市場調査レポート
商品コード
1210910
アカウントベースドマーケティングの世界市場規模調査・予測:展開モデル、エンドユーザー産業、地域分析、2022-2029年Global Account-Based Marketing Market Size study & Forecast, Deployment Model, End-user Industry, and Regional Analysis, 2022-2029 |
● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。
アカウントベースドマーケティングの世界市場規模調査・予測:展開モデル、エンドユーザー産業、地域分析、2022-2029年 |
出版日: 2023年01月25日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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アカウントベースドマーケティングは、個人市場のような価値の高いアカウントのセットを相互に識別し、パーソナライズされた購買体験を提供します。
すべてのコンテンツキャンペーンを特定のアカウントに合わせることで、企業の業務やコミュニケーションを支援します。アカウントベースドマーケティング市場は、クラウドコンピューティングの採用の増加やマーケティング費用&リードジェネレーションの最適化などの要因により拡大しています。
2022年のStatistaによると、世界のクラウドアプリケーション市場は約1,336億米ドルの規模を達成。2025年には約1,686億米ドルに達すると予想されています。2025年には約1680億米ドルに達すると予想されています。また、クラウドアプリケーションソフトウェアは、CAGR約4.8%で上昇すると予測されています。一方、顧客生涯価値の向上やソーシャルメディア・ソーシャル広告の利用拡大により、同市場には有利な機会が生まれます。しかし、顧客データの機密性を維持するためのプライバシーとセキュリティの問題は、2022年から2029年の予測期間を通じて、市場の成長を阻害します。
世界のアカウントベースマーケティング市場の調査で考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域が含まれます。北米は、市場参入企業の増加、統合技術に向けた企業の参入の増加、成長活動の高まりにより、収益面で市場を独占しています。一方、アジア太平洋地域は、広告のためのソーシャルメディア導入の増加などの要因から、予測期間中に大きく成長すると予想されます。
本調査の目的は、近年におけるさまざまなセグメントおよび国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
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Global Account-Based Marketing Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX % over the forecast period 2022-2029. Account-Based Marketing offers a personalized buying experience for a mutually identified set of high-value accounts like the individual market. It helps businesses to work and communicate by tailoring all content campaigns to specific accounts. The Account-Based Marketing market is expanding because of factors such as the rising adoption of cloud computing and optimization of marketing spending & lead generation
According to Statista in 2022, the global cloud application market attain a worth of around USD 133.6 billion.. It is expected to reach around USD 168. 6 billion by 2025. And the cloud application software is projected to rise with a CAGR of around 4.8 %. Whereas increased customer lifetime value and growing use of social media & social advertising create lucrative opportunities for the market. However, privacy and security issues in maintaining the confidentiality of customer data hamper the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Account-Based Marketing Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the increasing penetration of market players, growing participation of companies towards integration technologies, and rising growth activities. Whereas the Asia Pacific is expected to grow significantly during the forecast period, owing to factors such as increasing adoption of social media for advertisement, etc
Major market players included in this report are:
Terminus Software, Inc.
Marketo (Adobe, Inc.)
Uberflip
Triblio Inc.
6sense Insights, Inc.
Engagio Inc.
HubSpot, Inc.
Madison Logic
Demandbase Inc.
Salespanel
Recent Developments in the Market:
Global Account-Based Marketing Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Deployment Model, End-user Industry, Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Deployment Model:
On-Cloud
On-Premises
By End-user Industry:
Retail & E-commerce,
BFSI,
IT & Telecommunications,
Government,
Travel & Tourism,
Healthcare & Life Sciences
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World