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市場調査レポート
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1578222

電動歯ブラシの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年~2032年の予測

Global Electric Toothbrush Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032


出版日
ページ情報
英文 231 Pages
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即日から翌営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=143.57円
電動歯ブラシの世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年~2032年の予測
出版日: 2024年09月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 231 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
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  • 目次
概要

電動歯ブラシの世界需要は、2023年の40億1,000万米ドルから2032年には70億4,000万米ドル近くの市場規模に達すると推定され、調査期間2024-2032年のCAGRは6.44%です。

電動歯ブラシは、ヘッドの回転または横並びの動きを利用して歯、歯茎、舌を清掃する先進的な歯科製品です。電動歯ブラシのヘッドが回転または左右に動くことで、歯垢を効果的に除去し、歯肉炎を軽減します。電動歯ブラシには、ブラッシング習慣を促進し、ブラッシング体験を向上させる革新的な機能があります。敏感な歯のための様々なブラッシングモード、ホワイトニング効果、歯肉マッサージモーションなどは、その革新的な機能のほんの一部です。さらに、歯ブラシには圧力センサーが内蔵されており、清掃時に歯と歯茎に適切な圧力をかけることができます。

市場力学

電動歯ブラシ市場は、歯科疾患の増加と口腔衛生に対する意識の高まりにより大きく成長しています。消費者の裁量所得の増大も業界にプラスの影響を与えています。著名な市場参入企業は、歯科治療の必要性を啓蒙し、国民の意識を高めるための取り組みを行っています。さらに、米国矯正歯科医協会(AAO)などの組織は、プロジェクトを立ち上げ、優れた口腔衛生に関する意識を高めています。調査期間中、このような要因が市場拡大を促進すると予想されます。しかし、これらのブラシの高価なコストは、主要な市場制限です。電動歯ブラシのヘッドを交換するコストは高く、そのため使用が制限されています。一方、若い世代における口腔衛生意識の高まりや、連結型電動歯ブラシの開発など、電動歯ブラシの技術改良が進んでいます。このような技術革新は電動歯ブラシ市場を前進させることが期待されます。

調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場の魅力分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは電動歯ブラシの世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。電動歯ブラシ産業の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを提供します。

カスタム要件がある場合は、お問い合わせください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 電動歯ブラシ-産業分析

  • イントロダクション:市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 市場機会
  • 業界動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカーリスト
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的バイヤーリスト
  • マーケティングチャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • インダイレクトマーケティング
    • マーケティングチャネル発展動向

第5章 電動歯ブラシの世界市場分析:技術別

  • 概要
  • 実績および予測データ分析
  • 回転式
  • 振動式

第6章 電動歯ブラシの世界市場分析:最終用途別

  • 概要
  • 実績および予測データ分析
  • 大人
  • 小児

第7章 電動歯ブラシの世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 北米セグメント別
    • 北米国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州セグメント別
    • 欧州国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域売上分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋地域セグメント別
    • アジア太平洋地域国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • 東南アジア
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカセグメント別
    • ラテンアメリカ国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他ラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカセグメント別
    • 中東・アフリカ国別
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第8章 電動歯ブラシ企業の競合情勢

  • 電動歯ブラシ市場競合
  • 提携/協力/合意
  • 合併と買収
  • 新製品の発売
  • その他の開発

第9章 企業プロファイル

  • 上位企業の市場シェア分析
  • 市場集中度
  • Colgate Palmolive
  • Koninklijke Philips N.V
  • Procter And Gamble Co
  • FOREO
  • Den-Mat Holdings LLC
  • SONIC Chic
  • Water Pik Inc.
  • Church & Dwight Co. Inc.
  • Dr. Fresh Inc.
  • Pierre Fabre
図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers: Impact Analysis
  • Restraints: Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • Analysis By Technology (USD MN)
  • Rotational Market Sales By Geography (USD MN)
  • Vibrational Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By End-use (USD MN)
  • Adults Market Sales By Geography (USD MN)
  • Children Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Electric Toothbrush Market Sales By Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United States Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate By Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • South East Asia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Electric Toothbrush Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Electric Toothbrush Market Size, By Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis By Technology
  • Market Attractiveness Analysis By End-use
  • Market Attractiveness Analysis By Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis By Technology (USD MN)
  • Rotational Market Sales By Geography (USD MN)
  • Vibrational Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By End-use (USD MN)
  • Adults Market Sales By Geography (USD MN)
  • Children Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Sales (USD MN)
  • North America Market Sales (USD MN)
  • Europe Market Sales (USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (USD MN)
  • Latin America Market Sales (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR11218315

