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市場調査レポート
商品コード
1210927

ダイレクトセリングの世界市場規模調査・予測:製品別(健康&ウェルネス、化粧品&パーソナルケア、家庭用品&耐久財、その他)、地域別分析、2022-2029年

Global Direct Selling Market Size study & Forecast, by Product (Health & Wellness, Cosmetics And Personal Care, Household Goods & Durables, Others) and Regional Analysis, 2022-2029

出版日: | 発行: Bizwit Research & Consulting LLP | ページ情報: 英文 | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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ダイレクトセリングの世界市場規模調査・予測:製品別(健康&ウェルネス、化粧品&パーソナルケア、家庭用品&耐久財、その他)、地域別分析、2022-2029年
出版日: 2023年01月25日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

世界のダイレクトセリング市場は、2021年に約1,897億1,000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には6.10%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。

シングルレベルマーケティングとマルチレベルマーケティングは、いずれもダイレクトセリングの一部です。FTCは、「ダイレクトセリングは、ソーシャルメディアプラットフォームや販売員または潜在顧客の自宅など、小売施設以外の場における個人対個人の販売に基づく多くのビジネスタイプを包含する一般的なフレーズである」としています。市場の主要な促進要因は、eコマースの普及率の上昇です。また、ダイレクトセールスにより多くの人が代替収入を得ることができ、マイクロビジネスが促進されています。さらに、健康・ウェルネス製品の普及が進んでいることも、2022年から2029年の予測期間において、同市場に有利な成長機会をもたらしています。

世界直接販売協会連合(WFDSA)によると、2020年までに1億2,540万人以上の直接販売業者がこの分野に参加していると推定されており、この数字は業界の拡大とともに上昇すると予想されています。ダイレクトセリングは、収益機会の提供に加え、ダイレクトセリング業界以外でも通用する経営・販売能力を身につけることができます。しかし、eコマースでの購入が好まれることが、2022~2029年の予測期間を通じて市場の成長を抑制しています。

ダイレクトセリングの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他世界のその他の地域です。2021年の市場シェアは約45%で、アジア太平洋地域はヘルスケアと化粧品の支出拡大で世界をリードしています。新興国においては、中国、インド、インドネシアの低級都市を中心に、ダイレクトセラーの人気が高まっています。実店舗が少なく、教育水準が低い地域もあるため、ダイレクトセリングビジネスの性質がこの市場セグメントに強く結びついています。2022-2029年では、北米が最も速いCAGRで成長しています。さまざまなプレイヤーの存在と、副収入を得る手段としてのダイレクトセリングに対する傾向の高まりが、同地域の成長を後押ししています。また、可処分所得の増加や政府の取り組みにより、今後数年間は地域市場の拡大が加速すると予測されます。

本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むように設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

  • 市場スナップショット
  • 世界・セグメント別市場推定・予測、2019年~2029年
    • ダイレクトセリング市場:地域別、2019年~2029年
    • ダイレクトセリング市場:製品別、2019年~2029年
  • 主な動向
  • 調査手法
  • 調査前提条件

第2章 ダイレクトセリングの世界市場定義と範囲

  • 調査の目的
  • 市場の定義と範囲
    • 調査対象範囲
    • 産業の進化
  • 調査対象年
  • 通貨換算レート

第3章 ダイレクトセリングの世界市場力学

  • ダイレクトセリングの市場インパクト分析(2019-2029年)
    • 市場促進要因
      • 副収入を得る人が相当数いること
    • 市場の課題
      • eコマース別購入の高い嗜好性
    • 市場の機会
      • 健康・ウェルネス製品の採用が増加

第4章 ダイレクトセリングの世界市場産業分析

  • ポーターの5フォースモデル
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ(2019-2029年)
  • PEST分析
    • 政治的
    • 経済的
    • 社会的
    • 技術的
  • トップ投資機会
  • 主要成功戦略
  • 業界専門家別展望
  • アナリストの結論・提言

第5章 リスク評価:COVID-19のインパクト

  • COVID-19が業界に与える全体的な影響の評価
  • COVID-19以前とCOVID-19以後の市場シナリオ

第6章 ダイレクトセリングの世界市場:製品別

  • 市場スナップショット
  • ダイレクトセリングの世界市場:製品別実績-ポテンシャル分析
  • ダイレクトセリングの世界市場、製品別推定・予測2019~2029年
  • ダイレクトセリングの世界市場、サブセグメント別分析
    • ヘルス&ウェルネス
    • 化粧品とパーソナルケア
    • 家庭用品・耐久消費財
    • その他

第7章 ダイレクトセリングの世界市場:地域別分析

  • ダイレクトセリング市場:地域別市場スナップショット
  • 北米
    • 米国
      • 製品別の推定・予測、2019年~2029年
    • カナダ
  • 欧州のダイレクトセリング市場スナップショット
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • スペイン
    • イタリア
    • その他の欧州地域
  • アジア太平洋地域のダイレクトセリング市場のスナップショット
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカのダイレクトセリング市場のスナップショット
    • ブラジル
    • メキシコ
    • その他のラテンアメリカ地域
  • 世界のその他の地域

