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市場調査レポート
商品コード
1451663
選手トラッキング市場レポート:コンポーネント、タイプ、用途、エンドユーザー、地域別、2024-2032Player Tracking Market Report by Component, Type, Application, End User, and Region 2024-2032 |
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カスタマイズ可能
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選手トラッキング市場レポート:コンポーネント、タイプ、用途、エンドユーザー、地域別、2024-2032 |
出版日: 2024年03月02日
発行: IMARC
ページ情報: 英文 144 Pages
納期: 2~3営業日
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世界の選手トラッキング市場規模は2023年に62億米ドルに達しました。今後、IMARC Groupは、2024年から2032年の間に19.6%の成長率(CAGR)を示し、2032年までに328億米ドルに達すると予測しています。
選手トラッキングは、カメラやチップベースの技術によって、選手、ボール、スポーツ用具の位置を追跡・記録するために使用されます。また、戦術や意思決定を管理し、個人やチーム全体のパフォーマンスを向上させるためにも利用されます。さらに、試合中に発生した重要な出来事に関する基本的な情報を提供し、関与した選手、イベントの時間、選手の交代などを含みます。現在、主要プレーヤーは、全地球測位システム(GPS)のような先進技術を統合することで、プレーヤー追跡装置を革新しており、追跡、分析、個別化された洞察とトレーニング演習で陸上競技のパフォーマンスを向上させることができます。
世界のスポーツイベントやトーナメントの増加と、試合の意思決定プロセスを改善するためのリアルタイム情報に対する需要の高まりは、市場の成長を強化する重要な要因の1つです。これに加えて、スポーツ協会は、選手のパフォーマンスと健康を分析・監視し、チーム管理者が試合中の不正行為を追跡できるようにするために、高度な技術ソリューションとサービスを採用しています。さらに、専門家のフィットネス関連の活動を監視できるスマートウォッチやフィットネスバンドなどのフィットネス追跡ウェアラブルデバイスの採用が増加していることも、市場の成長に寄与しています。これとは別に、この業界で事業を展開する大手企業は、無線周波数識別(RFID)技術と統合されたカスタマイズ可能な選手トラッキングアプリケーションを発表しています。これらのデバイスはまた、トレーナーが個人の測定基準や疲労の閾値に基づいてトレーニング計画を策定するためのリアルタイムデータを使用することによって、選手のパフォーマンスを向上させることを可能にします。市場プレイヤーのこのようなイノベーションは、今後数年間、世界中のプレイヤートラッキング市場の成長に有利な機会を提供すると予想されます。
The global player tracking market size reached US$ 6.2 Billion in 2023. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 32.8 Billion by 2032, exhibiting a growth rate (CAGR) of 19.6% during 2024-2032.
Player tracking is used to track and record the location of players, the ball, or sports equipment via camera or chip-based technologies. It is also utilized for curating tactics and decisions and augmenting the performance of individuals and the overall team. Additionally, it provides basic information on important events that occurred during a game, including players involved, event time, and player substitution. At present, key players are innovating player tracking devices by integrating advanced technologies like global positioning systems (GPS) that can track, analyze, and improve the performance of athletics with personalized insights and training exercises.
The increasing number of sporting events and tournaments worldwide, in confluence with the escalating demand for real-time information to improve the decision-making process of the games, represents one of the key factors strengthening the growth of the market. Besides this, sports associations are adopting advanced technological solutions and services to analyze and monitor the player performance and health and help team management keep track of fraudulent activities during the game. Moreover, the rising adoption of fitness tracking wearable devices, such as smartwatches and fitness bands, which can monitor fitness-related activities of the professionals is contributing to the market growth. Apart from this, leading players operating in the industry are launching customizable player tracking applications integrated with radio frequency identification (RFID) technology. These devices also allow trainers to enhance the performance of athletes by using real-time data for developing training plans based on individual metrics and fatigue thresholds. Such innovations undertaken by market players are anticipated to offer lucrative opportunities for player tracking market growth across the globe in the coming years.
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global player tracking market report, along with forecasts at the global, regional and country level from 2024-2032. Our report has categorized the market based on component, type, application and end user.
Solutions
Services
Wearables
Optical
Application-Based
Fitness Tracking
Performance Tracking
Fraud Detection
Player Safety
Team Sport
Individual Sport
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The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Catapult Group International Limited, JOHAN Sports (Demcon), Kinexon, PlayGineering Systems Ltd, Polar Electro Oy, SPT Group Pty Ltd, Stats Perform, STATSports Group, The Chyron Corporation, Xampion and Zebra Technologies Corporation.