表紙:選手トラッキングの世界市場規模調査・予測:コンポーネント別、エンドユーザー別(個人スポーツ、チームスポーツ)、アプリケーション別(フィットネストラッキング、パフォーマンストラッキング、不正検出、選手安全性)、地域別分析、2022-2029年
市場調査レポート
商品コード
1215359

選手トラッキングの世界市場規模調査・予測:コンポーネント別、エンドユーザー別(個人スポーツ、チームスポーツ)、アプリケーション別(フィットネストラッキング、パフォーマンストラッキング、不正検出、選手安全性)、地域別分析、2022-2029年

Global Player Tracking Market Size study & Forecast, by Component (Solution, Services), End-User (Individual Sports, Team Sports), Application (Fitness Tracking, Performance Tracking, Fraud Detection, Player Safety) & Regional Analysis, 2022-2029

出版日: | 発行: Bizwit Research & Consulting LLP | ページ情報: 英文 | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=157.14円
選手トラッキングの世界市場規模調査・予測:コンポーネント別、エンドユーザー別(個人スポーツ、チームスポーツ)、アプリケーション別(フィットネストラッキング、パフォーマンストラッキング、不正検出、選手安全性)、地域別分析、2022-2029年
出版日: 2023年01月29日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

世界の選手追跡市場は、2021年に約43億8000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には27.8%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。

プレーヤートラッキングは、プレーヤーやスポーツツール・用具を追跡するための技術的ソリューションの活用と定義されます。さらに、ウェアラブルやオプティカルソリューションがプレーヤートラッキングに使用されます。選手追跡のアプリケーションは、選手の安全を確保し、不正追跡や選手のフィットネスやパフォーマンス評価を容易にするなど、いくつかの利点を提供します。プロスポーツ団体では、全地球測位システムと慣性モニターを組み合わせたプレーヤー装着型デバイスなど、様々なデバイスが使用されています。組織化されたマルチスポーツイベントの増加、アスリートのトレーニングにおけるオンフィールドデータの活用の増加、およびリアルタイムデータアクセスへの注目の高まりが、市場成長の主要因となっています。

政府の積極的な取り組みにより、組織化されたマルチスポーツイベントが急速に拡大し、さまざまなスポーツへの志向が高まっていることが、世界の選手追跡市場の成長に寄与しています。例えば、Statistaによると、2022年現在、世界のスポーツイベント部門の収益は271億8000万米ドルと推定され、世界の収益は2022年から2027年の間に3.49%の年間成長率を示し、2027年には322億6000万米ドルの市場規模に達すると予測されています。また、India Brand Equity Foundation(IBEF)の推計によると、インドのスポーツメディア市場は10億米ドルであり、2027年には134億米ドル以上に成長すると見込まれています。また、スポーツ分析の需要の高まりとハイエンドコンピューティングソリューションの台頭により、予測期間中に有利な成長見通しが得られると思われます。しかし、技術的専門知識の欠如と予算の制約が、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害します。

世界のプレーヤー追跡市場の調査で考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域です。北米は、ナショナルバスケットボールリーグ(NBL)、ナショナルフットボールリーグ(NFL)、ナショナルホッケーリーグ(NHL)などの主要なスポーツ団体の本拠地であり、大手市場プレイヤーの存在により、収益の面で市場を独占しています。一方、アジア太平洋地域は、組織化されたスポーツイベント部門の拡大、大手企業の進出、政府当局によるスポーツ振興への積極的な取り組みなどの要因から、予測期間中に最高のCAGRで成長すると予想されています。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むように設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。

コンポーネント別

ソリューション

サービス

エンドユーザー別

個人スポーツ

チームスポーツ

アプリケーション別

フィットネストラッキング

パフォーマンストラッキング

不正行為の検出

選手の安全性

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

  • 市場スナップショット
  • 世界・セグメント別市場推定・予測、2019年~2029年
    • プレイヤートラッキング市場、地域別、2019-2029年
    • プレイヤートラッキング市場:コンポーネント別、2019年~2029年
    • プレイヤートラッキング市場:エンドユーザー別、2019年~2029年
    • プレーヤートラッキング市場:アプリケーション別、2019-2029年
  • 主な動向
  • 調査手法の紹介
  • 調査前提条件

第2章 世界のプレイヤートラッキング市場の定義と範囲

  • 調査の目的
  • 市場の定義と範囲
    • 調査対象範囲
    • 産業の進化
  • 調査対象年
  • 通貨換算レート

第3章 世界の選手追跡市場力学

  • プレイヤートラッキング市場のインパクト分析(2019-2029年)
    • 市場促進要因
      • 組織化されたマルチスポーツイベントの増加
      • アスリートのトレーニングにおけるオンフィールドデータの活用の拡大
      • リアルタイムのデータアクセスへの注目の高まり
    • 市場の課題
      • 技術的専門知識の不足
      • 予算の制約
    • 市場機会
      • スポーツアナリティクスの需要拡大
      • ハイエンドコンピューティングソリューションの台頭

