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市場調査レポート
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1448527

オーガニック牛肉の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測

Global Organic Beef Meat Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2024 to 2032


出版日
ページ情報
英文 128 Pages
納期
即日から翌営業日
カスタマイズ可能
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.91円
オーガニック牛肉の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2024年から2032年までの予測
出版日: 2024年02月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 128 Pages
納期: 即日から翌営業日
GIIご利用のメリット
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

オーガニック牛肉市場の世界需要は、2023年の112億2,000万米ドルから2032年には254億1,000万米ドル近くの市場規模に達し、調査期間2024~2032年のCAGRは9.51%に達すると推定されます。

オーガニック牛肉は、合成除草剤、殺虫剤、遺伝子組み換え作物を使用せずに飼育された牛の肉です。認証されたオーガニック農法は、動物福祉と環境に優しい方法を優先しています。オーガニック牛肉にはホルモン剤や抗生物質が使用されていないことが多く、牛は一般的にオーガニック飼料で育てられています。消費者がオーガニック牛肉を選ぶ理由は、その健康上の利点、環境の持続可能性、畜産慣行に関する倫理的配慮にあります。

市場力学

オーガニック牛肉市場は、オーガニックで持続可能な方法で生産された食品に対する消費者の意識と需要の高まりによって成長を遂げています。健康志向の消費者は、より健康的で環境に優しい選択肢としてオーガニック牛肉を選ぶ。動物福祉を重視し、オーガニック農法では合成ホルモン剤や抗生物質を使用せず、持続可能な農法を支援したいという願望が、オーガニック牛肉市場の拡大に寄与しています。さらに、USDAオーガニックなどの認証は、オーガニック牛肉製品に対する消費者の信頼をさらに高め、市場の成長を促進しています。小売店やオンライン・プラットフォームでオーガニック牛肉が入手可能になりつつあることも、市場の裾野を広げています。

調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場魅力度分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、オーガニック牛肉の世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。オーガニック牛肉業界の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを提供します。

市場セグメンテーション

オーガニック牛肉市場レポートのこのセクションでは、国と地域レベルのセグメントに関する詳細なデータを提供し、それによって戦略家が今後の機会とともに、それぞれの製品やサービスの対象層を特定するのに役立ちます。

タイプ別

  • 生肉
  • 加工肉

販売別

  • ハイパーマーケット・スーパーマーケット
  • 専門店
  • オンライン小売
  • 健康・自然食品店

地域分析

このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカのオーガニック牛肉市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーしています。さらに、このレポートでは、すべての主要地域における個々のアプリケーション・セグメントの需要、推定・予測に焦点を当てています。

カスタム要件がある場合は、お問い合わせください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズしたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 オーガニック牛肉-産業分析

  • イントロダクション:市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 機会
  • 業界動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場魅力度分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカーリスト
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的バイヤーのリスト
  • マーケティングチャネル
    • 直接マーケティング
    • 間接マーケティング
    • マーケティングチャネル発展動向

第5章 オーガニック牛肉の世界市場分析:タイプ別

  • タイプ別概要
  • 実績データと予測データ
  • タイプ別分析
  • 生肉
  • 加工肉

第6章 オーガニック牛肉の世界市場分析:販売別

  • 販売別概要
  • 実績データと予測データ
  • 販売別分析
  • ハイパーマーケットとスーパーマーケット
  • 専門店
  • オンライン小売
  • 健康・自然食品店

第7章 オーガニック牛肉の世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米の売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 北米:セグメント別
    • 北米:国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州:セグメント別
    • 欧州:国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他の欧州
  • アジア太平洋売上分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋:セグメント別
    • アジア太平洋:国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • 東南アジア
    • その他のアジア太平洋
  • ラテンアメリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカ:セグメント別
    • ラテンアメリカ:国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他のラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ売上分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカ:セグメント別
    • 中東・アフリカ:国別
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他の中東・アフリカ

