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市場調査レポート
商品コード
1135106
ホームオーディオ機器の世界市場規模調査、製品別(有線、無線、その他)、アプリケーション別(テレビ、コンピュータ、その他)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別予測2022-2028Global Home Audio Equipment Market Size study, By Product (Wired, Wireless, Others), By Application (TV, Computers, Others), By Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Forecasts 2022-2028 |
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● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。 詳細はお問い合わせください。 |
ホームオーディオ機器の世界市場規模調査、製品別(有線、無線、その他)、アプリケーション別(テレビ、コンピュータ、その他)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別予測2022-2028 |
出版日: 2022年09月29日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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ホームオーディオ機器の世界市場は、2021年に約250億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には10%以上の健全な成長率で成長すると予想されています。
ホームオーディオ機器は、音を再生、記録、処理する電子機器と定義され、家庭で音楽を再生するために利用されます。ホームオーディオ機器は、スピーカー、ケーブル、レシーバー、アンプなど、さまざまなデバイスで構成されています。また、最近では、ホームシアター、インウォール/シーリングスピーカー、サウンドバー、サブウーファーなど、さまざまな種類のホームオーディオ機器が用意されています。オーバー・ザ・トップ(OTT)産業の拡大や新興国市場におけるスマートフォンの普及率の上昇、また主要企業の戦略的な取り組みが、市場の成長を促進する主な要因となっています。例えば、Statistaによると、2022年現在、世界のOTTビデオセグメントの収益は2753億米ドルと推定され、収益は2022年から2027年の間に11.60%の複合年間成長率を記録し、2027年までに4766億米ドルの市場規模になると予測されます。また、ホームオーディオシステムの需要拡大に対応するため、大手企業は新製品を投入しています。例えば、2022年2月、Sony Indiaは、ホームシアターシステムHT-A9およびHT-A7000サウンドバーのプレミアムレンジを発表しました。また、オンラインショッピングプラットフォームの台頭と相まって、オーディオシステムの技術的進歩が進んでおり、予測期間中に市場にとって有利な成長機会を創出すると考えられます。しかし、難聴リスクの高まりと原材料コストの変動は、2022年から2028年の予測期間において市場の成長を阻害します。
ホームオーディオ機器の世界市場調査のために考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、および世界のその他の地域が含まれます。北米は、有力な市場プレイヤーの存在とスマートホームオーディオ機器に対する需要の増加により、市場シェアの面で主要な地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、OTTプラットフォームの普及拡大や有力プレイヤーの存在などの要因により、最も急速に成長している地域であり、アジア太平洋地域のホームオーディオ機器市場に有利な成長見通しを創出するものと思われます。
本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです。
本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域および各国における産業の質的および量的な側面を取り込むことを目的としています。さらに、本レポートは、市場の将来の成長を定義する駆動要因と課題などの重要な側面に関する詳細な情報を提供します。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場で利用可能な機会も組み込まなければなりません。本市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。
製品別
有線
ワイヤレス
その他
アプリケーション別
テレビ
コンピューター
その他
販売チャネル別
オンライン
オフライン
地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
その他欧州
アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
その他アジア太平洋
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
世界のその他の地域
さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです。
実績年-2018年、2019年、2020年
基準年-2021
予測期間-2022年から2028年まで
当レポート、世界のホームオーディオ機器市場の対象読者。
主要なコンサルティング会社・アドバイザーの方々
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家
List of figures
Global Home Audio Equipment Market is valued at approximately USD 25000 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 10 % over the forecast period 2022-2028. Home Audio Equipment can be defined as an electronic device which reproduces, record, or process sound, and is utilized for playing music in the home setting. Home Audio Equipment comprised different devices such as speakers, Cables, receivers, and amplifiers among others. Also, nowadays there are different types of Home Audio Equipment are available including home theatres, in-wall/ceiling speakers, soundbars, subwoofers, etc. The growing expansion of the over-the-top (OTT) industry and increasing penetration of smartphones in developing regions as well as strategic initiatives from leading Market players are key factors driving the Market growth. For instance, according to Statista - as of 2022, the revenue in the global OTT Video segment is estimated at USD 275.3 billion, and the revenue is projected to witness compounded annual growth rate of 11.60% between 2022 & 2027, resulting in a projected Market volume of USD 476.6 billion by 2027. Moreover, leading Market players are coming up with new product ranges to capitalize on the growing demand for Home Audio Systems. For instance, in February 2022, Sony India unveiled its premium range of Home Theater System HT-A9 and HT-A7000 soundbars. Also, growing technological advancements in audio Systems coupled with the rising emergence of online shopping platforms would create lucrative growth opportunities for the Market during the forecast period. However, the rising risk of hearing loss and volatile cost of raw materials impede the growth of the Market over the forecast period of 2022-2028.
The key regions considered for the global Home Audio Equipment Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America is the leading region in terms of Market share due to the presence of leading market players as well as increasing demand for smart home audio equipment in the region. Whereas Asia Pacific is the fastest growing region owing to factors such as increasing penetration of OTT platforms as well as the presence of leading Market players in the region would create lucrative growth prospects for the Home Audio Equipment Market across the Asia Pacific region.
Major Market players included in this report are:
Bose Corp.,
Boston Acoustics
Bowers & Wilkins
Kilpsch Group, Inc.
LG Electronics Inc.
Harman International Industries, Inc.
Nakamichi Corp., Ltd.
Sonos Inc.
Sanyo Electric Co. Ltd.
Dolby Laboratories, Inc.
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values for the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the Market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of the competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the Market are explained below:
By Product
Wired
Wireless
Others
By Application
TV
Computers
Others
By Distribution Channel
Online
Offline
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World
Furthermore, years considered for the study are as follows:
Historical year - 2018, 2019, 2020
Base year - 2021
Forecast period: - 2022 to 2028
Target Audience of the Global Home Audio Equipment Market in Market Study:
Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors