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市場調査レポート
商品コード
1182091

オンライン化粧品の世界市場規模調査&予測、タイプ別(フェイシャルコスメ、アイコスメ、リップコスメ、ネイルコスメ)、流通チャネル別(企業サイト、小売サイト)、地域別分析、2022-2029年

Global Online Cosmetics Market Size study & Forecast, by Type (Facial Cosmetics, Eye Cosmetics, Lip Cosmetics, Nail Cosmetics), Distribution Channel (Company Website and Retail Website) and Regional Analysis, 2022-2029

出版日: | 発行: Bizwit Research & Consulting LLP | ページ情報: 英文 | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
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本日の銀行送金レート: 1USD=157.14円
オンライン化粧品の世界市場規模調査&予測、タイプ別(フェイシャルコスメ、アイコスメ、リップコスメ、ネイルコスメ)、流通チャネル別(企業サイト、小売サイト)、地域別分析、2022-2029年
出版日: 2022年11月16日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

化粧品は、天然または合成に由来する化学物質の混合物から構成されています。

一方、オンラインコスメは、様々なオンラインサイトや企業のウェブサイトから購入できるようにしたものです。オンラインコスメティック市場は、オンラインやeコマースサービスの需要拡大、オーガニックコスメに対する意識の高まりなどの要因で拡大しています。エスティローダーカンパニーズ、ナーズコスメティックス、ナチュラアンドカンパニー、レブロンなどが市場を席巻しています。

2021年2月に発表されたロレアルの2020-annual-resultsによると、同社のeコマース売上は全部門・地域で62%増加し、2020年の全社売上に占める割合は約26.6%です。Statistaによると、全世界のオンライン小売売上高は、2020年の-2.9%から、2021年には9.7%になっています。20年の大幅な落ち込みは、主に世界のCOVID-19のパンデミックに起因しています。一方、eコマースガイドによると、世界のeコマース売上高は、2020年の4,248億米ドルから2023年には6兆1,510億米ドルに、2025年には7兆3,910億米ドルに達すると予想されています。しかし、化粧品に付随するコストの高さや、新規および既存の市場参入企業との競争の激化が、市場成長の足かせとなる可能性があります。

オンライン化粧品の世界市場の調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、ラテンアメリカ、世界のその他の地域です。アジア太平洋地域は、インターネットサービスやオンラインストリーミングサイトの普及が進んでいるため、収益面で優位に立ち、同地域の化粧品産業の成長を牽引しています。例えば、ITA(米国商務省国際貿易局)の最近の調査によると、ライブストリーミングは中国で化粧品の重要な販売プラットフォームになるまで大きく拡大し、2021年までに同国の化粧品eコマースの約10%を占めるようになるとされています。北米は、DRIVERSにより予測期間中に大きく成長することが予想されます。

本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的な側面を取り込むことを目的としています。

また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

  • 市場スナップショット
  • 世界・地域別市場推定・予測、2019年~2029年
    • オンライン化粧品市場:地域別、2019年~2029年
    • オンライン化粧品市場:タイプ別、2019年~2029年
    • オンライン化粧品市場、流通チャネル別、2019年~2029年
  • 主な動向
  • 調査手法の紹介
  • 調査前提条件

第2章 オンライン化粧品の世界市場、定義と範囲

  • 調査の目的
  • 市場の定義と範囲
    • 調査対象範囲
    • 産業の進化
  • 調査対象年
  • 通貨換算レート

第3章 オンライン化粧品の世界市場力学

  • オンライン化粧品市場のインパクト分析(2019年~2029年)
    • 市場促進要因
      • オンライン・eコマースサービスに対する需要の高まり
      • オーガニックコスメに対する意識の高まり
    • 市場の課題
      • 化粧品に関連する高いコスト
      • 新規・既存プレイヤーとの競争激化
    • 市場機会
      • 可処分所得の増加
      • オンライン化粧品の広告、パッケージ、プロモーションに対する意識の高まり

第4章 オンライン化粧品の世界市場、産業分析

  • ポーターの5フォースモデル
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ(2019-2029年)
  • PEST分析
    • 政治的
    • 経済的
    • 社会的
    • 技術的
  • 投資採用モデル
  • アナリストの結論・提言
  • トップ投資機会
  • 主要成功戦略

