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市場調査レポート
商品コード
1738592

大容量非経口剤(LVP)の世界市場規模:容量別、用途別、エンドユーザー別、地域範囲別および予測

Global Large Volume Parenteral (LVP) Market Size By Volume (100 ml - 250 ml, 250 ml - 500 ml), By Application (Therapeutic Injections, Fluid Balance Injections), By End-User (Hospitals, Medical Centres), By Geographic Scope And Forecast


出版日
ページ情報
英文 202 Pages
納期
2~3営業日
価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=144.76円
大容量非経口剤(LVP)の世界市場規模:容量別、用途別、エンドユーザー別、地域範囲別および予測
出版日: 2025年05月12日
発行: Verified Market Research
ページ情報: 英文 202 Pages
納期: 2~3営業日
GIIご利用のメリット
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  • 概要
  • 目次
概要

大容量非経口剤(LVP)の市場規模と予測

大容量非経口剤(LVP)市場規模は、2024年に130億2,000万米ドルと評価され、2026~2032年にかけて8.88%のCAGRで成長し、2032年には257億2,000万米ドルに達すると予測されています。

患者への薬剤投与に対するより安全で迅速かつ効果的な方法に対する需要の高まりが、大容量非経口剤(LVP)世界市場の成長を牽引しています。また、患者は現在、慢性疾患を治療するためのワクチンや薬剤の単回投与での投与を好んでおり、市場成長を後押ししています。大容量非経口剤(LVP)の世界市場レポートは、市場の全体的な評価を記載しています。主要セグメント、動向、市場促進要因、抑制要因、競合情勢、市場で大きな役割を果たしている要因などを包括的に分析しています。

世界の大容量非経口剤(LVP)市場の定義

非経口剤は注射剤であり、体内への注射、注入、移植による投与を目的とした無菌製品です。大容量非経口剤(LVP)とは、100mlを超える単位用量容器のことで、加熱により最終的に滅菌されます。このような非経口薬は、100mlまたはそれ以上の大きさの袋やボトルに入って販売されている点滴薬に含まれます。大量に必要な場合は、大量に包装されます。非経口薬の調製が行われる場合、非経口薬は無菌の固形製剤またはパイロジェンフリーの液体製剤であり、1回分または複数回分の容器に箱詰めされた1種類以上の有効成分が含まれています。

非経口剤は、輸液、移植、または体内注射によって投与されます。これらは、物理的、化学的、生物学的汚染がないです。バイオテクノロジーセグメントの開発に伴い、経口投与が適さない場合に非経口投与が最適であることから、非経口投与される薬剤の数も増えてきています。最大限の有効性と生物学的利用能は非経口薬によってもたらされ、多くの場合、経口投与よりも好まれています。

大容量非経口剤(LVP)の世界市場概要

健康関連の問題の増加は、人々の入院率の増加につながり、このため、より速く、より安全で、効果的な薬剤投与の需要が増加しており、これが世界の大容量非経口剤(LVP)市場の成長を牽引しています。手術件数は増加の一途をたどっており、このため、より迅速な薬剤投与ルートへのニーズが高まり、ワクチンや薬剤の単回投与への嗜好が高まっています。

また、需要の増加に伴い、現地での製造が増加しており、これが市場を牽引すると予想されます。薬剤の大部分が消化管をバイパスして循環中に直接吸収されるため、正確な投薬量を提供することで投与に役立ちます。慢性疾患やその他の生活習慣病の患者が増加しており、そのために入院していました。

単回投与の神経系疾患、腫瘍学、糖尿病の導入は、世界の大量非経口(LVP)市場に有利な機会を創出します。また、患者は現在、大容量非経口剤(LVP)世界市場の成長を促進する慢性疾患を治療するためのワクチンや薬剤の単回投与を好んでいます。需要の増加と製造の遅れが相まって、市場の成長を妨げています。また、LVPの品質問題やその他の製造上の問題は、非経口剤の不足をもたらし、市場を抑制します。

