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市場調査レポート
商品コード
1305172
サプリメントと栄養包装の世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年予測Global Supplements And Nutrition Packaging Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2023 to 2030 |
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カスタマイズ可能
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サプリメントと栄養包装の世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年予測 |
出版日: 2023年06月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 181 Pages
納期: 即日から翌営業日
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サプリメントと栄養包装市場の世界需要は、調査期間2023年~2030年のCAGR6.22%で、2022年の285億7,000万米ドルから2030年には463億米ドル近くの市場規模に達すると推定されます。
サプリメントと栄養包装は、様々な栄養補助食品、ビタミン、ミネラル、その他の栄養製品の包装を指します。このタイプの包装は、製品を損傷や汚染から保護し、成分、用量、使用方法に関する情報を提供するように設計されています。サプリメントと栄養包装には、ボトル、瓶、小袋、ブリスターパック、パウチなど様々な形態があります。パッケージの選択は、製品のタイプ、ターゲット市場、希望する保存期間など、いくつかの要因に左右されます。サプリメントと栄養包装で重要な検討事項のひとつは、賞味期間中、製品が新鮮で効果的な状態を維持できるようにすることです。そのためには、乾燥剤、脱酸素剤、防湿剤などの特殊な素材や技術を使用する必要があります。製品を保護するだけでなく、サプリメントと栄養包装は、FDAのような管理機関が定めた規制にも準拠しなければならないです。これには、製品、成分、使用目的に関する正確で包括的な表示情報の提供が含まれます。
健康的なライフスタイルを維持し、病気を予防することの重要性に対する意識の高まりにより、栄養補助食品に対する需要が増加しています。このため、サプリメントの効能を保護・保存できる高品質の包装に対する需要が高まっています。先進パッケージング技術の進歩により、製造業者はより耐久性があり、改ざん防止に優れ、環境に優しい包装材料を開発できるようになっています。これにより、メーカーが利用できる包装の選択肢の幅が広がり、消費者のニーズや嗜好によりよく応えることができるようになっています。肥満、糖尿病、心臓病の増加により、予防ヘルスケアへの注目度が高まっています。このため、特殊な栄養補助食品と、これらのサプリメントを効果的に消費者に届けることができる包装に対する需要が高まっています。栄養補助食品を出荷するための便利で安全なパッケージング・ソリューションに対する需要は著しく伸びており、サプリメントと栄養包装市場の技術革新を促進しています。FDAやその他の管理機関は、栄養補助食品の表示、安全性、有効性に関する厳しい規制を設けており、これらの規制に準拠し、正確で包括的な表示情報を提供するパッケージの売上を伸ばしています。
調査レポートは、ポーターのファイブフォースモデル、市場魅力度分析、バリューチェーン分析をカバーしています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、サプリメントと栄養包装の世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。サプリメントと栄養包装産業の成長と動向は、この研究に全体的なアプローチを提供します。
サプリメントと栄養包装市場レポートのこのセクションでは、国や地域レベルでのセグメントに関する詳細なデータを提供し、それによって戦略家は、今後の機会で、それぞれの製品やサービスのターゲット層を識別するのに役立ちます。
このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東アフリカのサプリメントと栄養包装市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーしています。さらに、すべての主要地域における個々のアプリケーションセグメントの需要、推定・予測に焦点を当てています。
*注:企業プロファイルにおいて、財務内容や最近の動向は、非公開会社の場合、入手可能であるか、またはカバーしていない場合があります。
The global demand for Supplements And Nutrition Packaging Market is presumed to reach the market size of nearly USD 46.3 BN by 2030 from USD 28.57 BN in 2022 with a CAGR of 6.22% under the study period 2023 - 2030.
Supplements and nutrition packaging refer to the packaging of various dietary supplements, vitamins, minerals, and other nutritional products. This type of packaging is designed to protect the products from damage and contamination, as well as to provide information about the ingredients, dosage, and usage instructions. Supplements and nutrition packaging can take various forms, including bottles, jars, sachets, blister packs, and pouches. The choice of packaging depends on several factors, such as the type of product, the target market, and the desired shelf life. One of the critical considerations for supplements and nutrition packaging is ensuring that the product remains fresh and effective throughout its shelf life. This may involve the use of specialized materials and technologies such as desiccants, oxygen absorbers, and moisture barriers. In addition to protecting the product, supplements and nutrition packaging must also comply with regulations set by governing bodies such as the FDA. This includes providing accurate and comprehensive labelling information about the product, its ingredients, and its intended use.
The growing awareness of the importance of maintaining a healthy lifestyle and preventing diseases has led to an increasing demand for dietary supplements. This has driven the demand for high-quality packaging that can protect and preserve the efficacy of these supplements. Advances in packaging technologies have enabled manufacturers to develop packaging materials that are more durable, tamper-proof, and eco-friendly. This has expanded the range of packaging options available to manufacturers, allowing them to better meet the needs and preferences of consumers. The growing obesity, diabetes, and heart disease has scaled up the focus on preventive healthcare. This has led to a demand for specialized dietary supplements and packaging that can effectively deliver these supplements to consumers. The demand for convenient and secure packaging solutions for shipping dietary supplements has grown significantly, driving innovation in the supplements and nutrition packaging market. The FDA and other governing bodies have set stringent regulations for the labelling, safety, and efficacy of dietary supplements increasing the sales of packaging that complies with these regulations and provides accurate and comprehensive labelling information.
The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of supplements and nutrition packaging. The growth and trends of supplements and nutrition packaging industry provide a holistic approach to this study.
This section of the supplements and nutrition packaging market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.
This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Supplements And Nutrition Packaging market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.
The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the supplements and nutrition packaging market include Glenroy, Inc., Alpha Packaging, Comar, LLC., Graham Packaging Company, Gerresheimer AG, ePac Holdings, LLC, Law Print & Packaging Management Ltd, MPS (Molded Packaging Solutions), OPM Labels, Container & Packaging Supply, Inc. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.
*Note - in company profiling, financial details and recent development are subject to availability or might not be covered in case of private companies