第5章 リスク評価:COVID-19のインパクト

  • COVID-19が業界に与える全体的な影響の評価
  • COVID-19以前とCOVID-19以後の市場シナリオ

第6章 オンライン化粧品の世界市場、タイプ別

  • 市場スナップショット
  • オンライン化粧品の世界市場:タイプ別実績-ポテンシャル分析
  • オンライン化粧品の世界市場、タイプ別推定・予測2019-2029
  • オンライン化粧品市場、サブセグメント分析
    • フェイシャルコスメ
    • アイケア化粧品
    • リップ化粧品
    • ネイル化粧品

第7章 オンライン化粧品の世界市場:流通チャネル別

  • 市場スナップショット
  • オンライン化粧品の世界市場:流通チャネル別実績・ポテンシャル分析
  • オンライン化粧品の世界市場、流通チャネル別推定・予測(2019-2029年
  • オンライン化粧品市場、サブセグメント分析
    • 企業サイト
    • 小売店サイト

第8章 オンライン化粧品の世界市場:地域別分析

  • オンライン化粧品市場、地域別市場スナップショット
  • 北米
    • 米国
      • タイプ別推定・予測、2019年~2029年
      • 流通チャネル別の推定・予測、2019年~2029年
    • カナダ
  • 欧州のオンライン化粧品市場のスナップショット
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • スペイン
    • イタリア
    • その他の欧州地域
  • アジア太平洋地域のオンライン化粧品市場のスナップショット
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカのオンライン化粧品市場のスナップショット
    • ブラジル
    • メキシコ
  • 世界のその他の地域

第9章 競合情報

  • トップ市場戦略
  • 企業プロファイル
    • NARS Cosmetics
      • 主要情報
      • 概要
      • 財務情報(データの入手状況により異なります)
      • 製品概要
      • 最近の動向
    • Loreal SA
    • Shiseido Co. Ltd.
    • The Estee Lauder Companies
    • Natura & Co.
    • Revlon
    • Oriflame Cosmetics AG
    • Coty Inc.
    • Kao Corporation
    • Lotus Herbals

第10章 調査プロセス

  • 調査プロセス
    • データマイニング
    • 分析
    • 市場推定
    • バリデーション
    • 出版
  • 調査属性
  • 調査の前提条件
図表

LIST OF TABLES

  • TABLE 1. Global Online Cosmetics Market, report scope
  • TABLE 2. Global Online Cosmetics Market estimates & forecasts by Region 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 3. Global Online Cosmetics Market estimates & forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 4. Global Online Cosmetics Market estimates & forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 5. Global Online Cosmetics Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 6. Global Online Cosmetics Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 7. Global Online Cosmetics Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 8. Global Online Cosmetics Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 9. Global Online Cosmetics Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 10. Global Online Cosmetics Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 11. Global Online Cosmetics Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 12. Global Online Cosmetics Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 13. Global Online Cosmetics Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 14. Global Online Cosmetics Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 15. U.S. Online Cosmetics Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 16. U.S. Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 17. U.S. Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 18. Canada Online Cosmetics Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 19. Canada Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 20. Canada Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 21. UK Online Cosmetics Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 22. UK Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 23. UK Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 24. Germany Online Cosmetics Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 25. Germany Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 26. Germany Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 27. France Online Cosmetics Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 28. France Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 29. France Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 30. Italy Online Cosmetics Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 31. Italy Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 32. Italy Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 33. Spain Online Cosmetics Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 34. Spain Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 35. Spain Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 36. RoE Online Cosmetics Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 37. RoE Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 38. RoE Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 39. China Online Cosmetics Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 40. China Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 41. China Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 42. India Online Cosmetics Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 43. India Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 44. India Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 45. Japan Online Cosmetics Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 46. Japan Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 47. Japan Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 48. South Korea Online Cosmetics Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 49. South Korea Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 50. South Korea Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 51. Australia Online Cosmetics Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 52. Australia Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 53. Australia Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 54. RoAPAC Online Cosmetics Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 55. RoAPAC Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 56. RoAPAC Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 57. Brazil Online Cosmetics Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 58. Brazil Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 59. Brazil Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 60. Mexico Online Cosmetics Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 61. Mexico Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 62. Mexico Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 63. RoLA Online Cosmetics Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 64. RoLA Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 65. RoLA Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 66. Row Online Cosmetics Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 67. Row Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 68. Row Online Cosmetics Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 69. List of secondary sources, used in the study of global Online Cosmetics Market
  • TABLE 70. List of primary sources, used in the study of global Online Cosmetics Market
  • TABLE 71. Years considered for the study
  • TABLE 72. Exchange rates considered

