デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1547374

小麦若葉製品の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測

Global Wheatgrass Products Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032

出版日: | 発行: Value Market Research | ページ情報: 英文 128 Pages | 納期: 即日から翌営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=152.86円
小麦若葉製品の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測
出版日: 2024年07月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 128 Pages
納期: 即日から翌営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

小麦若葉製品市場の世界需要は、2023年の2億3,693万米ドルから2032年には4億3,048万米ドル近くの市場規模に達すると推定され、調査期間2024~2032年のCAGRは6.86%です。

小麦若葉はTriticum aestivumという小麦の若草です。栄養素が豊富です。鉄分、カルシウム、マグネシウム、タンパク質、クロロフィル、アミノ酸、ビタミンA、C、E、K、B群が含まれています。小麦若葉は錠剤、カプセル、粉末や液体でも摂取できます。抗酸化作用、抗炎症作用、抗菌作用もあります。毒素を排出し、エネルギーを与え、免疫システムと代謝を高め、消化を良くし、コレステロールと血圧を下げ、関節炎を治療し、血行を良くし、疲労を軽減し、糖尿病をコントロールし、食欲を抑えて体重を減らすのを助け、皮膚病を治療します。

市場力学

小麦若葉は、その複数の健康効果により近年人気を博しています。飲食品業界の健康材料として広く利用されています。健康志向の消費者は、健康維持のために小麦若葉製品を選んでいます。主要参入企業は、小麦若葉製品に新しい配合をもたらすために研究開発に投資しており、市場の拡大につながっています。製薬会社もまた、小麦若葉を製剤に採用しています。また、化粧品業界による、ヘアケアやスキンケア製品への利用も増加しています。小麦若葉製品がグルテンフリーであることも、市場成長を加速させる要因です。しかし、その摂取にはアレルギーや不耐性のリスクがあり、市場成長の妨げになる可能性があります。

調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場の魅力分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、Wheatgrass製品の世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。Wheatgrass製品産業の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを記載しています。

市場セグメンテーション

小麦若葉製品市場レポートのこのセクションでは、国と地域レベルのセグメントに関する詳細なデータを提供し、それによって戦略家がそれぞれの製品またはサービスの対象層を特定し、今後の機会を支援します。

地域分析

このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカにおける小麦若葉製品市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーしています。さらに、著名な全地域における個々の用途セグメントの需要・推定・予測にも焦点を当てています。

ご要望がございましたら、弊社までご連絡ください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 小麦若葉製品-産業分析

  • イントロダクション:市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 機会
  • 業界動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカー一覧
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的バイヤー一覧
  • マーケティングチャネル
    • 直接マーケティング
    • 間接マーケティング
    • マーケティングチャネル発展動向

第5章 小麦若葉製品の世界市場分析:形態別

  • 形態別概要
  • 形態別過去・予測データ分析
  • 粉末
  • ジュース
  • その他

第6章 小麦若葉製品の世界市場分析:流通チャネル別

  • 流通チャネル別概要
  • 流通チャネル別過去・予測データ分析
  • B2B
  • B2C(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン、その他)

第7章 小麦若葉製品の世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 北米:セグメント別
    • 北米:国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州:セグメント別
    • 欧州:国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他の欧州
  • アジア太平洋売上分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋:セグメント別
    • アジア太平洋:国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • 東南アジア
    • その他のアジア太平洋
  • ラテンアメリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカ:セグメント別
    • ラテンアメリカ:国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他のラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカ:セグメント別
    • 中東・アフリカ:国別一覧
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他の中東・アフリカ

