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市場調査レポート
商品コード
1547615

屋外用家具の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測

Global Outdoor Furniture Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032


出版日
ページ情報
英文 169 Pages
納期
即日から翌営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.91円
屋外用家具の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測
出版日: 2024年07月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 169 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

屋外用家具の世界需要は、2023年の552億米ドルから2032年には950億1,000万米ドル近くの市場規模に達すると推定され、調査期間2024-2032年のCAGRは6.22%です。

屋外用家具は、庭園用家具とも呼ばれ、屋外での使用に特化して作られています。この家具は一般的に、頑丈なチーク材、耐候性のある籐、丈夫な生地で作られており、屋外であらゆる時間を楽しむために必要な快適性と機能性を備えています。標準的な屋外用家具には、テーブル、椅子、パラソル、ピクニックテーブル、長椅子、ソファなどがあります。屋外用家具のフレーム、天板、張地を選ぶ際に吟味すべき点は、コスト、環境への配慮、構造的な完全性を保つ能力、そして何シーズンもさまざまな天候に耐えられる外観です。よりシックなデザインで、より快適なファブリックや繊維を使用したモダンな屋外用家具は、室内でも使用できます。

市場力学

急速な都市化とパティオが現代家庭の新たなお気に入りのたまり場となっていることが、市場成長の主な動向要因です。ファッショナブルでコンテンポラリーな家具が数多く製造され、スタイルにこだわる消費者に支持されていることが、市場の安定的な成長を支えています。歴史的遺産にインスパイアされた建築的特徴を持つ精巧な屋外用家具のアーキテクチャは、市場成長に有利な機会を提供します。ホスピタリティ分野への投資が増加し、ノートパソコン用の昇降可能なトレイや、スペースに合わせて構成可能な座席など、現代の顧客の要望に応えるダイナミックな家具の生産が市場成長に寄与すると思われます。この家具のコストが高いことが、市場成長を妨げる唯一の障壁となっています。

調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場の魅力分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、屋外用家具の世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。屋外用家具産業の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを提供します。

市場セグメンテーション

屋外用家具市場レポートのこのセクションでは、国および地域レベルのセグメントに関する詳細なデータを提供し、それによって戦略家は、今後の機会で、それぞれの製品やサービスのターゲット層を識別するのに役立ちます。

製品別

  • シーティングセット
  • ラウンジャー
  • ダイニングセット
  • 椅子
  • テーブル
  • その他

素材別

  • 木材
  • プラスチック
  • 金属

用途別

  • 商業
  • 住宅

地域分析

このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東&アフリカにおける屋外用家具市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーしています。さらに、すべての主要地域における個々のアプリケーションセグメントの需要、推定・予測に焦点を当てています。

特注のご要望がございましたら、弊社までご連絡ください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 屋外用家具- 産業分析

  • イントロダクション:市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 市場機会
  • 業界動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカーリスト
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的バイヤーのリスト
  • マーケティングチャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • インダイレクトマーケティング
    • マーケティングチャネル発展動向

第5章 屋外用家具の世界市場分析:製品別

  • 製品別概要
  • 実績データと予測データ
  • 製品別分析
  • シーティングセット
  • ラウンジャー
  • ダイニングセット
  • チェア
  • テーブル
  • その他

第6章 屋外用家具の世界市場分析:素材タイプ別

  • 素材タイプ別概要
  • 実績データと予測データ
  • 素材タイプ別分析
  • 木材
  • プラスチック
  • 金属

第7章 屋外用家具の世界市場分析:最終用途別

  • 最終用途別概要
  • 実績データと予測データ
  • 最終用途別分析
  • 商業用
  • 住宅用

第8章 屋外用家具の世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米の売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 北米:セグメント別
    • 北米国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州セグメント別
    • 欧州国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他欧州
  • アジア太平洋売上分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋セグメント別
    • アジア太平洋国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • 東南アジア
    • その他アジア太平洋
  • ラテンアメリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカセグメント別
    • ラテンアメリカ国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他ラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカセグメント別
    • 中東・アフリカ国別一覧
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第9章 屋外家具企業の競合情勢

