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市場調査レポート
商品コード
1736435

練り香水(ソリッドパヒューム)の世界市場 - 市場規模:タイプ別、用途別、地域別、予測

Global Solid Perfume Market Size By Type (Single Fragrance, Mixed Fragrance), By Application (Men, Women), By Geographic Scope And Forecast


出版日
ページ情報
英文 202 Pages
納期
2~3営業日
価格
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練り香水(ソリッドパヒューム)の世界市場 - 市場規模:タイプ別、用途別、地域別、予測
出版日: 2025年05月02日
発行: Verified Market Research
ページ情報: 英文 202 Pages
納期: 2~3営業日
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  • 目次
概要

練り香水(ソリッドパヒューム)の市場規模と予測

練り香水の市場規模は、2024年に14億2,000万米ドルと評価され、2026年から2032年に11.3%のCAGRで成長し、2032年までに25億6,000万米ドルに達すると予測されています。

練り香水は、結晶化することが許可されている香水の一種であり、今、液体状態のままではなく、バームの一貫性を持っています。練り香水の世界市場は、より少ない廃棄物、アルコールの不在のため、予測期間中に増加することが期待され、皮膚の刺激を防ぐため、持ち運びが簡単です。練り香水の世界市場レポートでは、市場の全体的な評価を提供します。主要セグメント、動向、市場促進要因、抑制要因、競合情勢、市場で重要な役割を果たしている要因などを包括的に分析しています。

世界の練り香水市場の定義

練り香水は、液体ではなく、バームのような一貫性を持つ香りの固形化された種類です。固体香水を作るには、濃縮された香水油と溶融ワックスを組み合わせます。練り香水とは、オーデパフューム、オーデトワレ、オーデコロンなどのように、アルコール(エタノール)と水の液体ではない香水のことです。クリームの基となる成分は、通常溶けたロウから作られます。香りが溶けた後、1つ以上の香りを加えることができます。練り香水は、100%天然のボディバターとブレンドされたノンアルコールの香水です。練り香水の香りは落ち着きがあり、生き生きとしていて、楽しいです。日常使いには、マイルドで心地よい香りです。練り香水は旅行に便利な包装で、パラベンや硫酸塩を使用していないため、敏感肌の方にもお使いいただけます。

練り香水は、香水容器の破損によるこぼれや漏れのリスクを防ぎます。練り香水は実用的で、旅行中に香水が漏れるのを心配したくない人に便利です。香りのワックス組成物は、円運動でマッサージした後、皮膚表面に適用されます。練り香水は小さく、財布やジッパー付きポーチに入れて持ち運びやすいです。ポケットに入れて持ち運ぶこともできます。香水容器は金属製で、固形香料の漏れを防ぎ、香りの寿命を延ばします。その包装のため、練り香水は14ヶ月もつことがあり、より深い香りがします。練り香水は小さくて目立たないため、人前でも身につけることができます。

世界の練り香水市場概要

世界の練り香水市場は、身だしなみ習慣の改善、研究開発活動の増加、広告、ソーシャルメディアの影響力の増大、有名人の推薦などの需要の高まりにより、予測期間中に成長する見込みです。また、練り香水はボトルの破損による液漏れや流出のリスクを回避できます。旅行の際、練り香水は持ち運びに便利です。顧客は、漏れることを心配することなく、芳香ワックスを肌に塗ることができることを好みます。

液体香水は空気中に噴霧されるため、その多くを無駄にするが、練り香水は肌に直接塗布するため、ほとんど無駄にならないです。練り香水の市場を牽引するのは、旅行時に携帯できる利便性と、肌に直接塗布しても無駄が出ない点だと予想されます。しかし、練り香水には汚染の可能性があるため、予測期間中の市場成長の妨げになる可能性があります。

目次

第1章 世界の練り香水市場のイントロダクション

  • 市場概要
  • 調査範囲
  • 前提条件

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 VERIFIED MARKET RESEARCHの調査手法

  • データマイニング
  • バリデーション
  • 一次資料
  • データソース一覧

第4章 練り香水の世界市場展望

  • 概要
  • 市場力学
    • 促進要因
    • 抑制要因
    • 機会
  • ポーターのファイブフォースモデル
  • バリューチェーン分析

第5章 練り香水の世界市場:タイプ別

  • 概要
  • シングルフレグランス
  • ミックスフレグランス

第6章 練り香水の世界市場:用途別

  • 概要
  • 男性
  • 女性

第7章 練り香水の世界市場:地域別

  • 概要
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • フランス
    • その他欧州
  • アジア太平洋
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • その他アジア太平洋地域
  • 世界のその他の地域
    • ラテンアメリカ
    • 中東・アフリカ