第4章 世界の選手追跡市場の産業分析

  • ポーターの5フォースモデル
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ(2019-2029年)
  • PEST分析
    • 政治的
    • 経済的
    • 社会的
    • 技術的
  • トップ投資機会
  • 主要成功戦略
  • 業界専門家別展望
  • アナリストの結論・提言

第5章 リスク評価:COVID-19のインパクト

  • COVID-19が業界に与える全体的な影響の評価
  • COVID-19以前とCOVID-19以後の市場シナリオ

第6章 プレーヤートラッキングの世界市場、コンポーネント別

  • 市場スナップショット
  • プレーヤートラッキングの世界市場:コンポーネント別)、パフォーマンス、ポテンシャル分析
  • プレーヤートラッキングの世界市場、コンポーネント別推定・予測(2019-2029年
  • プレーヤートラッキング市場、サブセグメント分析
    • ソリューション
    • サービス

第7章:プレーヤートラッキングの世界市場:エンドユーザー別

  • 市場スナップショット
  • プレーヤートラッキングの世界市場:エンドユーザー別実績・ポテンシャル分析
  • プレーヤートラッキングの世界市場、エンドユーザー別推定・予測2019~2029年
  • プレーヤートラッキング市場、サブセグメント分析
    • 個人スポーツ
    • チームスポーツ

第8章 プレーヤートラッキングの世界市場:アプリケーション別

  • 市場スナップショット
  • プレーヤートラッキングの世界市場:アプリケーション別)、パフォーマンス-ポテンシャル分析
  • プレーヤートラッキングの世界市場、アプリケーション別推定・予測2019~2029年
  • プレーヤートラッキングの市場、サブセグメント分析
    • フィットネストラッキング
    • パフォーマンストラッキング
    • 不正検出
    • プレイヤーセーフティ

第9章 プレーヤートラッキングの世界市場:地域別分析

  • 選手追跡市場、地域別市場スナップショット
  • 北米
    • 米国
      • コンポーネント別の推定・予測、2019-2029年
      • エンドユーザー別の推定・予測、2019年~2029年
      • アプリケーション別の推定・予測、2019年~2029年
    • カナダ
  • 欧州プレーヤートラッキング市場スナップショット
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • スペイン
    • イタリア
    • その他の欧州地域
  • アジア太平洋地域プレーヤートラッキング市場スナップショット
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカプレーヤートラッキング市場スナップショット
    • ブラジル
    • メキシコ
    • その他のラテンアメリカ地域
  • 世界のその他の地域

第10章 競合情報

  • トップ市場戦略
  • 企業プロファイル
    • Catapult(Australia)
      • 主要情報
      • 概要
      • 財務情報(データの入手状況により異なります)
      • 製品概要
      • 最近の動向
    • STATSports(UK)
    • Zebra Technologies(US)
    • ChyronHego Corporation(US)
    • Polar(Finland)
    • STATS LLC(US)
    • JOHAN Sports(Netherlands)
    • Sonda Sports(Poland)
    • Xampion(Finland)
    • Kinexon(Germany)

第11章 調査プロセス

  • 調査プロセス
    • データマイニング
    • 分析
    • 市場推定
    • バリデーション
    • 出版
  • 調査属性
  • 調査の前提条件
図表

LIST OF TABLES

  • TABLE 1. Global Player Tracking Market, report scope
  • TABLE 2. Global Player Tracking Market estimates & forecasts by Region 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 3. Global Player Tracking Market estimates & forecasts by Component 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 4. Global Player Tracking Market estimates & forecasts by End-User 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 5. Global Player Tracking Market estimates & forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 6. Global Player Tracking Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 7. Global Player Tracking Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 8. Global Player Tracking Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 9. Global Player Tracking Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 10. Global Player Tracking Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 11. Global Player Tracking Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 12. Global Player Tracking Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 13. Global Player Tracking Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 14. Global Player Tracking Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 15. Global Player Tracking Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 16. U.S. Player Tracking Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 17. U.S. Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 18. U.S. Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 19. Canada Player Tracking Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 20. Canada Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 21. Canada Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 22. UK Player Tracking Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 23. UK Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 24. UK Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 25. Germany Player Tracking Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 26. Germany Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 27. Germany Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 28. France Player Tracking Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 29. France Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 30. France Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 31. Italy Player Tracking Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 32. Italy Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 33. Italy Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 34. Spain Player Tracking Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 35. Spain Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 36. Spain Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 37. RoE Player Tracking Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 38. RoE Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 39. RoE Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 40. China Player Tracking Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 41. China Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 42. China Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 43. India Player Tracking Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 44. India Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 45. India Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 46. Japan Player Tracking Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 47. Japan Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 48. Japan Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 49. South Korea Player Tracking Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 50. South Korea Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 51. South Korea Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 52. Australia Player Tracking Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 53. Australia Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 54. Australia Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 55. RoAPAC Player Tracking Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 56. RoAPAC Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 57. RoAPAC Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 58. Brazil Player Tracking Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 59. Brazil Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 60. Brazil Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 61. Mexico Player Tracking Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 62. Mexico Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 63. Mexico Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 64. RoLA Player Tracking Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 65. RoLA Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 66. RoLA Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 67. Row Player Tracking Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 68. Row Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 69. Row Player Tracking Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 70. List of secondary sources, used in the study of global Player Tracking Market
  • TABLE 71. List of primary sources, used in the study of global Player Tracking Market
  • TABLE 72. Years considered for the study
  • TABLE 73. Exchange rates considered

