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市場調査レポート
商品コード
1696320

データソースとしてのXR (エクステンデッドリアリティ):新しいデータタイプと用途

Extended Reality (XR) as a Data Source: Novel Data Types and Applications


出版日
発行
ABI Research
ページ情報
英文 13 Pages
納期
即日から翌営業日
価格
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データソースとしてのXR (エクステンデッドリアリティ):新しいデータタイプと用途
出版日: 2025年02月11日
発行: ABI Research
ページ情報: 英文 13 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

当レポートでは、データソースとしてのXR (エクステンデッドリアリティ) の利用について調査し、XRをデータソースとして使用する利点、XRを使用して取得できるデータ、市場が直面している課題、リーダー企業、提言などをまとめています。

実用的なメリット:

  • データソースとしてのエクステンデッドリアリティ (XR) から、どのような定量的データを得ることができるかを学べます
  • XRをデータソースとして使用する利点を理解できます
  • 採用を支援し、ガイドするこの分野のリーダーを特定できます

重要な質問への回答:

  • XRをデータソースとして使用する利点は何か?
  • XRをデータソースとして使用することで、投資収益率 (ROI) や成功率のデータはどのように得られるか?
  • マーケティングや顧客への働きかけにおける定量的データの価値とは何か?

調査ハイライト:

  • XRを使用して取得できるすべてのデータの詳細な内訳
  • データソースとしてのXRを可能にするソフトウェアを提供するリーダー企業、およびXRを業務の媒体として、またデータ収集の手段として利用する企業の包括的分析
  • ROIの獲得、成功率、データソースとしてのXRの可能性の最大化という点で市場が直面している課題

目次

第1章 主な調査結果

第2章 主要予測

第3章 主要企業とエコシステム

第4章 XRにおける新しいデータ型の概要

  • コンテキストデータ
  • インタラクションおよびコラボレーションデータ

第5章 データ回収の方法と技術

第6章 データ処理アナリティクスのアプローチと提言

  • 提言
目次
Product Code: AN-6196

Actionable Benefits:

  • What type of quantitative data can be taken with Extended Reality (XR) as a data source.
  • Understand the benefits of using XR as a data source.
  • Identify leaders in the field that can aid and guide in adoption.

Critical Questions Answered:

  • What are the benefits of using XR as a data source?
  • How does using XR as a data source provide data for Return on Investment (ROI) and success rates?
  • What is the value of quantitative data for marketing and customer outreach?

Research Highlights:

  • Detailed breakdown of all the data that can be captured using XR.
  • Comprehensive analysis of leaders that provide the software to enable XR as a data source and companies that use XR as both a medium for operations and as a mode for data collection.
  • Challenges the market is facing in terms of capturing ROI, success rates, and maximizing the potential of XR as a data source.

Who Should Read This?

  • Companies already using XR in their operations that want to prove ROI and success rates in a tangible manner.
  • Information Technology (IT) and platform and licensing leaders and enablers.
  • AI and software developers in the XR market as a whole.

TABLE OF CONTENTS

1 KEY FINDINGS

2 KEY FORECASTS

3 KEY COMPANIES AND ECOSYSTEMS

4 OVERVIEW OF NOVEL DATA TYPES IN XR

  • 4.1 CONTEXTUAL DATA
  • 4.2 INTERACTION AND COLLABORATION DATA

5 METHODS AND TECHNOLOGIES FOR DATA COLLECTION

6 DATA PROCESSING ANALYTICS APPROACHES AND RECOMMENDATIONS

  • 6.1 RECOMMENDATIONS