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市場調査レポート
商品コード
1288808

スマートクックトップの世界市場調査レポート- 産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年の予測

Global Smart Cooktop Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2023 to 2030

出版日: | 発行: Value Market Research | ページ情報: 英文 410 Pages | 納期: 即日から翌営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
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スマートクックトップの世界市場調査レポート- 産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年の予測
出版日: 2023年05月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 410 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

スマートクックトップの世界需要は、2022年の28億1,000万米ドルから2030年には69億3,000万米ドルに達し、2022-2030年のCAGRは11.97%で成長すると推定されています。

スマートクックトップは、Wi-FiやBluetoothとアプリで連携した電気コンロです。アプリを使うことで、自動機能をプログラムしたり、家電を遠隔操作したりすることができます。音声で操作できるものや、Google homeやamazon echoなど他のスマートホームガジェットに接続できるものもあります。従来のクッキングヒーターのような機能を備えていますが、より適応性の高い構成とIHバーナーにより、調理時間を大幅に短縮することができます。

市場力学:

都市化の進展、デジタル化、ライフスタイルの変化、消費者所得の増加がスマートクックトップの市場成長の促進要因となっています。インターネットの世界の普及に伴い、スマートテクノロジーの採用も増加しており、スマートクックトップの市場成長を拡大させると予想されます。スマートクックトップが提供するスマートで便利な機能は、スマートクックトップの市場拡大を促進すると予想されます。LPGボンベの代わりにこのタイプのコンロが提供する安全な選択肢に関する意識の高まりは、スマートクックトップの市場成長を促進すると予想されます。さらに、技術改善への投資や新技術の発表が増加し、スマートクックトップの市場成長を後押しすると予想されます。

本レポートでは、ポーターのファイブフォースモデル、市場魅力度分析、バリューチェーン分析について解説しています。これらのツールは、業界構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力度を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、スマートクックトップの世界市場における各セグメントを包括的に評価することもできます。スマートクックトップ産業の成長と動向は、本調査に全体的なアプローチを提供します。

地域別分析:

本セクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカにおけるスマートクックトップ市場の現在と将来の需要を強調する地域展望をカバーします。さらに、すべての主要地域における個々のアプリケーションセグメントの需要、推定・予測に焦点を当てます。

また、この調査レポートは、市場の主要企業の包括的なプロファイルと、世界の競争情勢の詳細な見解をカバーしています。スマートクックトップ市場の主要企業には、Berbel Ablufttechnik GmbH、BSH Home Appliances Corporation、Cooking Surface、Dacor, Inc.、エレクトロラックス、Gaggenau Hausgerate、GE Appliances、a Haier company、Hestan CUE、Meyer Corporation、Miele、Samsungが含まれています。このセクションは、主要なM&A、将来の能力、パートナーシップ、財務概要、コラボレーション、新製品開発、新製品発売など、さまざまな戦略的発展を含む競合情勢の全体像で構成されています。

カスタム要件がある場合、私たちにご連絡ください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズされたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

  • 当レポートの内容
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • 市場調査プロセス
    • 市場調査の手法

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場のスナップショット

第3章 スマートクックトップ-産業分析

  • イントロダクション- 市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 市場機会
  • 産業動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力分析
    • タイプ別
    • 設置場所別
    • 幅別
    • 制御タイプ別
    • バーナー数別
    • 最終用途別
    • 価格別
    • 流通チャネル別
    • 地域別

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料分析
    • 原材料のリスト
    • 原材料メーカーリスト
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的なバイヤーのリスト
  • マーケティングチャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • インダイレクトマーケティング
    • マーケティングチャネルの動向