The global demand for Electric Toothbrush Market is presumed to reach the market size of nearly USD 7.04 Billion by 2032 from USD 4.01 Billion in 2023 with a CAGR of 6.44% under the study period 2024-2032.

Electric toothbrushes are advanced dental products that use rotation or side-by-side movement of the head to clean teeth, gums, and tongue. The head of an electric toothbrush rotates or moves side to side, effectively removing plaque and reducing gingivitis. Electric toothbrushes have innovative functions that promote brushing habits and improve the brushing experience. Various brushing modes for sensitive teeth, whitening advantages, and gum-massaging motions are just some of its innovative features. Furthermore, pressure sensors are built into the toothbrush to apply the proper pressure to the teeth and gums when cleaning.

MARKET DYNAMICS

The electric toothbrush market has grown significantly due to increased dental diseases and awareness about oral hygiene. The augmented consumer discretionary income has also positively impacted the industry. The prominent market participants are undertaking initiatives to educate and create public awareness about the need for dental care. Moreover, organizations such as the American Association of Orthodontists (AAO) have launched projects and raised awareness about excellent oral hygiene. During the study period, such factors are expected to drive market expansion. However, the expensive cost of these brushes is a key market limitation. The cost of replacing the head of an electric toothbrush is high, thereby limiting its use. On the other hand, there is rising oral hygiene awareness among the younger generation and ongoing technological improvements in electric toothbrushes, such as the development of linked electric toothbrushes. Such innovations are expected to drive the electric toothbrush market forward.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Electric Toothbrush. The growth and trends of Electric Toothbrush industry provide a holistic approach to this study.

MARKET SEGMENTATION

This section of the Electric Toothbrush market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Technology

  • Rotational
  • Vibrational

By End-use

  • Adults
  • Children
  • Regional Analysis

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Electric Toothbrush market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Electric Toothbrush market include Colgate Palmolive, Koninklijke Philips N.V, Procter And Gamble Co, FOREO, Den-Mat Holdings LLC, SONIC Chic, Water Pik Inc., Church & Dwight Co. Inc., Dr. Fresh Inc., Pierre Fabre. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1. PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1 Objective
    • 1.1.2 Target Audience
    • 1.1.3 Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1 Market Research Process
    • 1.3.2 Market Research Methodology

2. EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3. ELECTRIC TOOTHBRUSH - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Technology
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By End-use
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Region

4. VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1 List of Raw Materials
    • 4.2.2 Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3 Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1 Direct Marketing
    • 4.4.2 Indirect Marketing
    • 4.4.3 Marketing Channel Development Trend

5. GLOBAL ELECTRIC TOOTHBRUSH MARKET ANALYSIS BY TECHNOLOGY

  • 5.1. Overview By Technology
  • 5.2. Historical and Forecast Data Analysis By Technology
  • 5.3. Rotational Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.4. Vibrational Historic and Forecast Sales By Regions

6. GLOBAL ELECTRIC TOOTHBRUSH MARKET ANALYSIS BY END-USE

  • 6.1. Overview By End-use
  • 6.2. Historical and Forecast Data Analysis By End-use
  • 6.3. Adults Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.4. Children Historic and Forecast Sales By Regions