  • 屋外用家具市場の競合
  • 提携・協力・協定
  • 合併と買収
  • 新製品発表
  • その他の開発

第10章 企業プロファイル

  • 上位企業の市場シェア分析
  • 市場集中度
  • Inter IKEA Systems B.V.
  • Ashley Outdoor Furniture Industries Inc.
  • Brown Jordan Inc.
  • Kenter
  • Agio International Company LTD
  • Lloyd Flanders Inc.
  • Barbeques Galore
  • Century Outdoor Furniture LLC.
  • Aura Global Outdoor Furniture
  • Kimball International Inc
図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers: Impact Analysis
  • Restraints: Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • Analysis By Product (USD MN)
  • Seating Sets Market Sales By Geography (USD MN)
  • Loungers Market Sales By Geography (USD MN)
  • Dining Sets Market Sales By Geography (USD MN)
  • Chairs Market Sales By Geography (USD MN)
  • Table Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By Material Type (USD MN)
  • Wood Market Sales By Geography (USD MN)
  • Plastic Market Sales By Geography (USD MN)
  • Metal Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By End Use (USD MN)
  • Commercial Market Sales By Geography (USD MN)
  • Residential Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Outdoor Furniture Market Sales By Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United States Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate By Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • South East Asia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Outdoor Furniture Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Outdoor Furniture Market Size, By Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis By Product
  • Market Attractiveness Analysis By Material Type
  • Market Attractiveness Analysis By End Use
  • Market Attractiveness Analysis By Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis By Product (USD MN)
  • Seating Sets Market Sales By Geography (USD MN)
  • Loungers Market Sales By Geography (USD MN)
  • Dining Sets Market Sales By Geography (USD MN)
  • Chairs Market Sales By Geography (USD MN)
  • Table Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By Material Type (USD MN)
  • Wood Market Sales By Geography (USD MN)
  • Plastic Market Sales By Geography (USD MN)
  • Metal Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By End Use (USD MN)
  • Commercial Market Sales By Geography (USD MN)
  • Residential Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Sales (USD MN)
  • North America Market Sales (USD MN)
  • Europe Market Sales (USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (USD MN)
  • Latin America Market Sales (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR11214417

The global demand for Outdoor Furniture Market is presumed to reach the market size of nearly USD 95.01 Billion by 2032 from USD 55.2 Billion in 2023 with a CAGR of 6.22% under the study period 2024-2032.

Outdoor furniture, also referred to as garden furniture, is built explicitly for outdoor use. This furniture is generally made with heavy-duty teak, weather-resistant wicker, and fabrics that are tough-as-nails to provide all the comfort and functionality needed to enjoy every moment outdoors. The standard outdoor furniture includes tables, chairs, parasol, picnic tables, chaise lounge, and couches. Few aspects to examine when choosing outdoor furniture frames, tabletops and upholstery are the costs, the green-ness, the ability to retain structural integrity, and their appearance over many seasons and various weather conditions. Modern outdoor furniture available in chicer designs, with more comfortable fabrics and fibers, can be used indoors too.

MARKET DYNAMICS

Rapid urbanization and patio becoming a new favorite hangout spot in modern households are the main trending factors for the market's growth. Manufacture of an impressive range of fashionable and contemporary furniture suiting style-minded customers will help maintain steady market growth. Availability of exquisite outdoor furniture whose architectural character is inspired by historical heritage will provide lucrative opportunities for market growth. Increased investments in the hospitality sector and production of dynamic furniture to meet modern-day customers' demands like raisable trays for laptop use, configurable seating that conforms to your space will benefit market growth. The high costs of this furniture are the only barrier hampering the market growth.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Outdoor Furniture. The growth and trends of Outdoor Furniture industry provide a holistic approach to this study.

MARKET SEGMENTATION

This section of the Outdoor Furniture market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Product

  • Seating Sets
  • Loungers
  • Dining Sets
  • Chairs
  • Table
  • Others

By Material Type

  • Wood
  • Plastic
  • Metal

By End Use

  • Commercial
  • Residential

REGIONAL ANALYSIS

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Outdoor Furniture market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Outdoor Furniture market include Inter IKEA Systems B.V., Ashley Outdoor Furniture Industries Inc., Brown Jordan Inc., Kenter, Agio International Company, LTD, Lloyd Flanders Inc., Barbeques Galore, Century Outdoor Furniture LLC., Aura Global Outdoor Furniture, Kimball International Inc. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1. PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1 Objective
    • 1.1.2 Target Audience
    • 1.1.3 Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1 Market Research Process
    • 1.3.2 Market Research Methodology

2. EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3. OUTDOOR FURNITURE - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Product
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Material Type
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By End Use
    • 3.7.4 Market Attractiveness Analysis By Region

4. VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1 List of Raw Materials
    • 4.2.2 Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3 Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1 Direct Marketing
    • 4.4.2 Indirect Marketing
    • 4.4.3 Marketing Channel Development Trend

5. GLOBAL OUTDOOR FURNITURE MARKET ANALYSIS BY PRODUCT

  • 5.1. Overview By Product
  • 5.2. Historical and Forecast Data
  • 5.3. Analysis By Product
  • 5.4. Seating Sets Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.5. Loungers Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.6. Dining Sets Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.7. Chairs Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.8. Table Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.9. Others Historic and Forecast Sales By Regions

6. GLOBAL OUTDOOR FURNITURE MARKET ANALYSIS BY MATERIAL TYPE

  • 6.1. Overview By Material Type
  • 6.2. Historical and Forecast Data
  • 6.3. Analysis By Material Type
  • 6.4. Wood Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.5. Plastic Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.6. Metal Historic and Forecast Sales By Regions

