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市場調査レポート
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1547941

壁紙の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測

Global Wallpaper Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032


出版日
ページ情報
英文 124 Pages
納期
即日から翌営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.06円
壁紙の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測
出版日: 2024年07月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 124 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

壁紙市場の世界需要は、2023年の20億5,000万米ドルから2032年には約32億5,000万米ドルの市場規模に達すると推定され、調査期間2024~2032年のCAGRは5.25%です。

壁紙は、家庭、企業オフィス、店舗、商業ビルの内壁を装飾し、美しくするために使用される材料の一種です。壁紙は、豊富なカラーバリエーション、美しいパターン、リーズナブルな価格、環境への優しさにより、世界中で人気を博しています。壁紙は、耐久性を提供し、インストールが簡単&便利です。壁紙は、ビニール、紙、プラスチック、布などで構成されています。消費者の仕様に合わせてオーダーメイドすることも、既製品として入手することもできます。

市場力学

世界の壁紙市場を活性化させている主要要素は、不動産セクターの大幅な成長とインテリアデザインと装飾への傾向の高まりです。さらに、世界の壁紙市場を支えている顕著な要因は、施工の利便性、耐久性、壁の欠陥を隠す能力、鉛などの有害物質を含まないことなどです。世界の壁紙市場を後押ししているその他の主要要因としては、住宅と非住宅セグメントにおける技術革新や技術進歩の増加、都市化の進展、生活水準の向上、環境に配慮した住宅や建物の動向の高まりなどが挙げられます。COVID-19パンデミックは、世界の壁紙市場にマイナスの影響を与える可能性があります。世界中のほとんどの国は、経済危機に直面して、完全または部分的な封鎖の下にあります。世界経済は下流であり、したがって、壁紙の需要は、一定期間の市場の成長の減少につながる減少すると予想されます。

調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場の魅力分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは壁紙の世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。壁紙産業の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを記載しています。

市場セグメンテーション

壁紙市場レポートのこのセクションでは、国と地域レベルのセグメントに関する詳細なデータを提供し、それによって戦略家は、今後の機会で、それぞれの製品やサービスの対象層を識別するのに役立ちます。

地域分析

このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカの壁紙市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーしています。さらに、著名な全地域における各用途セグメントの需要・推定・予測にも焦点を当てています。

ご要望がございましたら、弊社までご連絡ください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 壁紙産業分析

  • イントロダクション:市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 市場機会
  • 業界動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカー一覧
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的バイヤー一覧
  • マーケティングチャネル
    • 直接マーケティング
    • 間接マーケティング
    • マーケティングチャネル発展動向

第5章 壁紙の世界市場分析:製品別

  • 製品別概要
  • 実績データと予測データ
  • 製品別分析
  • ビニール
  • 不織布
  • 織物
  • その他

第6章 壁紙の世界市場分析:最終用途別

  • 用途別概要
  • 実績データと予測データ
  • 用途別分析
  • 住宅用
  • 商業用

第7章 壁紙の世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米売上分析
    • 概要、歴史、予測
    • 北米:セグメント別
    • 北米:国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州:セグメント別
    • 欧州:国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他の欧州
  • アジア太平洋売上分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋:セグメント別
    • アジア太平洋:国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • 東南アジア
    • その他のアジア太平洋
  • ラテンアメリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカ:セグメント別
    • ラテンアメリカ:国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他のラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカ:セグメント別
    • 中東・アフリカ:国別一覧
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他の中東・アフリカ