第8章 オーガニック牛肉企業の競合情勢

  • オーガニック牛肉市場の競合
  • 提携/協力/合意
  • 合併・買収
  • 新製品発売
  • その他の開発

第9章 企業プロファイル

  • 上位企業の市場シェア分析
  • 市場集中度
  • Blackwood Valley Beef
  • JBS Global
  • Danish Crown
  • Meyer Natural Foods
  • Perdue Farms
  • OBE Organic
  • Tyson Foods Inc.
  • Australian Organic Meats Group Pvt. Ltd.
  • Arcadian Organic & Natural Meat Co. Pvt. Ltd.
  • Eversfield Organic Ltd.
  • Verde Farms LLC.
  • others
図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers : Impact Analysis
  • Restraints : Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • List of Potential Buyers
  • Analysis by Type (USD MN)
  • Fresh Meat Market Sales by Geography (USD MN)
  • Processed Meat Market Sales by Geography (USD MN)
  • Analysis Market by Sales (USD MN)
  • Hypermarkets and Supermarkets Market Sales by Geography (USD MN)
  • Speciality Stores Market Sales by Geography (USD MN)
  • Online Retailing Market Sales by Geography (USD MN)
  • Health and Natural Stores Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Organic Beef Meat Market Sales by Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United State Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate by Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • South East Asia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Organic Beef Meat Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Organic Beef Meat Market Size, by Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis by Type
  • Market Attractiveness Analysis by Sales
  • Market Attractiveness Analysis by Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis by Type (USD MN)
  • Fresh Meat Market Sales by Geography (USD MN)
  • Processed Meat Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis by Sales (USD MN)
  • Hypermarkets and Supermarkets Market Sales by Geography (USD MN)
  • Speciality Stores Market Sales by Geography (USD MN)
  • Online Retailing Market Sales by Geography (USD MN)
  • Health and Natural Stores Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market Sales (USD MN)
  • North America Market Sales (USD MN)
  • Europe Market Sales (USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (USD MN)
  • Latin America Market Sales (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Companies Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR112113820

The global demand for Organic Beef Meat Market is presumed to reach the market size of nearly USD 25.41 Billion by 2032 from USD 11.22 Billion in 2023 with a CAGR of 9.51% under the study period 2024 - 2032.

Organic beef meat is cattle raised without synthetic herbicides, pesticides, or GMOs. Certified organic farming practices prioritize animal welfare and environmentally friendly methods. Organic beef is often free from hormones and antibiotics, and the cattle are typically raised on organic feed. Consumers choose organic beef for its perceived health benefits, environmental sustainability, and ethical considerations related to animal farming practices.

MARKET DYNAMICS

The organic beef meat market is experiencing growth due to the rising consumer awareness and demand for organic and sustainably produced food products. Health-conscious consumers opt for organic beef, considering it a healthier and environmentally friendly choice. The emphasis on animal welfare, the absence of synthetic hormones and antibiotics in organic farming, and the desire to support sustainable agricultural practices contribute to expanding the organic beef meat market. Additionally, certifications such as USDA Organic further build consumer trust in organic beef meat products, driving market growth. The increasing availability of organic beef in retail outlets and online platforms also widens the market reach.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of organic beef meat. The growth and trends of organic beef meat industry provide a holistic approach to this study.

MARKET SEGMENTATION

This section of the organic beef meat market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Type

  • Fresh Meat
  • Processed Meat

By Sales

  • Hypermarkets And Supermarkets
  • Speciality Stores
  • Online Retailing
  • Health And Natural Stores

REGIONAL ANALYSIS

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Organic Beef Meat market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the Organic Beef Meat market include Blackwood Valley Beef, JBS Global, Danish Crown, Meyer Natural Foods, Perdue Farms, OBE Organic, Tyson Foods Inc., Australian Organic Meats Group Pvt. Ltd., Arcadian Organic & Natural Meat Co. Pvt. Ltd. Eversfield Organic Ltd., Verde Farms LLC., and others. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1 . PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1. Objective
    • 1.1.2. Target Audience
    • 1.1.3. Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Market Research Process
    • 1.3.2. Market Research Methodology

2 . EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3 . ORGANIC BEEF MEAT - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Type
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Sales
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Region

4 . VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1. List of Raw Materials
    • 4.2.2. Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3. Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1. Direct Marketing
    • 4.4.2. Indirect Marketing
    • 4.4.3. Marketing Channel Development Trend

5 . GLOBAL ORGANIC BEEF MEAT MARKET ANALYSIS BY TYPE

  • 5.1 Overview by Type
  • 5.2 Historical and Forecast Data
  • 5.3 Analysis by Type
  • 5.4 Fresh Meat Historic and Forecast Sales by Regions
  • 5.5 Processed Meat Historic and Forecast Sales by Regions

6 . GLOBAL ORGANIC BEEF MEAT MARKET ANALYSIS BY SALES

  • 6.1 Overview by Sales
  • 6.2 Historical and Forecast Data
  • 6.3 Analysis by Sales
  • 6.4 Hypermarkets and Supermarkets Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.5 Speciality Stores Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.6 Online Retailing Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.7 Health and Natural Stores Historic and Forecast Sales by Regions