第8章 小麦若葉製品企業の競合情勢

  • 小麦若葉製品の市場競合
  • 提携・協力・協定
  • 合併・買収
  • 新製品の発売
  • その他の開発

第9章 企業プロファイル

  • 上位企業の市場シェア分析
  • 市場集中度
  • Pines Wheat Grass
  • NOW Foods
  • Synergy Natural
  • Navitas Organics
  • My Protein
  • Naturya
  • Amazing Grass
  • Kapiva
  • Abe'S Organics
  • Nutriblade
  • Terrasoul Superfoods
図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers: Impact Analysis
  • Restraints: Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • Analysis By Form (USD MN)
  • Powder Market Sales By Geography (USD MN)
  • Juice Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Analysis By Distribution Channel (USD MN)
  • B2B Market Sales By Geography (USD MN)
  • B2C (Supermarket/Hypermarket, Convenience Drug Store, Online, Others) Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Wheatgrass Products Market Sales By Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United States Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate By Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • South East Asia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Wheatgrass Products Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Wheatgrass Products Market Size, By Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis By Form
  • Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
  • Market Attractiveness Analysis By Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis By Form (USD MN)
  • Powder Market Sales By Geography (USD MN)
  • Juice Market Sales By Geography (USD MN)
  • Others Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis By Distribution Channel (USD MN)
  • B2B Market Sales By Geography (USD MN)
  • B2C (Supermarket/Hypermarket, Convenience Drug Store, Online, Others) Market Sales By Geography (USD MN)
  • Global Market Sales (USD MN)
  • North America Market Sales (USD MN)
  • Europe Market Sales (USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (USD MN)
  • Latin America Market Sales (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR11215757

The global demand for Wheatgrass Products Market is presumed to reach the market size of nearly USD 430.48 Million by 2032 from USD 236.93 Million in 2023 with a CAGR of 6.86% under the study period 2024-2032.

Wheatgrass is the young grass of a wheat plant named Triticum aestivum. It is rich in nutrients. It contains iron, calcium, magnesium, protein, chlorophyll, amino acids, and vitamins A, C, E, K, and B complex. Wheatgrass can be consumed as a tablet, capsule, and even in powder and liquid form. It also has antioxidant, anti-inflammatory, and antibacterial properties. It has many health benefits: removes toxins, gives energy, boosts the immune system and metabolism, improves digestion, lowers cholesterol and blood pressure, treats arthritis, improves circulation, reduces fatigue, controls diabetes, helps in losing weight by reducing food cravings, and treats skin diseases.

MARKET DYNAMICS

Wheatgrass has gained popularity in recent years owing to its multiple health benefits. It is widely used as a health ingredient in the food & beverage industry. Health-conscious consumers are opting for wheatgrass products for maintaining their health. Key players are investing in research and developments to bring new formulations in wheatgrass products, leading to market expansion. Pharmaceutical companies are also opting for wheatgrass in their formulations. The utilization of wheatgrass in hair and skin products by cosmetic industries has also increased. Wheatgrass products being gluten-free is another factor that will accelerate market growth. However, there might be a risk of allergy or intolerance in its consumption, which may hamper its market growth.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of Wheatgrass Products. The growth and trends of Wheatgrass Products industry provide a holistic approach to this study.

MARKET SEGMENTATION

This section of the Wheatgrass Products market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Form

  • Powder
  • Juice
  • Others

By Distribution Channel

  • B2B
  • B2C (Supermarket/Hypermarket, Convenience Drug Store, Online, Others)

REGIONAL ANALYSIS

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Wheatgrass Products market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Wheatgrass Products market include Pines Wheat Grass, NOW Foods, Synergy Natural, Navitas Organics, My Protein, Naturya, Amazing Grass, Kapiva, Abe'S Organics, Nutriblade, Terrasoul Superfoods. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1. PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1 Objective
    • 1.1.2 Target Audience
    • 1.1.3 Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1 Market Research Process
    • 1.3.2 Market Research Methodology

2. EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3. WHEATGRASS PRODUCTS - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Form
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Region

4. VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1 List of Raw Materials
    • 4.2.2 Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3 Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1 Direct Marketing
    • 4.4.2 Indirect Marketing
    • 4.4.3 Marketing Channel Development Trend

5. GLOBAL WHEATGRASS PRODUCTS MARKET ANALYSIS BY FORM

  • 5.1. Overview By Form
  • 5.2. Historical and Forecast Data Analysis By Form
  • 5.3. Powder Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.4. Juice Historic and Forecast Sales By Regions
  • 5.5. Others Historic and Forecast Sales By Regions

6. GLOBAL WHEATGRASS PRODUCTS MARKET ANALYSIS BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 6.1. Overview By Distribution Channel
  • 6.2. Historical and Forecast Data Analysis By Distribution Channel
  • 6.3. B2B Historic and Forecast Sales By Regions
  • 6.4. B2C (Supermarket/Hypermarket, Convenience Drug Store, Online, Others) Historic and Forecast Sales By Regions

