市場調査レポート
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1352936
ニキビ対策化粧品の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測Global Anti-acne Cosmetics Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2023 to 2030 |
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ニキビ対策化粧品の世界市場調査レポート:産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測 |
出版日: 2023年09月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 176 Pages
納期: 即日から翌営業日
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ニキビ対策化粧品市場の世界需要は、2022年の56億4,000万米ドルから、2023~2030年のCAGR10%で、2030年にはほぼ121億米ドルの市場規模に達すると推定されます。
ニキビ対策化粧品は、顔、背中、首、肩に吹き出物、黒ずみ、白斑、シミを引き起こす慢性的な皮膚疾患であるニキビを治療するために使用されます。ニキビ対策化粧品は、皮膚の透明化を助け、傷跡や跡が残る可能性を減らすことができます。ニキビ対策化粧品には、ローション、ジェル、クリーム、石鹸など、ニキビ治療のために使用されるさまざまなタイプの製品があり、症状の重さによって異なります。ニキビ対策化粧品には、オーガニックタイプと従来型タイプの両方があります。
ニキビ対策化粧品市場は、皮膚疾患患者の増加とヘルスケア支出の増加により急拡大が見込まれています。働く女性人口の増加が、ニキビ対策化粧品への高い需要をもたらしています。さらに、美的特徴の重要性の高まりと、にきびを取り巻く社会的スティグマの高まりが、にきび対策化粧品市場の主な促進要因となっています。化粧品やパーソナルケア製品への支出が増加し、消費者の一人当たりの可処分所得が上昇した結果、ニキビ対策化粧品市場の成長が活況を呈しています。さらに、製品を販売するためのデジタル化とeコマース・プラットフォームの拡大が、市場の成長に拍車をかけると思われます。さらに、様々な製品やその特徴に関する認知度の向上が市場成長を促進すると予想されます。しかし、化粧品の使用に伴う副作用やアレルギーは、世界のニキビ対策化粧品市場の成長を妨げる可能性があります。
調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場魅力度分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、ニキビ対策化粧品の世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。ニキビ対策化粧品業界の成長と動向は、この調査に全体的なアプローチを提供します。
このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東&アフリカにおけるニキビ対策化粧品市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーしています。さらに、本レポートでは、著名な全地域における個々の用途セグメントの需要、推定・予測に焦点を当てています。
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The global demand for Anti-acne Cosmetics Market is presumed to reach the market size of nearly USD 12.1 BN by 2030 from USD 5.64 BN in 2022 with a CAGR of 10% under the study period 2023 - 2030.
Anti-acne cosmetics are used to treat the chronic skin disorder acne, which causes pimples, blackheads, whiteheads, and spots on the face, back, neck, and shoulders. Anti-acne cosmetics can aid in skin clearing and reduce the chances of scarring or marks. Anti-acne cosmetics include different types of products such as lotions, gels, creams, and soaps used for acne treatment, depending on the severity of the condition. Anti-acne cosmetics are available in both organic and conventional types.
The anti-acne cosmetics market is expected to expand rapidly due to the rising cases of skin disorders and increasing healthcare expenditure. The growing number of working female population is resulting in high demand for anti-acne cosmetics products. Moreover, the increasing importance of aesthetic features and the rising social stigma surrounding acne are major drivers of the anti-acne cosmetics market. The growing spending on cosmetics and personal care products and the consumers' rising per capita disposable income resulted in the booming anti-acne cosmetics market growth. Furthermore, growing digitalization and eCommerce platforms for selling the products will likely spur market growth. Additionally, increasing awareness regarding various products and their features is anticipated to propel market growth. However, side effects and allergies associated with the usage of cosmetics may hamper the growth of the global anti-acne cosmetics market.
The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of anti-acne cosmetics. The growth and trends of anti-acne cosmetics industry provide a holistic approach to this study.
This section of the anti-acne cosmetics market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.
This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Anti-acne Cosmetics market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.
The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the anti-acne cosmetics market include L'Oreal Paris, Murad LLC (Unilever), Neutrogena (Johnson & Johnson Services, Inc.), Clinique Laboratories, LLC (ESTEE LAUDER), Vichy Laboratories, PCA Skin, Obaji, Skin Medica, Skin Better Science, Colorescience, Sente, Jan Marini Skin Research, Revision Skincare, The BeautyHealth Company, Glow Biotics LLC, Perricone MD. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.
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