大容量非経口剤(LVP)の世界市場は、量、用途、エンドユーザー、地域に基づいてセグメント化されます。

大容量非経口剤(LVP)市場、容量別

  • 100~250ml
  • 250~500ml
  • 500~1,000ml
  • 1,000~2,000ml
  • 2,000ml以上

容量は、100~250ml、250~500ml、500~1,000ml、1,000~2,000ml、2,000ml以上に二分されます。2022年には、250ml~500mlの大容量非経口剤(LVP)セグメントが市場を独占しました。大容量非経口剤(LVP)は、しばしばLVPとして知られ、非経口的に送達される250ml以上の無菌製剤です。例えば、最もポピュラーなLVPは、0.9%塩化ナトリウム、ブドウ糖5%含有生理食塩液(D5NS)、ブドウ糖5%含有水溶液(D5W)、乳酸リンゲル液(L.R.液)のような標準/塩基性溶液から作られる静脈内溶液です。LVPは、100ml以上(250ml、500ml、1L)のバッグまたはボトルで提供される静脈内溶液です。

大容量非経口剤(LVP)市場、用途別

  • 治療用注射剤
  • 体液バランス注射
  • 栄養注射

用途別では、治療用注射、体液バランス用注射、栄養注射に二分されます。用途による栄養注射は、予測期間中、世界の大容量非経口剤(LVP)市場を独占すると予想されます。これは、高齢者や小児人口における用途の増加、潰瘍性大腸炎やがんなどの慢性疾患の管理における要件のためです。これらの患者は、栄養不足を補うために持続的な栄養補給システムを必要とするため、このセグメントに道を開くことになります。

大容量非経口剤(LVP)市場、エンドユーザー別

  • 病院
  • 医療センター
  • その他

エンドユーザー別では、市場は病院、医療センター、その他に二分されます。大容量非経口剤(LVP)世界市場は、病院とヘルスケア施設が市場全体を支配します。

大容量非経口剤(LVP)市場、地域別

  • 北米
  • 欧州
  • アジア太平洋
  • ラテンアメリカ
  • 中東・アフリカ
  • 地域別分析では、大容量非経口剤(LVP)の世界市場は北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東アフリカに分類されます。北米は、公的機関や民間機関によるヘルスケア研究への多額の投資、技術的に最先端の医療機器、規制機関や産業と大学との緊密なパートナーシップにより、予測期間を通じて世界市場をリードしていました。
  • さらに、有利な決済規則により入院患者数が増加しており、このセグメントでの利用率が高まると予想されます。静脈栄養については、払い戻しの状況は明るいです。メディケアは、米国における非経口・経腸栄養に関連する費用の最大80%(医療用品、医師の診察、その他の関連ヘルスケアサービスの費用を含む)を患者に補償しています。

主要参入企業

大容量非経口剤(LVP)の世界市場調査レポートは、世界市場に重点を置いた貴重な洞察を記載しています。市場の主要企業は、B. Braun Melsungen AG、Fresenius Kabi AG、BML Parenteral Drugs、Pfizer, Inc、大塚製薬、Kelun Pharma、Cook Pharma、Patheon、BAG Healthcare、Southwest Pharmaceuticals、Beximco Pharma、Baxter Healthcare Corporationです。

当社の市場分析では、このような主要企業のみを取り上げたセクションも設けており、アナリストが製品のベンチマークやSWOT分析とともに、すべての主要企業の財務諸表に関する洞察を提供しています。競合情勢のセクションには、上記の世界の参入企業の主要開発戦略、市場シェア、市場ランキング分析も含まれています。