7. GLOBAL WHEATGRASS PRODUCTS MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 7.1. Regional Outlook
  • 7.2. Introduction
  • 7.3. North America Sales Analysis
    • 7.3.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.3.2 North America By Segment Sales Analysis
    • 7.3.3 North America By Country Sales Analysis
    • 7.3.4 United States Sales Analysis
    • 7.3.5 Canada Sales Analysis
    • 7.3.6 Mexico Sales Analysis
  • 7.4. Europe Sales Analysis
    • 7.4.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.4.2 Europe By Segment Sales Analysis
    • 7.4.3 Europe By Country Sales Analysis
    • 7.4.4 United Kingdom Sales Analysis
    • 7.4.5 France Sales Analysis
    • 7.4.6 Germany Sales Analysis
    • 7.4.7 Italy Sales Analysis
    • 7.4.8 Russia Sales Analysis
    • 7.4.9 Rest Of Europe Sales Analysis
  • 7.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 7.5.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.5.2 Asia Pacific By Segment Sales Analysis
    • 7.5.3 Asia Pacific By Country Sales Analysis
    • 7.5.4 China Sales Analysis
    • 7.5.5 India Sales Analysis
    • 7.5.6 Japan Sales Analysis
    • 7.5.7 South Korea Sales Analysis
    • 7.5.8 Australia Sales Analysis
    • 7.5.9 South East Asia Sales Analysis
    • 7.5.10 Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 7.6. Latin America Sales Analysis
    • 7.6.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.6.2 Latin America By Segment Sales Analysis
    • 7.6.3 Latin America By Country Sales Analysis
    • 7.6.4 Brazil Sales Analysis
    • 7.6.5 Argentina Sales Analysis
    • 7.6.6 Peru Sales Analysis
    • 7.6.7 Chile Sales Analysis
    • 7.6.8 Rest of Latin America Sales Analysis
  • 7.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 7.7.1 Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.7.2 Middle East & Africa By Segment Sales Analysis
    • 7.7.3 Middle East & Africa By Country Sales Analysis
    • 7.7.4 Saudi Arabia Sales Analysis
    • 7.7.5 UAE Sales Analysis
    • 7.7.6 Israel Sales Analysis
    • 7.7.7 South Africa Sales Analysis
    • 7.7.8 Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

8. COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE WHEATGRASS PRODUCTS COMPANIES

  • 8.1. Wheatgrass Products Market Competition
  • 8.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 8.3. Merger And Acquisitions
  • 8.4. New Product Launch
  • 8.5. Other Developments

9. COMPANY PROFILES OF WHEATGRASS PRODUCTS INDUSTRY

  • 9.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 9.2. Market Concentration Rate
  • 9.3. Pines Wheat Grass
    • 9.3.1 Company Overview
    • 9.3.2 Company Revenue
    • 9.3.3 Products
    • 9.3.4 Recent Developments
  • 9.4. NOW Foods
    • 9.4.1 Company Overview
    • 9.4.2 Company Revenue
    • 9.4.3 Products
    • 9.4.4 Recent Developments
  • 9.5. Synergy Natural
    • 9.5.1 Company Overview
    • 9.5.2 Company Revenue
    • 9.5.3 Products
    • 9.5.4 Recent Developments
  • 9.6. Navitas Organics
    • 9.6.1 Company Overview
    • 9.6.2 Company Revenue
    • 9.6.3 Products
    • 9.6.4 Recent Developments
  • 9.7. My Protein
    • 9.7.1 Company Overview
    • 9.7.2 Company Revenue
    • 9.7.3 Products
    • 9.7.4 Recent Developments
  • 9.8. Naturya
    • 9.8.1 Company Overview
    • 9.8.2 Company Revenue
    • 9.8.3 Products
    • 9.8.4 Recent Developments
  • 9.9. Amazing Grass
    • 9.9.1 Company Overview
    • 9.9.2 Company Revenue
    • 9.9.3 Products
    • 9.9.4 Recent Developments
  • 9.10. Kapiva
    • 9.10.1 Company Overview
    • 9.10.2 Company Revenue
    • 9.10.3 Products
    • 9.10.4 Recent Developments
  • 9.11. Abe'S Organics
    • 9.11.1 Company Overview
    • 9.11.2 Company Revenue
    • 9.11.3 Products
    • 9.11.4 Recent Developments
  • 9.12. Nutriblade
    • 9.12.1 Company Overview
    • 9.12.2 Company Revenue
    • 9.12.3 Products
    • 9.12.4 Recent Developments
  • 9.13. Terrasoul Superfoods
    • 9.13.1 Company Overview
    • 9.13.2 Company Revenue
    • 9.13.3 Products
    • 9.13.4 Recent Developments

Note - In company profiling, financial details and recent developments are subject to availability or might not be covered in the case of private companies