第8章 競合情報

  • トップ市場戦略
  • 企業プロファイル
    • Amway Enterprises Pvt. Ltd.
      • 主要情報
      • 概要
      • 財務情報(データの入手状況により異なります)
      • 製品概要
      • 最近の動向
    • Herbalife Nutrition Ltd.
    • Avon Products, Inc.
    • Vorwerk
    • Nu Skin Enterprises
    • Tupperware Brands Corporation
    • Oriflame Holding AG
    • Belcorp
    • Mary Kay Inc.
    • Cutco Corporation

第9章 調査プロセス

  • 調査プロセス
    • データマイニング
    • 分析
    • 市場推定
    • バリデーション
    • 出版
  • 調査属性
  • 調査の前提条件
図表

LIST OF TABLES

  • TABLE 1. Global Direct Selling Market, report scope
  • TABLE 2. Global Direct Selling Market estimates & forecasts by Region 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 3. Global Direct Selling Market estimates & forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 4. Global Direct Selling Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 5. Global Direct Selling Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 6. Global Direct Selling Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 7. Global Direct Selling Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 8. Global Direct Selling Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 9. Global Direct Selling Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 10. Global Direct Selling Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 11. Global Direct Selling Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 12. Global Direct Selling Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 13. Global Direct Selling Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 14. U.S. Direct Selling Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 15. U.S. Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 16. U.S. Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 17. Canada Direct Selling Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 18. Canada Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 19. Canada Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 20. UK Direct Selling Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 21. UK Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 22. UK Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 23. Germany Direct Selling Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 24. Germany Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 25. Germany Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 1. France Direct Selling Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 2. France Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 3. France Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 4. Italy Direct Selling Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 5. Italy Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 6. Italy Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 7. Spain Direct Selling Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 8. Spain Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 9. Spain Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 10. RoE Direct Selling Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 11. RoE Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 12. RoE Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 13. China Direct Selling Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 14. China Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 15. China Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 16. India Direct Selling Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 17. India Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 18. India Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 19. Japan Direct Selling Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 20. Japan Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 21. Japan Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 22. South Korea Direct Selling Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 23. South Korea Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 24. South Korea Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 25. Australia Direct Selling Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 26. Australia Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 27. Australia Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 28. RoAPAC Direct Selling Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 29. RoAPAC Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 30. RoAPAC Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 31. Brazil Direct Selling Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 32. Brazil Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 33. Brazil Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 34. Mexico Direct Selling Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 35. Mexico Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 36. Mexico Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 37. RoLA Direct Selling Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 38. RoLA Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 39. RoLA Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 40. Row Direct Selling Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 41. Row Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 42. Row Direct Selling Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 43. List of secondary sources, used in the study of global Direct Selling Market
  • TABLE 44. List of primary sources, used in the study of global Direct Selling Market
  • TABLE 45. Years considered for the study
  • TABLE 46. Exchange rates considered

List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

LIST OF FIGURES

List of figures

  • FIG 1. Global Direct Selling Market, research methodology
  • FIG 2. Global Direct Selling Market, Market estimation techniques
  • FIG 3. Global Market size estimates & forecast methods
  • FIG 4. Global Direct Selling Market, key trends 2021
  • FIG 5. Global Direct Selling Market, growth prospects 2022-2029
  • FIG 6. Global Direct Selling Market, porters 5 force model
  • FIG 7. Global Direct Selling Market, pest analysis
  • FIG 8. Global Direct Selling Market, value chain analysis
  • FIG 9. Global Direct Selling Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 10. Global Direct Selling Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 11. Global Direct Selling Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 12. Global Direct Selling Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 13. Global Direct Selling Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 14. Global Direct Selling Market, regional snapshot 2019 & 2029
  • FIG 15. North America Direct Selling Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 16. Europe Direct Selling Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 17. Asia Pacific Direct Selling Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 18. Latin America Direct Selling Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 19. Global Direct Selling Market, company Market share analysis (2021)

List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

目次

Global Direct Selling Market is valued at approximately USD 189.71 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.10% over the forecast period 2022-2029. Single-level marketing and multi-level marketing are both parts of direct selling. The FTC states that "direct selling is a general phrase that embraces a number of business types based on person-to-person selling in venues other than a retail facility, such as social media platforms or the home of the salesperson or potential customer. The major driving factor for the market is rising e-commerce penetration. Along with this, large number of people have access to alternative income possibilities through direct selling, which also promotes micro business. Moreover, rising adoption of health and wellness products is creating lucrative growth opportunities in the market over the forecast period 2022-2029.

