • 9.3.8. Makita Corporation
    • 9.3.9. Stanley Black and Decker Inc.
    • 9.3.10. Robert Bosch GmbH

Chapter 10. Research Process

  • 10.1. Research Process
    • 10.1.1. Data Mining
    • 10.1.2. Analysis
    • 10.1.3. Market Estimation
    • 10.1.4. Validation
    • 10.1.5. Publishing
  • 10.2. Research Attributes