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市場調査レポート
商品コード
1622768
シュガーレス甘味料の世界市場規模:タイプ別、用途別、地域別、範囲および予測Global Sugarless Sweetener Market Size By Type (Aspartame, Acesulfame Potassium), By Application (Sugar Alcohol, Frozen Foods), By Geographic Scope And Forecast |
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シュガーレス甘味料の世界市場規模:タイプ別、用途別、地域別、範囲および予測 |
出版日: 2024年08月13日
発行: Verified Market Research
ページ情報: 英文 202 Pages
納期: 2~3営業日
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シュガーレス甘味料の市場規模は2020年に107億米ドルと評価され、2021年~2028年の間に3.34%のCAGRで成長する見込みで、2028年には139億米ドルに達すると予測されます。
と予測されています。
この業界は、肥満の増加と砂糖ベースの食品に関連する健康リスクのために拡大しています。砂糖の消費量は減少しており、消費者はより健康的な代替食品を選ぶようになっています。市場拡大の需要はこのような要因によってもたらされています。シュガーレス甘味料の世界市場レポートは、市場の全体的な評価を提供します。主要セグメント、動向、市場促進要因、競合情勢、市場で重要な役割を果たしている要因などを包括的に分析しています。
シュガーレス甘味料の世界市場定義
シュガーレス甘味料は、カロリーなしで甘い風味を与えるシュガーレス甘味料です。シュガーレス甘味料には、サッカリン、アスパルテーム、アセスルファムカリウム(ace-k)、スクラロース、ネオテームなどがあります。スクラロースが最も一般的な甘味料です。これらはカロリーがないか低い砂糖の代用品で、栄養的な利点はなく、食品や飲料の風味によってより魅力的になっています。この成分は、キャンディー、焼き菓子、缶詰、ジャム、ゼリー、さまざまな乳製品に最もよく見られるが、さまざまな食事で見つけることができます。ダイエット食品には、ノンシュガー甘味料が含まれており、そのように表示されています。シュガーレス甘味料は、化学物質から作られた砂糖の代用品です。しかし、植物や砂糖のような自然に存在する成分から作られることもあります。砂糖の何倍も甘いシュガーレス甘味料は、極端な甘味料としても知られています。
シュガーレス甘味料は、虫歯の原因にはなりません。減量もシュガーレス甘味料に助けられるかもしれないです。シュガーレス甘味料はほとんどカロリーがないです。ティースプーン1杯の砂糖のカロリーは約16kcalなので、ティースプーン10杯の砂糖を加えたコーラ1缶のカロリーは約160kcalです。シュガーレス甘味料で甘味をつけた製品は、体重増加の予防には魅力的な選択肢かもしれないが、長期的な減量に対する効果は不明です。炭水化物はシュガーレス甘味料ではないシュガーレス甘味料は砂糖とは異なり、血糖値を上昇させることはありません。米国で使用が承認されているシュガーレス甘味料のいずれもが、米国国立がん研究所やその他の健康団体によると、がんやその他の重大な健康問題を引き起こすという信頼できる科学的証拠はありません。食品医薬品局(FDA)はシュガーレス甘味料を食品添加物として規制しています。
シュガーレス甘味料の世界市場概要
都市に住む人々は、多忙な生活スタイルのために健康的なライフスタイルを維持することが困難です。このため、不規則な食事や、不適切な時間帯に空腹感や喉の渇きを癒すために甘い飲料を摂取するといった有害な習慣が頻繁に見られます。低カロリーRTD飲料は、世界の人口が座りっぱなしで不健康になるにつれて人気が高まると予測されます。この業界は、肥満の増加や砂糖ベースの食品に関連する健康リスクによって拡大しています。砂糖の消費量は減少しており、消費者はより健康的な代替品を選ぶようになっています。シュガーレス甘味料は、甘味とカロリー消費を結びつけるのを止めるが、ナッツは肥満や健康リスクの軽減には役立たないです。
いくつかの国で砂糖税が課された結果、消費者の大半が砂糖入り飲料から低カロリー飲料に切り替えています。この税金は、大人と子どもの肥満の蔓延を減らすことを目的としています。英国、ハンガリー、フィンランド、フランスなどの重要でない国々では、肥満レベルを減らすために砂糖税や課税が設けられています。これらの関税の賦課は、主要な飲食品業界による製品改良の熱狂をもたらしました。これらの改革は、シュガーレス甘味料、特に高強度シュガーレス甘味料の採用と大幅な上昇をもたらす可能性が高いです。
高強度シュガーレス甘味料の反対派は、それが多くの健康上の懸念を引き起こすと主張しているにもかかわらず、国立がん研究所のような評判の良い機関は、これらの主張を拒否しています。砂糖より甘いがカロリーはほとんどないシュガーレス甘味料の多くが、食品医薬品局(FDA)の認可を受けています。しかし、潜在的な安全性の問題や矛盾する研究結果によって、市場の拡大は妨げられています。米国心臓協会(AHA)と米国糖尿病協会(ADA)は、心臓病の危険因子である肥満、メタボリックシンドローム、糖尿病対策として、砂糖の代わりにシュガーレス甘味料を使用することに注意を促しています。
長期的な使用は糖尿病につながる可能性があり、血糖を調節する身体の能力が損なわれるため、市場の成長が難しくなります。シュガーレス甘味料は、長期間にわたって大量に使用すると、膨満感、下痢、胃腸障害を引き起こす可能性があります。新しい研究によると、サッカリンやアスパルテームのような高強度甘味料は、白血病を含む血液の問題を引き起こす可能性があります。これらの理由は、世界のシュガーレス甘味料産業の成長を妨げています。