  • エースマトリックス分析
  • 本レポートで提供しているエースマトリックスでは、サービスの特徴や革新性、拡大性、サービスの革新性、産業カバー率、産業リーチ、成長ロードマップなどの様々な要因に基づいて、この産業に関わる主要企業のランキングを掲載しているため、この産業に関わる主要企業の業績を理解するのに役立つと考えられます。これらの要素に基づき、各社をアクティブ、カッティングエッジ、エマージング、イノベーターの4つのカテゴリーにランク付けしています。
  • 大容量非経口剤(LVP)市場のエースマトリックス分析
  • 市場の魅力
  • 提供される市場の魅力のイメージは、さらに世界の大容量非経口剤(LVP)市場を主にリードしている地域についての情報を得るのに役立ちます。我々は、指定された地域における産業の成長を促進する原因となっている主要な影響要因をカバーしています。
  • 大容量非経口剤(LVP)市場の地理的表示
  • ポーターのファイブフォース
  • ポーターのファイブフォースは、競合他社の行動や各産業における戦略的ポジショニングを理解するための青写真を提供するフレームワークです。ポーターのファイブフォースモデルは、世界の大容量非経口剤(LVP)市場における競合情勢を評価し、特定セグメントの魅力を測定し、投資の可能性を評価するために使用することができます。

目次

第1章 世界の大容量非経口剤(LVP)市場の導入

  • 市場の定義
  • 市場セグメンテーション
  • 調査スケジュール
  • 前提条件
  • 制限事項

第2章 VERIFIED MARKET RESEARCHの調査手法

  • データマイニング
  • データの三角測量
  • ボトムアップアプローチ
  • トップダウンアプローチ
  • 調査の流れ
  • 産業専門家による主要な洞察
  • データソース

第3章 エグゼクティブサマリー

  • 市場概要
  • エコロジーのマッピング
  • 絶対的収益機会
  • 市場の魅力
  • 大容量非経口剤(LVP)の世界市場地域別分析
  • 大容量非経口剤(LVP)の世界市場:容量別(100万米ドル)
  • 大容量非経口剤(LVP)の世界市場:用途別(100万米ドル)
  • 大容量非経口剤(LVP)の世界市場:エンドユーザー別(100万米ドル)
  • 今後の市場機会
  • 世界市場内訳
  • 製品ライフライン

第4章 大容量非経口剤(LVP)の世界市場展望

  • 大容量非経口剤(LVP)の世界進化
  • 促進要因
    • 促進要因1
    • 促進要因2
  • 抑制要因
    • 抑制要因1
    • 抑制要因2
  • 機会
    • 機会1
    • 機会2
  • ポーターのファイブフォースモデル
  • バリューチェーン分析
  • 価格分析
  • マクロ経済分析

第5章 大容量非経口剤(LVP)の世界市場:容量別

  • 概要
  • 100~250 ml
  • 250~500 ml
  • 500~1,000 ml
  • 1,000~2,000ml
  • 2,000ml以上

第6章 大容量非経口剤(LVP)世界市場:用途別

  • 概要
  • 治療用注射
  • 体液バランス注射
  • 栄養注射

第7章 大容量非経口剤(LVP)世界市場:エンドユーザー別

  • 概要
  • 病院
  • 医療センター
  • その他

第8章 大容量非経口剤(LVP)の世界市場:地域別

  • 概要
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • イタリア
    • スペイン
    • その他の欧州
  • アジア太平洋
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • その他のアジア太平洋
  • その他
    • ラテンアメリカ
    • 中東・アフリカ

第9章 大容量非経口剤(LVP)世界市場の競合情勢

  • 概要
  • 各社の市場ランキング
  • 企業の地域別フットプリント
  • 各社の産業フットプリント
  • ACEマトリックス

第10章 企業プロファイル

  • B. Braun Melsungen AG
  • Fresenius Kabi AG
  • BML Parenteral Drugs
  • Pfizer, Inc
  • Otsuka Pharmaceutical
  • Kelun Pharma
  • Cook Pharma
  • Patheon
  • BAG Healthcare
  • Southwest Pharmaceuticals
  • Baxter Healthcare Corporation

第11章 VERIFIED MARKET INTELLIGENCE

  • VERIFIED MARKET INTELLIGENCEについて
  • ダイナミックデータの可視化
目次
Product Code: 62219

Large Volume Parenteral (LVP) Market Size And Forecast

Large Volume Parenteral (LVP) Market size was valued at USD 13.02 Billion in 2024 and is projected to reach USD 25.72 Billion by 2032, growing at a CAGR of 8.88% from 2026 to 2032.

