市場調査レポート
商品コード
1182146
M2E(Move To Earn)フィットネスアプリの世界市場規模調査&予測、プラットフォーム別(iOS、Android、その他)、デバイス別(スマートフォン、タブレット、ウェアラブルデバイス)、地域別分析、2022-2029年Global Move To Earn Fitness Apps Market Size study & Forecast, by Platform (iOS, Android, Others), by Device (Smart Phones, Tablets and Wearable Devices), and Regional Analysis, 2022-2029 |
● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。
M2E(Move To Earn)フィットネスアプリの世界市場規模調査&予測、プラットフォーム別(iOS、Android、その他)、デバイス別(スマートフォン、タブレット、ウェアラブルデバイス)、地域別分析、2022-2029年 |
出版日: 2022年11月16日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
|
世界のM2E(Move To Earn)フィットネスアプリ市場は、2021年に約3億1970万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年に17.8%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。
プレイヤーのモバイルデバイスに搭載されたGPS、歩数カウンター、その他のセンサーは、Move To Earnの暗号通貨プログラムによって使用され、活動を追跡して自動的に報酬を与えることができます。P2Eゲームと同様に、M2Eゲームには無料で遊べるものもあれば、遊ぶ前にNFTを購入する必要があるものもあります。M2E(Move To Earn)フィットネスアプリ市場は、スマートフォンの普及拡大、ヘルスケア分野での支出増加、ワイヤレスデバイスの普及拡大などの要因で拡大しています。
2020年にStatistaに従って、世界中のスマートフォンの総売上高は、2021年に14億3,386万ユニットに増加した13億5,184万ユニットに立っていました。これは、市場の成長を後押ししているスマートフォンの普及が進んでいることを示しています。また、医療費の増加、肥満の増加、アスリートの増加などにより、運動療法の新しいモデルを作ろうという機運が高まっており、市場の拡大に好影響を与えています。また、経済が好調な地域では、3Gや4Gのネットワークインフラに加え、5Gのネットワークも配備され、市場は拡大傾向にあります。しかし、加入費用の高さが2022年~2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。
世界のM2E(Move To Earn)フィットネスアプリ市場の調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、その他の地域です。北米は、スマートフォンの普及、生活習慣病の増加、ネットワークのカバーエリアの拡大、技術の進歩により、収益面で優位に立ちました。さらに、アジア太平洋地域は、ターゲットとなる人口の存在やスマートフォンの普及率の上昇により、大きな成長を遂げると予測されています。
本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することにあります。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むことを目的としています。
また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢と市場情勢の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み入れています。
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
List of figures
List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable
Global Move To Earn Fitness Apps Market is valued at approximately USD 319.7 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 17.8% over the forecast period 2022-2029. The GPS, step counters, and other sensors on the player's mobile device are used by move-to-earn cryptocurrency programmed to track their activities and automatically reward them for being active. Like P2E games, some M2E games are free to play, while others demand that you purchase an NFT before you may play. The Move To Earn Fitness Apps market is expanding because of factors such as rising adoption of smartphones, increasing expenditure in the healthcare sector and rising adoption of wireless devices.
As per Statista in year 2020 the total sales of smartphones across the world stood at 1351.84 million units which increased to 1433.86 million units in year 2021. This indicated the rising adoption of smartphones which is favoring the growth of market. Further, organizations are being inspired to create new models for exercise regimens by factors including rising healthcare costs, an increase in the incidence of obesity, and an increase in the number of athletes, which has a favorable effect on the market's expansion. The market is also expanding as a result of the deployment of 3G and 4G network infrastructure as well as 5G networks in areas with a stronger economy. However, the high cost of subscriptions stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.
The key regions considered for the Global Move To Earn Fitness Apps Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the space in terms of revenue, owing to the rising adoption of smartphones, rising prevalence of lifestyle diseases, rising network coverage area, as well as rising technological advancements. Furthermore, Asia Pacific region is projected to have significant growth owing to presence of target population, rising adoption of smart phones in the region.
Major market players included in this report are:
Fit mint
Evidation
Healthy Wage
Sweat coin
Diet Bet
Vitality
Charity Miles
Higi
Win walk
Map my fitness
Recent Developments in the Market:
Global Move To Earn Fitness Apps Market Report Scope:
Historical Data: 2019-2020-2021
Base Year for Estimation: 2021
Forecast period: 2022-2029
Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered: Platform, Device, Region
Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.
The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and Platformofferings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Platform:
iOS
Android
Others
By Device:
Smartphones
Tablets
Wearable Devices
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World