表紙:ブーツ市場の規模、シェア、動向分析レポート:製品別(チェルシーブーツ、レギュラーブーツ)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別(北米、APAC)、セグメント別予測、2023年~2030年
市場調査レポート
商品コード
1178733

ブーツ市場の規模、シェア、動向分析レポート:製品別(チェルシーブーツ、レギュラーブーツ)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別(北米、APAC)、セグメント別予測、2023年~2030年

Boot Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Chelsea Boots, Regular Boots), By Distribution Channel (Online, Offline), By Region (North America, APAC), And Segment Forecasts, 2023 - 2030

出版日: | 発行: Grand View Research | ページ情報: 英文 80 Pages | 納期: 2~10営業日

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ブーツ市場の規模、シェア、動向分析レポート:製品別(チェルシーブーツ、レギュラーブーツ)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別(北米、APAC)、セグメント別予測、2023年~2030年
出版日: 2022年12月20日
発行: Grand View Research
ページ情報: 英文 80 Pages
納期: 2~10営業日
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  • 目次
概要

ブーツ市場の成長と動向

グランドビューリサーチ社の最新レポートによると、ブーツの世界市場は2030年までに505億4000万米ドルに達し、予測期間中に5.8%のCAGRを記録すると予想されています。市場の成長は、ファッションに対する意識の高まり、急速な工業化、ハイカーや登山家の増加といった要因に大きく左右されます。この業界は、急速な工業化により牽引力を増しています。彼らの耐久性、快適性、および作業環境での保護のためにブーツの需要の増加に伴い、ブーツ市場の成長のための大規模な機会を作成しました。消費者の好みを変更し、増加するブランドの認知度と一緒にファッショントレンドの適応は、メーカーがトレンドにあるデザインを考え出すことが許可されています。

それは贈り物に来るとき、彼らはワードローブの必需品とみなされるようにアンクルブーツは、主要な選択肢です。履きやすいシルエットは、ジーンズ、パンツ、ドレス、スカートなど様々な丈のものと合わせるのに理想的な軸の高さが特徴です。プラダやバレンシアガなどのビッグブランドは、女性用のアンクルブーツの新デザインを発表しています。NPD Groupによると、フットウェアの分野では、サイバーマンデーが最も人気のあるオンラインショッピングの日であり、ブラックフライデーは店頭とオンラインショッピングで最も人気のある日であるとのことです。クリスマス商戦の始まりは、伝統的にセールの日であり、消費者の購買習慣に変化が生じています。買い物客は現在、オンラインショッピングだけでなく、小売店でも買い物をするようになっています。

2022年には、通常のブーツ製品セグメントが最大のシェアを占めました。このセグメントを牽引する主な要因は、快適で耐久性のあるブーツに対する需要の高まりです。さらに、高度な3Dプリント技術の開発や中間所得者層の人口増加により、製品需要が高まると考えられます。世界の業界は、Timberland LLC、Wolverine Worldwide、The Frye Companyなど、いくつかの老舗企業の存在によって特徴付けられています。これらのプレーヤーはかなりの市場シェアを占め、世界中で強い存在感を示しています。また、世界の業界には中小規模の企業も存在し、これらの企業は厳選されたブーツを提供しています。

ブーツ市場レポートハイライト

ファッションに対する意識の高まりと急速な工業化により、業界の成長が見込まれる

ミレニアル世代におけるクラシックなチェルシーブーツの需要増加により、チェルシーブーツ製品分野が2023年から2030年にかけて最も速いCAGRで成長すると予想されます。

2022年、オフライン流通チャネルセグメントが最大のシェアを獲得。デジタル化の進展により、オンライン流通チャネルは、利便性、世界中のあらゆる場所・時間での製品へのアクセス、リスクフリーの支払いなどの利点から、フットウェア消費者の間で人気を博しています。

北米は、ティンバーランド、UGG、レッドウィングシューズなどの大手メーカーの存在により、2022年に最大の収益シェアを占めました。

APAC地域は、可処分所得の増加により、2023年から2030年にかけて最も速いCAGRで成長すると予想され、今後数年間で製品の売上を押し上げると思われます。

目次

第1章 調査手法と範囲

  • 市場セグメンテーションと範囲
  • 市場の定義
  • 情報調達
    • 購入したデータベース
    • GVRの内部データベース
    • 二次情報と第三者の視点
    • 1次調査
  • 情報分析
    • データ分析モデル
  • 市場形成とデータ可視化
  • データの検証と公開

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場の見通し
  • 製品の見通し
  • 流通経路の見通し
  • 地域の見通し