第5章 COVID-19発生の影響分析

第6章 スマートクックトップの世界市場売上高:タイプ別

  • タイプ別概要
  • 売上実績と予測分析
  • タイプ別分析
  • ガス
  • 電気

第7章 スマートクックトップの世界市場分析:設置場所別

  • 設置場所別の概要
  • 売上実績と予測分析
  • 設置場所別分析
  • ビルトイン
  • カウンタートップ

第8章 スマートクックトップの世界市場分析:幅別

  • 幅別の概要
  • 売上実績と予測分析
  • 幅別分析
  • 24インチ未満
  • 24~30インチ
  • 30インチ以上

第9章 スマートクックトップの世界市場分析:制御タイプ別

  • 制御タイプ別の概要
  • 売上実績と予測分析
  • 制御タイプ別分析
  • デジタル
  • アナログ

第10章 スマートクックトップの世界市場分析:バーナー数別

  • バーナー数別の概要
  • 売上実績と予測分析
  • バーナー数別分析
  • 3個未満
  • 3~4個
  • 4個以上

第11章 スマートクックトップの世界市場分析:最終用途別

  • 最終用途別の概要
  • 売上実績と予測分析
  • 最終用途別分析
  • 住宅用
  • 商業用

第12章 スマートクックトップの世界市場分析:価格別

  • 価格別の概要
  • 売上実績と予測分析
  • 価格別分析
  • 1000米ドル未満
  • 1000米ドル~2000米ドル
  • 2001米ドル~4000米ドル
  • 4000米ドル以上

第13章 スマートクックトップの世界市場分析:流通チャネル別

  • 流通チャネル別の概要
  • 売上実績と予測分析
  • 販売チャネル別分析
  • オンライン(eコマースサイト、企業サイト)
  • オフライン(専門店、その他)

第14章 スマートクックトップの世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米の販売分析
    • 概要、実績および予測データ
    • 北米:セグメント別
    • 北米:国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州の販売分析
    • 概要、実績および予測データ
    • 欧州:セグメント別
    • 欧州:国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域の販売分析
    • 概要、実績および予測データ
    • アジア太平洋地域:セグメント別
    • アジア太平洋地域:国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカの販売分析
    • 概要、実績および予測データ
    • ラテンアメリカ:セグメント別
    • ラテンアメリカ:国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他ラテンアメリカ
  • 中東およびアフリカの販売分析
    • 概要、実績および予測データ
    • 中東およびアフリカ:セグメント別
    • 中東およびアフリカ:国別
    • サウジアラビア
    • UAE
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第15章 スマートクックトップ企業の競合情勢

  • スマートクックトップの市場競争
  • 提携・協業・合意
  • 合併・買収
  • 新製品発表
  • その他の開発

第16章 企業プロファイル

  • 企業シェア分析
  • 市場集中度
  • Berbel Ablufttechnik GmbH
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品紹介
    • 最近の開発状況
  • BSH Home Appliances Corporation
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Cooking Surface
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Dacor Inc.
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Electrolux
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Gaggenau Hausgerate
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • GE Appliances
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • a Haier company
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Hestan CUE
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Meyer Corporation
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Miele
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Samsung
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の動向

