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市場調査レポート
商品コード
1578238
アンチエイジングの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年~2032年の予測Global Anti Aging Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032 |
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カスタマイズ可能
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アンチエイジングの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年~2032年の予測 |
出版日: 2024年09月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 179 Pages
納期: 即日から翌営業日
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アンチエイジング市場の世界需要は、2023年の2,257億米ドルから2032年には約3,483億4,000万米ドルの市場規模に達すると推定され、調査期間2024-2032年のCAGRは4.94%です。
加齢は、時間の経過とともに身体の健康、体力、身体的魅力を低下させる一連の生物学的プロセスによって引き起こされます。様々な商品やサービスを利用することで、こうした変化を回避したり、先延ばしにしたりする方法をアンチエイジングと呼ぶ。今日では、優れた身体的個性を持つことは、人生の多方面における個人の成功を決定づける要件となっています。
世界のアンチエイジング市場は、老若男女を問わず、顧客の外見に対する意識の高まりに後押しされています。現在の世界では、きちんとした身体的個性を持つことが必要となっているため、アンチエイジング製品やサービスのニーズが高まっています。この業界は、可処分所得の増加や、ウェルネスやグルーミングに対する消費者の関心の高まりにより、かなりの成長を遂げており、その結果、高級グレードの製品に対する需要が急増しています。厳しい法律や規制が、消費者に即効性をもたらすより安全で効果的なアンチエイジング治療の導入に拍車をかけ、市場の成長可能性を拡大させています。高齢者人口は、多くの国々で抗シワ製品の大きな原動力となっています。消費者は若々しく見えるために、抗シワクリームやその他のスキンケアクリームの使用を好みます。これが世界のアンチエイジング市場の拡大に寄与しています。技術の急速な成長と低価格の製品やサービスの登場が相まって、業界を後押ししています。研究開発への取り組みにより、整形手術やボツリヌス毒素注射療法などの新しいアンチエイジング治療や商品が開発され、業界の成長を支えることになります。アンチエイジング化粧品のニーズは高まっています。日焼け止め製品は、肌を有害な紫外線から守り、早期のしわや変色を防ぐため、アンチエイジング市場で最も人気のあるカテゴリーです。さらに、合成化粧品よりも天然化粧品への嗜好が高まっていることも、このビジネスにさらなる弾みをつけると思われます。アンチエイジング用品や治療のコストが高いこと、有害な成分を含む偽造品が蔓延していることは、市場拡大の大きな課題となっています。
調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場の魅力分析、バリューチェーン分析を取り上げています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールはアンチエイジングの世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。アンチエイジング産業の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを提供します。
ご要望がございましたら、弊社までご連絡ください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。
The global demand for Anti Aging Market is presumed to reach the market size of nearly USD 348.34 Billion by 2032 from USD 225.7 Billion in 2023 with a CAGR of 4.94% under the study period 2024-2032.
Aging is caused by a set of biological processes that cause the body's health, fitness, and physical attractiveness to deteriorate over time. The method of avoiding or postponing these changes through the usage of various goods and services is referred to as anti-aging. Nowadays, having an excellent physical personality is a requirement that defines an individual's success in multiple areas of life.
The global anti-ageing market is being pushed by customers' increasing awareness of their physical appearance, both young and old. The need for anti-aging products and services is growing as having a decent physical personality has become a necessity in today's world. The industry is experiencing considerable growth due to rising disposable incomes and a growing consumer focus on wellness and grooming, resulting in a surge in demand for premium grade products. Strict laws and regulations have spurred producers to introduce safer and more effective anti-aging treatments that provide consumers with immediate effects, hence expanding the market's growth potential. The senior population is a substantial driver of anti-wrinkle products in many countries. Consumers prefer to use anti-wrinkle and other skincare creams to look younger. This contributes to the expansion of the worldwide anti-aging market. The rapid growth of technology, combined with the advent of low-cost products and services, is boosting the industry. R&D initiatives will result in developing novel anti-aging treatments and goods, such as plastic surgeries and botulinum toxin injection therapies, which will support industry growth. The need for anti-aging cosmetic products is increasing. Sunscreen products are the most popular category in the anti-aging market because they protect the skin from damaging UV radiation, avoiding premature wrinkling and discolouration. Moreover, the growing preference for natural cosmetics over synthetics will provide additional impetus to the business. The high cost of anti-aging goods and treatments, and the prevalence of counterfeit products containing harmful ingredients, constitute significant challenges to market expansion.
The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Anti Aging. The growth and trends of Anti Aging industry provide a holistic approach to this study.
This section of the Anti Aging market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.
This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Anti Aging market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.
The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Anti Aging market include Procter & Gamble Co., Johnson & Johnson, Unilever Plc, Shiseido Company Limited, ZO Skin Health Inc., L'Oreal Paris, The EsteE Lauder Companies Inc., Beiersdorf, Phytomer, Other Prominent Players. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.
In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.