The rising demand for safer, faster, and more effective methods for drug administration in patients leads to drive the market growth of the Global Large Volume Parenteral (LVP) Market. Also, patients now preferring to take administration for a single dose of vaccines or drugs to treat chronic diseases propels the market growth. The Global Large Volume Parenteral (LVP) Market report provides a holistic evaluation of the market. The report offers a comprehensive analysis of key segments, trends, drivers, restraints, competitive landscape, and factors that are playing a substantial role in the market.

Global Large Volume Parenteral (LVP) Market Definition

Parenterals are injectable preparations, sterile products which are intended for administration by way of injection, infusion, or implantation into the body. A large volume parenteral (LVP) is a unit dose container of greater than 100ml which is terminally sterilized by heat. These parenteral are included with intravenous solutions which are sold to be in bags or bottles containing 100ml or of greater sizes. If a large quantity is required then it is packaged in large volumes. When preparation of parental takes place parentals are sterile, solid dosage form or pyrogen-free liquids, which contain one or more active ingredients boxed in single or multi-dose containers.

Parenterals are meant to be administered by way of infusion, transplantation, or injection in the body. These are free of physical, chemical, and biological contamination. As the biotechnology field is developing there is a development in a certain number of drugs administered parenterally because the parenteral route is the best, when the oral route is not suitable. Maximum efficacy and bio-availability are provided by Parenterals and are preferred over oral dosages in a vast number of instances.

Global Large Volume Parenteral (LVP) Market Overview

The increase in health-related issues leads to the increasing hospitalization rate of people and due to this, there is a rise in demand for faster, safer, and effective administration of drugs which drives the growth of the Global Large Volume Parenteral (LVP) Market. Surgeries are increasing at a higher pace and because of this, there is an increase in the need for a faster route of drug administration and a growing preference for single-dose administration of vaccines and drugs.

Also, as the demand is increasing there is an increase in the local manufacturing which is expected to drive the market. The parental route helps in administering by providing an accurate dose of medication because the majority of the drug is directly absorbed in circulation, bypassing the gastrointestinal tract Parental route helps in administering and also drives the market growth. Patients with chronic and other lifestyle-related diseases are increasing and because of it, they were hospitalized.

The introduction of single-dosage nervous system disorders, oncology, and diabetes creates lucrative opportunities for the Global Large Volume Parenteral (LVP) Market. Also, patients are now preferring single-dose administration of vaccines and drugs to treat chronic diseases which drives the growth of the Global Large Volume Parenteral (LVP) Market. Increased demand in combination with manufacturing delays hampers the growth of the market. Also, LVPs quality issues and other manufacturing problems will result in a shortage of parenteral will restrain the market.

The Global Large Volume Parenteral (LVP) Market is segmented on the basis of Volume, Application, End-User, And Geography.

Large Volume Parenteral (LVP) Market, By Volume

100 ml - 250 ml

250 ml - 500 ml

500 ml - 1000 ml

1000 ml - 2000 ml

2000 ml and more

Based on Volume, The market is bifurcated into 100 ml - 250 ml, 250 ml - 500 ml, 500 ml - 1000 ml, 1000 ml - 2000 ml, and 2000 ml and more. In 2022, the 250 ml - 500 ml large volume parenteral (LVP) segment dominated the market. Large Volume Parenteral (LVP), often known as LVPs, are sterile preparations of 250 mL or higher that are delivered parenterally. For example, the most popular LVPs are IV solutions made from a standard/base solution, like 0.9% sodium chloride, dextrose 5% in normal saline (D5NS), dextrose 5% in water (D5W), and Lactate Ringer (L.R.) solution. LVPs are intravenous solutions offered in bags or bottles holding 100 mL or more (250 mL, 500 mL, 1 L).

