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市場調査レポート
商品コード
1125352

eコマースにおけるファッションアクセサリーの世界市場規模調査、製品別(時計・宝飾品、荷物・バッグ、その他)、地域別予測2022-2028

Global E-commerce Fashion Accessories Market Size study, By Product (Watches & jewellery, Luggage & Bages, Others) and Regional Forecasts 2022-2028

出版日: | 発行: Bizwit Research & Consulting LLP | ページ情報: 英文 | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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eコマースにおけるファッションアクセサリーの世界市場規模調査、製品別(時計・宝飾品、荷物・バッグ、その他)、地域別予測2022-2028
出版日: 2022年09月29日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

eコマースにおけるファッションアクセサリーは、私たちがファッションアクセサリーを購入または販売するオンラインビジネスであるとして定義することができます。

スマートフォンの採用がeコマースにおけるファッションアクセサリーの成長要因です。例えば、India Brand Equity Foundationによると、2020年のスマートフォンの総市場シェアは1億5000万米ドル、2021年のスマートフォンの総市場シェアは1億7300万米ドルであるとのことです。また、国際的に製品を購入する採用が増加しているため、最近の人々は質の高いライフスタイルを維持するために、国際的に注文できる外国製の製品を使用しており、市場の成長を後押ししています。eコマースファッションアクセサリー市場の機会は、新しい高度な技術の採用が増加しています。高度な技術は、最も簡単な方法で顧客に役立ちます。しかし、物理的な製品を確認するために利用できない、我々は、このように、2022年から2028年の予測期間にわたって市場の成長を妨げる、オンラインプラットフォームで製品を触れることはできません。

世界のeコマースにおけるファッションアクセサリー市場の調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、世界のその他の地域が含まれています。アジア太平洋地域は、市場の成長を増加させるため、eコマースファッションアクセサリーの主要地域です。アジア太平洋地域は、それの最高の市場シェアを持っています。アジア太平洋地域では、スマートフォンの利用が増加し、インターネットの利用が拡大しています。アフリカは、eコマースファッションアクセサリー市場の2番目に高い市場シェアを持っています。アフリカは、インターネットの利用が増加しています。中国はeコマースファッションアクセサリー市場の急成長地域であり、北米地域全体で世界のeコマースファッションアクセサリー市場のための有利な成長の見通しを作成するでしょう。

本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです。

  • Amazon.com, Inc.
  • Walmart Inc.
  • Alibaba Group Holding Limited
  • Inditex SA
  • eBay Inc.
  • ASOS plc
  • Revolve Group, Inc.
  • Zalando SE
  • Nordstrom, Inc.
  • H & M Hennes & Mauritz AB

この調査の目的は、近年の様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域・各国における産業の質的・量的な側面を取り込むことを目的としています。さらに、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場で利用可能な機会も組み込まなければなりません。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。

製品別

時計・宝飾品

ラゲッジ&バッグ

その他

地域別

北米

米国

カナダ

欧州

英国

ドイツ

フランス

スペイン

イタリア

その他欧州

アジア太平洋地域

中国

インド

日本

オーストラリア

韓国

その他アジア太平洋

ラテンアメリカ

ブラジル

メキシコ

世界のその他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです。

過去年-2018年、2019年、2020年

基準年-2021年

予測期間-2022年~2028年

当レポート、世界のeコマースファッションアクセサリー市場の対象読者。

主なコンサルティング会社・アドバイザー

大企業、中堅企業、中小企業

ベンチャーキャピタル

付加価値再販業者(VAR)

サードパーティナレッジプロバイダー

投資銀行家

投資家

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

  • 市場スナップショット
  • 世界市場・セグメンテーションの推定・予測、2020-2028年
    • eコマースファッションアクセサリーの世界市場:地域別、2020-2028年
    • eコマースファッションアクセサリーの世界市場:製品別):2020-2028年
  • 主な動向
  • 調査手法
  • 調査前提条件

第2章 eコマースファッションアクセサリーの世界市場定義と範囲

  • 調査の目的
  • 市場の定義と範囲
    • 調査対象範囲
    • 産業の進化
  • 調査対象年
  • 通貨換算レート

第3章 世界のeコマースファッションアクセサリー市場の力学

  • eコマースファッションアクセサリー市場のインパクト分析(2020-2028年)
    • 市場促進要因
      • スマートフォンの普及率向上
      • 海外からの商品購入の増加
    • 市場の課題
      • 現物を確認することができない
    • 市場機会
      • 新しい先端技術の採用