7 . GLOBAL ORGANIC BEEF MEAT MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 7.1. Regional Outlook
  • 7.2. Introduction
  • 7.3. North America Sales Analysis
    • 7.3.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.3.2. North America By Segment Sales Analysis
    • 7.3.3. North America By Country Sales Analysis
    • 7.3.4. United State Sales Analysis
    • 7.3.5. Canada Sales Analysis
    • 7.3.6. Mexico Sales Analysis
  • 7.4. Europe Sales Analysis
    • 7.4.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.4.2. Europe by Segment Sales Analysis
    • 7.4.3. Europe by Country Sales Analysis
    • 7.4.4. United Kingdom Sales Analysis
    • 7.4.5. France Sales Analysis
    • 7.4.6. Germany Sales Analysis
    • 7.4.7. Italy Sales Analysis
    • 7.4.8. Russia Sales Analysis
    • 7.4.9. Rest Of Europe Sales Analysis
  • 7.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 7.5.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.5.2. Asia Pacific by Segment Sales Analysis
    • 7.5.3. Asia Pacific by Country Sales Analysis
    • 7.5.4. China Sales Analysis
    • 7.5.5. India Sales Analysis
    • 7.5.6. Japan Sales Analysis
    • 7.5.7. South Korea Sales Analysis
    • 7.5.8. Australia Sales Analysis
    • 7.5.9. South East Asia Sales Analysis
    • 7.5.10. Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 7.6. Latin America Sales Analysis
    • 7.6.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.6.2. Latin America by Segment Sales Analysis
    • 7.6.3. Latin America by Country Sales Analysis
    • 7.6.4. Brazil Sales Analysis
    • 7.6.5. Argentina Sales Analysis
    • 7.6.6. Peru Sales Analysis
    • 7.6.7. Chile Sales Analysis
    • 7.6.8. Rest of Latin America Sales Analysis
  • 7.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 7.7.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 7.7.2. Middle East & Africa by Segment Sales Analysis
    • 7.7.3. Middle East & Africa by Country Sales Analysis
    • 7.7.4. Saudi Arabia Sales Analysis
    • 7.7.5. UAE Sales Analysis
    • 7.7.6. Israel Sales Analysis
    • 7.7.7. South Africa Sales Analysis
    • 7.7.8. Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

8 . COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE ORGANIC BEEF MEAT COMPANIES

  • 8.1. Organic Beef Meat Market Competition
  • 8.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 8.3. Merger And Acquisitions
  • 8.4. New Product Launch
  • 8.5. Other Developments

9 . COMPANY PROFILES OF ORGANIC BEEF MEAT INDUSTRY

  • 9.1. Top Companies Market Share Analysis
  • 9.2. Market Concentration Rate
  • 9.3. Blackwood Valley Beef
    • 9.3.1. Company Overview
    • 9.3.2. Company Revenue
    • 9.3.3. Products
    • 9.3.4. Recent Developments
  • 9.4. JBS Global
    • 9.4.1. Company Overview
    • 9.4.2. Company Revenue
    • 9.4.3. Products
    • 9.4.4. Recent Developments
  • 9.5. Danish Crown
    • 9.5.1. Company Overview
    • 9.5.2. Company Revenue
    • 9.5.3. Products
    • 9.5.4. Recent Developments
  • 9.6. Meyer Natural Foods
    • 9.6.1. Company Overview
    • 9.6.2. Company Revenue
    • 9.6.3. Products
    • 9.6.4. Recent Developments
  • 9.7. Perdue Farms
    • 9.7.1. Company Overview
    • 9.7.2. Company Revenue
    • 9.7.3. Products
    • 9.7.4. Recent Developments
  • 9.8. OBE Organic
    • 9.8.1. Company Overview
    • 9.8.2. Company Revenue
    • 9.8.3. Products
    • 9.8.4. Recent Developments
  • 9.9. Tyson Foods Inc.
    • 9.9.1. Company Overview
    • 9.9.2. Company Revenue
    • 9.9.3. Products
    • 9.9.4. Recent Developments
  • 9.10. Australian Organic Meats Group Pvt. Ltd.
    • 9.10.1. Company Overview
    • 9.10.2. Company Revenue
    • 9.10.3. Products
    • 9.10.4. Recent Developments
  • 9.11. Arcadian Organic & Natural Meat Co. Pvt. Ltd.
    • 9.11.1. Company Overview
    • 9.11.2. Company Revenue
    • 9.11.3. Products
    • 9.11.4. Recent Developments
  • 9.12. Eversfield Organic Ltd.
    • 9.12.1. Company Overview
    • 9.12.2. Company Revenue
    • 9.12.3. Products
    • 9.12.4. Recent Developments
  • 9.13. Verde Farms LLC.
    • 9.13.1. Company Overview
    • 9.13.2. Company Revenue
    • 9.13.3. Products
    • 9.13.4. Recent Developments
  • 9.14. others
    • 9.14.1. Company Overview
    • 9.14.2. Company Revenue
    • 9.14.3. Products
    • 9.14.4. Recent Developments

Note - in company profiling, financial details and recent development are subject to availability or might not be covered in case of private companies