Large Volume Parenteral (LVP) Market, By Application

  • Therapeutic Injections
  • Fluid Balance Injections
  • Nutritious Injections

Based on Application, The market is bifurcated into Therapeutic Injections, Fluid Balance Injections, and Nutritious Injections. The nutritious injections by application segment are expected to dominate the Global Large Volume Parenteral (LVP) Market during the forecast period, owing to growing applications in the geriatric and pediatric populations, as well as its requirement in the management of chronic diseases such as ulcerative colitis and cancer. These patients require a continuous feeding system to compensate for nutritional inadequacies, paving the way for the segment.

Large Volume Parenteral (LVP) Market, By End-User

  • Hospitals
  • Medical Centers
  • Others

Based on End-User, The market is bifurcated into Hospitals, Medical Centres, and Others. Hospitals and healthcare facilities will dominate the overall market for the Global Large Volume Parenteral (LVP) Market.

Large Volume Parenteral (LVP) Market, By Geography

  • North America
  • Europe
  • Asia Pacific
  • Latin America
  • Middle East and Africa
  • On the basis of Regional Analysis, The Global Large Volume Parenteral (LVP) Market is classified into North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa. North America led the global market throughout the projection period due to its significant investment in healthcare research by public and private organizations, its technologically cutting-edge medical equipment, and its regulatory agencies and industry's close partnerships with universities.
  • Additionally, favorable payment rules have increased hospital admissions, which is expected to enhance utilization rates in this area. For IV nutrition, the reimbursement picture is encouraging. Medicare provides patients with coverage for up to 80% of the costs associated with parenteral and enteral nourishment in the US, including the cost of medical supplies, doctor visits, and other related healthcare services.

Key Players

The "Global Large Volume Parenteral (LVP) Market" study report will provide valuable insight with an emphasis on the global market. The major players in the market are B. Braun Melsungen AG, Fresenius Kabi AG, BML Parenteral Drugs, Pfizer, Inc, Otsuka Pharmaceutical, Kelun Pharma, Cook Pharma, Patheon, BAG Healthcare, Southwest Pharmaceuticals, Beximco Pharma, Baxter Healthcare Corporation.

Our market analysis also entails a section solely dedicated to such major players wherein our analysts provide an insight into the financial statements of all the major players, along with product benchmarking and SWOT analysis. The competitive landscape section also includes key development strategies, market share, and market ranking analysis of the above-mentioned players globally.

  • Ace Matrix Analysis
  • The Ace Matrix provided in the report would help to understand how the major key players involved in this industry are performing as we provide a ranking for these companies based on various factors such as service features & innovations, scalability, innovation of services, industry coverage, industry reach, and growth roadmap. Based on these factors, we rank the companies into four categories as Active, Cutting Edge, Emerging, and Innovators.
  • Ace Matrix Analysis of Large Volume Parenteral (LVP) Market
  • Market Attractiveness
  • The image of market attractiveness provided would further help to get information about the region that is majorly leading in the Global Large Volume Parenteral (LVP) Market. We cover the major impacting factors that are responsible for driving the industry growth in the given region.
  • Geographical Representation of Large Volume Parenteral (LVP) Market
  • Porter's Five Forces
  • The image provided would further help to get information about Porter's five forces framework providing a blueprint for understanding the behavior of competitors and a player's strategic positioning in the respective industry. The porter's five forces model can be used to assess the competitive landscape in the Global Large Volume Parenteral (LVP) Market, gauge the attractiveness of a certain sector, and assess investment possibilities.

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION OF GLOBAL LARGE VOLUME PARENTERAL (LVP) MARKET

  • 1.1 Market Definition
  • 1.2 Market Segmentation
  • 1.3 Research Timelines
  • 1.4 Assumptions
  • 1.5 Limitations

2 RESEARCH METHODOLOGY OF VERIFIED MARKET RESEARCH

  • 2.1 Data Mining
  • 2.2 Data Triangulation
  • 2.3 Bottom-Up Approach
  • 2.4 Top-Down Approach
  • 2.5 Research Flow
  • 2.6 Key Insights from Industry Experts
  • 2.7 Data Sources

