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市場調査レポート
商品コード
1279757
ボトル入りティーの世界市場規模調査&予測、フレーバータイプ別(ブラック、ホワイト、グリーン、ハーブ、フルーツティー)、用途別(家庭、ホテル)、ボトルタイプ別(非スパークリング、スパークリング)、地域分析、2022-2029年Global Bottled Tea Market Size study & Forecast, by Flavor Type (Black, White, Green, Herbal, Fruit Tea), by Application (Home, Hotel), by Bottle type (Still Bottled Tea, Sparkling Bottled Tea) and Regional Analysis, 2022-2029 |
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カスタマイズ可能
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ボトル入りティーの世界市場規模調査&予測、フレーバータイプ別(ブラック、ホワイト、グリーン、ハーブ、フルーツティー)、用途別(家庭、ホテル)、ボトルタイプ別(非スパークリング、スパークリング)、地域分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年05月13日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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ボトル入りティーは、アイスティーを抽出し、ろ過し、パッケージングして市場で販売するものです。
飲食品業界ではRTD(ready-to-drink)ティーと呼ばれています。ボトルのお茶は、缶、ガラス瓶、ペットボトルなど、さまざまな容器で販売されています。ボトルのお茶には、果糖ぶどう糖液糖や砂糖が大量に含まれており、甘くないお茶が必要な場合は砂糖を除去することができません。RTD(レディ・トゥ・ドリンク)飲料の需要の増加と消費者の食習慣の変化は、市場成長を促進する主な要因です。
RTD(レディ・トゥ・ドリンク)飲料の需要増は、世界のボトル入りティー市場の成長に寄与しています。例えば、Statistaによると、2023年現在、世界のRTD(Ready-to-Drink)茶セグメントの収益は1,062億米ドルと推定され、市場は2023年から2027年の間に毎年6.69%成長し、2027年末には1,376億米ドルに達すると予測されています。また、大手メーカーによる製品イノベーションの増加や、労働者階級の増加により、予測期間中、市場は有利な成長見通しが得られるでしょう。しかし、ボトル入りティーのコストが高いことが、2022年から2029年の予測期間を通じて市場成長の妨げとなります。
世界のボトル入りティー市場の調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他ラテンアメリカです。北米は、パッケージ飲料の人気が高まっていることに加え、同地域に有力な市場参入企業が存在することから、収益面で市場を独占しています。一方、アジア太平洋地域は、クイックサービスレストランの拡大や労働人口の増加などの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することにあります。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。.
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Bottled Tea Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. Bottled tea is iced tea that has been brewed, filtered, and packaged for sale in the market. These products are known as ready-to-drink (RTD) tea in the food and beverage industries. Bottled tea is sold in a variety of containers, including cans, glass bottles, plastic bottles, and others. Fructose corn syrup or sugars are present in large quantities in bottled tea, and sugar cannot be removed if less sweet tea is required. The increasing demand for ready-to-drink (RTD) beverages and changing food habits of consumers are key factors driving the market growth.
The increasing demand for ready-to-drink beverages is contributing towards the growth of the Global Bottled Tea Market. For instance - as per Statista - as of 2023, revenue in the global Ready-to-Drink (RTD) Tea segment is estimated at USD 106.20 billion, and the market is expected to grow annually by 6.69% between 2023 & 2027 to reach USD 137.60 Billion by end of 2027. Also, increasing number of product innovations from leading market players and rise in working-class individuals would create lucrative growth prospects for the market over the forecast period. However, high cost of bottled tea hinders the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Bottled Tea Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the rising popularity of packaged beverages as well as presence of leading market players in the region. Whereas Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising expansion of quick-service restaurants as well increasing number of working individuals in the region.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.