List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

LIST OF FIGURES

List of figures

  • FIG 1. Global Online Cosmetics Market, research methodology
  • FIG 2. Global Online Cosmetics Market, Market estimation techniques
  • FIG 3. Global Market size estimates & forecast methods
  • FIG 4. Global Online Cosmetics Market, key trends 2021
  • FIG 5. Global Online Cosmetics Market, growth prospects 2022-2029
  • FIG 6. Global Online Cosmetics Market, porters 5 force model
  • FIG 7. Global Online Cosmetics Market, pest analysis
  • FIG 8. Global Online Cosmetics Market, value chain analysis
  • FIG 9. Global Online Cosmetics Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 10. Global Online Cosmetics Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 11. Global Online Cosmetics Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 12. Global Online Cosmetics Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 13. Global Online Cosmetics Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 14. Global Online Cosmetics Market, regional snapshot 2019 & 2029
  • FIG 15. North America Online Cosmetics Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 16. Europe Online Cosmetics Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 17. Asia pacific Online Cosmetics Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 18. Latin America Online Cosmetics Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 19. Global Online Cosmetics Market, company Market share analysis (2021)

List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

目次

Global Online Cosmetics Market is valued approximately USD XXX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XXX% over the forecast period 2022-2029. Cosmetics are composed of mixes of chemical compounds that originate from either natural or synthetic sources. Whereas online cosmetics are the ones that are made available on various online sites and the company's websites. The Online Cosmetics market is expanding because of factors such as increasing demand for online and e-commerce services and rising awareness towards organic cosmetic products. The market dominated by The Estee Lauder Companies, Nars Cosmetics, Natura & Co., Revlon and others.

According to L'Oreal's 2020-annual-results, published in February 2021, the company's e-commerce sales increased by 62% across all divisions and geographies, making up approximately 26.6% of the total company's sales for 2020. According to Statista, online retail sales, globally, went to 9.7%, in the year 2021 from -2.9%, in the year 2020. A heavy fall in '20 is majorly attributed to the COVID-19 Pandemic, over the globe. Whereas according to e-commerce guide, the e-commerce sales, globally, is expected to go to USD 7,391 Billion by the year end 2025 from USD 6,151 Billion, in the year 2023 from USD 4,248 in the year 2020. However, high cost of associated with the cosmetic products and higher competition from the new and existing market players may halt market growth.

The key regions considered for the Global Online Cosmetics Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Asia Pacific dominated the space in terms of revenue, owing to strong penetration of internet services and online streaming websites leading the growth of the cosmetics industry in the region. For instance, according to a recent study by the ITA (International Trade Administration, U.S. Department of Commerce), live streaming has greatly expanded to become a significant sales platform for cosmetic products in China and will account for about 10% of that country's cosmetic e-commerce by the year 2021. North America is expected to grow significantly during the forecast period, owing to DRIVERS.

Major market players included in this report are:

NARS Cosmetics

Loreal SA

Shiseido Co Ltd

The Estee Lauder Companies

Natura & Co.

Revlon

Oriflame Cosmetics AG

Coty Inc

Kao Corporation

Lotus Herbals

Recent Developments in the Market:

  • In April 2022, RENEE Cosmetics' Face Base fundamental base product collection was electronically introduced. Illuminating primer, fluid and stick foundation, concealer, compact, and loose powdered are some of the new goods. To accommodate Indian skin tones, the stick makeup, liquid foundation, compact, and concealer will all come in five hues, while the loose powders will have four. These products sold through both online and offline venues.
  • Nivea Men Climate Care moisturizing, a "world first" cosmetics product made with recycled carbon, was launched by Beiersdorf in April 2022 in Germany. It contains 14% ethanol that was generated by fermentation from carbon dioxide. Microplastics, silicones, mineral oils, and PEG/PEG derivatives really aren't present in the moisturiser, which is manufactured using power that is completely derived from renewable resources.