3 EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1 Market Overview
  • 3.2 Ecology Mapping
  • 3.3 Absolute Market Opportunity
  • 3.4 Market Attractiveness
  • 3.5 Global Large Volume Parenteral (LVP) Market Geographical Analysis (CAGR %)
  • 3.6 Global Large Volume Parenteral (LVP) Market, By Volume (USD Million)
  • 3.7 Global Large Volume Parenteral (LVP) Market, By Application (USD Million)
  • 3.8 Global Large Volume Parenteral (LVP) Market, By End User (USD Million)
  • 3.9 Future Market Opportunities
  • 3.10 Global Market Split
  • 3.11 Product Life Line

4 GLOBAL LARGE VOLUME PARENTERAL (LVP) MARKET OUTLOOK

  • 4.1 Global Large Volume Parenteral (LVP) Evolution
  • 4.2 Drivers
    • 4.2.1 Driver1
    • 4.2.2 Driver 2
  • 4.3 Restraints
    • 4.3.1 Restraint1
    • 4.3.2 Restraint 2
  • 4.4 Opportunities
    • 4.4.1 Opportunity1
    • 4.4.2 Opportunity 2
  • 4.5 Porters Five Force Model
  • 4.6 Value Chain Analysis
  • 4.7 Pricing Analysis
  • 4.8 Macroeconomic Analysis

5 GLOBAL LARGE VOLUME PARENTERAL (LVP) MARKET, BY VOLUME

  • 5.1 Overview
  • 5.2100 ml - 250 ml
  • 5.3 250 ml - 500 ml
  • 5.4 500 ml -1000 ml
  • 5.51000 ml - 2000 ml
  • 5.6 2000 ml and more

6 GLOBAL LARGE VOLUME PARENTERAL (LVP) MARKET, BY APPLICATION

  • 6.1 Overview
  • 6.2 Therapeutic Injections
  • 6.3 Fluid Balance Injections
  • 6.4 Nutritious Injections

7 GLOBAL LARGE VOLUME PARENTERAL (LVP) MARKET, BY END-USER

  • 7.1 Overview
  • 7.2 Hospitals
  • 7.3 Medical Centers
  • 7.4 Others

8 GLOBAL LARGE VOLUME PARENTERAL (LVP) MARKET, BY GEOGRAPHY

  • 8.1 Overview
  • 8.2 North America
    • 8.2.1 U.S.
    • 8.2.2 Canada
    • 8.2.3 Mexico
  • 8.3 Europe
    • 8.3.1 Germany
    • 8.3.2 U.K.
    • 8.3.3 France
    • 8.3.4 Italy
    • 8.3.5 Spain
    • 8.3.6 Rest of Europe
  • 8.4 Asia Pacific
    • 8.4.1 China
    • 8.4.2 Japan
    • 8.4.3 India
    • 8.4.4 Rest of Asia Pacific
  • 8.5 Rest of the World
    • 8.5.1 Latin America
    • 8.5.2 Middle East and Africa

9 GLOBAL LARGE VOLUME PARENTERAL (LVP) MARKET COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 9.1 Overview
  • 9.2 Company Market Ranking
  • 9.3 Key Developments
  • 9.4 Company Regional Footprint
  • 9.5 Company Industry Footprint
  • 9.6 ACE Matrix