7. GLOBAL ELECTRIC TOOTHBRUSH MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 7.1. Regional Outlook
  • 7.2. Introduction
  • 7.3. North America Sales Analysis
    • 7.3.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.3.2 North America By Segment Sales Analysis
    • 7.3.3 North America By Country Sales Analysis
    • 7.3.4 United States Sales Analysis
    • 7.3.5 Canada Sales Analysis
    • 7.3.6 Mexico Sales Analysis
  • 7.4. Europe Sales Analysis
    • 7.4.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.4.2 Europe By Segment Sales Analysis
    • 7.4.3 Europe By Country Sales Analysis
    • 7.4.4 United Kingdom Sales Analysis
    • 7.4.5 France Sales Analysis
    • 7.4.6 Germany Sales Analysis
    • 7.4.7 Italy Sales Analysis
    • 7.4.8 Russia Sales Analysis
    • 7.4.9 Rest Of Europe Sales Analysis
  • 7.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 7.5.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.5.2 Asia Pacific By Segment Sales Analysis
    • 7.5.3 Asia Pacific By Country Sales Analysis
    • 7.5.4 China Sales Analysis
    • 7.5.5 India Sales Analysis
    • 7.5.6 Japan Sales Analysis
    • 7.5.7 South Korea Sales Analysis
    • 7.5.8 Australia Sales Analysis
    • 7.5.9 South East Asia Sales Analysis
    • 7.5.10 Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 7.6. Latin America Sales Analysis
    • 7.6.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.6.2 Latin America By Segment Sales Analysis
    • 7.6.3 Latin America By Country Sales Analysis
    • 7.6.4 Brazil Sales Analysis
    • 7.6.5 Argentina Sales Analysis
    • 7.6.6 Peru Sales Analysis
    • 7.6.7 Chile Sales Analysis
    • 7.6.8 Rest of Latin America Sales Analysis
  • 7.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 7.7.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.7.2 Middle East & Africa By Segment Sales Analysis
    • 7.7.3 Middle East & Africa By Country Sales Analysis
    • 7.7.4 Saudi Arabia Sales Analysis
    • 7.7.5 UAE Sales Analysis
    • 7.7.6 Israel Sales Analysis
    • 7.7.7 South Africa Sales Analysis
    • 7.7.8 Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

8. COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE ELECTRIC TOOTHBRUSH COMPANIES

  • 8.1. Electric Toothbrush Market Competition
  • 8.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 8.3. Merger And Acquisitions
  • 8.4. New Product Launch
  • 8.5. Other Developments

9. COMPANY PROFILES OF ELECTRIC TOOTHBRUSH INDUSTRY

  • 9.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 9.2. Market Concentration Rate
  • 9.3. Colgate Palmolive
    • 9.3.1 Company Overview
    • 9.3.2 Company Revenue
    • 9.3.3 Products
    • 9.3.4 Recent Developments
  • 9.4. Koninklijke Philips N.V
    • 9.4.1 Company Overview
    • 9.4.2 Company Revenue
    • 9.4.3 Products
    • 9.4.4 Recent Developments
  • 9.5. Procter And Gamble Co
    • 9.5.1 Company Overview
    • 9.5.2 Company Revenue
    • 9.5.3 Products
    • 9.5.4 Recent Developments
  • 9.6. FOREO
    • 9.6.1 Company Overview
    • 9.6.2 Company Revenue
    • 9.6.3 Products
    • 9.6.4 Recent Developments
  • 9.7. Den-Mat Holdings LLC
    • 9.7.1 Company Overview
    • 9.7.2 Company Revenue
    • 9.7.3 Products
    • 9.7.4 Recent Developments
  • 9.8. SONIC Chic
    • 9.8.1 Company Overview
    • 9.8.2 Company Revenue
    • 9.8.3 Products
    • 9.8.4 Recent Developments
  • 9.9. Water Pik Inc.
    • 9.9.1 Company Overview
    • 9.9.2 Company Revenue
    • 9.9.3 Products
    • 9.9.4 Recent Developments
  • 9.10. Church & Dwight Co. Inc.
    • 9.10.1 Company Overview
    • 9.10.2 Company Revenue
    • 9.10.3 Products
    • 9.10.4 Recent Developments
  • 9.11. Dr. Fresh Inc.
    • 9.11.1 Company Overview
    • 9.11.2 Company Revenue
    • 9.11.3 Products
    • 9.11.4 Recent Developments
  • 9.12. Pierre Fabre
    • 9.12.1 Company Overview
    • 9.12.2 Company Revenue
    • 9.12.3 Products
    • 9.12.4 Recent Developments

Note - In company profiling, financial details and recent developments are subject to availability or might not be covered in the case of private companies