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市場調査レポート
商品コード
1288793

ホッケー用品の世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測

Global Hockey Equipments Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2023 to 2030

出版日: | 発行: Value Market Research | ページ情報: 英文 170 Pages | 納期: 即日から翌営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
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ホッケー用品の世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測
出版日: 2023年05月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 170 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

ホッケー用品市場の世界需要は、2022年の224億9,000万米ドルから2030年には約381億8,000万米ドルに達し、2022年から2030年の調査期間においてCAGRは6.84%に達すると推定されています。

ホッケー用品には、ホッケースティック、ボール、安全装置など、ホッケーをプレイするために使用されるものが含まれます。プレイヤーの効果に応じて、ホッケースティックは様々なサイズ、形状、素材があり、カーボンファイバー、アラミドなどの軽量かつ堅牢な素材が使用されています。また、ホッケーでは、すね当てやグローブなどの防具の着用が義務付けられています。プレーヤーは、このような装備でよりうまく、効果的にプレーすることができます。

市場力学:

技術的に改良されたスポーツ用品への取り組みの高まり、健康志向の高まりによるスポーツ活動への熱意と関与の増加が、ホッケー用品の市場成長を促進する要因となっています。ホッケー用品ブランドによるマーケティング、広告、その他のプロモーションへの投資の増加は、ホッケー用品の市場成長に寄与する要因です。学校や大学のスポーツ部門が運動会に参加する機会が増えていることは、ホッケー用品の需要に影響を与え、市場の成長を後押ししています。さらに、スポーツ参加を増やすために、いくつかの国で多くの政府の取り組みやスポーツ委員会のプロジェクトが導入されており、ホッケー用品の市場を拡大させるプロジェクトとなっています。ホッケー用品の市場拡大は、スポーツにおける怪我の可能性が高いことが妨げになると予想されます。

本レポートでは、ポーターのファイブフォースモデル、市場魅力度分析、バリューチェーン分析について解説しています。これらのツールは、業界構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力度を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、ホッケー用品の世界市場における各セグメントを包括的に評価するものでもあります。ホッケー用品産業の成長と動向は、本調査に全体的なアプローチを提供します。

地域別分析:

本セクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカにおけるホッケー用品市場の現在と将来の需要に焦点を当てた地域別展望を取り上げます。さらに、すべての主要地域における個々のアプリケーションセグメントの需要、推定・予測に焦点を当てます。

また、この調査レポートは、市場の主要企業の包括的なプロファイルと、世界の競合情勢の詳細な見解もカバーしています。このセクションは、主要なM&A、将来の能力、パートナーシップ、財務概要、コラボレーション、新製品開発、新製品発売など、さまざまな戦略的発展を含む競合情勢の全体像で構成されています。

  • カスタム要件がある場合、お問い合わせください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズされたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場のスナップショット

第3章 ホッケー用品-産業分析

  • イントロダクション- 市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 市場機会
  • 産業動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力度分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料の分析
    • 原材料のリスト
    • 原材料メーカーリスト
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的なバイヤーのリスト
  • マーケティングチャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • インダイレクトマーケティング
    • マーケティングチャネルの動向

第5章 COVID-19の発生による影響分析

第6章 ホッケー用品の世界市場分析:製品タイプ別

  • 概要:製品タイプ別
  • 実績データと予測データ
  • 分析:製品タイプ別
  • スティック
  • プロテクティブギア
  • フットウェア
  • その他

第7章 ホッケー用品の世界市場分析:スポーツタイプ別

  • スポーツタイプ別概要
  • 実績データと予測データ
  • スポーツタイプ別分析
  • ホッケー
  • ローラーホッケー
  • ホッケー
  • 水中ホッケー

第8章 ホッケー用品の世界市場分析:流通チャネル別

  • 流通チャネル別概要
  • 実績と予測データ
  • 流通チャネル別分析
  • オンライン
  • オフライン

第9章 ホッケー用品の世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米の販売分析
    • 概要、実績と予測
    • 北米:セグメント別
    • 北米:国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州の販売分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州:セグメント別
    • 欧州:国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他
  • アジア太平洋地域の販売分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋地域:セグメント別
    • アジア太平洋地域:国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • その他
  • ラテンアメリカの販売分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカ:セグメント別
    • ラテンアメリカ:国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他
  • 中東・アフリカ地域の販売分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカ:セグメント別
    • 中東・アフリカ:国別
    • サウジアラビア
    • UAE
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他

第10章 ホッケー用品メーカーの競合情勢

  • ホッケー用品の市場競争
  • 提携・協業・合意
  • 合併・買収
  • 新製品発売
  • その他の開発

第11章 企業プロファイル

  • 企業シェア分析
  • 市場集中度
  • Adidas
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品紹介
    • 最近の開発状況
  • Grays
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Gryphon Hockey
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • OBO
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • TK Hockey
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • ATLAS Hockey
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Dita
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • JDH
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Kookaburra
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • MALIK
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Mazon Hockey
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Osaka Hockey
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Princess Sportsgear
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Ritual Hockey
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • STX
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の動向

注:企業プロファイルの中で、財務の詳細や最近の開発については、入手可能な情報に基づいており、非公開会社の場合、カバーされていない可能性があります。

図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers : Impact Analysis
  • Restraints : Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • List of Potential Buyers
  • Analysis by Product Type (Units and USD MN)
  • Sticks Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Protective Gear Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Footwear Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Others Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Analysis Market by Sports Type (Units and USD MN)
  • Hockey Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Roller Hockey Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Hockey Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Underwater Hockey Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Analysis by Distribution Channel (Units and USD MN)
  • Online Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Offline Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Global Hockey Equipments Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • North America Market Analysis (Units and USD MN)
  • United State Market Analysis (Units and USD MN)
  • Canada Market Analysis (Units and USD MN)
  • Mexico Market Analysis (Units and USD MN)
  • Europe Market Analysis (Units and USD MN)
  • Europe Market Estimate by Country (Units and USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (Units and USD MN)
  • France Market Analysis (Units and USD MN)
  • Germany Market Analysis (Units and USD MN)
  • Italy Market Analysis (Units and USD MN)
  • Russia Market Analysis (Units and USD MN)
  • Spain Market Analysis (Units and USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (Units and USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (Units and USD MN)
  • China Market Analysis (Units and USD MN)
  • Japan Market Analysis (Units and USD MN)
  • India Market Analysis (Units and USD MN)
  • South Korea Market Analysis (Units and USD MN)
  • Australia Market Analysis (Units and USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (Units and USD MN)
  • Latin America Market Analysis (Units and USD MN)
  • Brazil Market Analysis (Units and USD MN)
  • Argentina Market Analysis (Units and USD MN)
  • Peru Market Analysis (Units and USD MN)
  • Chile Market Analysis (Units and USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (Units and USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (Units and USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (Units and USD MN)
  • UAE Market Analysis (Units and USD MN)
  • Israel Market Analysis (Units and USD MN)
  • South Africa Market Analysis (Units and USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (Units and USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Hockey Equipments Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Hockey Equipments Market Size, by Region (Units and USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis by Product Type
  • Market Attractiveness Analysis by Sports Type
  • Market Attractiveness Analysis by Distribution Channel
  • Market Attractiveness Analysis by Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis by Product Type (Units and USD MN)
  • Sticks Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Protective Gear Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Footwear Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Others Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Global Market Analysis by Sports Type (Units and USD MN)
  • Hockey Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Roller Hockey Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Hockey Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Underwater Hockey Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Global Market Analysis by Distribution Channel (Units and USD MN)
  • Online Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Offline Market Sales by Geography (Units and USD MN)
  • Global Market Sales (Units and USD MN)
  • North America Market Sales (Units and USD MN)
  • Europe Market Sales (Units and USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (Units and USD MN)
  • Latin America Market Sales (Units and USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (Units and USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR112110118

The global demand for Hockey Equipments Market is presumed to reach the market size of nearly USD 38.18 BN by 2030 from USD 22.49 BN in 2022 with a CAGR of 6.84% under the study period of 2022 - 2030. Regarding volume, the market was calculated XX Units in 2022 and forecast to touch XX Units by 2030 with a CAGR of XX% during 2023-2030.

Hockey equipment includes a hockey stick, a ball, and safety gear that are used to play hockey. Depending on the player's effectiveness, hockey sticks are available in various sizes, shapes, and materials, such as carbon fibre, aramid, and other lightweight and robust materials. Hockey also mandates wearing shin guards, gloves, and other protective gear. The player can play more successfully and effectively with this equipment. 