第4章 世界のeコマース・ファッションアクセサリー市場の産業分析

  • ポーターの5フォースモデル
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
    • ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ(2018-2028年)
  • PEST分析
    • 政治的
    • 経済的
    • 社会的
    • 技術的
  • 投資採用モデル
  • アナリストの結論・提言
  • トップ投資機会
  • 勝利のためのトップ戦略

第5章 リスク評価:COVID-19のインパクト

    • COVID-19が業界に与える全体的な影響の評価
    • COVID-19以前とCOVID-19以後の市場シナリオ

第6章 eコマースにおけるファッションアクセサリーの世界市場:製品別

  • 市場スナップショット
  • eコマースファッションアクセサリーの世界市場:製品別実績-ポテンシャル分析
  • eコマースにおけるファッションアクセサリーの世界市場製品別推定・予測2018-2028年
  • eコマースファッションアクセサリー市場のサブセグメント分析
    • 時計・宝飾品
    • ラゲージ&バッグ
    • その他

第7章 eコマースにおけるファッションアクセサリーの世界市場:地域別分析

  • eコマースにおけるファッションアクセサリー市場:地域別スナップショット
  • 北米
    • 米国
      • 製品推定・予測、2018年~2028年
    • カナダ
  • 欧州のeコマースファッションアクセサリー市場スナップショット
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • スペイン
    • イタリア
    • その他の欧州地域
  • アジア太平洋地域のeコマースファッションアクセサリー市場のスナップショット
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカのeコマースファッションアクセサリー市場のスナップショット
    • ブラジル
    • メキシコ
  • 世界のその他の地域

第8章 競合情報

  • トップ市場戦略
  • 企業プロファイル
    • Amazon.com, Inc.
      • 主な情報
      • 概要
      • 財務(データの入手状況により異なります)
      • 製品概要
      • 最近の開発状況
    • Walmart Inc.
    • Alibaba Group Holding Limited
    • Inditex SA
    • eBay Inc.
    • ASOS plc
    • Revolve Group, Inc.
    • Zalando SE
    • Nordstrom, Inc.
    • H & M Hennes & Mauritz AB

第9章 調査プロセス

  • 調査プロセス
    • データマイニング
    • 分析
    • 市場推定
    • バリデーション
    • 出版
  • 調査属性
  • 調査前提条件
図表

LIST OF TABLES

  • TABLE 1. Global E-commerce Fashion Accessories Market, report scope
  • TABLE 2. Global E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts by Region 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 3. Global E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts by Product 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 4. Global E-commerce Fashion Accessories Market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 5. Global E-commerce Fashion Accessories Market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 6. Global E-commerce Fashion Accessories Market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 7. Global E-commerce Fashion Accessories Market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 8. Global E-commerce Fashion Accessories Market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 9. Global E-commerce Fashion Accessories Market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 10. Global E-commerce Fashion Accessories Market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 11. Global E-commerce Fashion Accessories Market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 12. Global E-commerce Fashion Accessories Market by segment, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 13. Global E-commerce Fashion Accessories Market by region, estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 14. U.S. E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 15. U.S. E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 16. U.S. E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 17. Canada E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 18. Canada E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 19. Canada E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 20. UK E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 21. UK E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 22. UK E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 23. Germany E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 24. Germany E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 25. Germany E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 26. RoE E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 27. RoE E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 28. RoE E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 29. China E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 30. China E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 31. China E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 32. India E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 33. India E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 34. India E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 35. Japan E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 36. Japan E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 37. Japan E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 38. RoAPAC E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 39. RoAPAC E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 40. RoAPAC E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 41. Brazil E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 42. Brazil E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 43. Brazil E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 44. Mexico E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 45. Mexico E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 46. Mexico E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 47. RoLA E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 48. RoLA E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 49. RoLA E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 50. Row E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts, 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 51. Row E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 52. Row E-commerce Fashion Accessories Market estimates & forecasts by segment 2018-2028 (USD Billion)
  • TABLE 53. List of secondary sources, used in the study of global E-commerce Fashion Accessories Market
  • TABLE 54. List of primary sources, used in the study of global E-commerce Fashion Accessories Market
  • TABLE 55. Years considered for the study
  • TABLE 56. Exchange rates considered