List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

LIST OF FIGURES

List of figures

  • FIG 1. Global Player Tracking Market, research methodology
  • FIG 2. Global Player Tracking Market, Market estimation techniques
  • FIG 3. Global Market size estimates & forecast methods
  • FIG 4. Global Player Tracking Market, key trends 2021
  • FIG 5. Global Player Tracking Market, growth prospects 2022-2029
  • FIG 6. Global Player Tracking Market, porters 5 force model
  • FIG 7. Global Player Tracking Market, pest analysis
  • FIG 8. Global Player Tracking Market, value chain analysis
  • FIG 9. Global Player Tracking Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 10. Global Player Tracking Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 11. Global Player Tracking Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 12. Global Player Tracking Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 13. Global Player Tracking Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 14. Global Player Tracking Market, regional snapshot 2019 & 2029
  • FIG 15. North America Player Tracking Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 16. Europe Player Tracking Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 17. Asia Pacific Player Tracking Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 18. Latin America Player Tracking Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 19. Global Player Tracking Market, company Market share analysis (2021)

List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

目次

Global Player Tracking Market is valued at approximately USD 4.38 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 27.8% over the forecast period 2022-2029. Player Tracking is defined as the utilization of technological solutions to track players and sports tools and equipment. Moreover, Wearables and Opticals solutions are used for player tracking. The application of player tracking offers several advantages such as it ensures safety of athletes, facilitates fraud tracking and fitness and performance evaluation of athletes. A combination of various devices such as Player-worn devices, combining global positioning systems and inertial monitors are used by professional sports bodies. The increasing growth of organized multi-sport events and growing utilization of on-field data for athletes' training as well as rising focus towards real-time data access are key factors driving the market growth.

The rapid expansion of organized multi-sports events owing to favorable government initiatives and increasing inclination towards different sports is contributing to the growth of the Global Player Tracking Market. For instance, according to Statista - as of 2022, revenue in the global Sports Events segment is estimated at USD 27.18 billion, and the worldwide revenue is projected to show an annual growth rate of 3.49% between 2022 & 2027 to reach a market volume of USD 32.26 billion by 2027. Moreover, as per the India Brand Equity Foundation (IBEF)'s estimates - Indian sports media market was valued at USD 1 billion, and it is expected to grow to more than USD 13.4 billion by 2027. Also, increasing demand for sports analytics and rising emergence of high-end computing solutions would create a lucrative growth prospectus for the market over the forecast period. However, lack of technical expertise and budget constraints impede the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Player Tracking Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to presence of leading market players coupled with the region being home to leading sports bodies including the National Basketball League (NBL), National Football League (NFL), and National Hockey League (NHL). Whereas Asia Pacific is expected to grow wtth the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising expansion of organized sports event sector as well as increasing penetration of leading market players coupled with favorable initiatives from government authorities to promote sports in the region.

Major market players included in this report are:

Catapult (Australia)

STATSports (UK)

Zebra Technologies (US)

ChyronHego Corporation (US)

Polar (Finland)

STATS LLC (US)

JOHAN Sports (Netherlands)

Sonda Sports (Poland)

Xampion (Finland)

Kinexon (Germany)

Advanced Sports Analytics (US)

Recent Developments in the Market:

  • In December 2019, Australian wearable device manufacturer Sports Performance Tracking received approval from Zurich, Switzerland based FIFA for its SPT2 GPS tracking system during games. With this approval, soccer players can utilize these wearables in International Soccer.
  • In August 2021, Australia based Catapult has rolled out its new wearable performance solution for athletes named Catapult One. This new solution provide data related to different important sports metrics including sprint distance, acceleration, and intensity.