Sugarless Sweetener Market size was valued at USD 10.7 Billion in 2020 and is projected to reachUSD 13.9 Billion by 2028
, growing at aCAGR of 3.34% from 2021 to 2028.
The industry is expanding due to rising obesity and the health risks associated with sugar-based foods. Sugar consumption is decreasing, and consumers are opting for healthier alternatives. Demand for market expansion is driven by this factor. The Global Sugarless Sweetener Market report provides a holistic evaluation of the market. The report offers a comprehensive analysis of key segments, trends, drivers, restraints, competitive landscape, and factors that are playing a substantial role in the market.
Global Sugarless Sweetener Market Definition
Sugarless Sweetener is a Sugarless sweetener that gives you a sweet flavor without calories. Sugarless sweeteners include saccharin, aspartame, acesulfame potassium (ace-k), sucralose, and neotame, among others. Sucralose is the most common of these sweeteners. These are sugar replacements with no or low calories that have no nutritional benefit and are made more enticing by the flavor of the food or beverage. This ingredient can be found in a variety of meals, although it is most commonly found in candies, baked goods, canned foods, jams, jellies, and a variety of dairy items. Diet products contain non-sugar sweeteners and are labeled as such. Sugarless sweeteners are sugar substitutes made from chemicals. They could, however, be made from naturally existing components like plants or sugar. Sugarless Sweeteners, which are many times sweeter than sugar, are also known as extreme sweeteners.
Sugarless Sweeteners do not cause cavities or tooth decay. Weight loss may also be aided by Sugarless Sweeteners. Sugarless Sweeteners are almost calorie-free. A teaspoon of sugar, on the other hand, contains around 16 calories therefore a can of sweetened cola with 10 teaspoons of added sugar contains approximately 160 calories. Products sweetened with Sugarless Sweeteners may be an appealing alternative for preventing weight gain, while their effectiveness for long-term weight loss is unknown. Carbohydrates aren't Sugarless Sweeteners. Sugarless Sweeteners, unlike sugar, do not elevate blood sugar levels. There is no reliable scientific evidence that any of the Sugarless Sweeteners approved for use in the United States cause cancer or other major health problems, according to the National Cancer Institute and other health organizations. The Food and Drug Administration (FDA) regulates Sugarless Sweeteners as food additives.