7. GLOBAL OUTDOOR FURNITURE MARKET ANALYSIS BY END USE

  • 7.1. Overview By End Use
  • 7.2. Historical and Forecast Data
  • 7.3. Analysis By End Use
  • 7.4. Commercial Historic and Forecast Sales By Regions
  • 7.5. Residential Historic and Forecast Sales By Regions

8. GLOBAL OUTDOOR FURNITURE MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Regional Outlook
  • 8.2. Introduction
  • 8.3. North America Sales Analysis
    • 8.3.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.3.2 North America By Segment Sales Analysis
    • 8.3.3 North America By Country Sales Analysis
    • 8.3.4 United States Sales Analysis
    • 8.3.5 Canada Sales Analysis
    • 8.3.6 Mexico Sales Analysis
  • 8.4. Europe Sales Analysis
    • 8.4.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.4.2 Europe By Segment Sales Analysis
    • 8.4.3 Europe By Country Sales Analysis
    • 8.4.4 United Kingdom Sales Analysis
    • 8.4.5 France Sales Analysis
    • 8.4.6 Germany Sales Analysis
    • 8.4.7 Italy Sales Analysis
    • 8.4.8 Russia Sales Analysis
    • 8.4.9 Rest Of Europe Sales Analysis
  • 8.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 8.5.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.5.2 Asia Pacific By Segment Sales Analysis
    • 8.5.3 Asia Pacific By Country Sales Analysis
    • 8.5.4 China Sales Analysis
    • 8.5.5 India Sales Analysis
    • 8.5.6 Japan Sales Analysis
    • 8.5.7 South Korea Sales Analysis
    • 8.5.8 Australia Sales Analysis
    • 8.5.9 South East Asia Sales Analysis
    • 8.5.10 Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 8.6. Latin America Sales Analysis
    • 8.6.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.6.2 Latin America By Segment Sales Analysis
    • 8.6.3 Latin America By Country Sales Analysis
    • 8.6.4 Brazil Sales Analysis
    • 8.6.5 Argentina Sales Analysis
    • 8.6.6 Peru Sales Analysis
    • 8.6.7 Chile Sales Analysis
    • 8.6.8 Rest of Latin America Sales Analysis
  • 8.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 8.7.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.7.2 Middle East & Africa By Segment Sales Analysis
    • 8.7.3 Middle East & Africa By Country Sales Analysis
    • 8.7.4 Saudi Arabia Sales Analysis
    • 8.7.5 UAE Sales Analysis
    • 8.7.6 Israel Sales Analysis
    • 8.7.7 South Africa Sales Analysis
    • 8.7.8 Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

9. COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE OUTDOOR FURNITURE COMPANIES

  • 9.1. Outdoor Furniture Market Competition
  • 9.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 9.3. Merger And Acquisitions
  • 9.4. New Product Launch
  • 9.5. Other Developments

10. COMPANY PROFILES OF OUTDOOR FURNITURE INDUSTRY

  • 10.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 10.2. Market Concentration Rate
  • 10.3. Inter IKEA Systems B.V.
    • 10.3.1 Company Overview
    • 10.3.2 Company Revenue
    • 10.3.3 Products
    • 10.3.4 Recent Developments
  • 10.4. Ashley Outdoor Furniture Industries Inc.
    • 10.4.1 Company Overview
    • 10.4.2 Company Revenue
    • 10.4.3 Products
    • 10.4.4 Recent Developments
  • 10.5. Brown Jordan Inc.
    • 10.5.1 Company Overview
    • 10.5.2 Company Revenue
    • 10.5.3 Products
    • 10.5.4 Recent Developments
  • 10.6. Kenter
    • 10.6.1 Company Overview
    • 10.6.2 Company Revenue
    • 10.6.3 Products
    • 10.6.4 Recent Developments
  • 10.7. Agio International Company LTD
    • 10.7.1 Company Overview
    • 10.7.2 Company Revenue
    • 10.7.3 Products
    • 10.7.4 Recent Developments
  • 10.8. Lloyd Flanders Inc.
    • 10.8.1 Company Overview
    • 10.8.2 Company Revenue
    • 10.8.3 Products
    • 10.8.4 Recent Developments
  • 10.9. Barbeques Galore
    • 10.9.1 Company Overview
    • 10.9.2 Company Revenue
    • 10.9.3 Products
    • 10.9.4 Recent Developments
  • 10.10. Century Outdoor Furniture LLC.
    • 10.10.1 Company Overview
    • 10.10.2 Company Revenue
    • 10.10.3 Products
    • 10.10.4 Recent Developments
  • 10.11. Aura Global Outdoor Furniture
    • 10.11.1 Company Overview
    • 10.11.2 Company Revenue
    • 10.11.3 Products
    • 10.11.4 Recent Developments
  • 10.12. Kimball International Inc
    • 10.12.1 Company Overview
    • 10.12.2 Company Revenue
    • 10.12.3 Products
    • 10.12.4 Recent Developments

Note - In company profiling, financial details and recent developments are subject to availability or might not be covered in the case of private companies