市場調査レポート
商品コード
1236095
ブーツの世界市場規模調査&予測、製品別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年Global Boot Market Size study & Forecast, by Product, by Distribution Channel and Regional Analysis, 2022-2029 |
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ブーツの世界市場規模調査&予測、製品別、流通チャネル別、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年02月27日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のブーツ市場は、2021年に約304億3,000万米ドルと評価され、2022-2029年の予測期間には5.80%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
ファッション意識の拡大、工業化の加速、ハイカーや登山家の増加などの要因が、製品需要を押し上げています。魅力的なデザインへの顧客嗜好の変化による製品販売の増加が、ブーツ市場の成長を促進しています。
主要な市場関係者による取り組みが活発化し、市場に有利な成長機会をもたらしています。例えば、2022年2月にDr.MartensとA-COLD-WALLが手を組みました。Dr. Martensの代表的なブーツであるRikard 8-eye bootと3eye shoeがコレクションに加わります。蛍光色のサイドパネルとA-COLD-WALLのロゴが入ったシューズが特別仕様となります。両事業者は、これまでにも協業してきました。しかし、Bootsの高コストが2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。
ブーツの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他地域です。北米は世界的に業界を支配し、最大のシェアを占めています。北米は最大の地域市場であり、米国やカナダなどの国々での強い製品需要の結果として、予測期間中もその優位性を維持すると予想されます。また、Timberland、Red Wing Shoes、UGG、Wolverine boostsなどのトップメーカーの存在が、製品の販売を後押しし、地域のブーツ市場の拡大を支えています。アジア太平洋が最も大きなCAGRを持つと予想されています。予測期間中、インドのブーツ市場には力強いCAGRが予想されます。APACの発展途上国における中間層の可処分所得水準の上昇に伴い、ブーツの需要が高まると思われます。また、工業化の進展と労働者の安全規制により、作業用・安全用ブーツのニーズが高まるでしょう。
本調査の目的は、近年における様々な分野・国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢などの詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Boot Market is valued at approximately USD 30.43 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.80% over the forecast period 2022-2029. Factors including expanding fashion consciousness, accelerated industrialization, and an increa se in hikers and mountaineers are driving up product demand. Increased product sales as a result of a shift in customer preference toward attractive designs are driving growth in the boots market.
Rising initiatives by the key market players are creating lucrative growth opportunities for the market. For instance, Dr. Martens and A-COLD-WALL teamed up in February 2022. The Rikard 8-eye boot and the 3-eye shoe, two of Dr. Martens' most iconic boots, will be included in the collection. The fluorescent side panels and A-COLD-WALL logo on the shoes will be a special feature. The businesses have previously worked together. However, the high cost of Boots stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Boot Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the industry globally and held the largest share. North America is the largest regional market and is anticipated to maintain its dominance during the projection period as a result of the strong product demand in nations like the United States and Canada. Additionally, the presence of top producers like Timberland, Red Wing Shoes, UGG, and Wolverine boosts product sales, supporting the expansion of the local boot market. Asia Pacific is anticipated to have the greatest CAGR. During the forecast period, a strong CAGR is anticipated for the Indian boot market. The demand for boots will rise as the middle-class disposable income levels in the developing nations of APAC rise. Additionally, the need for work and safety boots will increase due to rising industrialization and worker safety regulations.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below: