表紙:乗馬用品の世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測
市場調査レポート
商品コード
1264106

乗馬用品の世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測

Global Equestrian Equipment Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends And Forecast 2023 to 2030

出版日: | 発行: Value Market Research | ページ情報: 英文 129 Pages | 納期: 即日から翌営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=156.76円
乗馬用品の世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測
出版日: 2023年04月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 129 Pages
納期: 即日から翌営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

乗馬は、馬に乗るスポーツのことです。乗馬用品は騎手に安全性と快適性を提供します。サドルパッド、ヘルメット、ライディングブーツ、蹄鉄、プロテクションジャケット、プロテクションブーツなどは、騎手と馬をしっかりと保護する乗馬用品の一例です。馬具に使用される素材としては、アルミニウム、布、スチール、布などがあります。

市場力学:

レクリエーションスポーツやトーナメントでの乗馬用品の使用は、乗馬用品市場の発展率を大きく押し上げる可能性があります。多くのメーカーが、乗馬用品にスマートテクノロジーを使用することに関心を示しています。その結果、モノのインターネット(IoT)などの技術を取り入れた新商品が、市場全体で人気を集めると予測されます。また、個人のレクリエーション・スポーツ活動への関与の高まりは、乗馬用品の販売に大きな影響を与えます。個人のペースの速いライフスタイルは、馬術スポーツを含む様々なレクリエーション活動への関与の増加を促しています。これにより、市場の拡大が期待されます。さらに、さまざまな規制機関が、顧客の意識を高めるために、世界各国で競技会を開催し、馬術競技を奨励しています。馬術用品メーカーは、このような競技会や選手権大会を通じて、多くの顧客に製品をアピールすることができ、市場の拡大に寄与しています。さらに、馬の見本市の増加も、乗馬用品の需要に好影響を与えています。

本調査レポートでは、ポーターのファイブフォースモデル、市場魅力度分析、バリューチェーン分析について解説しています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力度を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、乗馬用品の世界市場における各セグメントを包括的に評価するものでもあります。乗馬用品産業の成長と動向は、本調査に全体的なアプローチを提供します。

市場セグメンテーション:

このセクションでは、国別および地域別のセグメントに関する詳細なデータを提供することで、戦略家がそれぞれの製品またはサービスのターゲット層と今後の機会を特定するのに役立つ情報を提供します。

製品タイプ別

  • ウマ用品
  • 騎手用品

アプリケーション別

  • スペシャリティストア
  • スポーツ用品店
  • スーパーマーケットとハイパーマーケット
  • オンライン販売店
  • その他

地域別分析:

このセクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカにおける馬術用品市場の現在および将来の需要に焦点を当てた地域別展望を取り上げます。さらに、すべての主要地域における個々のアプリケーションセグメントの需要、推定・予測に焦点を当てます。

また、この調査レポートは、市場の主要企業の包括的なプロファイルと、世界の競合情勢の詳細な見解もカバーしています。馬術用品市場の主要プレイヤーには、Dainese、Ariat International、Decathlon、Cavallo GmbH、Georg Kieffer Sattlerwarenfabrik GmbH、HKM Sports Equipment、Beval Saddlery、Antares Sellier、Horseware Products、Fabtron Inc、Equetech、Kerrits、Mountain Horse、Noble Outfitters、Shanghai Goldtex ClothingおよびBagsがあります。このセクションは、主要なM&A、将来の能力、パートナーシップ、財務概要、コラボレーション、新製品開発、新製品発売など、さまざまな戦略的発展を含む競合情勢の全体像で構成されています。

目次

第1章 序文

  • レポート内容
    • 目的
    • 対象読者
    • USP(ユニーク・セリング・プロポジション)と提供するもの
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • 市場調査の流れ
    • 市場調査手法

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場スナップショット

第3章 乗馬用品-産業分析

  • イントロダクション- 市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 機会
  • 業界の動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力度分析
    • 製品タイプ別
    • アプリケーション別
    • 地域別

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料の分析
    • 原材料一覧
    • 原材料メーカー一覧
    • 主要原材料の価格動向
  • バイヤー候補のリスト
  • マーケティングチャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • インダイレクトマーケティング
    • 市場開拓の動向

第5章 COVID-19の発生による影響分析

第6章 乗馬用品の世界市場分析:製品タイプ別

  • 製品タイプ別概要
  • 過去と未来のデータ
  • 製品タイプ別の分析
  • ウマ用品市場:地域別
  • 騎手用品市場:地域別

第7章 乗馬用品の世界市場分析:用途別

  • アプリケーション別概要
  • 過去と未来のデータ
  • アプリケーション別分析
  • スペシャリティストアの市場:地域別
  • スポーツ用品店の市場:地域別
  • スーパーマーケットとハイパーマーケット市場:地域別
  • オンラインリテーラー市場:地域別
  • その他市場:地域別

第8章 乗馬用品の世界市場分析:地域別

  • 地域別展望
  • イントロダクション
  • 北米
    • 概要、実績データ、予測データ
    • 北米セグメンテーション別
    • 北米:国別一覧
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • 概要、実績データ、予測データ
    • セグメント別欧州
    • 欧州:国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域
    • 概要、実績データ、予測データ
    • アジア太平洋地域セグメント別内訳
    • アジア太平洋:国別情報
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカ
    • 概要、実績データ、予測データ
    • ラテンアメリカのセグメント別内訳
    • ラテンアメリカ:国別一覧
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他ラテンアメリカ地域
  • 中東・アフリカ地域
    • 概要、実績データ、予測データ
    • 中東・アフリカのセグメント別情報
    • 中東・アフリカ:国別一覧
    • サウジアラビア
    • UAE
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第9章 馬術用品メーカーの競合情勢

  • 乗馬用品の市場競争
  • パートナーシップ/コラボレーション/アグリーメント
  • M&A(合併・買収
  • 新商品発表会
  • その他の展開

第10章 企業プロファイル

  • 企業シェア分析
  • 市場集中度
  • Dainese
    • 会社概要
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • Ariat International
    • 会社概要
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • Decathlon
    • 会社概要
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • Cavallo GmbH
    • 会社概要
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • Georg Kieffer Sattlerwarenfabrik GmbH
    • 会社概要
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • HKM Sports Equipment
    • 会社概要
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • Beval Saddlery
    • 会社概要
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • Antares Sellier
    • 会社概要
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • Horseware Products
    • 会社概要
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • Fabtron Inc
    • 会社概要
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • Equetech
    • 会社概要
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • Kerrits
    • 会社概要
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • Mountain Horse
    • 会社概要
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • Noble Outfitters
    • 会社概要
    • 製品紹介
    • 最近の動向
  • Shanghai Goldtex Clothing and Bags
    • 会社概要
    • 製品紹介
    • 最近の動向

注)企業プロファイルにおいて、財務内容や最近の開発状況は、入手可能な情報に基づいており、非公開会社の場合、カバーされていない可能性があります。

図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers : Impact Analysis
  • Restraints : Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • List of Potential Buyers
  • COVID-19 Impact Analysis by Production, Import, Export and Demand
  • Pre V/S Post COVID-19
  • Estimated Impact Of The Coronavirus (Covid-19) Epidemic
  • COVID-19: Micro and Macro Factor Analysis
  • Analysis by Product Types (USD MN)
  • Equine Equipment Market by Geography (USD MN)
  • Rider Equipment Market by Geography (USD MN)
  • Analysis Market by Applications (USD MN)
  • Specialty Stores Market by Geography (USD MN)
  • Sporting Goods Shop Market by Geography (USD MN)
  • Supermarkets and Hypermarkets Market by Geography (USD MN)
  • Online Retailers Market by Geography (USD MN)
  • Others Market by Geography (USD MN)
  • Global Equestrian Equipment Market by Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United State Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate by Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisiton

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Equestrian Equipment Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Equestrian Equipment Market Size, by Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis by Product Types
  • Market Attractiveness Analysis by Applications
  • Market Attractiveness Analysis by Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis by Product Types (USD MN)
  • Equine Equipment Market by Geography (USD MN)
  • Rider Equipment Market by Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis by Applications (USD MN)
  • Specialty Stores Market by Geography (USD MN)
  • Sporting Goods Shop Market by Geography (USD MN)
  • Supermarkets and Hypermarkets Market by Geography (USD MN)
  • Online Retailers Market by Geography (USD MN)
  • Others Market by Geography (USD MN)
  • Global Market by Revenue
  • North America Market by Revenue
  • Europe Market by Revenue
  • Asia Pacific Market by Revenue
  • Latin America Market by Revenue
  • Middle East & Africa Market by Revenue
  • Recent Development in Industry
  • Company Market Share Analysis, 2020
  • Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.
目次
Product Code: VMR11216777

Equestrian is a horseback riding sport. Equestrian equipment provides safety and comfort to the rider. Saddle pads, helmets, riding boots, horseshoes, protective jackets, and protection boots are examples of equestrian equipment that provide good protection for both the jockey and the horse. Aluminum, cloth, steel, and fabric are among the materials used in equestrian equipment.