第3章 世界のブーツ市場の変数、動向、範囲

  • 市場イントロダクション
  • 浸透と成長の見通しのマッピング
  • 業界バリューチェーン分析
    • 販売・小売チャネル分析
    • 利益率分析
  • 市場力学
    • 市場促進要因分析
    • 市場抑制要因分析
    • 業界の課題
    • 業界の機会
  • 事業環境分析
    • 業界分析- ポーターズ
      • サプライヤーの力
      • 買い手の交渉力
      • 代替の脅威
      • 新規参入者からの脅威
      • 競争企業間の敵対関係
  • 世界のブーツ市場のロードマップ
  • 市場参入戦略
  • COVID-19が世界のブーツ市場に与える影響

第4章 消費者行動分析

  • 人口統計分析
  • 消費者の動向と好み
  • 購入決定に影響を与える要因
  • 消費者製品の採用
  • 所見と推奨事項

第5章 世界のブーツ市場:製品の推定・動向分析

  • 製品変動分析と市場シェア、2022年と2030年
  • チェルシーブーツ
  • ミリタリーブーツ
  • ハイキングブーツ
  • レギュラーブーツ
  • 安全靴
  • 全天候用ブーツ
  • ファッションブーツ
  • チャッカブーツ

第6章 世界のブーツ市場:流通チャネルの推定・動向分析

  • 流通チャネルの変動分析と市場シェア、2022年と2030年
  • オンライン
  • オフライン

第7章 世界のブーツ市場:地域推定・動向分析

  • 地域別変動分析と市場シェア、2022年と2030年
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
  • 欧州
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
  • アジア太平洋地域
    • インド
    • 中国
    • オーストラリア
  • 中南米
    • ブラジル
  • 中東とアフリカ
    • アラブ首長国連邦

第8章 競合分析

  • 主要な世界プレーヤー、最近の動向、業界への影響
  • 主要企業/競合の分類(主要なイノベーター、市場リーダー、新興企業)
  • ベンダー情勢
    • 主要企業の市場シェア分析、2022年

第9章 企業プロファイル

  • Timberland LLC
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Wolverine Worldwide
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Woodland Worldwide
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Dr. Martens Airwair
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Red Wing Shoe Company
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Church &Co. Ltd.
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • RM Williams
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Sorel
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • Belstaff International Ltd.
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
  • The Frye Company
    • 会社概要
    • 財務実績
    • 製品のベンチマーク
    • 戦略的イニシアチブ
図表

List of Tables

  • 1. Global boots market - Driving factor market analysis
  • 2. Global boots market - Restraint factor market analysis
  • 3. Online boots market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 4. Offline boots market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 5. Non-branded stores boots market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 6. Chelsea boots market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 7. Military boots market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 8. Hiking boots market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 9. Regular boots market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 10. Safety boots market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 11. All weather boots market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 12. Fashion boots market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 13. Chukka boots market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 14. North America boots market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 15. North America boots market estimates and forecast by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 16. North America boots market estimates and forecast by product, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 17. U.S. boots market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 18. U.S. boots market estimates and forecast by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 19. U.S. boots market estimates and forecast by product, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 20. Europe boots market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 21. Europe boots market estimates and forecast by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 22. Europe boots market estimates and forecast by product, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 23. U.K. boots market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 24. U.K. boots market estimates and forecast by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 25. U.K. boots market estimates and forecast by product, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 26. France boots market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 27. France boots market estimates and forecast by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 28. France boots market estimates and forecast by product, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 29. Germany boots market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 30. Germany boots market estimates and forecast by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 31. Germany boots market estimates and forecast by product, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 32. Asia Pacific boots market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 33. Asia Pacific boots market estimates and forecast by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 34. Asia Pacific boots market estimates and forecast by product, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 35. China boots market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 36. China boots market estimates and forecast by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 37. China boots market estimates and forecast by product, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 38. India boots market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 39. India boots market estimates and forecast by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 40. India boots market estimates and forecast by product, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 41. Australia boots market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 42. Australia boots market estimates and forecast by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 43. Australia boots market estimates and forecast by product, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 44. Central & South America boots market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 45. Central & South America boots market estimates and forecast by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 46. Central & South America boots market estimates and forecast by product, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 47. Brazil boots market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 48. Brazil boots market estimates and forecast by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 49. Brazil boots market estimates and forecast by product, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 50. Middle East & Africa boots market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 51. Middle East & Africa boots market estimates and forecast by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 52. Middle East & Africa boots market estimates and forecast by product, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 53. UAE boots market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 54. UAE boots market estimates and forecast by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 55. UAE boots market estimates and forecast by product, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 56. Company categorization