LIST OF FIGURES

List of figures

  • FIG 1. Global E-commerce Fashion Accessories Market, research methodology
  • FIG 2. Global E-commerce Fashion Accessories Market, Market estimation techniques
  • FIG 3. Global Market size estimates & forecast methods
  • FIG 4. Global E-commerce Fashion Accessories Market, key trends 2021
  • FIG 5. Global E-commerce Fashion Accessories Market, growth prospects 2022-2028
  • FIG 6. Global E-commerce Fashion Accessories Market, porters 5 force model
  • FIG 7. Global E-commerce Fashion Accessories Market, pest analysis
  • FIG 8. Global E-commerce Fashion Accessories Market, value chain analysis
  • FIG 9. Global E-commerce Fashion Accessories Market by segment, 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 10. Global E-commerce Fashion Accessories Market by segment, 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 11. Global E-commerce Fashion Accessories Market by segment, 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 12. Global E-commerce Fashion Accessories Market by segment, 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 13. Global E-commerce Fashion Accessories Market by segment, 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 14. Global E-commerce Fashion Accessories Market, regional snapshot 2018 & 2028
  • FIG 15. North America E-commerce Fashion Accessories Market 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 16. Europe E-commerce Fashion Accessories Market 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 17. Asia pacific Market 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 18. Latin America E-commerce Fashion Accessories Market 2018 & 2028 (USD Billion)
  • FIG 19. Global E-commerce Fashion Accessories Market, company Market share analysis (2021)
目次

Global E-commerce Fashion Accessories Market is valued approximately USD 182 Billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 14.7 % over the forecast period 2022-2028. E-commerce Fashion Accessories can be defined as the distribution of Fashion accessories through digital platforms. The application of an E-commerce platform is easy and save a significant amount of time as Customer don't require to go anywhere and can buy any product from the comfort of their home. Also, different fashionable and Accessories products are easily available on the online platform. The increasing adoption of smartphones and rising internet penetration worldwide as well as Strategic initiatives from leading market players are key factors accelerating the growth of the Global E-commerce Fashion Accessories Market. For instance, according to Statista - In 2020, India had around 749 million internet users across the country, and the number is projected to grow to over 1500 million users by 2040. In addition, during 2021 the number of internet users worldwide was 4900 million, up from 4600 million in the previous year 2020. Moreover, leading market players are working towards new acquisitions to leverage the growing adoption of the E-commerce Fashion Accessories Market. For instance, in April 2022, Walmart group's e-commerce arm Flipkart acquired ANS Commerce. This new acquisition is intended to strengthen its online retail ecosystem in the country. Also, the rising emergence of social media platforms in emerging Markets and the growing shift of global fashion brands towards e-commerce platforms would offer lucrative growth opportunities for the market during the forecast period. However, the unavailability of efficient security solutions impedes the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.

The key regions considered for the global E-commerce Fashion Accessories market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America is the leading region in terms of Market Share due to factors such as the presence of leading e-commerce platforms as well as increasing adoption of e-commerce platforms from leading fashion brands in the region. Whereas the Asia Pacific is the fastest growing region due to increasing penetration of leading e-commerce platforms in the region as well as the increasing number of Smartphones users in the region.

Major market players included in this report are:

Amazon.com, Inc.

Walmart Inc.

Alibaba Group Holding Limited

Inditex SA

eBay Inc.

ASOS plc

Revolve Group, Inc.

Zalando SE

Nordstrom, Inc.

H & M Hennes & Mauritz AB

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product

Watches & Jewellery

Luggage & Bags

Others

By Region:

North America

U.S.

