市場調査レポート
商品コード
1210927
ダイレクトセリングの世界市場規模調査・予測:製品別(健康&ウェルネス、化粧品&パーソナルケア、家庭用品&耐久財、その他)、地域別分析、2022-2029年Global Direct Selling Market Size study & Forecast, by Product (Health & Wellness, Cosmetics And Personal Care, Household Goods & Durables, Others) and Regional Analysis, 2022-2029 |
● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。
ダイレクトセリングの世界市場規模調査・予測:製品別(健康&ウェルネス、化粧品&パーソナルケア、家庭用品&耐久財、その他)、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年01月25日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のダイレクトセリング市場は、2021年に約1,897億1,000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には6.10%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。
シングルレベルマーケティングとマルチレベルマーケティングは、いずれもダイレクトセリングの一部です。FTCは、「ダイレクトセリングは、ソーシャルメディアプラットフォームや販売員または潜在顧客の自宅など、小売施設以外の場における個人対個人の販売に基づく多くのビジネスタイプを包含する一般的なフレーズである」としています。市場の主要な促進要因は、eコマースの普及率の上昇です。また、ダイレクトセールスにより多くの人が代替収入を得ることができ、マイクロビジネスが促進されています。さらに、健康・ウェルネス製品の普及が進んでいることも、2022年から2029年の予測期間において、同市場に有利な成長機会をもたらしています。
世界直接販売協会連合(WFDSA)によると、2020年までに1億2,540万人以上の直接販売業者がこの分野に参加していると推定されており、この数字は業界の拡大とともに上昇すると予想されています。ダイレクトセリングは、収益機会の提供に加え、ダイレクトセリング業界以外でも通用する経営・販売能力を身につけることができます。しかし、eコマースでの購入が好まれることが、2022~2029年の予測期間を通じて市場の成長を抑制しています。
ダイレクトセリングの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他世界のその他の地域です。2021年の市場シェアは約45%で、アジア太平洋地域はヘルスケアと化粧品の支出拡大で世界をリードしています。新興国においては、中国、インド、インドネシアの低級都市を中心に、ダイレクトセラーの人気が高まっています。実店舗が少なく、教育水準が低い地域もあるため、ダイレクトセリングビジネスの性質がこの市場セグメントに強く結びついています。2022-2029年では、北米が最も速いCAGRで成長しています。さまざまなプレイヤーの存在と、副収入を得る手段としてのダイレクトセリングに対する傾向の高まりが、同地域の成長を後押ししています。また、可処分所得の増加や政府の取り組みにより、今後数年間は地域市場の拡大が加速すると予測されます。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むように設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Direct Selling Market is valued at approximately USD 189.71 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.10% over the forecast period 2022-2029. Single-level marketing and multi-level marketing are both parts of direct selling. The FTC states that "direct selling is a general phrase that embraces a number of business types based on person-to-person selling in venues other than a retail facility, such as social media platforms or the home of the salesperson or potential customer. The major driving factor for the market is rising e-commerce penetration. Along with this, large number of people have access to alternative income possibilities through direct selling, which also promotes micro business. Moreover, rising adoption of health and wellness products is creating lucrative growth opportunities in the market over the forecast period 2022-2029.
Over 125.4 million direct sellers are estimated to be participating in the sector by 2020, according to the World Federation of Direct Selling Associations (WFDSA), and this figure is expected to rise as the industry expands. In addition to offering revenue opportunities, direct selling teaches transferable management and sales abilities that may be used outside of the direct selling industry. However, the high preference for e-commerce purchases is restraining market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Direct Selling Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. With a market share of almost 45% in 2021, the Asia Pacific region led the world in expanding healthcare and cosmetics spending. In emerging countries, direct sellers are becoming more popular, notably in lower-class cities in China, India, and Indonesia. Due to a dearth of physical outlets and a populace that is less educated in some places, the nature of direct selling businesses connects strongly with this market segment. In 2022-2029, North America is growing with the fastest CAGR. The presence of various players and a growing propensity for direct selling as a means of generating additional money are driving the region's growth. Additionally, increasing disposable income and government initiatives are projected to accelerate regional market expansion in the upcoming years.
Major market players included in this report are:
Amway Enterprises Pvt. Ltd.
Herbalife Nutrition Ltd.
Avon Products, Inc.
Vorwerk
Nu Skin Enterprises
Tupperware Brands Corporation
Oriflame Holding AG
Belcorp
Mary Kay Inc.
Cutco Corporation
Recent Developments in the Market:
Global Direct Selling Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Product, Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
Health & Wellness
Cosmetics And Personal Care
Household Goods & Durables
Others
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
RoLA
Rest of the World