Over 125.4 million direct sellers are estimated to be participating in the sector by 2020, according to the World Federation of Direct Selling Associations (WFDSA), and this figure is expected to rise as the industry expands. In addition to offering revenue opportunities, direct selling teaches transferable management and sales abilities that may be used outside of the direct selling industry. However, the high preference for e-commerce purchases is restraining market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Direct Selling Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. With a market share of almost 45% in 2021, the Asia Pacific region led the world in expanding healthcare and cosmetics spending. In emerging countries, direct sellers are becoming more popular, notably in lower-class cities in China, India, and Indonesia. Due to a dearth of physical outlets and a populace that is less educated in some places, the nature of direct selling businesses connects strongly with this market segment. In 2022-2029, North America is growing with the fastest CAGR. The presence of various players and a growing propensity for direct selling as a means of generating additional money are driving the region's growth. Additionally, increasing disposable income and government initiatives are projected to accelerate regional market expansion in the upcoming years.

Major market players included in this report are:

Amway Enterprises Pvt. Ltd.

Herbalife Nutrition Ltd.

Avon Products, Inc.

Vorwerk

Nu Skin Enterprises

Tupperware Brands Corporation

Oriflame Holding AG

Belcorp

Mary Kay Inc.

Cutco Corporation

Recent Developments in the Market:

  • In February 2022, under its flagship brand Nutrilite, FMCG direct selling business Amway India introduced nutritional supplements in chic, delectable, practical, and straightforward shapes like flavorful candies and mouth-dissolving jelly strips.

Global Direct Selling Market Report Scope:

Historical Data: 2019-2020-2021

Base Year for Estimation: 2021

Forecast period: 2022-2029

Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends

Segments Covered: Product, Region

Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World

Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product:

Health & Wellness

Cosmetics And Personal Care

Household Goods & Durables

Others

By Region:

North America

U.S.

Canada

Europe

UK

Germany

France

Spain

Italy

ROE

Asia Pacific

China

India

Japan

Australia

South Korea

RoAPAC

Latin America

Brazil

Mexico

RoLA

Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.1. Direct Selling Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.2. Direct Selling Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Direct Selling Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Direct Selling Market Dynamics

  • 3.1. Direct Selling Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Significant number of people with additional income
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. High preference for e-commerce purchase
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Rising adoption of health and wellness products

Chapter 4. Global Direct Selling Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Top investment opportunity
  • 4.5. Top winning strategies
  • 4.6. Industry Experts Prospective
  • 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Direct Selling Market, by Product

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Direct Selling Market by Product, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Direct Selling Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion)
  • 6.4. Direct Selling Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Health & Wellness
    • 6.4.2. Cosmetics And Personal Care
    • 6.4.3. Household Goods & Durables
    • 6.4.4. Others

Chapter 7. Global Direct Selling Market, Regional Analysis

  • 7.1. Direct Selling Market, Regional Market Snapshot
  • 7.2. North America Direct Selling Market
    • 7.2.1. U.S. Direct Selling Market
      • 7.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 7.2.2. Canada Direct Selling Market
  • 7.3. Europe Direct Selling Market Snapshot
    • 7.3.1. U.K. Direct Selling Market
    • 7.3.2. Germany Direct Selling Market
    • 7.3.3. France Direct Selling Market
    • 7.3.4. Spain Direct Selling Market
    • 7.3.5. Italy Direct Selling Market
    • 7.3.6. Rest of Europe Direct Selling Market
  • 7.4. Asia-Pacific Direct Selling Market Snapshot
    • 7.4.1. China Direct Selling Market
    • 7.4.2. India Direct Selling Market
    • 7.4.3. Japan Direct Selling Market
    • 7.4.4. Australia Direct Selling Market
    • 7.4.5. South Korea Direct Selling Market
    • 7.4.6. Rest of Asia Pacific Direct Selling Market
  • 7.5. Latin America Direct Selling Market Snapshot
    • 7.5.1. Brazil Direct Selling Market
    • 7.5.2. Mexico Direct Selling Market
    • 7.5.3. Rest of Latin America Direct Selling Market
  • 7.6. Rest of The World Direct Selling Market

Chapter 8. Competitive Intelligence

  • 8.1. Top Market Strategies
  • 8.2. Company Profiles
    • 8.2.1. Amway Enterprises Pvt. Ltd.
      • 8.2.1.1. Key Information
      • 8.2.1.2. Overview
      • 8.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 8.2.1.4. Product Summary
      • 8.2.1.5. Recent Developments
    • 8.2.2. Herbalife Nutrition Ltd.
    • 8.2.3. Avon Products, Inc.
    • 8.2.4. Vorwerk
    • 8.2.5. Nu Skin Enterprises
    • 8.2.6. Tupperware Brands Corporation
    • 8.2.7. Oriflame Holding AG
    • 8.2.8. Belcorp
    • 8.2.9. Mary Kay Inc.
    • 8.2.10. Cutco Corporation

Chapter 9. Research Process

  • 9.1. Research Process
    • 9.1.1. Data Mining
    • 9.1.2. Analysis
    • 9.1.3. Market Estimation
    • 9.1.4. Validation
    • 9.1.5. Publishing
  • 9.2. Research Attributes
  • 9.3. Research Assumption