注:企業プロファイルの中で、財務の詳細や最近の開発については、入手可能な情報に基づいており、非公開会社の場合、カバーされていない可能性があります。

図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers : Impact Analysis
  • Restraints : Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • List of Potential Buyers
  • Analysis by Type (Thousand Units and USD MN)
  • Gas Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • Electric Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • Analysis Market by Installation (Thousand Units and USD MN)
  • Built-in Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • Countertop Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • Analysis by Width (Thousand Units and USD MN)
  • Less Than 24 Inch Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • 24 To 30 Inches Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • More Than 30 Inch Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • Analysis by Control Type (Thousand Units and USD MN)
  • Digital Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • Analog Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • Analysis by Number Of Burners (Thousand Units and USD MN)
  • Less Than 3 Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • 3 To 4 Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • More Than 4 Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • Analysis by End-use (Thousand Units and USD MN)
  • Residential Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • Commercial Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • Analysis by Price (Thousand Units and USD MN)
  • Less Than US $ 1000 Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • US $ 1000 To US $ 2000 Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • US $ 2001 To US $ 4000 Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • Above US $ 4000 Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • Analysis by Distribution Channel (Thousand Units and USD MN)
  • Online (E-Commerce Webiste, Company Website) Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • Offline (Specialty STores, Others) Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • Global Smart Cooktop Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • North America Market Analysis (Thousand Units and USD MN)
  • United State Market Analysis (Thousand Units and USD MN)
  • Canada Market Analysis (Thousand Units and USD MN)
  • Mexico Market Analysis (Thousand Units and USD MN)
  • Europe Market Analysis (Thousand Units and USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (Thousand Units and USD MN)
  • France Market Analysis (Thousand Units and USD MN)
  • Germany Market Analysis (Thousand Units and USD MN)
  • Italy Market Analysis (Thousand Units and USD MN)
  • Russia Market Analysis (Thousand Units and USD MN)
  • Spain Market Analysis (Thousand Units and USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (Thousand Units and USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (Thousand Units and USD MN)
  • China Market Analysis (Thousand Units and USD MN)
  • Japan Market Analysis (Thousand Units and USD MN)
  • India Market Analysis (Thousand Units and USD MN)
  • South Korea Market Analysis (Thousand Units and USD MN)
  • Australia Market Analysis (Thousand Units and USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (Thousand Units and USD MN)
  • Latin America Market Analysis (Thousand Units and USD MN)
  • Brazil Market Analysis (Thousand Units and USD MN)
  • Argentina Market Analysis (Thousand Units and USD MN)
  • Peru Market Analysis (Thousand Units and USD MN)
  • Chile Market Analysis (Thousand Units and USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (Thousand Units and USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (Thousand Units and USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (Thousand Units and USD MN)
  • UAE Market Analysis (Thousand Units and USD MN)
  • Israel Market Analysis (Thousand Units and USD MN)
  • South Africa Market Analysis (Thousand Units and USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (Thousand Units and USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Smart Cooktop Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Smart Cooktop Market Size, by Region (Thousand Units and USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis by Type
  • Market Attractiveness Analysis by Installation
  • Market Attractiveness Analysis by Width
  • Market Attractiveness Analysis by Control Type
  • Market Attractiveness Analysis by Number Of Burners
  • Market Attractiveness Analysis by End-use
  • Market Attractiveness Analysis by Price
  • Market Attractiveness Analysis by Distribution Channel
  • Market Attractiveness Analysis by Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis by Type (Thousand Units and USD MN)
  • Gas Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • Electric Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • Global Market Analysis by Installation (Thousand Units and USD MN)
  • Built-in Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • Countertop Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • Global Market Analysis by Width (Thousand Units and USD MN)
  • Less Than 24 Inch Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • 24 To 30 Inches Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • More Than 30 Inch Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • Global Market Analysis by Control Type (Thousand Units and USD MN)
  • Digital Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • Analog Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • Global Market Analysis by Number Of Burners (Thousand Units and USD MN)
  • Less Than 3 Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • 3 To 4 Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • More Than 4 Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • Global Market Analysis by End-use (Thousand Units and USD MN)
  • Residential Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • Commercial Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • Global Market Analysis by Price (Thousand Units and USD MN)
  • Less Than US $ 1000 Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • US $ 1000 To US $ 2000 Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • US $ 2001 To US $ 4000 Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • Above US $ 4000 Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • Global Market Analysis by Distribution Channel (Thousand Units and USD MN)
  • Online (E-Commerce Webiste, Company Website) Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • Offline (Specialty STores, Others) Market Sales by Geography (Thousand Units and USD MN)
  • Global Market Sales (Thousand Units and USD MN)
  • North America Market Sales (Thousand Units and USD MN)
  • Europe Market Sales (Thousand Units and USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (Thousand Units and USD MN)
  • Latin America Market Sales (Thousand Units and USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (Thousand Units and USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR112110264

The global demand for Smart Cooktop Market is presumed to reach the market size of nearly USD 6.93 BN by 2030 from USD 2.81 BN in 2022 with a CAGR of 11.97% under the study period of 2022 - 2030. Regarding volume, the market was calculated XX Thousand Units in 2022 and forecast to touch XX Thousand Units by 2030 with a CAGR of XX% during 2023-2030.

