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市場調査レポート
商品コード
1182222
パーソナライズドニュートリションの世界市場規模調査&予測:製品タイプ別、用途別、最終用途別、地域別分析、2022-2029年Global Personalized Nutrition Market Size study & Forecast, by Product Type, by Application, by End Use and Regional Analysis, 2022-2029 |
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パーソナライズドニュートリションの世界市場規模調査&予測:製品タイプ別、用途別、最終用途別、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2022年12月19日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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世界のパーソナライズドニュートリション市場は、2021年におよそ146億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には11.48%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。
個別化栄養学は、精密栄養学としても知られており、集団ではなく個人に焦点を当てます。このアプローチでは、栄養に関するアドバイスや製品、サービスを個別に提供することがより効果的であるという考え方が強調されています。個別栄養学では、代謝、環境暴露、遺伝的プロファイル、個人の健康目標など、個人の健康履歴を考慮します。肥満人口の増加や生活習慣病の蔓延、大手企業の戦略的な取り組みなどが、市場の成長を加速させる主な要因となっています。
世界中で肥満が増加していることは、世界の個別化栄養市場の成長に寄与しています。例えば、世界肥満機関の推計によると、2021年時点で、世界で約10億2000万人が肥満の影響を受けており、予測では約27億人の成人が太り過ぎになるとされています。さらに、10億人以上が肥満の影響を受け、1億7700万人の成人が2025年に肥満の深刻な影響を受けると言われています。また、個々のニーズに基づいた栄養指導の利用が一般的になりつつあり、新興国市場におけるヘルスケア支出の増加が、予測期間中に市場の有利な成長見通しを生み出すと考えられます。しかし、パーソナライズドニュートリションの高コストが、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害します。
世界のパーソナライズドニュートリション市場の調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、世界のその他の地域です。北米は、大手市場プレイヤーの存在とヘルスケア支出の増加により、市場シェアの面で主要な地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、ヘルスケア部門の拡大や個別化栄養に対する意識の高まりなどの要因から、予測期間中に大きく成長することが予想されます。
本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むように設計されています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。
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List of figures
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Global Personalized Nutrition Market is valued at approximately USD 14.6 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 11.48% over the forecast period 2022-2029. Personalized Nutrition also known as Precision Nutrition focuses on an individual rather than a group of people. This approach emphasizes the idea that individualizing nutritional advice, products, or services is more effective. Personalized nutrition considers an individual's health history, such as metabolism, environmental exposure, genetic profile, and personal wellness goals. The increasing number of obese people and growing incidences of lifestyle diseases as well as strategic initiatives from leading market players are key factors accelerating the market growth.
The increasing prevalence of obesity across the globe is contributing to the growth of the Global Personalized Nutrition Market. For instance, as per World Obesity Organization estimates - as of 2021, around 1.02 billion people worldwide are affected by obesity and as per projections around 2.7 billion adults would be overweight. Furthermore, over 1 billion affected by obesity, and 177 million adults severely affected by obesity 2025. Also, the rising popularity of availing nutritional guidance based on individual needs and increasing healthcare spending in developing regions would create a lucrative growth prospectus for the market over the forecast period. However, the high cost of Personalized Nutrition stifles the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Personalized Nutrition Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America is the leading region in terms of market share owing to the presence of leading market players and rising healthcare spending. Whereas the Asia Pacific is expected to grow significantly during the forecast period, owing to factors such as the rising expansion of the healthcare sector and increasing awareness towards Personalized nutrition in the region.
Major market players included in this report are:
BASF SE
DSM
Herbalife Nutrition Ltd.
Amway
DNAfit
wellness coaches USA
Atlas Biomed Group Limited
Habit, LLC
Bactolac Pharmaceutical, Inc
Balchem Corporation
Recent Developments in the Market:
Global Personalized Nutrition Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Product Type, Application, End Use, Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product Type
Active Measurement
Standard Measurement
By Application
Standard Supplement
Disease Based
By End Use
Direct-to-Consumer
Wellness and Fitness Centers
Hospital and Clinics
Institutions
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World