第8章 世界の練り香水市場の競合情勢

  • 概要
  • 各社の市場ランキング
  • 主な開発戦略

第9章 企業プロファイル

  • Aroamas
  • Lush
  • Pacifica
  • L'Occitane
  • Indah
  • Sweet Anthem
  • Bougie & Senteur
  • Jean Niel
  • Fury Bros
  • Melange

第10章 主な発展

  • 製品上市/開発
  • 合併と買収
  • 事業拡大
  • パートナーシップと提携

第11章 付録

  • 関連調査
目次
Product Code: 36382

Solid Perfume Market Size And Forecast

Solid Perfume Market size was valued at USD 1.42 Billion in 2024 and is projected to reach USD 2.56 Billion by 2032, growing at a CAGR of 11.3% from 2026 to 2032.

Solid perfume is a sort of perfume that has been allowed to crystallize and now has the consistency of a balm rather than remaining in its liquid condition. The Global Solid Perfume Market is expected to increase during the forecasted period due to less wastage, absence of alcohol, prevent irritation of the skin, and easiness to carry. The Global Solid Perfume Market report provides a holistic evaluation of the market. The report offers a comprehensive analysis of key segments, trends, drivers, restraints, competitive landscape, and factors that are playing a substantial role in the market.

Global Solid Perfume Market Definition

Instead of being in a liquid condition, solid perfume is a solidified kind of scent with a balm-like consistency. To make a solid perfume, combine concentrated perfume oil and melted wax. Solid fragrances are perfumes that are not a liquid combination of alcohol (ethanol) and water like Eau de perfume, Eau de toilette, Eau de cologne, and so on. The component that provides the cream its basis is usually made from melted wax. After the aroma has melted, you can add one or more scents. Solid perfume is a non-alcohol perfume that is blended with 100% natural body butter. The scent of solid fragrances is soothing, lively, and enjoyable. For daily use, it has a mild and pleasant scent. Solid perfume comes in convenient travel packaging and is devoid of parabens and sulfates, making it suitable for sensitive skin.

Solidified perfumes prevent the risk of spilling or leaking due to a fracture in the perfume container. Solid perfume is practical and useful for people who do not want to worry about their perfume leaking when traveling. The scented wax composition is applied to the skin surface after being massaged in a circular motion. Solid fragrances are small and easy to carry in purses and zip pouches. They may also be carried about in pockets. The perfume container is composed of metal, which prevents solid fragrances from escaping and extends the life of the scent. Due to its packaging, solid perfume may last for 14 months and has a deeper aroma. Solid fragrances are small and unobtrusive, and they may be worn in public.

Global Solid Perfume Market Overview

The Global Solid Perfume Market is expected to grow during the forecasted period due to the rising demand for improving grooming habits, increased R&D activities, and advertising, the growing influence of social media, and celebrity endorsements. Moreover, Solid perfume avoids the risk of leaking or spillage caused by bottle breaks. When traveling, solid perfume is handy to take. Customers like being able to apply aromatic wax to their skin without having to worry about it leaking.

Because liquid perfume is sprayed into the air, it wastes a lot of it, but solid perfume wastes very little because it is applied directly to the skin. The market for solid fragrances is expected to be driven by the convenience with which they may be carried when traveling and the fact that they produce no waste when applied directly to the skin. However, the chance of contamination in solid perfume may hinder the market's growth during the forecasted period.

Global Solid Perfume Market Segmentation Analysis

The Global Solid Perfume Market is Segmented on the basis of Type, Application, and Geography.

Solid Perfume Market, By Type

  • Single Fragrance
  • Mixed Fragrance

Based on the Type, the market is classified into Single Fragrance and Mixed Fragrance.

Solid Perfume Market, By Application

  • Men
  • Women

Based on the Application, the market is classified into Men and Women.

Solid Perfume Market, By Geography

  • North America
  • Europe
  • Asia Pacific
  • Rest of the world
  • On the basis of Geography, the Global Solid Perfume Market is classified into North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the world. The North America region is expected to increase the most compared to other regions during the forecasted period owing to a large manufacturing base, extensive availability of solid perfumes, and rising preference for solid perfumes among youth.

Key Players

The "Global Solid Perfume Market" study report will provide a valuable insight with an emphasis on the global market including some of the major players such as Aroamas, Lush, Pacifica, L'Occitane, Indah, Sweet Anthem, Bougie & Senteur, Jean Niel, Fury Bros, and Melange.