Canada

Europe

UK

Germany

France

Spain

Italy

ROE

Asia Pacific

China

India

Japan

Australia

South Korea

RoAPAC

Latin America

Brazil

Mexico

Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year - 2018, 2019, 2020

Base year - 2021

Forecast period: - 2022 to 2028

Target Audience of the Global E-commerce Fashion Accessories Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors

Large, medium-sized, and small enterprises

Venture capitalists

Value-Added Resellers (VARs)

Third-party knowledge providers

Investment bankers

Investors

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
    • 1.2.1. Global E-commerce Fashion Accessories Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
    • 1.2.2. Global E-commerce Fashion Accessories Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global E-commerce Fashion Accessories Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global E-commerce Fashion Accessories Market Dynamics

  • 3.1. E-commerce Fashion Accessories Market Impact Analysis (2020-2028)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Increasing adoption of smartphones
      • 3.1.1.2. Rising internet penetration worldwide.
      • 3.1.1.3. Strategic initiatives from leading market players.
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. Unavailability of efficiency security systems.
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Rising emergence of social media platforms in emerging Markets.
      • 3.1.3.2. Growing shift of global fashion brands towards e-commerce platform.

Chapter 4. Global E-commerce Fashion Accessories Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
    • 4.1.6. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2018-2028)
  • 4.2. PEST Analysis
    • 4.2.1. Political
    • 4.2.2. Economical
    • 4.2.3. Social
    • 4.2.4. Technological
  • 4.3. Investment Adoption Model
  • 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
  • 4.5. Top investment opportunity
  • 4.6. Top winning strategies

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

    • 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
    • 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global E-commerce Fashion Accessories Market, by Product

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global E-commerce Fashion Accessories Market by Product, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global E-commerce Fashion Accessories Market Estimates & Forecasts by Product2018-2028 (USD Billion)
  • 6.4. E-commerce Fashion Accessories Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Watches & Jewellery
    • 6.4.2. Luggage & Bags
    • 6.4.3. Others

Chapter 7. Global E-commerce Fashion Accessories Market, Regional Analysis

  • 7.1. E-commerce Fashion Accessories Market, Regional Market Snapshot
  • 7.2. North America E-commerce Fashion Accessories Market
    • 7.2.1. U.S. E-commerce Fashion Accessories Market
      • 7.2.1.1. Product estimates & forecasts, 2018-2028
    • 7.2.2. Canada E-commerce Fashion Accessories Market
  • 7.3. Europe E-commerce Fashion Accessories Market Snapshot
    • 7.3.1. U.K. E-commerce Fashion Accessories Market
    • 7.3.2. Germany E-commerce Fashion Accessories Market
    • 7.3.3. France E-commerce Fashion Accessories Market
    • 7.3.4. Spain E-commerce Fashion Accessories Market
    • 7.3.5. Italy E-commerce Fashion Accessories Market
    • 7.3.6. Rest of Europe E-commerce Fashion Accessories Market
  • 7.4. Asia-Pacific E-commerce Fashion Accessories Market Snapshot
    • 7.4.1. China E-commerce Fashion Accessories Market
    • 7.4.2. India E-commerce Fashion Accessories Market
    • 7.4.3. Japan E-commerce Fashion Accessories Market
    • 7.4.4. Australia E-commerce Fashion Accessories Market
    • 7.4.5. South Korea E-commerce Fashion Accessories Market
    • 7.4.6. Rest of Asia Pacific E-commerce Fashion Accessories Market
  • 7.5. Latin America E-commerce Fashion Accessories Market Snapshot
    • 7.5.1. Brazil E-commerce Fashion Accessories Market
    • 7.5.2. Mexico E-commerce Fashion Accessories Market
  • 7.6. Rest of The World E-commerce Fashion Accessories Market

Chapter 8. Competitive Intelligence

  • 8.1. Top Market Strategies
  • 8.2. Company Profiles
    • 8.2.1. Amazon.com, Inc.
      • 8.2.1.1. Key Information
      • 8.2.1.2. Overview
      • 8.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 8.2.1.4. Product Summary
      • 8.2.1.5. Recent Developments
    • 8.2.2. Walmart Inc.
    • 8.2.3. Alibaba Group Holding Limited
    • 8.2.4. Inditex SA
    • 8.2.5. eBay Inc.
    • 8.2.6. ASOS plc
    • 8.2.7. Revolve Group, Inc.
    • 8.2.8. Zalando SE
    • 8.2.9. Nordstrom, Inc.
    • 8.2.10. H & M Hennes & Mauritz AB

Chapter 9. Research Process

  • 9.1. Research Process
    • 9.1.1. Data Mining
    • 9.1.2. Analysis
    • 9.1.3. Market Estimation
    • 9.1.4. Validation
    • 9.1.5. Publishing
  • 9.2. Research Attributes
  • 9.3. Research Assumption