Global Sugarless Sweetener Market Overview
Urban dwellers find it challenging to maintain a healthy lifestyle due to their hectic and living lifestyles. This frequently leads to harmful habits such as irregular eating and the intake of sugary drinks to quench hunger and thirst at inappropriate times. Low-calorie RTD beverages are projected to rise in popularity as the population of the world becomes more sedentary and unhealthy. The industry is expanding due to rising obesity and the health risks associated with sugar-based foods. Sugar consumption is decreasing, and consumers are opting for healthier alternatives. Although the sugarless sweetener stops us from associating sweetness with calorie consumption, the nut does not aid in the reduction of obesity or health risks.
As a result of the imposition of sugar taxes in several nations, the majority of consumers are switching from sugary to low-calorie beverages. This tax is intended to reduce the prevalence of obesity in both adults and children. Sugar taxes and levies have been established insignificant countries such as the United Kingdom, Hungary, Finland, and France to reduce obesity levels. The imposition of these tariffs has resulted in a frenzy of product reformulations by major food and beverage industries. These reformulations are likely to provide Sugarless sweetener adoption, particularly high-intensity Sugarless Sweeteners, and a significant rise.
Despite claims by opponents of high-intensity Sugarless sweeteners that it causes plenty of health concerns, reputable institutes such as the National Cancer Institute have rejected these claims. Many sugarless sweeteners that are sweeter than sugar but have little or no caloric value have been approved by the Food and Drug Administration (FDA). However, the market's expansion is being hampered by potential safety issues and contradictory study findings. The American Heart Association (AHA) and the American Diabetes Association (ADA) have cautioned against using Sugarless Sweeteners in place of sugar to combat obesity, metabolic syndrome, and diabetes, all of which are risk factors for heart disease.
Long-term use can lead to diabetes, which impairs the body's capacity to regulate blood sugar, making the market challenging to grow. Sugarless Sweeteners can induce bloating, diarrhea, and gastrointestinal problems if used in large amounts over time. According to a new study, high-intensity sweeteners like saccharine and aspartame can trigger blood problems including leukemia. These reasons are hampering the global Sugarless sweetener industry's growth.
The Global Sugarless Sweetener Market is Segmented on the basis of Type, Application, And Geography.
Based on Type, The market is classified into Aspartame, Acesulfame Potassium, Saccharin, and Others. Aspartame holds the largest share in the Global Sugarless Sweetener Market. Because it is substantially sweeter than sugar and hence more cost-effective than any other Sugarless sweetener, aspartame is one of the most often used ingredients in Sugarless sweeteners. Aspartame's direct sales are also being boosted by its use as a tabletop sweetener. To fulfill the growing demand for aspartame as a flavoring and sweetening agent in pharmaceuticals, Sugarless sweetener makers are also focusing on pharmaceutical companies.
Based on Application, The market is classified into Sugar Alcohol, High Fructose Corn Syrup, Bakery and Confectionary, Frozen Foods, and Others. Frozen Foods hold the largest share in the Global Sugarless Sweetener Market. In the beverage industry, Sugarless sweeteners have nearly completely replaced sugar, particularly in carbonated beverages. Sugarless sweetener properties such as natural profile and clean label are propelling the demand for Sugarless sweeteners. Furthermore, the amount of sugar used in soft drinks is reduced without compromising appearance or taste, allowing beverage manufacturers to replace sugar with Sugarless sweeteners. In the bakery, confectionery, and dairy products, Sugarless sweeteners are commonly utilized. Sugarless sweetener use reduces production costs and leads to improved economies of scale hence the market for Sugarless sweeteners is predicted to grow throughout the forecast period.
Our market analysis also entails a section solely dedicated to such major players wherein our analysts provide an insight into the financial statements of all the major players, along with its product benchmarking and SWOT analysis. The competitive landscape section also includes key development strategies, market share, and market ranking analysis of the above-mentioned players globally.