10 COMPANY PROFILES

  • 10.1 B. Braun Melsungen AG
    • 10.1.1 Company Overview
    • 10.1.2 Company Insights
    • 10.1.3 Business Breakdown
    • 10.1.4 Product Benchmarking
    • 10.1.5 Key Developments
    • 10.1.6 Winning Imperatives
    • 10.1.7 Current Focus & Strategies
    • 10.1.8 Threat from Competition
    • 10.1.9 SWOT Analysis
  • 10.2 Fresenius Kabi AG
    • 10.2.1 Company Overview
    • 10.2.2 Company Insights
    • 10.2.3 Business Breakdown
    • 10.2.4 Product Benchmarking
    • 10.2.5 Key Developments
    • 10.2.6 Winning Imperatives
    • 10.2.7 Current Focus & Strategies
    • 10.2.8 Threat from Competition
    • 10.2.9 SWOT Analysis
  • 10.3 BML Parenteral Drugs
    • 10.3.1 Company Overview
    • 10.3.2 Company Insights
    • 10.3.3 Business Breakdown
    • 10.3.4 Product Benchmarking
    • 10.3.5 Key Developments
    • 10.3.6 Winning Imperatives
    • 10.3.7 Current Focus & Strategies
    • 10.3.8 Threat from Competition
    • 10.3.9 SWOT Analysis
  • 10.4 Pfizer, Inc
    • 10.4.1 Company Overview
    • 10.4.2 Company Insights
    • 10.4.3 Business Breakdown
    • 10.4.4 Product Benchmarking
    • 10.4.5 Key Developments
    • 10.4.6 Winning Imperatives
    • 10.4.7 Current Focus & Strategies
    • 10.4.8 Threat from Competition
    • 10.4.9 SWOT Analysis
  • 10.5 Otsuka Pharmaceutical
    • 10.5.1 Company Overview
    • 10.5.2 Company Insights
    • 10.5.3 Business Breakdown
    • 10.5.4 Product Benchmarking
    • 10.5.5 Key Developments
    • 10.5.6 Winning Imperatives
    • 10.5.7 Current Focus & Strategies
    • 10.5.8 Threat from Competition
    • 10.5.9 SWOT Analysis
  • 10.6 Kelun Pharma
    • 10.6.1 Company Overview
    • 10.6.2 Company Insights
    • 10.6.3 Business Breakdown
    • 10.6.4 Product Benchmarking
    • 10.6.5 Key Developments
    • 10.6.6 Winning Imperatives
    • 10.6.7 Current Focus & Strategies
    • 10.6.8 Threat from Competition
    • 10.6.9 SWOT Analysis
  • 10.7 Cook Pharma
    • 10.7.1 Company Overview
    • 10.7.2 Company Insights
    • 10.7.3 Business Breakdown
    • 10.7.4 Product Benchmarking
    • 10.7.5 Key Developments
    • 10.7.6 Winning Imperatives
    • 10.7.7 Current Focus & Strategies
    • 10.7.8 Threat from Competition
    • 10.7.9 SWOT Analysis
  • 10.8 Patheon
    • 10.8.1 Company Overview
    • 10.8.2 Company Insights
    • 10.8.3 Business Breakdown
    • 10.8.4 Product Benchmarking
    • 10.8.5 Key Developments
    • 10.8.6 Winning Imperatives
    • 10.8.7 Current Focus & Strategies
    • 10.8.8 Threat from Competition
    • 10.8.9 SWOT Analysis
  • 10.9 BAG Healthcare
    • 10.9.1 Company Overview
    • 10.9.2 Company Insights
    • 10.9.3 Business Breakdown
    • 10.9.4 Product Benchmarking
    • 10.9.5 Key Developments
    • 10.9.6 Winning Imperatives
    • 10.9.7 Current Focus & Strategies
    • 10.9.8 Threat from Competition
    • 10.9.9 SWOT Analysis
  • 10.10 Southwest Pharmaceuticals
    • 10.10.1 Company Overview
    • 10.10.2 Company Insights
    • 10.10.3 Business Breakdown
    • 10.10.4 Product Benchmarking
    • 10.10.5 Key Developments
    • 10.10.6 Winning Imperatives
    • 10.10.7 Current Focus & Strategies
    • 10.10.8 Threat from Competition
    • 10.10.9 SWOT Analysis
  • 10.11 Baxter Healthcare Corporation.
    • 10.11.1 Company Overview
    • 10.11.2 Company Insights
    • 10.11.3 Business Breakdown
    • 10.11.4 Product Benchmarking
    • 10.11.5 Key Developments
    • 10.11.6 Winning Imperatives
    • 10.11.7 Current Focus & Strategies
    • 10.11.8 Threat from Competition
    • 10.11.9 SWOT Analysis

11 VERIFIED MARKET INTELLIGENCE

  • 11.1 About Verified Market Intelligence
  • 11.2 Dynamic Data Visualization