Global Player Tracking Market Report Scope:

Historical Data: 2019-2020-2021

Base Year for Estimation: 2021

Forecast period: 2022-2029

Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends

Segments Covered: Component, End-User, Application, Region

Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World

Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Component

Solution

Services

By End-User

Individual Sports

Team Sports

By Application

Fitness Tracking

Performance Tracking

Fraud Detection

Player Safety

By Region:

North America

U.S.

Canada

Europe

UK

Germany

France

Spain

Italy

ROE

Asia Pacific

China

India

Japan

Australia

South Korea

RoAPAC

Latin America

Brazil

Mexico

RoLA

Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.1. Player Tracking Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.2. Player Tracking Market, by Component, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.3. Player Tracking Market, by End-User, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.4. Player Tracking Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Player Tracking Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Player Tracking Market Dynamics

  • 3.1. Player Tracking Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Increasing growth of organized multi-sport events
      • 3.1.1.2. Growing utilization of on-field data for athletes training
      • 3.1.1.3. Growing focus towards real-time data access
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. Lack of technical expertise
      • 3.1.2.2. Budget constraints
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Increased demand for sports analytics
      • 3.1.3.2. Rising emergence of high-end computing solutions

Chapter 4. Global Player Tracking Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Top investment opportunity
  • 4.5. Top winning strategies
  • 4.6. Industry Experts Prospective
  • 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Player Tracking Market, by Component

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Player Tracking Market by Component, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Player Tracking Market Estimates & Forecasts by Component 2019-2029 (USD Billion)
  • 6.4. Player Tracking Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Solution
    • 6.4.2. Services

Chapter 7. Global Player Tracking Market, by End-User

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Player Tracking Market by End-User, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Player Tracking Market Estimates & Forecasts by End-User 2019-2029 (USD Billion)
  • 7.4. Player Tracking Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Individual Sports
    • 7.4.2. Team Sports

Chapter 8. Global Player Tracking Market, by Application

  • 8.1. Market Snapshot
  • 8.2. Global Player Tracking Market by Application, Performance - Potential Analysis
  • 8.3. Global Player Tracking Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion)
  • 8.4. Player Tracking Market, Sub Segment Analysis
    • 8.4.1. Fitness Tracking
    • 8.4.2. Performance Tracking
    • 8.4.3. Fraud Detection
    • 8.4.4. Player Safety

Chapter 9. Global Player Tracking Market, Regional Analysis

  • 9.1. Player Tracking Market, Regional Market Snapshot
  • 9.2. North America Player Tracking Market
    • 9.2.1. U.S. Player Tracking Market
      • 9.2.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 9.2.1.2. End-User breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 9.2.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 9.2.2. Canada Player Tracking Market
  • 9.3. Europe Player Tracking Market Snapshot
    • 9.3.1. U.K. Player Tracking Market
    • 9.3.2. Germany Player Tracking Market
    • 9.3.3. France Player Tracking Market
    • 9.3.4. Spain Player Tracking Market
    • 9.3.5. Italy Player Tracking Market
    • 9.3.6. Rest of Europe Player Tracking Market
  • 9.4. Asia-Pacific Player Tracking Market Snapshot
    • 9.4.1. China Player Tracking Market
    • 9.4.2. India Player Tracking Market
    • 9.4.3. Japan Player Tracking Market
    • 9.4.4. Australia Player Tracking Market
    • 9.4.5. South Korea Player Tracking Market
    • 9.4.6. Rest of Asia Pacific Player Tracking Market
  • 9.5. Latin America Player Tracking Market Snapshot
    • 9.5.1. Brazil Player Tracking Market
    • 9.5.2. Mexico Player Tracking Market
    • 9.5.3. Rest of Latin America Player Tracking Market
  • 9.6. Rest of The World Player Tracking Market

Chapter 10. Competitive Intelligence

  • 10.1. Top Market Strategies
  • 10.2. Company Profiles
    • 10.2.1. Catapult (Australia)
      • 10.2.1.1. Key Information
      • 10.2.1.2. Overview
      • 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 10.2.1.4. Product Summary
      • 10.2.1.5. Recent Developments
    • 10.2.2. STATSports (UK)
    • 10.2.3. Zebra Technologies (US)
    • 10.2.4. ChyronHego Corporation (US)
    • 10.2.5. Polar (Finland)
    • 10.2.6. STATS LLC (US)
    • 10.2.7. JOHAN Sports (Netherlands)
    • 10.2.8. Sonda Sports (Poland)
    • 10.2.9. Xampion (Finland)
    • 10.2.10. Kinexon (Germany)

Chapter 11. Research Process

  • 11.1. Research Process
    • 11.1.1. Data Mining
    • 11.1.2. Analysis
    • 11.1.3. Market Estimation
    • 11.1.4. Validation
    • 11.1.5. Publishing
  • 11.2. Research Attributes
  • 11.3. Research Assumption