Our market analysis also entails a section solely dedicated to such major players wherein our analysts provide an insight into the financial statements of all the major players, along with its product benchmarking and SWOT analysis. The competitive landscape section also includes key development strategies, market share and market ranking analysis of the above-mentioned players globally.

Key Developments

  • In January 2022, Coty Inc. stated that it began manufacturing the world's first widely marketed perfumes created using carbon-captured ethanol.
  • In September 2021, Channel SA launched a sustainable cap for perfume bottles made from Sulapac from Finland.

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION OF GLOBAL SOLID PERFUME MARKET

  • 1.1 Overview of the Market
  • 1.2 Scope of Report
  • 1.3 Assumptions

2 EXECUTIVE SUMMARY

3 RESEARCH METHODOLOGY OF VERIFIED MARKET RESEARCH

  • 3.1 Data Mining
  • 3.2 Validation
  • 3.3 Primary Interviews
  • 3.4 List of Data Sources

4 GLOBAL SOLID PERFUME MARKET OUTLOOK

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Market Dynamics
    • 4.2.1 Drivers
    • 4.2.2 Restraints
    • 4.2.3 Opportunities
  • 4.3 Porters Five Force Model
  • 4.4 Value Chain Analysis

5 GLOBAL SOLID PERFUME MARKET, BY TYPE

  • 5.1 Overview
  • 5.2 Single Fragrance
  • 5.3 Mixed Fragrance

6 GLOBAL SOLID PERFUME MARKET, BY APPLICATION

  • 6.1 Overview
  • 6.2 Men
  • 6.3 Women

7 GLOBAL SOLID PERFUME MARKET, BY GEOGRAPHY

  • 7.1 Overview
  • 7.2 North America
    • 7.2.1 U.S.
    • 7.2.2 Canada
    • 7.2.3 Mexico
  • 7.3 Europe
    • 7.3.1 Germany
    • 7.3.2 U.K.
    • 7.3.3 France
    • 7.3.4 Rest of Europe
  • 7.4 Asia Pacific
    • 7.4.1 China
    • 7.4.2 Japan
    • 7.4.3 India
    • 7.4.4 Rest of Asia Pacific
  • 7.5 Rest of the World
    • 7.5.1 Latin America
    • 7.5.2 Middle East & Africa

8 GLOBAL SOLID PERFUME MARKET COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 8.1 Overview
  • 8.2 Company Market Ranking
  • 8.3 Key Development Strategies

9 COMPANY PROFILES

  • 9.1 Aroamas
    • 9.1.1 Overview
    • 9.1.2 Financial Performance
    • 9.1.3 Product Outlook
    • 9.1.4 Key Developments
  • 9.2 Lush
    • 9.2.1 Overview
    • 9.2.2 Financial Performance
    • 9.2.3 Product Outlook
    • 9.2.4 Key Developments
  • 9.3 Pacifica
    • 9.3.1 Overview
    • 9.3.2 Financial Performance
    • 9.3.3 Product Outlook
    • 9.3.4 Key Developments
  • 9.4 L'Occitane
    • 9.4.1 Overview
    • 9.4.2 Financial Performance
    • 9.4.3 Product Outlook
    • 9.4.4 Key Developments
  • 9.5 Indah
    • 9.5.1 Overview
    • 9.5.2 Financial Performance
    • 9.5.3 Product Outlook
    • 9.5.4 Key Developments
  • 9.6 Sweet Anthem
    • 9.6.1 Overview
    • 9.6.2 Financial Performance
    • 9.6.3 Product Outlook
    • 9.6.4 Key Developments
  • 9.7 Bougie & Senteur
    • 9.7.1 Overview
    • 9.7.2 Financial Performance
    • 9.7.3 Product Outlook
    • 9.7.4 Key Developments
  • 9.8 Jean Niel
    • 9.8.1 Overview
    • 9.8.2 Financial Performance
    • 9.8.3 Product Outlook
    • 9.8.4 Key Developments
  • 9.9 Fury Bros
    • 9.9.1 Overview
    • 9.9.2 Financial Performance
    • 9.9.3 Product Outlook
    • 9.9.4 Key Developments
  • 9.10 Melange
    • 9.10.1 Overview
    • 9.10.2 Financial Performance
    • 9.10.3 Product Outlook
    • 9.10.4 Key Developments

10 KEY DEVELOPMENTS

  • 10.1 Product Launches/Developments
  • 10.2 Mergers and Acquisitions
  • 10.3 Business Expansions
  • 10.4 Partnerships and Collaborations

11 Appendix

  • 11.1 Related Research