市場調査レポート
商品コード
1167081
ライフサイエンスにおける環境持続可能性の認識(2022年)2022 Perceptions of Environmental Sustainability in the Life Sciences |
ライフサイエンスにおける環境持続可能性の認識(2022年) |
出版日: 2022年12月02日
発行: BioInformatics
ページ情報: 英文
納期: 即日から翌営業日
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お客様の声を聞いてきました
今日、消費者にとって重要なのは、環境の持続可能性であり、そのような取り組みを推進・実施するブランドを支持することです。市場がより持続可能な製品に移行する中、組織の持続可能性イニシアチブの有効性を認識することは、ブランドの成長と信頼を促進する上で極めて重要です。そこで、BioInformaticsは、消費者向けの市場調査を実施し、環境に配慮した研究室用消耗品に対する消費者の認識を明らかにしました。実験用消耗品とは、ピペット、注射器、ビーカー、ファンネル、使い捨てチューブ、試験管など、使用期限があり、その後廃棄しなければならない消耗品を指します。
この消費者調査による具体的な目的は以下の通りです:
本調査では、ライフサイエンス分野の消耗品サプライヤーがどのような認識を持っているか、またその持続可能な取り組みについて明らかにしています。最後に、本レポートでは、消費者の視点から、持続可能なソリューションが使われなくなった理由や、消費者がより持続可能な消耗品を採用するよう促す特徴など、環境の持続可能性を達成するための障壁を取り上げます。これらの障壁には、コスト、製品の品質、利用可能な選択肢、その他の要因が含まれます。
本調査は、消費者がどのような懸念を抱いているのか、また、来年はどのような位置づけでその懸念に対応すればよいのかを理解するのに役立つものです。
本調査は、39の 質問(デモグラフィックを含む)で構成され、全世界で290名の回答者に実施されました。回答者は、市場調査への参加に積極的な科学者コミュニティであるサイエンス・アドバイザリー・ボード(SAB)のメンバーを中心に、当社の信頼できるパートナーからの有資格のライフサイエンティストで構成されています。
本調査の参加資格は以下の通りです:
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当レポートでは、ライフサイエンス分野の消耗品サプライヤーとその持続可能性への取り組みに対する認識について調査し、消費者の視点から環境持続可能性の実現に向けた障壁を取り上げ、持続可能なソリューションが使用されなくなった理由や、消費者がより持続可能な消耗品を採用するよう促す特徴について説明しています。
We've Spoken to Your Customers
Today, a key area of focus for consumers is environmental sustainability and supporting brands that promote and enforce those efforts. As markets move towards more sustainable products, the perceived efficacy of institutional sustainability initiatives is critical to driving growth and trust in your brand. To help you make strides with consumer audiences, BioInformatics has conducted an independent market research study to better understand consumer perceptions of environmentally sustainable laboratory consumables. Laboratory consumables are supplies that have limited use and then must be disposed, such as pipettes, syringes, beakers, funnels, disposable and test tubes, among many examples.
Specific objectives from this consumer study include:
This study further highlights the perceptions of life science consumable suppliers and their sustainability initiatives. Finally, this report addresses the barriers to achieving environmental sustainability from the consumer perspective, including the reasons sustainable solutions are no longer used and the features that would encourage consumers to adopt more sustainable consumables. These barriers include cost, product quality, available selection, and other factors.
The complete findings in this study will help you understand the concerns of your audience and how your business can position itself to address those concerns in the coming year.
The study contains 39 questions (including demographics) and was fielded to 290 respondents worldwide. These were primarily members of the Science Advisory Board (SAB) - a segment of the scientific community with a demonstrated willingness to participate in market research activities and supplemented by additional qualified life scientists from our trusted partners.
The qualification criteria for this survey included:
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