Market Dynamics:

The usage of equestrian equipment in recreational sports and tournaments can significantly boost the equestrian equipment market's development rate. Many manufacturers have expressed interest in using smart technologies in equestrian equipment. As a result, new goods incorporating technologies such as the Internet of Things (IoT) are projected to gain traction across the market. In addition, individuals' increasing involvement in recreational sporting activity has a significant impact on equestrian equipment sales. Individuals' fast-paced lifestyles have prompted an increase in engagement in various recreational activities, including equestrian sports. This is expected to promote market expansion. Furthermore, various regulatory agencies are encouraging equestrian sports by organizing competitions in different nations worldwide to raise customer awareness. Equestrian equipment producers will promote their products to a large customer base under one roof thanks to these athletic events and championships, thereby contributing to the market growth. Additionally, the increased number of horse fairs has a positive impact on equestrian equipment demand.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of equestrian equipment. The growth and trends of equestrian equipment industry provide a holistic approach to this study.

Market Segmentation:

This section of the equestrian equipment market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Product Types

  • Equine Equipment
  • Rider Equipment

By Applications

  • Specialty Stores
  • Sporting Goods Shop
  • Supermarkets And Hypermarkets
  • Online Retailers
  • Others

Regional Analysis:

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Equestrian Equipment market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the equestrian equipment market include Dainese, Ariat International, Decathlon, Cavallo GmbH, Georg Kieffer Sattlerwarenfabrik GmbH, HKM Sports Equipment, Beval Saddlery, Antares Sellier, Horseware Products, Fabtron Inc, Equetech, Kerrits, Mountain Horse, Noble Outfitters, Shanghai Goldtex Clothing and Bags. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

TABLE OF CONTENTS

1 . PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1. Objective
    • 1.1.2. Target Audience
    • 1.1.3. Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Market Research Process
    • 1.3.2. Market Research Methodology

2 . EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3 . EQUESTRIAN EQUIPMENT - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 By Product Types
    • 3.7.2 By Applications
    • 3.7.3 By Region

4 . VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1. List of Raw Materials
    • 4.2.2. Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3. Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1. Direct Marketing
    • 4.4.2. Indirect Marketing
    • 4.4.3. Marketing Channel Development Trend

5 . IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 OUTBREAK

6 . GLOBAL EQUESTRIAN EQUIPMENT MARKET ANALYSIS BY PRODUCT TYPES

  • 6.1 Overview by Product Types
  • 6.2 Historical and Forecast Data
  • 6.3 Analysis by Product Types
  • 6.4 Equine Equipment Market by Regions
  • 6.6 Rider Equipment Market by Regions

7 . GLOBAL EQUESTRIAN EQUIPMENT MARKET ANALYSIS BY APPLICATIONS

  • 7.1 Overview by Applications
  • 7.2 Historical and Forecast Data
  • 7.3 Analysis by Applications
  • 7.4 Specialty Stores Market by Regions
  • 7.5 Sporting Goods Shop Market by Regions
  • 7.6 Supermarkets and Hypermarkets Market by Regions
  • 7.7 Online Retailers Market by Regions
  • 7.8 Others Market by Regions