Market Dynamics:

The growing efforts for technologically improved sports equipment and increasing enthusiasm and engagement in sports activities due to increasing health consciousness are the factors propelling the market growth of hockey equipment. Rising investment in marketing, advertising, and other promoting initiatives by hockey equipment brands are contributing factors to the market growth of hockey equipment. The growing engagement of schools and colleges' sports departments in athletic events impacts the demand for hockey equipment, boosting market growth. Moreover, many government efforts and sports committee projects have been introduced in several nations to increase sports participation, a project to increase the market for hockey equipment. Hockey equipment market expansion is expected to be hampered by a higher likelihood of injuries in sports.

The report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of hockey equipments. The growth and trends of Hockey Equipments Industry provide a holistic approach to this study. 

Market Segmentation:

This section of the hockey equipments market report provides detailed data on the segments by analyzing them at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Product Type

  • Sticks
  • Protective Gear
  • Footwear
  • Others

By Sports Type

  • Hockey
  • Roller Hockey
  • Hockey
  • Underwater Hockey

By Distribution Channel

  • Online
  • Offline

Regional Analysis:

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Hockey Equipments market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the hockey equipments market include Adidas, Grays, Gryphon Hockey, OBO, TK Hockey, ATLAS Hockey, Dita, JDH, Kookaburra, MALIK, Mazon Hockey, Osaka Hockey, Princess Sportsgear, Ritual Hockey, STX. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

  • In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1 . PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1. Objective
    • 1.1.2. Target Audience
    • 1.1.3. Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Market Research Process
    • 1.3.2. Market Research Methodology

2 . EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3 . HOCKEY EQUIPMENTS - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Product Type
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Sports Type
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
    • 3.7.4 Market Attractiveness Analysis By Region

4 . VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1. List of Raw Materials
    • 4.2.2. Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3. Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1. Direct Marketing
    • 4.4.2. Indirect Marketing
    • 4.4.3. Marketing Channel Development Trend

5 . IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 OUTBREAK

6 . GLOBAL HOCKEY EQUIPMENTS MARKET ANALYSIS BY PRODUCT TYPE

  • 6.1 Overview by Product Type
  • 6.2 Historical and Forecast Data
  • 6.3 Analysis by Product Type
  • 6.4 Sticks Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.5 Protective Gear Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.6 Footwear Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.7 Others Historic and Forecast Sales by Regions

7 . GLOBAL HOCKEY EQUIPMENTS MARKET ANALYSIS BY SPORTS TYPE

  • 7.1 Overview by Sports Type
  • 7.2 Historical and Forecast Data
  • 7.3 Analysis by Sports Type
  • 7.4 Hockey Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.5 Roller Hockey Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.6 Hockey Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.7 Underwater Hockey Historic and Forecast Sales by Regions

8 . GLOBAL HOCKEY EQUIPMENTS MARKET ANALYSIS BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • 8.1 Overview by Distribution Channel
  • 8.2 Historical and Forecast Data
  • 8.3 Analysis by Distribution Channel
  • 8.4 Online Historic and Forecast Sales by Regions
  • 8.5 Offline Historic and Forecast Sales by Regions

9 . GLOBAL HOCKEY EQUIPMENTS MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 9.1. Regional Outlook
  • 9.2. Introduction
  • 9.3. North America Sales Analysis
    • 9.3.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 9.3.2. North America By Segment Sales Analysis
    • 9.3.3. North America By Country Sales Analysis
    • 9.3.4. United State Sales Analysis
    • 9.3.5. Canada Sales Analysis
    • 9.3.6. Mexico Sales Analysis
  • 9.4. Europe Sales Analysis
    • 9.4.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 9.4.2. Europe by Segment Sales Analysis
    • 9.4.3. Europe by Country Sales Analysis
    • 9.4.4. United Kingdom Sales Analysis
    • 9.4.5. France Sales Analysis
    • 9.4.6. Germany Sales Analysis
    • 9.4.7. Italy Sales Analysis
    • 9.4.8. Russia Sales Analysis
    • 9.4.9. Rest Of Europe Sales Analysis
  • 9.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 9.5.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 9.5.2. Asia Pacific by Segment Sales Analysis
    • 9.5.3. Asia Pacific by Country Sales Analysis
    • 9.5.4. China Sales Analysis
    • 9.5.5. India Sales Analysis
    • 9.5.6. Japan Sales Analysis
    • 9.5.7. South Korea Sales Analysis
    • 9.5.8. Australia Sales Analysis
    • 9.5.9. Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 9.6. Latin America Sales Analysis
    • 9.6.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 9.6.2. Latin America by Segment Sales Analysis
    • 9.6.3. Latin America by Country Sales Analysis
    • 9.6.4. Brazil Sales Analysis
    • 9.6.5. Argentina Sales Analysis
    • 9.6.6. Peru Sales Analysis
    • 9.6.7. Chile Sales Analysis
    • 9.6.8. Rest of Latin America Sales Analysis
  • 9.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 9.7.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 9.7.2. Middle East & Africa by Segment Sales Analysis
    • 9.7.3. Middle East & Africa by Country Sales Analysis
    • 9.7.4. Saudi Arabia Sales Analysis
    • 9.7.5. UAE Sales Analysis
    • 9.7.6. Israel Sales Analysis
    • 9.7.7. South Africa Sales Analysis
    • 9.7.8. Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

