市場調査レポート
商品コード
1125352
eコマースにおけるファッションアクセサリーの世界市場規模調査、製品別(時計・宝飾品、荷物・バッグ、その他)、地域別予測2022-2028Global E-commerce Fashion Accessories Market Size study, By Product (Watches & jewellery, Luggage & Bages, Others) and Regional Forecasts 2022-2028 |
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eコマースにおけるファッションアクセサリーの世界市場規模調査、製品別(時計・宝飾品、荷物・バッグ、その他)、地域別予測2022-2028 |
出版日: 2022年09月29日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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eコマースにおけるファッションアクセサリーは、私たちがファッションアクセサリーを購入または販売するオンラインビジネスであるとして定義することができます。
スマートフォンの採用がeコマースにおけるファッションアクセサリーの成長要因です。例えば、India Brand Equity Foundationによると、2020年のスマートフォンの総市場シェアは1億5000万米ドル、2021年のスマートフォンの総市場シェアは1億7300万米ドルであるとのことです。また、国際的に製品を購入する採用が増加しているため、最近の人々は質の高いライフスタイルを維持するために、国際的に注文できる外国製の製品を使用しており、市場の成長を後押ししています。eコマースファッションアクセサリー市場の機会は、新しい高度な技術の採用が増加しています。高度な技術は、最も簡単な方法で顧客に役立ちます。しかし、物理的な製品を確認するために利用できない、我々は、このように、2022年から2028年の予測期間にわたって市場の成長を妨げる、オンラインプラットフォームで製品を触れることはできません。
世界のeコマースにおけるファッションアクセサリー市場の調査のために考慮された主要な地域は、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、世界のその他の地域が含まれています。アジア太平洋地域は、市場の成長を増加させるため、eコマースファッションアクセサリーの主要地域です。アジア太平洋地域は、それの最高の市場シェアを持っています。アジア太平洋地域では、スマートフォンの利用が増加し、インターネットの利用が拡大しています。アフリカは、eコマースファッションアクセサリー市場の2番目に高い市場シェアを持っています。アフリカは、インターネットの利用が増加しています。中国はeコマースファッションアクセサリー市場の急成長地域であり、北米地域全体で世界のeコマースファッションアクセサリー市場のための有利な成長の見通しを作成するでしょう。
本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです。
この調査の目的は、近年の様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域・各国における産業の質的・量的な側面を取り込むことを目的としています。さらに、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場で利用可能な機会も組み込まなければなりません。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。
製品別
時計・宝飾品
ラゲッジ&バッグ
その他
地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
その他欧州
アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
その他アジア太平洋
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
世界のその他の地域
さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです。
過去年-2018年、2019年、2020年
基準年-2021年
予測期間-2022年~2028年
当レポート、世界のeコマースファッションアクセサリー市場の対象読者。
主なコンサルティング会社・アドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家
List of figures
Global E-commerce Fashion Accessories Market is valued approximately USD 182 Billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 14.7 % over the forecast period 2022-2028. E-commerce Fashion Accessories can be defined as the distribution of Fashion accessories through digital platforms. The application of an E-commerce platform is easy and save a significant amount of time as Customer don't require to go anywhere and can buy any product from the comfort of their home. Also, different fashionable and Accessories products are easily available on the online platform. The increasing adoption of smartphones and rising internet penetration worldwide as well as Strategic initiatives from leading market players are key factors accelerating the growth of the Global E-commerce Fashion Accessories Market. For instance, according to Statista - In 2020, India had around 749 million internet users across the country, and the number is projected to grow to over 1500 million users by 2040. In addition, during 2021 the number of internet users worldwide was 4900 million, up from 4600 million in the previous year 2020. Moreover, leading market players are working towards new acquisitions to leverage the growing adoption of the E-commerce Fashion Accessories Market. For instance, in April 2022, Walmart group's e-commerce arm Flipkart acquired ANS Commerce. This new acquisition is intended to strengthen its online retail ecosystem in the country. Also, the rising emergence of social media platforms in emerging Markets and the growing shift of global fashion brands towards e-commerce platforms would offer lucrative growth opportunities for the market during the forecast period. However, the unavailability of efficient security solutions impedes the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.
The key regions considered for the global E-commerce Fashion Accessories market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America is the leading region in terms of Market Share due to factors such as the presence of leading e-commerce platforms as well as increasing adoption of e-commerce platforms from leading fashion brands in the region. Whereas the Asia Pacific is the fastest growing region due to increasing penetration of leading e-commerce platforms in the region as well as the increasing number of Smartphones users in the region.
Major market players included in this report are:
Amazon.com, Inc.
Walmart Inc.
Alibaba Group Holding Limited
Inditex SA
eBay Inc.
ASOS plc
Revolve Group, Inc.
Zalando SE
Nordstrom, Inc.
H & M Hennes & Mauritz AB
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product
Watches & Jewellery
Luggage & Bags
Others
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World
Furthermore, years considered for the study are as follows:
Historical year - 2018, 2019, 2020
Base year - 2021
Forecast period: - 2022 to 2028
Target Audience of the Global E-commerce Fashion Accessories Market in Market Study:
Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors