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市場調査レポート
商品コード
1300875
高級品の世界市場規模調査&予測:製品別、流通チャネル別、エンドユーザー別、地域別分析、2023-2030年Global Luxury Goods Market Size study & Forecast, by Product (Watches & Jewelry, Perfumes & Cosmetics, Clothing, Bags & Purses, Others), by Distribution Channel (Online and Offline), by End User (Women and Men), and Regional Analysis, 2023-2030 |
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カスタマイズ可能
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高級品の世界市場規模調査&予測:製品別、流通チャネル別、エンドユーザー別、地域別分析、2023-2030年 |
出版日: 2023年06月19日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界の高級品市場は、2022年に約3,316億米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけて4.62%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
急成長するeコマースは、世界中の高級品の売買を容易にし、ブランドの収益に貢献します。ソーシャルメディア・ユーザーの増加は、世界中の幅広い顧客にリーチするためにソーシャルメディア・インフルエンサーを雇用することによって、ブランドや高級品を宣伝・広告するプラットフォームを提供するため、世界の高級品市場に好影響をもたらすと予想されます。
2021年のインド・ブランド・エクイティ財団(IBEF)によると、デジタル・インド・プログラムによってインターネット接続数は大幅に増加し、合計8億3,000万に達しました。都市部での接続が約55%を占め、そのうち97%がワイヤレスだっています。前述の同じ情報源によると、スマートフォンの普及台数も劇的に増加しており、2026年には10億台に達すると予測されています。これはeコマース市場に直接的な影響を与え、世界のラグジュアリー市場は恩恵を受けるはずです。2021年のStatistaによると、ソーシャルメディアのユーザー数は45億9,000万人で、2027年には約60億人に増加すると予想されています。これらの要因はすべて、商品の需要と供給を簡単かつ世界中にアクセスできるようにするため、世界の高級品市場にプラスの影響をもたらすと予想されます。さらに、パーソナライゼーションや、中国、インドなどの新興市場が、この市場の成長機会として浮上する可能性があります。しかし、景気変動や偽造品は、2023年から2030年の予測期間中に市場全体の成長を妨げる要因の一部です。
高級品の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、中東・アフリカです。欧州地域は、Burberry、L'Oreal、その他など、世界市場の主要プレイヤーのほとんどが存在するという事実のために、市場を独占しました。アジア太平洋地域は、人口の増加、スマートフォンとインターネット接続の使用の増加により、最も急速に成長している地域として浮上しています。さらに、インドなどの国々は、消費者の一人当たり所得、消費者の可処分所得、購買力平価(PPP)の上昇を構成する世界で最も急速に成長している経済として浮上しています。
本調査の目的は、近年のさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures are dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of tables and figures are dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
Global Luxury Goods Market is valued at approximately USD 331.6 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.62% over the forecast period 2023-2030. Rapidly growing e-commerce enables easy access to buying and selling of luxury items across the globe and helps in generating revenue for the brands, increasing social media users anticipated to bring a positive impact on the Global Luxury Goods Market because it provides a platform to promote and advertise their brands and luxury items by hiring social media influencers to reach a wide range of customers around the globe.
According to India Brand Equity Foundation (IBEF) in 2021, the Digital India program has resulted in a significant increase in internet connections, reaching a total of 830 million. Urban areas accounted for approximately 55% of connections, with 97% of those being wireless. According to the same source mentioned above The number of smartphones in use has also increased dramatically and is predicted to reach 1 billion by 2026. This has a direct impact on the e-commerce market due to which the Global Luxury Market should get benefited. According to Statista in 2021 The number of social media users was 4.59 billion and is expected to grow to approximately 6 billion by 2027. All these factors expected to bring a positive impact on the Global Luxury Goods Market as it makes the demand and supply of the goods easy and accessible to the world. Moreover, personalization and emerging markets such as China, India, and so on, may emerge as to be growth opportunities for this market. However, economic fluctuation and counterfeit products are some of the factors that may hamper the overall growth of the market during the forecast years 2023-2030.
The key regions considered for the Global Luxury Goods Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. Europe region dominated the market owing to the fact that the region has the presence of most of the key players in the global market such as Burberry, L'Oreal, and Others. Asia Pacific region emerges as to be the fastest growing region because of the rise in population and growing use of smartphones and internet connection. Moreover, countries such as India emerge as the fastest growing economy in the world which constitutes the rise in Per Capita Income of the Consumers, Disposable Income of the Consumers and Purchasing Power Parity (PPP).
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below: