市場調査レポート
商品コード
1266677
フレーバーウイスキーの世界市場規模調査&予測、タイプ別(ハニーフレーバーウイスキー、キャラメルフレーバーウイスキー、フルーツフレーバーウイスキー、その他)、用途別(小売、ホテル、レストラン、ケータリングサービス)、地域分析、2022-2029年Global Flavored Whiskey Market Size study & Forecast, by Type (Honey Flavored Whiskey, Caramel Flavored Whiskey, Fruit Flavored Whiskey, Others), By Application (Retail, Hotel, Restaurants and Catering Services) and Regional Analysis, 2022-2029 |
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フレーバーウイスキーの世界市場規模調査&予測、タイプ別(ハニーフレーバーウイスキー、キャラメルフレーバーウイスキー、フルーツフレーバーウイスキー、その他)、用途別(小売、ホテル、レストラン、ケータリングサービス)、地域分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年04月24日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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フレーバーウイスキーの世界市場は、2021年に約251億4,000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には7.4%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
フレーバーウイスキーは、ウイスキーベースのリキュールとして知られており、より滑らかでユニークなアクセントのある飲み物を好む消費者のために、様々なフレーバーが用意されています。フレーバーウイスキーは、最終製品から「オフフレーバー」を除去し、ユーザーに落ち着いた味を提供する能力があるため、非常に需要が高いです。フレーバーウイスキー市場は、アルコール消費量の増加や若年層の増加などの要因で拡大しています。
フレーバーを添加したウイスキーは、伝統的なモルトの成分に1つまたは複数の特別な味を加えたものが多いです。その普及率は、過去数十年の間に徐々に高まっています。Statistaによると、2021年、アルコール飲料の世界市場規模は1兆4,500億米ドルに達しました。しかし、Statista Consumer Market Outlookでは、2025年までにアルコール飲料の世界市場規模は1兆9,800億米ドル超に増加すると予測しています。さらに、2022年の米国におけるウイスキーの販売量は、9リットルケースあたり7,800万本に達しています。また、若年層の人口が増加していることも、空間を牽引する重要な要素です。すぐに飲めるアルコール飲料は、バーで提供されるカクテルに比べ、手軽でアルコール度数が低く、価格も安いため、若い顧客にとって最も人気のある選択肢となっています。Statistaによると、2022年には世界人口の約25%が15歳未満で、10%が65歳以上となります。アフリカは世界で最も若い人口を擁しています。アフリカ大陸では、人口の40%が15歳未満、65歳以上は4%未満で、いくつかの国で平均寿命が短いことがわかります。また、2021年には、米国に住む15歳から19歳の若者は約2,156万人でした。これは、米国に住む15歳から19歳の若者が2,153万人であった前年からわずかに増加したものです。しかし、フレーバーウイスキーの高コストが、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。
フレーバーウイスキーの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他欧州地域です。欧州は、同地域のフレーバードスピリッツの消費者層が厚いことから、収益面で市場を独占しています。Statistaによると、2021年、欧州におけるスコッチウイスキーの輸出量における主要市場は、70センチリットルボトルが1億7,600万本輸出されたフランスで、次いで4,800万本のスペインが続いています。アジア太平洋は、市場空間における西洋文化の影響力の高まりにより、身近で高品質な飲料への需要が高まっていることなどの要因により、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することにあります。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。
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Global Flavored Whiskey Market is valued at approximately USD 25.14 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 7.4% over the forecast period 2022-2029. Flavored whiskey is known as whiskey-based liqueurs, comes in various flavors for consumers who have a preference for a smoother and unique accent in their drink. Flavored whisky is highly in demand due to its capacity to remove "off flavours" from the final product and provide the user with a soothing taste. The Flavored Whiskey market is expanding because of factors such as growing alcohol consumption and increasing younger population.
Whiskey that has been flavor-infused often combines traditional malt constituents with one or more extra tastes. Its prevalence has progressively increased during the last few decades. According to Statista, in 2021, the global market size of alcoholic beverages amounted to USD 1.45 trillion. However, the Statista Consumer Market Outlook estimates that by 2025 the global market size of alcoholic beverages will increase to over USD 1.98 trillion. Furthermore, in 2022, the sales volume of whiskey in the United States amounted to 78 million per 9-liter cases. Another important component driving space is increase in the younger population. Ready to drink alcoholic beverages are the most popular option for young customers due to its convenience, low alcohol content, and lower price compared to cocktails provided at bars. As per Statista, in 2022 Around 25% of the world's population is under the age of 15, and 10% is over the age of 65. Africa has the world's youngest population. On the continent, 40% of the population is under the age of 15, and less than 4% is over the age of 65, indicating low life expectancy in several countries. In addition, in 2021, approximately 21.56 million young people between the ages of 15 to 19 years old lived in the United States. This was a slight increase from the previous year when 21.53 million young people aged 15 to 19 living in the United States. However, the high cost of Flavored Whiskey stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Flavored Whiskey Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Europe dominated the market in terms of revenue, owing to the large consumer base for flavored spirits in the region. According to Statista, in 2021 the leading market for the export of Scotch whisky by volume in Europe is France with 176 million 70 centiliter bottles exported, followed by Spain with 48 million bottles. Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as increased demand for accessible, high-quality drinks as a result of the growing influence of western cultures in the market space.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.