A smart cooktop is an electric stove linked with Wi-Fi or Bluetooth through an app. The app enables users to program automatic functions or remotely control the appliance. Some of them can be voice controlled or connected to other smart home gadgets like Google home or amazon echo. They have features such as conventional cooktops, but their more adaptable configurations and induction burners significantly reduce cooking time. 

Market Dynamics:

The growing urbanization, digitalization, changing lifestyle, and rise in consumer income are driving factors for the market growth of smart cooktops. With the increasing penetration of the internet globally, the adoption of smart technology also increases, which is expected to scale up the market growth of smart cooktops. The smart and convenient functions offered by smart cooktops are expected to propel the market expansion of smart cooktops. The growing awareness regarding the safe option these types of stoves provide in place of LPG cylinders is anticipated to fuel the market growth of smart cooktops. Furthermore, the rising investment in technological improvement and new technology launches are expected to boost the market growth of smart cooktops.

The report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of smart cooktop. The growth and trends of Smart Cooktop Industry provide a holistic approach to this study. 

Market Segmentation:

This section of the smart cooktop market report provides detailed data on the segments by analyzing them at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Type

  • Gas
  • Electric

By Installation

  • Built-In
  • Countertop

By Width

  • Less Than 24 Inch
  • 24 To 30 Inches
  • More Than 30 Inch

By Control Type

  • Digital
  • Analog

By Number Of Burners

  • Less Than 3
  • 3 To 4
  • More Than 4

By End-Use

  • Residential
  • Commercial

By Price

  • Less Than Us $ 1000
  • Us $ 1000 To Us $ 2000
  • Us $ 2001 To Us $ 4000
  • Above Us $ 4000

By Distribution Channel

  • Online (E-Commerce Webiste, Company Website)
  • Offline (Specialty Stores, Others)

Regional Analysis:

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Smart Cooktop market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the smart cooktop market include Berbel Ablufttechnik GmbH, BSH Home Appliances Corporation, Cooking Surface, Dacor, Inc., Electrolux, Gaggenau Hausgerate, GE Appliances, a Haier company, Hestan CUE, Meyer Corporation, Miele, and Samsung. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1 . PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1. Objective
    • 1.1.2. Target Audience
    • 1.1.3. Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Market Research Process
    • 1.3.2. Market Research Methodology

2 . EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3 . SMART COOKTOP - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Type
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Installation
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Width
    • 3.7.4 Market Attractiveness Analysis By Control Type
    • 3.7.5 Market Attractiveness Analysis By Number Of Burners
    • 3.7.6 Market Attractiveness Analysis By End-use
    • 3.7.7 Market Attractiveness Analysis By Price
    • 3.7.8 Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
    • 3.7.9 Market Attractiveness Analysis By Region

4 . VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1. List of Raw Materials
    • 4.2.2. Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3. Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1. Direct Marketing
    • 4.4.2. Indirect Marketing
    • 4.4.3. Marketing Channel Development Trend

5 . IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 OUTBREAK

6 . GLOBAL SMART COOKTOP MARKET SALES BY TYPE

  • 6.1 Overview by Type
  • 6.2 Historical and Forecast Sales Data
  • 6.3 Analysis by Type
  • 6.4 Gas Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.5 Electric Historic and Forecast Sales by Regions

7 . GLOBAL SMART COOKTOP MARKET ANALYSIS BY INSTALLATION

  • 7.1 Overview by Installation
  • 7.2 Historical and Forecast Sales Data
  • 7.3 Analysis by Installation
  • 7.4 Built-in Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.5 Countertop Historic and Forecast Sales by Regions