10 . COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE HOCKEY EQUIPMENTS COMPANIES

  • 10.1. Hockey Equipments Market Competition
  • 10.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 10.3. Merger And Acquisitions
  • 10.4. New Product Launch
  • 10.5. Other Developments

11 . COMPANY PROFILES OF HOCKEY EQUIPMENTS INDUSTRY

  • 11.1. Company Share Analysis
  • 11.2. Market Concentration Rate
  • 11.3. Adidas
    • 11.3.1. Company Overview
    • 11.3.2. Company Revenue
    • 11.3.3. Products
    • 11.3.4. Recent Developments
  • 11.4. Grays
    • 11.4.1. Company Overview
    • 11.4.2. Company Revenue
    • 11.4.3. Products
    • 11.4.4. Recent Developments
  • 11.5. Gryphon Hockey
    • 11.5.1. Company Overview
    • 11.5.2. Company Revenue
    • 11.5.3. Products
    • 11.5.4. Recent Developments
  • 11.6. OBO
    • 11.6.1. Company Overview
    • 11.6.2. Company Revenue
    • 11.6.3. Products
    • 11.6.4. Recent Developments
  • 11.7. TK Hockey
    • 11.7.1. Company Overview
    • 11.7.2. Company Revenue
    • 11.7.3. Products
    • 11.7.4. Recent Developments
  • 11.8. ATLAS Hockey
    • 11.8.1. Company Overview
    • 11.8.2. Company Revenue
    • 11.8.3. Products
    • 11.8.4. Recent Developments
  • 11.9. Dita
    • 11.9.1. Company Overview
    • 11.9.2. Company Revenue
    • 11.9.3. Products
    • 11.9.4. Recent Developments
  • 11.10. JDH
    • 11.10.1. Company Overview
    • 11.10.2. Company Revenue
    • 11.10.3. Products
    • 11.10.4. Recent Developments
  • 11.11. Kookaburra
    • 11.11.1. Company Overview
    • 11.11.2. Company Revenue
    • 11.11.3. Products
    • 11.11.4. Recent Developments
  • 11.12. MALIK
    • 11.12.1. Company Overview
    • 11.12.2. Company Revenue
    • 11.12.3. Products
    • 11.12.4. Recent Developments
  • 11.13. Mazon Hockey
    • 11.13.1. Company Overview
    • 11.13.2. Company Revenue
    • 11.13.3. Products
    • 11.13.4. Recent Developments
  • 11.14. Osaka Hockey
    • 11.14.1. Company Overview
    • 11.14.2. Company Revenue
    • 11.14.3. Products
    • 11.14.4. Recent Developments
  • 11.15. Princess Sportsgear
    • 11.15.1. Company Overview
    • 11.15.2. Company Revenue
    • 11.15.3. Products
    • 11.15.4. Recent Developments
  • 11.16. Ritual Hockey
    • 11.16.1. Company Overview
    • 11.16.2. Company Revenue
    • 11.16.3. Products
    • 11.16.4. Recent Developments
  • 11.17. STX
    • 11.17.1. Company Overview
    • 11.17.2. Company Revenue
    • 11.17.3. Products
    • 11.17.4. Recent Developments

Note - in company profiling, financial details and recent development are subject to availability or might not be covered in case of private companies