Global Online Cosmetics Market Report Scope:

Historical Data: 2019-2020-2021

Base Year for Estimation: 2021

Forecast period: 2022-2029

Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends

Segments Covered: Type, Distribution Channel and Region

Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World

Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Type:

Facial Cosmetics

Eye Cosmetics

Lip Cosmetics

Nail Cosmetics

By Distribution Channel:

Company Website

Retail Website

By Region:

North America

U.S.

Canada

Europe

UK

Germany

France

Spain

Italy

ROE

Asia Pacific

China

India

Japan

Australia

South Korea

RoAPAC

Latin America

Brazil

Mexico

Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.1. Online Cosmetics Market, by region, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.2. Online Cosmetics Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.3. Online Cosmetics Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Online Cosmetics Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Online Cosmetics Market Dynamics

  • 3.1. Online Cosmetics Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Increasing demand for online and e-commerce services
      • 3.1.1.2. Rising awareness towards organic cosmetic products
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. High cost of associated with the cosmetic products
      • 3.1.2.2. Higher competition from the new and existing market players
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Rising disposable income
      • 3.1.3.2. Increased awareness towards the advertising, packaging, and promotion of the online cosmetics

Chapter 4. Global Online Cosmetics Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Investment Adoption Model
  • 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
  • 4.6. Top investment opportunity
  • 4.7. Top winning strategies

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Online Cosmetics Market, by Type

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Online Cosmetics Market by Type, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Online Cosmetics Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion)
  • 6.4. Online Cosmetics Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Facial Cosmetics
    • 6.4.2. Eye Cosmetics
    • 6.4.3. Lip Cosmetics
    • 6.4.4. Nail Cosmetics

Chapter 7. Global Online Cosmetics Market, by Distribution Channel

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Online Cosmetics Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Online Cosmetics Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
  • 7.4. Online Cosmetics Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Company Website
    • 7.4.2. Retail Website

Chapter 8. Global Online Cosmetics Market, Regional Analysis

  • 8.1. Online Cosmetics Market, Regional Market Snapshot
  • 8.2. North America Online Cosmetics Market
    • 8.2.1. U.S. Online Cosmetics Market
      • 8.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 8.2.2. Canada Online Cosmetics Market
  • 8.3. Europe Online Cosmetics Market Snapshot
    • 8.3.1. U.K. Online Cosmetics Market
    • 8.3.2. Germany Online Cosmetics Market
    • 8.3.3. France Online Cosmetics Market
    • 8.3.4. Spain Online Cosmetics Market
    • 8.3.5. Italy Online Cosmetics Market
    • 8.3.6. Rest of Europe Online Cosmetics Market
  • 8.4. Asia-Pacific Online Cosmetics Market Snapshot
    • 8.4.1. China Online Cosmetics Market
    • 8.4.2. India Online Cosmetics Market
    • 8.4.3. Japan Online Cosmetics Market
    • 8.4.4. Australia Online Cosmetics Market
    • 8.4.5. South Korea Online Cosmetics Market
    • 8.4.6. Rest of Asia Pacific Online Cosmetics Market
  • 8.5. Latin America Online Cosmetics Market Snapshot
    • 8.5.1. Brazil Online Cosmetics Market
    • 8.5.2. Mexico Online Cosmetics Market
  • 8.6. Rest of The World Online Cosmetics Market

Chapter 9. Competitive Intelligence

  • 9.1. Top Market Strategies
  • 9.2. Company Profiles
    • 9.2.1. NARS Cosmetics
      • 9.2.1.1. Key Information
      • 9.2.1.2. Overview
      • 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 9.2.1.4. Product Summary
      • 9.2.1.5. Recent Developments
    • 9.2.2. Loreal SA
    • 9.2.3. Shiseido Co. Ltd.
    • 9.2.4. The Estee Lauder Companies
    • 9.2.5. Natura & Co.
    • 9.2.6. Revlon
    • 9.2.7. Oriflame Cosmetics AG
    • 9.2.8. Coty Inc.
    • 9.2.9. Kao Corporation
    • 9.2.10. Lotus Herbals

Chapter 10. Research Process

  • 10.1. Research Process
    • 10.1.1. Data Mining
    • 10.1.2. Analysis
    • 10.1.3. Market Estimation
    • 10.1.4. Validation
    • 10.1.5. Publishing
  • 10.2. Research Attributes
  • 10.3. Research Assumption