List of Figures

  • 1. Global boots market segmentation
  • 2. Information procurement
  • 3. Primary research pattern
  • 4. Primary research approaches
  • 5. Primary research process
  • 6. Global boots market - Product growth
  • 7. Global boots market - Value chain analysis
  • 8. Global boots market - Component suppliers
  • 9. Global boots market: Porter's Five Forces Analysis
  • 10. Global boots market: Distribution channel share (%) analysis, 2022 & 2030
  • 11. Global boots market: Product share (%) analysis, 2022 & 2030
  • 12. Global boots market: Regional share (%) analysis, 2022 & 2030
  • 13. Global boots market: Estimated company market share (%) analysis, 2022
目次
Product Code: GVR-4-68040-016-4

Boot Market Growth & Trends:

The global boot market is expected to reach USD 50.54 billion by 2030, registering a CAGR of 5.8% over the forecast period, according to a new report by Grand View Research, Inc. The market growth is largely driven by factors, such as increasing fashion awareness, rapid industrialization, and the increasing number of hikers and mountaineers. The industry has been gaining traction due to rapid industrialization. With an increase in demand for boots due to their durability, comfort, and protection in the working environment has created massive opportunities for boots market growth. Changing consumer preferences and adaption of fashion trends along with increasing brand awareness have allowed manufacturers to come up with designs that are in trend.

When it comes to gifting, Ankle boots are the primary choice as they are considered wardrobe-essentials. The easy-to-wear silhouette features the ideal shaft height for pairing with jeans, trousers, dresses, and skirts of various lengths. Big brands like Prada and Balenciaga have been launching new designs in Ankle boots for women. According to The NPD Group, Cyber Monday is the most popular online shopping day in the footwear sector, while Black Friday is the most popular in-store and online shopping day. The start of the Christmas shopping season is traditionally marked by a sale day, which has caused a shift in consumer buying habits. Shoppers now not only do online shopping, but they also spend in retail stores.

The regular boots product segment accounted for the largest share in 2022. The primary factor driving the segment is the rising demand for comfortable and durable boots. Furthermore, the development of advanced 3D printing technology and the growing population among the middle-income class, are likely to boost product demand. The global industry is characterized by the presence of several well-established players, such as Timberland LLC, Wolverine Worldwide, and The Frye Company. These players account for a considerable market share and have a strong presence across the globe. The global industry also comprises small-to-mid-sized players, which offer a selected range of boots.

Boot Market Report Highlights:

  • The industry is anticipated to grow owing to increasing fashion awareness and rapid industrialization
  • The Chelsea boot product segment is expected to grow at the fastest CAGR between 2023 and 2030 due to the increasing demand for classic Chelsea boots among millennials
  • The offline distribution channel segment held the largest share in 2022. Due to the increase in digitalization, the online distribution channel has gained popularity among footwear consumers owing to the benefits like convenience, access to products at any place & any time around the world, and risk-free payment
  • North America accounted for the largest revenue share in 2022 due to the presence of leading manufacturers, such as Timberland, UGG, Red Wing Shoes
  • The APAC region is expected to grow at the fastest CAGR from 2023 to 2030 owing to increasing disposable income levels, which will boost product sales in the coming years

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Product Outlook
  • 2.3. Distribution Channel Outlook
  • 2.4. Regional Outlook

Chapter 3. Global Boots Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Introduction
  • 3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping
  • 3.3. Industry Value Chain Analysis
    • 3.3.1. Sales/Retail Channel Analysis
    • 3.3.2. Profit Margin Analysis
  • 3.4. Market Dynamics
    • 3.4.1. Market Driver Analysis
    • 3.4.2. Market Restraint Analysis
    • 3.4.3. Industry Challenges
    • 3.4.4. Industry Opportunities
  • 3.5. Business Environment Analysis
    • 3.5.1. Industry Analysis - Porter's
      • 3.5.1.1. Supplier Power
      • 3.5.1.2. Buyer Power
      • 3.5.1.3. Substitution Threat
      • 3.5.1.4. Threat from New Entrant
      • 3.5.1.5. Competitive Rivalry
  • 3.6. Roadmap of Global Boots Market
  • 3.7. Market Entry Strategies
  • 3.8. Impact of COVID-19 on the Global Boots Market

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Consumer Trends and Preferences
  • 4.3. Factors Affecting Buying Decision
  • 4.4. Consumer Product Adoption
  • 4.5. Observations & Recommendations