第8章 壁紙メーカーの競合情勢

  • 壁紙市場の競合
  • 提携・協力・協定
  • 合併・買収
  • 新製品の発売
  • その他の開発

第9章 企業プロファイル

  • 上位企業の市場シェア分析
  • 市場集中度
  • Sangetsu Corporation
  • York Wall Coverings Inc.
  • Brewster Wallpaper Corporation
  • F.Schumacher & Co.
  • AS Creation Tapeten AG
  • Osborne & Little
  • The Romo Group
  • Grandeco
  • 4walls
  • Asian Paints
図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers: Impact Analysis
  • Restraints: Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • Analysis By Product (USD MN)
  • Vinyl Market Sales By Geography (USD MN)
  • Nonwoven Market Sales By Geography (USD MN)
  • Paper Market Sales By Geography (USD MN)
  • Fabric Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By End-Use (USD MN)
  • Residential Market Sales By Geography (USD MN)
  • Commercial Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Wallpaper Market Sales By Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United States Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate By Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • South East Asia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Wallpaper Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Wallpaper Market Size, By Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis By Product
  • Market Attractiveness Analysis By End-Use
  • Market Attractiveness Analysis By Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis By Product (USD MN)
  • Vinyl Market Sales By Geography (USD MN)
  • Nonwoven Market Sales By Geography (USD MN)
  • Paper Market Sales By Geography (USD MN)
  • Fabric Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By End-Use (USD MN)
  • Residential Market Sales By Geography (USD MN)
  • Commercial Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Sales (USD MN)
  • North America Market Sales (USD MN)
  • Europe Market Sales (USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (USD MN)
  • Latin America Market Sales (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR11212344

The global demand for Wallpaper Market is presumed to reach the market size of nearly USD 3.25 Billion by 2032 from USD 2.05 Billion in 2023 with a CAGR of 5.25% under the study period 2024-2032.

Wallpaper is a type of material used to decorate and beautify the interior walls of homes, corporate offices, shops, and commercial buildings. Wallpapers gained popularity across the globe due to a wide range of color variety, beautiful patterns, reasonable prices, and environmental friendliness. Wallpapers offer durability and are easy &convenient to install. Wallpapers are made up of vinyl, paper, plastic, fabric, etc. They can be custom made as per the consumer's specifications or available off the rack.

MARKET DYNAMICS

The key elements that are fuelling the global wallpaper market are the substantial growth of the real estate sector and the increasing trend towards interior design and decoration. Moreover, the prominent factors that are supporting the global wallpaper market include the convenience of installation, durability, ability to hide flaws on the walls, and free from harmful substances such as lead. The other key factors that are boosting the global wallpaper market are increasing innovations and technological advancements in residential and non-residential sectors, rising urbanizations, increasing standard of living, and growing trend for green homes and buildings. COVID19 pandemic may impact negatively on the global wallpaper market. Most of the countries across the globe are under complete or partial lockdown, facing the economic crisis. The global economy is downstream; hence the demand for wallpaper is expected to decrease leading to a decrease in the growth of the market for a certain period.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Wallpaper. The growth and trends of Wallpaper industry provide a holistic approach to this study.

MARKET SEGMENTATION

This section of the Wallpaper market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Product

  • Vinyl
  • Nonwoven
  • Paper
  • Fabric
  • Others

By End-Use

  • Residential
  • Commercial

REGIONAL ANALYSIS

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Wallpaper market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Wallpaper market include Sangetsu Corporation, York Wall Coverings Inc., Brewster Wallpaper Corporation, F.Schumacher & Co., AS Creation Tapeten AG, Osborne & Little, The Romo Group, Grandeco, 4walls, Asian Paints. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1. PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1 Objective
    • 1.1.2 Target Audience
    • 1.1.3 Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1 Market Research Process
    • 1.3.2 Market Research Methodology

2. EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3. WALLPAPER - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Product
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By End-Use
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Region

4. VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1 List of Raw Materials
    • 4.2.2 Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3 Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1 Direct Marketing
    • 4.4.2 Indirect Marketing
    • 4.4.3 Marketing Channel Development Trend

5. GLOBAL WALLPAPER MARKET ANALYSIS BY PRODUCT

  • 5.1. Overview By Product
  • 5.2. Historical and Forecast Data
  • 5.3. Analysis By Product
  • 5.4. Vinyl Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.5. Nonwoven Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.6. Paper Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.7. Fabric Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.8. Others Historic and Forecast Sales By Regions

6. GLOBAL WALLPAPER MARKET ANALYSIS BY END-USE

  • 6.1. Overview By End-Use
  • 6.2. Historical and Forecast Data
  • 6.3. Analysis By End-Use
  • 6.4. Residential Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.5. Commercial Historic and Forecast Sales By Regions