8 . GLOBAL SMART COOKTOP MARKET ANALYSIS BY WIDTH

  • 8.1 Overview by Width
  • 8.2 Historical and Forecast Sales Data
  • 8.3 Analysis by Width
  • 8.4 Less Than 24 Inch Historic and Forecast Sales by Regions
  • 8.5 24 To 30 Inches Historic and Forecast Sales by Regions
  • 8.6 More Than 30 Inch Historic and Forecast Sales by Regions

9 . GLOBAL SMART COOKTOP MARKET ANALYSIS BY CONTROL TYPE

  • 9.1 Overview by Control Type
  • 9.2 Historical and Forecast Sales Data
  • 9.3 Analysis by Control Type
  • 9.4 Digital Historic and Forecast Sales by Regions
  • 9.5 Analog Historic and Forecast Sales by Regions

10 . GLOBAL SMART COOKTOP MARKET ANALYSIS BY NUMBER OF BURNERS

  • 10.1 Overview by Number Of Burners
  • 10.2 Historical and Forecast Sales Data
  • 10.3 Analysis by Number Of Burners
  • 10.4 Less Than 3 Historic and Forecast Sales by Regions
  • 10.5 3 To 4 Historic and Forecast Sales by Regions
  • 10.6 More Than 4 Historic and Forecast Sales by Regions

11 . GLOBAL SMART COOKTOP MARKET ANALYSIS BY END-USE

  • 11.1 Overview by End-use
  • 11.2 Historical and Forecast Sales Data
  • 11.3 Analysis by End-use
  • 11.4 Residential Historic and Forecast Sales by Regions
  • 11.5 Commercial Historic and Forecast Sales by Regions

12 . GLOBAL SMART COOKTOP MARKET ANALYSIS BY PRICE

  • 12.1 Overview by Price
  • 12.2 Historical and Forecast Sales Data
  • 12.3 Analysis by Price
  • 12.4 Less Than US $ 1000 Historic and Forecast Sales by Regions
  • 12.5 US $ 1000 To US $ 2000 Historic and Forecast Sales by Regions
  • 12.6 US $ 2001 To US $ 4000 Historic and Forecast Sales by Regions
  • 12.7 Above US $ 4000 Historic and Forecast Sales by Regions

13 . GLOBAL SMART COOKTOP MARKET ANALYSIS BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 13.1 Overview by Distribution Channel
  • 13.2 Historical and Forecast Sales Data
  • 13.3 Analysis by Distribution Channel
  • 13.4 Online (E-Commerce Webiste, Company Website) Historic and Forecast Sales by Regions
  • 13.5 Offline (Specialty STores, Others) Historic and Forecast Sales by Regions