Chapter 5. Global Boots Mark: Product Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 5.2. Chelsea Boots
    • 5.2.1. Market estimates and forecast for Chelsea boots 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 5.3. Military Boots
    • 5.3.1. Market estimates and forecast for military boots 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 5.4. Hiking Boots
    • 5.4.1. Market estimates and forecast for hiking boots 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 5.5. Regular Boots
    • 5.5.1. Market estimates and forecast for regular boots 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 5.6. Safety Boots
    • 5.6.1. Market estimates and forecast for safety boots 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 5.7. All Weather Boots
    • 5.7.1. Market estimates and forecast for all weather boots 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 5.8. Fashion boots
    • 5.8.1. Market estimates and forecast for fashion boots 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 5.9. Chukka boots
    • 5.9.1. Market estimates and forecast for chukka boots 2017 - 2030 (USD Billion)

Chapter 6. Global Boots Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 6.2. Online
    • 6.2.1. Market estimates and forecast through online distribution channel of boots, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 6.3. Offline
    • 6.3.1. Market estimates and forecast through retail store distribution channel of boots, 2017 - 2030 (USD Billion)

Chapter 7. Global Boots Market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 7.2. North America
    • 7.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.2.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.2.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.2.4. U.S.
      • 7.2.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.2.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.2.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.2.5. Canada
      • 7.2.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.2.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.2.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion
  • 7.3. Europe
    • 7.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.3.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.3.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.3.4. U.K.
      • 7.3.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.3.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.3.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.3.5. France
      • 7.3.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.3.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.3.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.3.6. Germany
      • 7.3.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.3.6.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.3.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 7.4. Asia Pacific
    • 7.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.4.4. India
      • 7.4.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.4.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.4.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.4.5. China
      • 7.4.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.4.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.4.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.4.6. Australia
      • 7.4.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.4.6.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.4.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 7.5. Central and South America
    • 7.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.5.4. Brazil
      • 7.5.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.5.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.5.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion)
  • 7.6. Middle East and Africa
    • 7.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.6.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion)
    • 7.6.4. UAE
      • 7.6.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.6.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Billion)
      • 7.6.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Billion)

Chapter 8. Competitive Analysis

  • 8.1. Key global players, recent developments & their impact on the industry
  • 8.2. Key Company/Competition Categorization (Key innovators, Market leaders, Emerging players)
  • 8.3. Vendor Landscape
    • 8.3.1. Key company market share analysis, 2022

Chapter 9. Company Profiles

  • 9.1. Timberland LLC
    • 9.1.1. Company Overview
    • 9.1.2. Financial Performance
    • 9.1.3. Product Benchmarking
    • 9.1.4. Strategic Initiatives
  • 9.2. Wolverine Worldwide
    • 9.2.1. Company Overview
    • 9.2.2. Financial Performance
    • 9.2.3. Product Benchmarking
    • 9.2.4. Strategic Initiatives
  • 9.3. Woodland Worldwide
    • 9.3.1. Company Overview
    • 9.3.2. Financial Performance
    • 9.3.3. Product Benchmarking
    • 9.3.4. Strategic Initiatives
  • 9.4. Dr. Martens Airwair
    • 9.4.1. Company Overview
    • 9.4.2. Financial Performance
    • 9.4.3. Product Benchmarking
    • 9.4.4. Strategic Initiatives
  • 9.5. Red Wing Shoe Company
    • 9.5.1. Company Overview
    • 9.5.2. Financial Performance
    • 9.5.3. Product Benchmarking
    • 9.5.4. Strategic Initiatives
  • 9.6. Church & Co. Ltd.
    • 9.6.1. Company Overview
    • 9.6.2. Financial Performance
    • 9.6.3. Product Benchmarking
    • 9.6.4. Strategic Initiatives
  • 9.7. R.M. Williams
    • 9.7.1. Company Overview
    • 9.7.2. Financial Performance
    • 9.7.3. Product Benchmarking
    • 9.7.4. Strategic Initiatives
  • 9.8. Sorel
    • 9.8.1. Company Overview
    • 9.8.2. Financial Performance
    • 9.8.3. Product Benchmarking
    • 9.8.4. Strategic Initiatives
  • 9.9. Belstaff International Ltd.
    • 9.9.1. Company Overview
    • 9.9.2. Financial Performance
    • 9.9.3. Product Benchmarking
    • 9.9.4. Strategic Initiatives
  • 9.10. The Frye Company
    • 9.10.1. Company Overview
    • 9.10.2. Financial Performance
    • 9.10.3. Product Benchmarking
    • 9.10.4. Strategic Initiatives