8 . GLOBAL EQUESTRIAN EQUIPMENT MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Regional Outlook
  • 8.2. Introduction
  • 8.3. North America
    • 8.3.1. Overview, Historic and Forecast Data
    • 8.3.2. North America By Segment
    • 8.3.3. North America By Country
    • 8.3.4. United State
    • 8.3.5. Canada
    • 8.3.6. Mexico
  • 8.4. Europe
    • 8.4.1. Overview, Historic and Forecast Data
    • 8.4.2. Europe by Segment
    • 8.4.3. Europe by Country
    • 8.4.4. United Kingdom
    • 8.4.5. France
    • 8.4.6. Germany
    • 8.4.7. Italy
    • 8.4.8. Russia
    • 8.4.9. Rest Of Europe
  • 8.5. Asia Pacific
    • 8.5.1. Overview, Historic and Forecast Data
    • 8.5.2. Asia Pacific by Segment
    • 8.5.3. Asia Pacific by Country
    • 8.5.4. China
    • 8.5.5. India
    • 8.5.6. Japan
    • 8.5.7. South Korea
    • 8.5.8. Australia
    • 8.5.9. Rest Of Asia Pacific
  • 8.6. Latin America
    • 8.6.1. Overview, Historic and Forecast Data
    • 8.6.2. Latin America by Segment
    • 8.6.3. Latin America by Country
    • 8.6.4. Brazil
    • 8.6.5. Argentina
    • 8.6.6. Peru
    • 8.6.7. Chile
    • 8.6.8. Rest of Latin America
  • 8.7. Middle East & Africa
    • 8.7.1. Overview, Historic and Forecast Data
    • 8.7.2. Middle East & Africa by Segment
    • 8.7.3. Middle East & Africa by Country
    • 8.7.4. Saudi Arabia
    • 8.7.5. UAE
    • 8.7.6. Israel
    • 8.7.7. South Africa
    • 8.7.8. Rest Of Middle East And Africa

9 . COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE EQUESTRIAN EQUIPMENT COMPANIES

  • 9.1. Equestrian Equipment Market Competition
  • 9.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 9.3. Merger And Acquisitions
  • 9.4. New Product Launch
  • 9.5. Other Developments

10 . COMPANY PROFILES OF EQUESTRIAN EQUIPMENT INDUSTRY

  • 10.1. Company Share Analysis
  • 10.2. Market Concentration Rate
  • 10.3. Dainese
    • 10.3.1. Company Overview
    • 10.3.2. Financials
    • 10.3.3. Products
    • 10.3.4. Recent Developments
  • 10.4. Ariat International
    • 10.4.1. Company Overview
    • 10.4.2. Financials
    • 10.4.3. Products
    • 10.4.4. Recent Developments
  • 10.5. Decathlon
    • 10.5.1. Company Overview
    • 10.5.2. Financials
    • 10.5.3. Products
    • 10.5.4. Recent Developments
  • 10.6. Cavallo GmbH
    • 10.6.1. Company Overview
    • 10.6.2. Financials
    • 10.6.3. Products
    • 10.6.4. Recent Developments
  • 10.7. Georg Kieffer Sattlerwarenfabrik GmbH
    • 10.7.1. Company Overview
    • 10.7.2. Financials
    • 10.7.3. Products
    • 10.7.4. Recent Developments
  • 10.8. HKM Sports Equipment
    • 10.8.1. Company Overview
    • 10.8.2. Financials
    • 10.8.3. Products
    • 10.8.4. Recent Developments
  • 10.9. Beval Saddlery
    • 10.9.1. Company Overview
    • 10.9.2. Financials
    • 10.9.3. Products
    • 10.9.4. Recent Developments
  • 10.10. Antares Sellier
    • 10.10.1. Company Overview
    • 10.10.2. Financials
    • 10.10.3. Products
    • 10.10.4. Recent Developments
  • 10.11. Horseware Products
    • 10.11.1. Company Overview
    • 10.11.2. Financials
    • 10.11.3. Products
    • 10.11.4. Recent Developments
  • 10.12. Fabtron Inc
    • 10.12.1. Company Overview
    • 10.12.2. Financials
    • 10.12.3. Products
    • 10.12.4. Recent Developments
  • 10.13. Equetech
    • 10.13.1. Company Overview
    • 10.13.2. Financials
    • 10.13.3. Products
    • 10.13.4. Recent Developments
  • 10.14. Kerrits
    • 10.14.1. Company Overview
    • 10.14.2. Financials
    • 10.14.3. Products
    • 10.14.4. Recent Developments
  • 10.15. Mountain Horse
    • 10.15.1. Company Overview
    • 10.15.2. Financials
    • 10.15.3. Products
    • 10.15.4. Recent Developments
  • 10.16. Noble Outfitters
    • 10.16.1. Company Overview
    • 10.16.2. Financials
    • 10.16.3. Products
    • 10.16.4. Recent Developments
  • 10.17. Shanghai Goldtex Clothing and Bags
    • 10.17.1. Company Overview
    • 10.17.2. Financials
    • 10.17.3. Products
    • 10.17.4. Recent Developments

Note - in company profiling, financial details and recent development are subject to availability or might not be covered in case of private companies