7. GLOBAL WALLPAPER MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 7.1. Regional Outlook
  • 7.2. Introduction
  • 7.3. North America Sales Analysis
    • 7.3.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.3.2 North America By Segment Sales Analysis
    • 7.3.3 North America By Country Sales Analysis
    • 7.3.4 United States Sales Analysis
    • 7.3.5 Canada Sales Analysis
    • 7.3.6 Mexico Sales Analysis
  • 7.4. Europe Sales Analysis
    • 7.4.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.4.2 Europe By Segment Sales Analysis
    • 7.4.3 Europe By Country Sales Analysis
    • 7.4.4 United Kingdom Sales Analysis
    • 7.4.5 France Sales Analysis
    • 7.4.6 Germany Sales Analysis
    • 7.4.7 Italy Sales Analysis
    • 7.4.8 Russia Sales Analysis
    • 7.4.9 Rest Of Europe Sales Analysis
  • 7.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 7.5.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.5.2 Asia Pacific By Segment Sales Analysis
    • 7.5.3 Asia Pacific By Country Sales Analysis
    • 7.5.4 China Sales Analysis
    • 7.5.5 India Sales Analysis
    • 7.5.6 Japan Sales Analysis
    • 7.5.7 South Korea Sales Analysis
    • 7.5.8 Australia Sales Analysis
    • 7.5.9 South East Asia Sales Analysis
    • 7.5.10 Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 7.6. Latin America Sales Analysis
    • 7.6.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.6.2 Latin America By Segment Sales Analysis
    • 7.6.3 Latin America By Country Sales Analysis
    • 7.6.4 Brazil Sales Analysis
    • 7.6.5 Argentina Sales Analysis
    • 7.6.6 Peru Sales Analysis
    • 7.6.7 Chile Sales Analysis
    • 7.6.8 Rest of Latin America Sales Analysis
  • 7.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 7.7.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.7.2 Middle East & Africa By Segment Sales Analysis
    • 7.7.3 Middle East & Africa By Country Sales Analysis
    • 7.7.4 Saudi Arabia Sales Analysis
    • 7.7.5 UAE Sales Analysis
    • 7.7.6 Israel Sales Analysis
    • 7.7.7 South Africa Sales Analysis
    • 7.7.8 Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

8. COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE WALLPAPER COMPANIES

  • 8.1. Wallpaper Market Competition
  • 8.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 8.3. Merger And Acquisitions
  • 8.4. New Product Launch
  • 8.5. Other Developments

9. COMPANY PROFILES OF WALLPAPER INDUSTRY

  • 9.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 9.2. Market Concentration Rate
  • 9.3. Sangetsu Corporation
    • 9.3.1 Company Overview
    • 9.3.2 Company Revenue
    • 9.3.3 Products
    • 9.3.4 Recent Developments
  • 9.4. York Wall Coverings Inc.
    • 9.4.1 Company Overview
    • 9.4.2 Company Revenue
    • 9.4.3 Products
    • 9.4.4 Recent Developments
  • 9.5. Brewster Wallpaper Corporation
    • 9.5.1 Company Overview
    • 9.5.2 Company Revenue
    • 9.5.3 Products
    • 9.5.4 Recent Developments
  • 9.6. F.Schumacher & Co.
    • 9.6.1 Company Overview
    • 9.6.2 Company Revenue
    • 9.6.3 Products
    • 9.6.4 Recent Developments
  • 9.7. AS Creation Tapeten AG
    • 9.7.1 Company Overview
    • 9.7.2 Company Revenue
    • 9.7.3 Products
    • 9.7.4 Recent Developments
  • 9.8. Osborne & Little
    • 9.8.1 Company Overview
    • 9.8.2 Company Revenue
    • 9.8.3 Products
    • 9.8.4 Recent Developments
  • 9.9. The Romo Group
    • 9.9.1 Company Overview
    • 9.9.2 Company Revenue
    • 9.9.3 Products
    • 9.9.4 Recent Developments
  • 9.10. Grandeco
    • 9.10.1 Company Overview
    • 9.10.2 Company Revenue
    • 9.10.3 Products
    • 9.10.4 Recent Developments
  • 9.11. 4walls
    • 9.11.1 Company Overview
    • 9.11.2 Company Revenue
    • 9.11.3 Products
    • 9.11.4 Recent Developments
  • 9.12. Asian Paints
    • 9.12.1 Company Overview
    • 9.12.2 Company Revenue
    • 9.12.3 Products
    • 9.12.4 Recent Developments

Note - In company profiling, financial details and recent developments are subject to availability or might not be covered in the case of private companies