14 . GLOBAL SMART COOKTOP MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 14.1. Regional Outlook
  • 14.2. Introduction
  • 14.3. North America Sales Analysis
    • 14.3.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 14.3.2. North America By Segment Sales Analysis
    • 14.3.3. North America By Country Sales Analysis
    • 14.3.4. United State Sales Analysis
    • 14.3.5. Canada Sales Analysis
    • 14.3.6. Mexico Sales Analysis
  • 14.4. Europe Sales Analysis
    • 14.4.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 14.4.2. Europe by Segment Sales Analysis
    • 14.4.3. Europe by Country Sales Analysis
    • 14.4.4. United Kingdom Sales Analysis
    • 14.4.5. France Sales Analysis
    • 14.4.6. Germany Sales Analysis
    • 14.4.7. Italy Sales Analysis
    • 14.4.8. Russia Sales Analysis
    • 14.4.9. Rest Of Europe Sales Analysis
  • 14.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 14.5.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 14.5.2. Asia Pacific by Segment Sales Analysis
    • 14.5.3. Asia Pacific by Country Sales Analysis
    • 14.5.4. China Sales Analysis
    • 14.5.5. India Sales Analysis
    • 14.5.6. Japan Sales Analysis
    • 14.5.7. South Korea Sales Analysis
    • 14.5.8. Australia Sales Analysis
    • 14.5.9. Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 14.6. Latin America Sales Analysis
    • 14.6.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 14.6.2. Latin America by Segment Sales Analysis
    • 14.6.3. Latin America by Country Sales Analysis
    • 14.6.4. Brazil Sales Analysis
    • 14.6.5. Argentina Sales Analysis
    • 14.6.6. Peru Sales Analysis
    • 14.6.7. Chile Sales Analysis
    • 14.6.8. Rest of Latin America Sales Analysis
  • 14.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 14.7.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 14.7.2. Middle East & Africa by Segment Sales Analysis
    • 14.7.3. Middle East & Africa by Country Sales Analysis
    • 14.7.4. Saudi Arabia Sales Analysis
    • 14.7.5. UAE Sales Analysis
    • 14.7.6. Israel Sales Analysis
    • 14.7.7. South Africa Sales Analysis
    • 14.7.8. Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

15 . COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE SMART COOKTOP COMPANIES

  • 15.1. Smart Cooktop Market Competition
  • 15.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 15.3. Merger And Acquisitions
  • 15.4. New Product Launch
  • 15.5. Other Developments

16 . COMPANY PROFILES OF SMART COOKTOP INDUSTRY

  • 16.1. Company Share Analysis
  • 16.2. Market Concentration Rate
  • 16.3. Berbel Ablufttechnik GmbH
    • 16.3.1. Company Overview
    • 16.3.2. Company Revenue
    • 16.3.3. Products
    • 16.3.4. Recent Developments
  • 16.4. BSH Home Appliances Corporation
    • 16.4.1. Company Overview
    • 16.4.2. Company Revenue
    • 16.4.3. Products
    • 16.4.4. Recent Developments
  • 16.5. Cooking Surface
    • 16.5.1. Company Overview
    • 16.5.2. Company Revenue
    • 16.5.3. Products
    • 16.5.4. Recent Developments
  • 16.6. Dacor Inc.
    • 16.6.1. Company Overview
    • 16.6.2. Company Revenue
    • 16.6.3. Products
    • 16.6.4. Recent Developments
  • 16.7. Electrolux
    • 16.7.1. Company Overview
    • 16.7.2. Company Revenue
    • 16.7.3. Products
    • 16.7.4. Recent Developments
  • 16.8. Gaggenau Hausgerate
    • 16.8.1. Company Overview
    • 16.8.2. Company Revenue
    • 16.8.3. Products
    • 16.8.4. Recent Developments
  • 16.9. GE Appliances
    • 16.9.1. Company Overview
    • 16.9.2. Company Revenue
    • 16.9.3. Products
    • 16.9.4. Recent Developments
  • 16.10. a Haier company
    • 16.10.1. Company Overview
    • 16.10.2. Company Revenue
    • 16.10.3. Products
    • 16.10.4. Recent Developments
  • 16.11. Hestan CUE
    • 16.11.1. Company Overview
    • 16.11.2. Company Revenue
    • 16.11.3. Products
    • 16.11.4. Recent Developments
  • 16.12. Meyer Corporation
    • 16.12.1. Company Overview
    • 16.12.2. Company Revenue
    • 16.12.3. Products
    • 16.12.4. Recent Developments
  • 16.13. Miele
    • 16.13.1. Company Overview
    • 16.13.2. Company Revenue
    • 16.13.3. Products
    • 16.13.4. Recent Developments
  • 16.14. Samsung
    • 16.14.1. Company Overview
    • 16.14.2. Company Revenue
    • 16.14.3. Products
    • 16.14.4. Recent Developments

Note - in company profiling, financial details and recent development are subject to availability or might not be covered in case of private companies