市場調査レポート
商品コード
1258091
美容・パーソナルケア用界面活性剤の世界市場規模調査&予測、製品別(非イオン性、カチオン性、両性、アニオン性、その他)、用途別(スキンケア、ヘアケア、その他)、地域分析、2022-2029年Global Beauty and Personal Care Surfactants Market Size study & Forecast, by Product (Nonionic, Cationic, Amphoteric, Anionics, Others), By Application (Skincare, Hair care, Others), and Regional Analysis, 2022-2029 |
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美容・パーソナルケア用界面活性剤の世界市場規模調査&予測、製品別(非イオン性、カチオン性、両性、アニオン性、その他)、用途別(スキンケア、ヘアケア、その他)、地域分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年04月01日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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美容・パーソナルケア用界面活性剤の世界市場は、2021年に約90億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には6.79%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
界面活性剤は、化粧品やパーソナルケアアイテムなど、さまざまな製品に使用されている界面活性物質です。界面活性剤は、美容・パーソナルケア分野のシャンプー、石鹸、洗顔料、ボディソープなどの製品に使用され、起泡性、洗浄性、乳化性などを付与します。市場の需要は、主にパーソナルケアアイテムの需要拡大、スキンケアに対する消費者の意識の高まり、天然素材やオーガニック製品への需要の高まりなどの要因によってもたらされます。
また、消費者の可処分所得の増加やパーソナルケア製品に対する意識の高まりは、市場成長および企業による投資の主要な促進要因として作用しています。マンチェスター大学のバイオテクノロジー部門であるHolifermは、化粧品・パーソナルケア業界での地位を強化するため、バージン菜種油とグルコースからバイオサーファクタントを製造する施設の建設に800万ユーロを調達すると発表しました。同様に、ドイツの特殊化学品メーカーであるエボニックは、2022年1月、エボニックの革新的な研究開発を受けて、バイオベースかつ生分解性のラムノリピッド(バイオサーファクタント)製造工場を新たに建設するために300万ユーロを投資しました。消費者の意識の高まりとバイオベースのパーソナルケア製品へのニーズが、世界市場における美容・パーソナルケア用界面活性剤の需要を押し上げています。さらに、美容・パーソナルケア産業における技術進歩の増加と都市化の進展は、今後数年間の市場成長に有利な機会をもたらしています。しかし、パーソナルケア製品の安全性に対する懸念の高まりが、2022-2029年の予測期間における市場成長を制限しています。
美容・パーソナルケア用界面活性剤の世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他の地域です。アジア太平洋は、労働人口の増加、パーソナルケア製品の用途の増加、アンチエイジング製品の需要の増加により、収益面で市場を独占しています。一方、北米も予測期間中に最も高い成長率で成長すると予想されています。スキンケアやヘアケア製品に対する意識の高まり、身だしなみに対する意識の高まり、公害の増加などの要因が、予測期間中の市場成長を急成長させています。
本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することにあります。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。.
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Beauty and Personal Care Surfactants Market is valued at approximately USD 9 Billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.79% over the forecast period 2022-2029. Surfactants are surface-active substances used in a variety of products, including cosmetics and personal care items. Surfactants are used in products such as shampoos, soaps, facial cleansers, and body washes in the beauty and personal care sector to give foaming, cleaning, and emulsifying qualities. The market demand is primarily driven by the factors such as growing demand for personal care items, increasing consumer awareness about skincare and rising demand for natural and organic products.
In addition, the increasing disposable income of consumers and growing awareness about personal care products are acting as major driving factors for market growth and investments by companies. Holiferm, the biotech branch of the University of Manchester announced raising 8 million euros to construct a facility that makes biosurfactants made from virgin rapeseed oil and glucose in order to strengthen its position in the cosmetics and personal care industries. Similarly, Evonik, a German specialty chemicals company invested 3 million euros to construct a new bio-based and biodegradable rhamnolipids (biosurfactants) manufacturing plant in response to Evonik's innovative research and development in January 2022. The emerging consumer awareness and need for bio-based personal care products are propelling the demand for beauty and personal care surfactants in the global market. Furthermore, the increasing technological advancements in beauty and personal care industries and increasing urbanization are presenting lucrative opportunities for market growth over the forthcoming years. However, the growing concern about the safety of personal care products is restricting the market growth over the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Beauty and Personal Care Surfactants Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Asia Pacific dominated the market in terms of revenue due to the rise in the working population, rise in the application of personal care products and rise in the demand for anti-ageing products. Whereas, North America is also expected to grow at the highest growth rate over the forecasting period. Factors such as growing awareness about skin and hair care products, growing awareness about grooming and increasing pollution are burgeoning the market growth in the forecasting years.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.